Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/20/20 in all areas

  1. vorbesti prostii iar logica nu are niciun sens! cazul prietenului tau e o exceptie , probabil cineva , candva a schimbat volanul ala si a pus ce a gasit (adica unul cu plasa de incalzire) hai sa bagam plasa de incalzire in toate volanele pentru ca sub 1% isi vor comanda optiunea de incalzire in volan si alti 0.0001% vor face retrofit de incalzire in volan ! :turned: @six in line - nu mai visa cu ochii deschisi ! :poke:
    5 points
  2. E posibil sa fie cum spui tu si sa nu fie volanul original, doar am expus cazul auzit de mine...fiecare verifica si face ce doreste. Insa ca idee, tu scoti efectiv "din burta" niste cifre fara sa ai habar despre realitate. Atata hate nu am vazut inca pe niciun forum sincer.
    3 points
  3. Bmw seria 5 f 10 530 din 2013 mașina este 4 x 4 euro 5 Twin turbo 260 cp are chei lets go ĂŽnchidere amprenta portbagaj electric trapa interior m negru seria 7 bord piele ofer fiscal ,are modul ECO sport și confort padele volan bluetooth are mai multe opțiuni este de puțin timp in România .acecept unele variante mergi mai departe.....
    2 points
  4. Au mai trecut 2 ani .... am scapat de f30 si am luat e90 , decat frumoasa si numai pe la Mall mai bine gospodina si de casa
    2 points
  5. nu doar pupam in bot si papam tot nu musti mana care te hraneste capul plecat sabia nu il taie traiasca partidele care ne dau papica vine psd st toti psd.isti, vine pnl se pupa cu peneleu, samd.... adica oameni fara caracter si fara coloana
    2 points
  6. Salutare! Acesta este primul meu post pe acest forum Sunt in curs de achizitie a unui BMW 320d xDrive F31 - productie 07/2015 - motor B470 - automata (steptronic) 8 rapoarte. Masina este deja rezervata in Germania, zilele urmatoare o sa ajung sa o ridic. Am incercat sa citesc cat mai multe despre model, dar as mai avea cateva intrebari. Prima data sa va povestesc putin despre masina: - masina are rulaj de 185.000 km cu istoric complet in reteaua BMW Germania pana in prezent - toate reviziile au fost efectuate la zi, am verificat la BMW dupa serie - in istoric o singura reparatie mai mare a fost semnalizata de cei care au verificat-o pentru mine - o interventie la grup - au fost inlocuite acolo niste garnituri. - masina este cumparata din reprezentanta BMW - data la buyback. Acum vin intrebarile mele: - ce revizii (in afara de ulei si filtre) considerati ca trebuiesc facute dupa ce o aduc - am inteles ca nemtii nu considera necesara revizia cutiei - insa aici am citit si mi-au recomandat si alte cunostinte sa fac revizia la cutie imediat cum o aduc la ZF Faur - stiu ca masina nu e noua, insa nu ma astept sa pice in secunda 2, mai ales ca stilul meu de utilizare este destul de cumpatat, asa ca din experienta voastra, ma intereseaza ce este mai vulnerabil la acest model, stiu ca problema lantului a fost rezolvata la acest motor. - unde efectuati reviziile, eu sunt din Bucuresti si as dori cateva recomandari de service ok, oameni care sa stie exact ceea ce fac si in care sa aveti incredere. - orice alte observatii sau comentarii sunt binevenite, asa ca va rog sa imi impartasiti parerea voastra. Multumesc pentru eventualele raspunsuri!
    1 point
  7. Salutare, mulți mĂŁ cunoașteti de pe topicul cu cealaltĂŁ mașinuțĂŁ (E93 335i). De un timp m-am tot gandit cum ar fi sa achizitionez un BMW clasic, sa-l restaurez.. sa-l trezesc la viata! Am oscilat intre E30 si E28. Intr-un final am cumparat acest E28, care la randul lui a fost achizitionat de un pasionat care a renuntat la proiect cel mai probabil din lipsa de fonduri sau din lipsa de timp. Mașina este toatĂŁ dezmembratĂŁ, este intr-o stare destul de proastĂŁ, dar o voi restaura incet-incet, promit! Ca si aspecte pozitive : - Mașina a fost reparata/tratatĂŁ/scos rugina dedesubt, a fost datĂŁ cu ceva soluție specialĂŁ de la Mercedes, jos este " țiplĂŁ ". - Interiorul este retapitat intr-un crem, foarte frumos! - Sunt foarte puține ,,pete de ruginĂŁ". Aspecte negative : - Motorul, cutia, electrica este datĂŁ jos. - Capota, bara fata, faruri, stopuri, bara spate, evacuare sunt la fel, date jos. - Nu stiu exact in ce stare este motorul si cutia. Alte detalii : Este fabricatĂŁ ĂŽn 1982, motorul este 2.4TD (Turbo Diesel), primul motor diesel de la BMW, iar cutia este una AUTOMATĂ ĂŽn 4 trepte. O adevaratĂŁ istorie!
    1 point
  8. Eu zic sa faci retrofit-ul, daca aici a ajuns discutia Pe principiul, daca e ceva ce iti doresti si o sa te incalzeasca in diminetile reci, o sa merite indiferent ce ai de schimbat si cat costa. Nu poti pune pret pe fericire, nu ? Eu de ex. mi-am dorit intotdeauna trim-uri de carbon, astea chiar sunt complet inutile insa le-am luat si ma fac sa zambesc de cate ori ma urc in masina. Life is short, do what makes you happy
    1 point
  9. Indiferent de tipul de mĂŁnuși, nu le suport. Da e fixul meu, na
    1 point
  10. Fiecare are anumite pretenții / nevoi. Eu recunosc că nu e neapărat o nevoie ci un moft. Dar totuși simt cumva că mi-ar prinde mai bine în zilele foarte reci - la F30 acum 3 ani nu simțeam moftul ăsta - o fi vârsta . Dacă prind 20 zile pe an să zicem degete calde și prețul unui volan nu e neapărat foarte mare (au băieții de la Timișoara/Arad volane noi nouțe ) mi se pare o investiție bună. Nu o să-mi iau mâncare de la gură pentru asta.
    1 point
  11. Eu am avut aquapeel,asa ca o sa vorbesc in cunostinta de cauza. Daca se merge mult pe autostrada este ok, dar pentru oras nu prea(mie unul nu mi a placut).Exact cum a spus cineva mai sus,pe timp de ploaie, la viteze sub 60 km/h, mi se pare deranjant, mai ales noaptea/seara.Se creaza o pacla si ti blocheaza campul vizual pentru cateva momente.
    1 point
  12. Mi-am imbracat sigur volanul ( m sport ). Daca toate aveau incalzire si lipsea doar butonul, sigur se vedeau firele care intrau sub piele in poza asta.
    1 point
  13. Cum era aia, muntii nostrii, aer curat, natura, gradina maicii domnului: https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/natura-si-mediu/poluarea-ucigasul-perfid-cu-arme-invizibile-marturia-unui-bucurestean-cum-a-devenit-un-calvar-viata-in-orasul-in-care-s-a-nascut-1263015 https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/deseuri-ilegale-aduse-din-italia-in-romania-cu-acte-false-este-al-doilea-depozit-descoperit-in-doua-saptamani-1262970
    1 point
  14. Daca au firele deja trase, presupun ca e usor sa punem comutatorul sa vedem daca se incalzeste covrigul Schimbam doar plasticul de sub SZL si gata
    1 point
  15. Nu bag mana in foc, insa va spun ce mi-a zis si mie un amic. A vrut sa imbrace in piele noua volanul la un F30 fara incalzire in volan din fabrica si surpriza, tipul i-a spus ca de fapt volanul are firele pentru incalzire pe sub piele, deci poate face retrofitul doar montand butonul si nu mai stiu ce. Asadar, e foarte posibil ca toate volanele sa aiba de fapt firele pentru incalzire din fabrica, doar sa nu fie activate, fara buton, etc. Asa ca poate nu e nevoie sa schimbi covrigul in sine Mi s-ar parea logic sa fie asa sincer, sa foloseasca aceleasi volane care in procesul de productie nu difera (cu sau fara incalzire)...costurile ar fi cu siguranta diminuate.
