Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/13/20 in all areas
-
La care te referi? Iti dau forward la mail-ul trimis de rar cu raportul sau iti pot da pdf-ul trimis pe mail. De fapt, ca sa nu o mai aburim cu eu nu cred si ca e vrajeala, ai in link raporturile trimise rar acum cateva minute. https://we.tl/t-GXfU2SSqfS Si daca in continuare ai impresia ca e "vrajeala si eu nu cred", verifica tu seriile.8 points
-
Sunt multi care bat campii pe topicul asta, pentru ca asta fac de obicei pe acest forum. Haideti sa va arat istoricul unei masini de transport de la mine din firma, cumparat de noua, evident. Am problema asta cu multe masini. Inspectorul itp iti face poza la km, insa sunt introdusi manual in sistem, iar de multe ori, rotunjeste, te intreaba pe tine cat este, trimite o valoare fictiva etc.8 points
-
Cred ca primul drum ĂŽl voi face la RAR și abia apoi la stația ITP. Nu ĂŽncerc sa prostesc pe nimeni, nu ĂŽnțeleg de unde reacția asta.. Eu prezint o speța in speranța ca s-a mai lovit cineva și ĂŽmi povestește cum a rezolvat. O sa revin cu update, poate va ajuta pe cineva pe viitor. Va mulțumesc pentru rĂŁspunsuri.7 points
-
Haideti sa va mai arat 2...problema asta cred ca e peste tot. Nu mai luati de buna istoricul ala de rar ca e o mizerie, orice gigel il poate da "peste" cap.3 points
-
Romanul, in general, e milog. Daca-i mai lasi 100 de euro poate sa fi avut masina si 1 milion de km, el se bucura c-a luat-o ieftin. Intre o masina cu un teanc de facturi si alta identica, fara niciun istoric dar ceva mai ieftina, majoritatea ca ar alege-o pe a 2-a. Asta e parerea mea, dupa diversele interactiuni pe care le-am avut de-a lungul timpului vanzand diverse chestii - unele in stare mai proasta dar mai ieftine, iar altele in stare buna dar f putin mai scumpe, cumparatorul mioritic negresit se repezea pe cele mai ieftine. Niciodata nu le-am vandut pe cele mai bune pana nu le-am terminat pe cele ieftine2 points
-
Atentie pentru cei care se uita sa-si cumpere un X6: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x6-ID7GDy7i.html este aceeasi masina cu http://webcache.googleusercontent.com/search?sxsrf=ALeKk01lhMIJfrABZdBW7ByekW3rqblKzw%3A1599834592332&ei=4IlbX6zgE8eZkgXN75egBQ&q=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&oq=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECCMQJ1DEF1jEF2DsGGgAcAB4AIAB2QOIAa8EkgEFMS40LTGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwis0MykqOHrAhXHjKQKHc33BVQQ4dUDCA0&uact=5 amandoua avand acelasi vin WBAKV210900R29475 In anuntul vechi avea 199.900 km (real peste 207.000) iar la Pitesti s-a inventat calatoria in timp (129.000 km in anunt, a postat poza cu VIN-ul, dar poate o scoate intre timp). Asadar, cascati bine ochii la samsarii astia.2 points
-
Am mașina la vânzare și azi un potențial client ĂŽmi spune ca am km dați ĂŽnapoi, ca a vĂŁzut el pe verificarea de la RAR. Mi-a cĂŁzut fata!! M-am uitat și eu și la prima vedere asta ai spune.. pe mașina am 24xxxx km iar pe platforma RAR in luna 05.2020 am 28xxxx km... cea mai recenta poza cu km o am din 09.2019 când aveam 235xxx km. Cum rezolv eu chestia asta oare? Luni merg la cei care mi-au fĂŁcut itp și sa vĂŁd ce pot scoate de la ei.. S-a mai lovit cineva de asa ceva?1 point
-
Vand Bmw e90 lci 320d Xdrive, cutie manuala, 11.2009 Pret 8000 euro Kilometraj: 335.000 km https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-e90-lci-xdrive-pachet-m-bluewater-metallic-n47-177-cp-IDdUKqG.html Vin: WBAPP71090A607281 Data fabricației 01.11.2009. Motor N47 177 CP. Cutie manualĂŁ. Echipare: - Xdrive - tracțiune 4x4, asistențĂŁ la coborâre (Hill Descent Control) - Pachet M interior, exterior de fabricĂŁ - interior de piele maro și aluminiu - scaune sport cu ĂŽncĂŁlzire și memorie - navigație micĂŁ update 2016, bluetooth - Xenon, lumini de zi - pilot automat, comenzi pe volan - senzori luminĂŁ, ploaie - trapĂŁ electricĂŁ, geamuri electrice, oglinzi electrice - climatronic 2 zone, buton S.O.S. - jante M pe 17" 225 pe fațĂŁ și 255 pe spate, cu cauciucuri Pirelli P Zero - filtru particule activ - cârlig tractare retractabil electric - senzori de parcare fațĂŁ și spate - start-stop, sac ski - pachet lumini exterioare - banchetĂŁ rabatabilĂŁ modular LucrĂŁri importante efectuate la mașinĂŁ (facturĂŁ): - distribuția a fost schimbatĂŁ la 275.000 km, deasemenea și kitul de ambreiaj - admisia schimbatĂŁ OEM - amortizoare schimbate - discuri schimbate - baterie ĂŽnlocuitĂŁ AGM - alternator schimbat - retrofit pilot automat - la 180.000 km a fost schimbat filtrul de particule. Defecte: mașina este atinsĂŁ pe partea stângĂŁ la bara spate, pe capotĂŁ prezintĂŁ urme de pietricele. Nu fac schimburi. Prețul este ușor negociabil. ListĂŁ completĂŁ echipare și opționale: S1CAA Selection of COP-relevant vehicles (SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE) S1CBA CO2 equipment (CO2 UMFANG) S1CCA Auto start/stop function (AUTO START STOP FUNKTION) S1CDA Brake Energy Regeneration (BRAKE ENERGY REGENERATION) S2MEA BMW alloy wheel, M double spoke 194 (M LM RAEDER DOPPELSP. 194 M MISCHB.) S203A 4-wheel drive (ALLRADSYSTEM) S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC (SERVOTRONIC) S230A Extra package, EU-speciifc (EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE) S258A Tyres with runflat properties (BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN) S3ACA Trailer coupling (ANHAENGERKUPPLUNG) S3APA Windscreen with grey wedge (GRAUKEIL-FRONTSCHEIBE) P337A M Sports package (M SPORTPAKET) S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver (INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER) S403A Glass roof, electrical (GLASDACH, ELEKTRISCH) S423A Floor mats velours (FUSSMATTEN IN VELOURS) S428A Warning triangle and first aid kit (WARNDREIECK) S459A Seat adjustment, electric, with memory (SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY) S464A Ski bag (SKISACK) S465A Through-loading system (DURCHLADESYSTEM) S481A Sports seat (SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER) S494A Seat heating driver/passenger (SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER) S502A Headlight cleaning system (SCHEINWERFER-WASCHANLAGE) S508A Park Distance Control (PDC) (PARK DISTANCE CONTROL (PDC)) S521A Rain sensor (REGENSENSOR) S522A Xenon Light (XENON-LICHT) S534A Automatic air conditioning (KLIMAAUTOMATIK) S563A Light package (LICHTPAKET) S6AAA BMW TeleServices (BMW TELESERVICES) S6ABA Control, Teleservices (STEUERUNG TELESERVICES) S606A Navigation system Business (NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS) S612A BMW Assist (BMW ASSIST) S615A Extended BMW Online Information (ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION) S616A BMW Online (BMW ONLINE) S633A Preparation, mobile phone, Business (HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH.) S698A Area-Code 2 for DVD (AREA-CODE 2) S7SNA Navi Business/mobile-ph.prep. Bluetooth (NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH) S710A M leather steering wheel (M LEDERLENKRAD) S715A M Aerodynamics package (M AERODYNAMIKPAKET) S760A High gloss shadow line (INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE) S775A Headlining anthracite (INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT) S8SCA Telematics access request,country-spec. (LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH.) S8SPA Control unit COP (COP STEUERUNG) L801A National version Germany (DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG) S863A Dealer List Europe (SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA) S879A On-board literature, German (DEUTSCH / BORDLITERATUR) P9BFA Navigation Package (NAVIGATIONSPACKAGE) S249A Multifunction f steering wheel (MULTIFUNKTION FUER LENKRAD) S321A Exterior parts in vehicle colour (EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE) S520A Fog lights (NEBELSCHEINWERFER) S548A Kilometre speedo (KILOMETERTACHO) S851A Language version German (SPRACHVERSION DEUTSCH)1 point
-
Da , prostia celor de la statiile ITP (chiar RAR) e dureroasa . Pea astia ne bazam sa facem o baza de date a masinilor din Romania ? Eu cred ca astia care fac asemenea greseli ar trebui sanctionati drastic . Iti pot aduce prejudicii serioase la revanzare . Si daca tot se canta atat pe tema masinilor cu kilometraj modificat , de ce nu se urmareste/verifica chestia asta de la intrarea masinii in tara, ca sa pornim cu dreptul ?1 point