    1 point
  16. La x5 f15 spre exemplu, stergatoarele OE sunt Denso. Eu le-am schimbat pe toate cu Denso after-market, le am de 1 an pe masina si se comporta exemplar. Apropo, Denso sunt fabricate in Japonia.
    1 point
  17. Ok. Masina isi arata varsta (cu prisosinta). Intretinerea nu a fost cea mai buna, sa spunem. Motorul consuma ulei, servodirectia e tare si scoate sunete ciudate (probabil nivel scazut), cutia schimba cu socuri la rece. Directia trebuie pusa la punct. Km reali, dar interior foarte uzat. Exterior vopsea originala, dar cu multe zgarieturi. jante frecate. Parbriz ciobit. schimburi de ulei neglijate, inspectii ITP sarite.
    1 point
  18. si pe urma venim noi, ciumpalacii si incepem, pai da ma daca nu ai bani nu iti mai lua rable, ar trebui sa iti dea amenda si ca te basesti in ea, ca asa meriti saracule, DAR! unul ia 10k si nu se prezinta la munca, si altu ia 2k si nici de abonament la bus nu iti ajung, plus ca nu mai ajungi niciodata cu bus-ul unde vrei, asa ca o dai pe matiz golf fiat si spui plm ce vrei sa fac? nu am bani nu am cu ce sa ajung la munca nu ma mai intereseaza restul, doar sa supravietuim atat ma intereseaza, si ala saracul cu atatea bube in cap il mai doare capu ce fac hotii in tara asta? din ce paraste asta pe fb e clar ca st cacati pe ei toti, si asteapta un semn de la partid, ba io va sustin, nu ne intereseaza tara restul, datoriile tari, nimic, io va dau, ma votati? ce credeti ca or sa spuna aia 4 mil de pensionari si bugetari? ha? cred ca va pierde pnl-ul, suntem prea inapoiati si comunisti ca sa vedem mai mult decat interesul personal, si nu se va schimba nimic, o bresa s-ar putea produce in cazul in care intram in faliment gen grecia, si cand nu vor mai fi bani atunci posibil sa facem niste reforme, totul pe spinarea noastra si pe bunastarea noastra, cine a avut timp sa mulga are banii pusi in conturi afara de mult
    1 point
  19. 1 point
  20. Până și la asta mă uit că se dau minusuri deamboulea în topicul ăsta...ce naiba să mai zici ))) În administrație nu au cum să ajungă alții, decât dacă ne deșteptăm ca nație. Dar noi ne prostim pe zi ce trece.
    1 point
  21. noi ca tara nu avem cum sa ne civilizam, suntem la ani lumina distanta de adevar, mai ales acum cand foarte multi au plecat, si din restul ramasi multi vor sa plece dar nu stiu cum sa faca, bine si cum ai spus tu generatia Eu, ca deja am ajuns la a doua generatie de snobi in romania
    1 point
  22. de fapt cam asa este in vest, pentru ca nu conteaza ce partid e la putere, toti sunt in slujba poporului si fac treaba pentru popor nu importiva lor ca in Est, putin le pasa cine e la putere, ei nu discuta si analizeaza politica, ei se duc la munca, acasa, concedii familie, fotbal cu cine sa ne batem, cu administratia care a dat avize de 18 etaje pe o strada de 4m fara posibilitatea de extindere, pai in suedia doi ani se fac studii de fezabilitate si restul de analize, calcule, se baga apa, canalizare curent strazi, si pe urma faci un cartier, la noi vila mare vila mica duplex complex hotel casa de vacanta rezidenz 1500 apartamente samd ei masini de la euro 5 in sus, la noi non euro, taxa free, hai ca merge, azi daca trag tare si tencuiesc doua camere sau pun instalatia electrica, diseara am vazut deja un golf frumos tare, din 98, belea arata masina, are leduri, presulete, capace vopsite si volan din piele cu par cu tot nu are rost sa mai dam exemple, ca degeaba dam, toata lumea cunoaste adevarul despre tara asta, nici macar talente nu mai avem, ne luam artisti si artiste din rep mold. petru promovare, vai de pln nu trebuie sa culegem roade, asta e dreptul nostrul, sa fim liberi, sa traim fericiti, sa avem de toate, servicii sociale, spitale, scoli, curatenie, mediu curat, locuri de munca bine platite, parcari infrastructura etc
    1 point
  23. ce comparatii, amsterdam vs. bucuresti platesti platesti ce nu ai bani ?platesti! de la schiphol ai bus pana la hotel din ora in ora, sub aeroport tren, pana la amsterdam faci 20min, si in amsterdam te plimbi pe jos ca de aia ai venit, sa faci poze la madam tussauds, sa vezi o buca sau sa fumezi ceva in coffeshop cine sta acolo nu are masina, e fericit ca plateste 2000 ca sa stea in miezul actiunii, lucreaza in zona, merge cu bicicleta, are tren ,tramvai, vaporas, barca cu vasle, pe jos, la noi toti parvenitii se urca in masina si se opresc la mac sa bage ceva cartofi, mai o samanta la colt, si da la munte echipati complet cu skiuri si ochelari in masina, 10 ore cu vezica plina in trafic.... platesti nu zic nu, dar ai si conditii, esti si tu platit la randul tau cu min 10e pe ora, ce zici de asta?
    1 point
  24. Pe multe strazi din Bucuresti nu exista locuri de parcare, si nu ma refer doar la bulevardele mari, pe stradute. Ce facem, unde parcam?
    1 point
  25. Atata timp cat o sa existe teremul "spaga" o sa existe masini fara dpf ... cu jocuri in articulatie .... cu anvelope uzate ... etc Cu alte cuvinte la itp spaga , la rar spaga , in trafic spaga , in institutiile statului spaga , la doctor spaga ...etc , avem spaga in sange , in ADN
    1 point
  26. Propun acelasi tip de control si la camioanele cu lemne, sa vada daca ce e taiat e legal. Mai propun de asemenea si controale in supermarketuri sa vedem daca se respecta etichetele. Ce tot vorbiti de orasele din Austria sau Franta sau mai stiu eu ce?Ati vrea si voi sa fie la noi ca acolo, legea sa fie lege, salarii mari, nu i asa? La teorie pe noi ca natie nu ne intrece nimeni! L.E. avea dreptate Dancila saraca cu ce spunea cand aparea cate o problema :“Vom analiza si vom lua masurile care se impun“.Analizam,facem studiu de caz, de fezabilitate si tot asa.Dar nimic concret si in folosul populatiei...
    1 point
  27. Cam offtopic ce urmeaza, dar unii ... ... Parcare plina intr-un orasel din Austria. Cand zic plina, nu mai era absolut nici un loc liber. 2 locuri rezervate pentru oameni cu handicap, ambele libere! Nu e vorba de ecuatii, integrale si necunoscute matematice cati "handicapati" sunt pe sosele, ci de normalitate, responsabilitate, atentie catre cei care chiar au nevoie de ceva special pentru a le usura oarecum viata. Nu conteaza ca e liber acel loc 6 zile din 7. Cand are nevoie sa parcheze, sa aiba 100% posibilitatea asta. Ma intreb daca cineva s-a pus in locul unui handicapat in scaun cu rotile si sa o ia pe trotuarele din Bucuresti?! Va spun eu rezultatul: nu ai nici o sansa sa mergi. Masini parcate pe trotuar, borduri de 20 cm, gropi, santiere/lucrari uitate de mesteri, etc. Altfel e bine, nu? ONTopic: Control existenta DPF la ITP: daca da, control mai departe nivel noxe daca nu, respingere ITP si trimitere la un service autorizat pentru montare DPF nou + dovada scrisa Control in trafic existenta DPF de catre RAR, Politie si cine mai poate. Negativ: ti se retine talonul pana la montarea noului DPF de catre un service autorizat. Pentru toate cazurile, se mai aduga si amenda care sa doara la buzunuar pentru a preintampina destul de multi in situatia asta. Majoritatea oamenilor traiesc in orase unde nivelul de noxe este horror. Cand va ganditi la mediu, nu va ganditi la paduri si munti, ci ganditi-va ca masinile alea de langa tine cand mergi pe strada iti baga in tine niste particule care adunate in timp ajungi sa fii o mare leguma pe strada. Nu apuci pensia, stai linistit!