-
Posibil, ĂŽnsĂŁ nu e lege, 80% din masinile de la vânzare au km dați inapoi, asa ca te iei dupĂŁ majoritate. Daca vezi pe orice site ca mașina a avut km mai mulți e normal sa nu o cumperi decât daca vânzĂŁtorul ĂŽți poate demonstra clar ca este o greșeala de la RAR, in alte tari poate mai crede omul ca este o greșeala de la ei, ĂŽnsĂŁ in România toatĂŁ lumea știe ca majoritatea mașinilor aduse din afara au km dați inapoi, inclusiv si cumparate din România de noi.1 point
-
Sunt fel si fel de dorei din astia care fac ITP-ul. Presupun ca mai ai alte facturi, interventii in service sau metode de a dovedi kilometrajul. Pana la urma, ca si cumparator, daca tu chiar vrei masina, ar insemna ca esti intr-o ureche sa te iei exclusiv dupa site-ul RAROM. La cum e rrumanu', cred ca omul doar isi incearca norocul sa mai dea pretul in jos.1 point
-
Ma refer la e60 525d, 2006. Il detin inca. Se moteaza fara probleme, le am trimis VIN sa vedem exact compatibilitatea. Speram sa mai aiba careva sa nu dau 120 euro pe ele degeaba. Scriu aici dupa ce aflu exact.1 point
-
Si cine stie cati avea de fapt, inainte de anuntul primului samsar1 point
-
Si la mine la un lt35 au gresit ... au pus mai mult si dupa mai putin ... nu mai stiu exact cat, era vorba de aprox 20-30k ... deci se intampla !1 point
-
Se pot gresi km.. ĂŽnsĂŁ ei fac si poza la bord.. deci nu prea se justifica, exista posibilitatea ca sa treci orice km vrei, adicĂŁ sa nu te iei dupĂŁ ce scrie in bord chiar daca ai fĂŁcut poza, ĂŽnsĂŁ mai rar, la Dacia Renault aveam itp propriu si mi e mi-a rotunjit numĂŁrul km, gen 235.000 in loc de 235.915, deci se poate, nu zic ca minti ĂŽnsĂŁ dute la rar si intereseazĂŁ te1 point
-
Masina a fost cumparata de mine cu jante originale de aliaj anvelope 205 55 16, jante originale tabla, anvelope 215 55 16, in doua modele, cu uzura 50%. Din acest motiv am decis sa le schimb. Intentionam sa pun tot 205 dar, asa s-a nimerit. Atat jantele, cat si anvelopele sunt impecabile (si, intrucat j-ul e 7.5, nu pot pune 205 pe ele) M-am panicat un pic, e adevarat, becurile nu s-au aprins niciodata la mine, doar la fii-miu, dar el o mai forjeaza, frane, etc.1 point
-
Ai pus o dimensiune greșitĂŁ. Ai diametrul roții prea mare pt e46. 225/55/16 e bun pt e60 ca exemplu.1 point
-
Am rezolvat problema printr-un update de soft!1 point
-
1 point
-
Nissan Patrol e la alta clasa... nu e la clasa de X5 sau Range Rover. Am facut un test drive cu un GLE model nou (vechiul M, dupa ML, dupa rebotezat de ei GLE) si am zis pas... desi la exterior imi placea cum arata. Am avut in gand si un Range Rover Sport dar m-am lasat pagubas vazand cati se plang ca mai mult stau cu loaner car-uri decat cu masina lor care e mai mult in service cu diverse probleme. Am mai facut un test drive si cu un Q8 care era concurentul lui X6 de il aveam eu si am zis pas, nu imi place nici asta. In afana de asta am avut cateva zile un loaner dat de un dealer de aici, un X5, cred ca am mentionat asta pe aici cand lasasem masina la service pentru o banala revizie prelungita de ei ca sa pot sta cateva zile cu X5-ul lor. Acum vreo cateva luni mi-am si foliat masina, mai pun cateva poze cu ea. Mai am si altele facute mai pe seara, in care masina se vede in alta nuanta de culoare.1 point
-
multumesc. Am facut test drive cu M5 si M5 comp inainte sa ma decid si am mers pe M5 pentru comfortul sporit al suspensiei adaptive. Poze recente nu am, dar o sa fac zilele astea. Pareri legate de masina.... personal ma incanta foarte mult sistemul x-drive. pe modul 4wd cu DSC activat sa fie al naibii daca am reusit s-o fac sa derapeze. intru in curbe stranse si ies din ele cum nu am crezut vreodata ca voi putea face cu un sedan de 2 tone. nu ma asteptam la mare sport de la masina , dar m-a surprins in mod placut.plecarea de pe loc este criminala, doar pe GT-R am mai simtit treaba asta. rezerve de putere la discretie , face viteza incredibil de repedeo masina foarte versatila , comfortabila si un daily driver