    1 point
  28. In Romania nu se vrea o populatie desteapta, se vrea indobitocirea populatie astfel ca manipularea sa fie mult mai usoara.Una peste alta, tind sa cred ca nu se va schimba prea multe in Romania, promisiuni sunt cu carul si fapte 0.Nici populatia nu incearca sa inainteze si evident nici conducerea.
    1 point
  29. Vin si eu sa incurc treaba , am doua BMW cu N47 E60 si E90 . E60 360k km si E90 200K km , nu am schimbat la nici una , nu se aude nimic suspect . Cand o sa identific sunet de zornait lant merg si schimb. Tin sa mentionez ca trebuie sa stii cum sa mergi cu o masina pe motorina, poti sa rupi distributia la orice motor de orice marca . In rest ce sa zic, trebuie sa fi atent si intersat de masina. Succes.
    1 point
  30. Ei gandesc strict pt binele lor. Nu se face primavara cu cateva atitudini “schimbate” aici pe forum. Hai sa fim realisti totusi...
    1 point
  31. “ar trebui”. Ai scris corect! De la “ar trebui” pana la “a se realiza” este o himera.Corect!
    1 point
  32. E Romania tara civilizata?Asa ti se pare? Discuta de situatia din Romania, nu de basme ...ar fi frumos sa fie si la noi ca in vest „Nu poti sa faci orice de capul tau fara a fi pedepsit“ ?Uite ca se face!Si se va face in continuare pt ca legea e destul de permisiva. Eu cred ca mi am spus parerea, cei cu „posibilitati limitate“ cum ii numesti tu sunt peste 80% dintre colegii de pe forum, adica marea majoritate! E cumva ilegal sa iau bmw euro 4 sau euro 5 fara DPF( care oricum pute si polueaza)?!Nu este! Sau ne a lovit brusc spiritul civic? Inainte de asta ar trebui sa circulam regulamentar ca “in tarile civilizate”, sa pastram Bucurestiul mai curat ca “in tarile civilizate”, intr un cuvant sa respectam legile ca “in tarile civilzate”
    1 point
  33. La multi ani tuturor in Noul An! Am zis sa-mi incerc norocul pe inceput de an, cu o incaltaminte noua. Anvelopele le-am pastrat, caci erau noi si merg ok si pe noile jante (putin mai intinse, dar foarte putin). Sigur ar fi mers mai bine pe 19" si cu o suspensie sport.. dar momentan raman aici. Nu am apucat sa ma uit foarte atent, caci s-a si intunecat pana sa le studiez mai amanuntit, dar par aliniate ok, nu mult mai iesite fata de cele OEM - ceea ce m-a bucurat (sunt 8.5J ET35 fata si 9.5J ET40 spate). Cele de pe spate, desi nu se vede in poze, sunt usor concave, ceea ce iar imi place. Culoarea e si ea putin diferita in realitate, spre antracit / gun metal, in functie de cum bate lumina pe ele. Sa le vedem acum si la drum mai lung cum se prezinta.. in oras pare totul ok.
    1 point
  34. Misto ar fi sa folosesti stergatoare de iarna, insa sunt putini carora le pasa :console:
    1 point
  35. MĂŁ uitam zilele trecute la un review la un alt BMW și mi-am amintit de ĂŽncĂŁlzirea ĂŽn volan. E ceva ce n-am gĂŁsit când am luat mașina dar mĂŁ gândeam: Spre deosebire de F unde butonul de ĂŽncĂŁlzire era pe SZL, aici este montat direct pe volan. Deci ĂŽn teorie ai nevoie doar de "covrig" nou și atât. Poți folosi airbagul vechi, doar sĂŁ gĂŁsești covrigul similar cu ce ai: padele și butoanele aferente pentru comenzi. Deși am senzația cĂŁ și comenzile se pot interschimba. Mai citisem cĂŁ ai avea nevoie totuși de mĂŁcar Driving Assistant sau Driving Assistant Plus pentru a avea firele deja trase. Altfel ar fi nevoie de fire. Codare la final bineĂŽnțeles. Are cineva cunoștințe mai clare pe subiect?
    0 points
  36. eu nu vorbesc de manusi pt condus si evident nu tinute in masina. manusi normale, pe care le pui pe maini inca din casa. dar chiar si cand le uitam in masina, nu mi se pareau reci, ci chiar decente, cand le puneam pe maini. am condus o singura data un seria 7 cu volan incalzit si tot mai buna mi se pare solutia cu manusile pt ca eu pornesc masina si plec. volanul se incalzea abia dupa 15-20 secunde, timp in care mainile ti se faceau gheata intr-o prima faza.
    0 points
  37. SĂŁ vĂŁd dacĂŁ pot sĂŁ desfac volanul vechi dupĂŁ ce fac modificarea sĂŁ confirmĂŁm. Ăl tai cu bomfaierul dĂŁ-l naibii
    0 points
  38. @edit - e un moft nu neapĂŁrat o nevoie Moftul se manifestĂŁ de câteva ori pe an, pe iarnĂŁ mai exact - nu suport mĂŁnuși Ați ĂŽnnebunit fraților cu minusurile astea. VĂŁ rog, ce e atât de nasol ĂŽn ce am zis mai sus de era nevoie de downvote?
    0 points
  39. Auto-ironie; unii nu mai recunosc nici butonul verde, cand altii le fac un serviciu! Care serviciu!? Fratilor, se numeste recenzie, sau analiza (critica) GRATUITA! CA SA STII CE LA CE VA ASTEPTATI! Sau voi a-ti dat deja 35 de lei si stiti?
    0 points
  40. https://m.emag.ro/aditiv-lichid-spalare-parbriz-rain-x-500ml-1830037/pd/D9G5Q2BBM/?X-Search-Id=d3f172edf09c0088e1f6&X-Product-Id=16130199&X-Search-Page=1&X-Search-Position=1&X-Section=brands&X-MB=0&X-Search-Action=view Tine mult. Cel putin 2-3 saptamani cu ploi cu tot. Retine ca produsul de mai sus e bidonul concentrat. Nu folosesc, nu am cumparat versiunea cu sprayer. Mi se pare ca acela e diluat. Dar poate ma insel. Aplic pe parbriz geamuri laterale si oglinzi nu mai mult de 4-5ml folosind o seringa. Aplic prin rotire frecventa cu un fel de burete foarte foarte dens, moale ca un cauciuc, dar care nu absoarbe nimic din solutie ci doar ma ajuta sa intind pe tot parbrizul.. solutia se evapora foarte repede! Trebuie sa te misti repede. Vara nu pun decat cand e racoare afara. Parbrizul obligatoriu sa fie curat si uscat bine. Un bidon ca acela ar trebui sa te tina lejer 5-6 ani dupa tehnica de mai sus. Singurul dezavantaj, care pe mine NU ma afecteaza/intereseaza este ca cateva zile dupa aplicare daca se foloseste stropitorul de parbriz sau ploua si folosesti stergatoarele, acestea dupa trecerea pe parbriz lasa o dara de 1-1,5 secunde oarecum alba; pana se duce excesul de solutie.. sau totul se uniformizeaza.. Eu voi folosi asa ceva cat timp voi fi sofer. Ma ajuta enorm sa vad fara sa imi bat capul cu stergatoarele, ..ploaia oricat de abundenta ar fi asa ceva face fata extraordinar de eficient. Ca si miros, aduce cu mirosul de gaz lampant de pe vremuri..
    0 points
  41. Da, am ca parte a pachetului Driving Assistant. Bun! Merci! Cred cĂŁ-mi gĂŁsesc de lucru odatĂŁ ce iese din garanție - dacĂŁ era și SZL implicat nu mĂŁ mai complicam.
    0 points
  42. Am montat la x3. Ai nevoie de aceleasi piese ca si la F series: szl, volan si coding. Daca masina are volan cu vibratii, atunci ai nevoie doar de alt volan, nu mai schimbi szl
    0 points
  43. Păi exact ce ziceam. Noi nici măcar nu ajungem să votăm o schimbare, noi doar urlăm că vrem, dar când e de pus șampila ne doare în dos și ne uităm la cine dă o sacoșă cu ceva, că doar sloganul "bine bine da mie ce-mi iese" ne caracterizează la maxim. Suntem în situația în care suntem pentru că nu ne educăm să ne pese mai mult decât de ogradă, că nu avem viziune să vedem cu totul lucurile. De aia ne și calcă administrația în picioare, pentru că suntem prea nătărăi să înțelegem. Iar administrația ne vrea prostiți. Așa e acces peste tot fără să întrebe nimeni și nimic. Democratic doar cu numele, că tot pe sistemul "ciocul mic și capul plecat stăm" Responsabilitate 0. Faci prostii, plătești. Noi ne mulțumim cu o demisie. Mare rahat. Vine alt prost după, o ia de la capăt cu prostiile. ...iar când unul bate o femeie, nu se bagă nimeni să o ajute. Când doi se bat în trafic, nu sare nimeni să-i despartă. Când unul aruncă un gunoi pe jos nu-i zice nimeni nimic....etc Da știu, multora le e frică. Dar dacă ponderea de oameni care IAU ACȚIUNE ar fi mai mare s-ar schimba lucrurile. Din "vezi bă de treaba ta" ar deveni "da, aveți dreptate". Dar oamenii nu își educă copii de mici. Văd zilnic odrasle care n-au și nu vor avea pic de bun simț sau respect pentru comunitate... totul e EU EU EU E la fel și cu DPF. Atâta timp cât închidem ochii și acceptăm că "lasă mă că merge și așa" sau "n-am bani vere ce să-i fac" e ok, "OK" va rămâne.
    0 points
  44. Antigel intra 10,5 litri(asa intra la a mea, care era cu vanos), lichid de frana 1 litru, servo la fel, cutie la fel. Lichidul de frana eu l as schimba primul, apoi antigelul.
    -1 points
  45. Baga ce bagi! Pe vremea pisicilor se baga Magnatec, era o isterie atunci.
    -1 points
  46. Baga l pe ala mov 5w40 Liquimoli Vezi ca s 2 cam la fel.
    -1 points
  47. Cupla! Pune mana si mergi cu ea, nu o mai cauta si bibili atata. Bucura te de ea
    -1 points
  48. Motorul lui e din 1992 atentie ! BMW Spezial: MotorenĂśle fĂźr alle BMW-Fahrzeuge vor Baujahr 1998 BMW Longlife 98: MotorenĂśle fĂźr alle BMW-Fahrzeuge ab Baujahr 1998 BMW Longlife 01: MotorenĂśle fĂźr alle BMW-Fahrzeuge ab Baujahr 2001 BMW Longlife 01FE: alle BMW-Fahrzeuge ab Baujahr 2001 (mit geringerem HTHS-Wert) BMW Longlife 04: alle Fahrzeuge ab Baujahr 2004 (auch fĂźr Diesel-Fahrzeuge mit DPF)
    -1 points
  49. la ce iti trebuie oare asa ceva? am purtat manusi doar in 3 dimineti iarna asta. nu mai bagati bani aiurea in chestii inutile la masini. mergeti la plaja iarna, la restaurante, luati-va haine misto. Ia-ti frumos niste manusi din piele intoarsa, culoare camel, si sa vezi ce frumos, bine si elegant te simti numai cat te uiti la ele cum stau pe volan. harburile ti le zgarie prostii, dai prin gropi cu ele si incep sa troncane, nu stiu la reprezentanta nici macar o roata sa iti schimbe si te frustreaza. e un non sens sa cheltuiesti sume de bani pe optiuni si retrofituri care nu te vor ajuta niciodata. cunosc pe cineva care vrea sa bage acum 44.000 euro optionale intr-un x5. bani munciti si aruncati, pt ca niciodata nu ii vor folosi acele optionale
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.