excelent. asta este scopul principal ptr care o folosesc , masina de familie / daily driver. pe circuit nu am in plan sa o scot. am altceva pentru acolo.calitatea materialelor interioare este excelenta.scaunele fata au 1231231 de reglaje, pot fi configurate si pentru sport si pentru comfort.active sound se poate dezactiva odata cu dezactivarea sports exhaust... buna treabamerg cu sports exhaust OFF mai tot timpul. pacanelile alea exagerate pe evacuare ma enerveaza maxim. eu nu inteleg trendul asta pops and bangs exagerate pe evacuare. unul scurt pe downshift sau upshift e suficient ptr mine.as fi preferat o cutie DKT dar si cea ZF automata e OK.cred ca are rezervorul spart. nu stiu ce se intampla cu benzina , dar dispare repede.discurile de otel ( sau ce compozit o fi ) sunt alegerea potrivita pentru un daily driver.functia de parcare automata o folosesc de cate ori am ocazia.unde sunt motoroale pe benzina rafinate si silentioase ? mai ales ca este un V8. cred ca doar pe roll-royce mai gasesti asa ceva. pe idle zici ca e diesel. o sa mai revin cu impresii daca descoper ceva nou1 point
-
Verifica: 1. Turbo - tubulatura , intercooler 2.Verifica capacul de la motor - inclusiv in spatele lui cu o oglinda 3.Verifica pe langa termoflot 4.Verifica in zona fuliei 5.Verifica garnitura la baie (in caz ca ai schimbat distributia) 6.Verifica in bazinul de antigel ce culoare are Avand in vedere consumul destul de mare cred ca majoritatea verificarilor de mai sus nu prea isi au rostul. Consumul e ori din turbina, ori ai probleme la internele motorului. Daca zici ca dpf nu isi face regenerare, ce erori ai pe motor?1 point
-
Generatiile noi de phev-uri pot sa mearga 40-45 km vara. Hai sa zicem, iarna scade la 30. Pentru majoritatea oamenilor e suficient pentru plimbat prin oras. Da, o incarci in fiecare zi, dar daca stai la casa o parchezi in curte si o bagi in priza. Nu mi se pare un capat de tara 1 minut in plus pentru chestia asta. Asa cum tie nu ti se pare aiurea de exemplu sa alegi tara in care mergi in concediu in functie de infrastructura, sau sa ajungi sa-ti strice concediul faptul ca ai mers cu masina electrica. Taxe la phev nu ai (30 de lei pe an nu se pun). Da, ai revizii, dar pe de alta parte te sui in ea si pleci unde ai nevoie, cand ai nevoie, indiferent cat de lung e drumul. Ca la o adica de-aia iti cumperi masina si nu mergi cu uber sau cu trenul. Si daca discutam de costuri (taxe, revizii), daca trebuie sa incarci in reteaua publica (pe bani), o masina electrica nu mai e chiar atat de economica. Cat e kWh la incarcare rapida in general? 1.8 lei? La un consum de 18 kWh/100km asta inseamna 32.4 lei / 100 km, adica 6.5l de benzina premium. Da, tehnologia e buna si asta e viitorul. Doar ca nu suntem acolo inca, mai dureaza.1 point
-
Pai si cum faci, te opresti de cate ori te duci la lucru, mai stai o juma de ora sa incarci? (zilnic, sau aproape zilnic). Mie imi suna mai mult ca inconvenient. Incarcare convenabila e atunci cand masina sta parcata, acasa ori la lucru. Poate chiar si la kaufland la cumparaturi.1 point
-
Pe aparatul de echilibrat , nu e vorba de gramaj , daca are banda de rulare deformata sau fuleaza se vede imediat , eu prefer sa pun pe fata o anvelopa rotunda chiar daca a cerut mai mult gramaj DAR !! CE AM OBSERVAT IN ULTIMUL TIMP ! ... cam toate masinile care sunt fabricate dupa 2010 sunt sensibile rau la anvelope sau jante usor strambe ! nu stiu de ce ... o fi din articulatie ... o fi din cauza casetelor de directie ( electrice ) ... nu stiu ce sa cred1 point
-
Din pacate sunt proiectate pentru optimizarea baleerii cilindrului - de aia se cheama swirl flaps . Optimizarea aia inseamna ardere mai buna si deci cel putin un raspuns mai bun - ba chiar putere mai buna in plaja aia de turatii . Cine a facut motoare termice macar la liceu, stie asta . Sunt sigur ca si un dyno ar arata diferente de putere intre cu si fara clapete la turatii mici . Rolul secundar este sa inchida total aerul la oprire , la motoarele diesel , se obtine astfel o oprire instantanee - sau ma rog, se reduce timpul in care motorul se opreste din rotatie.1 point
-
nu stie nimeni sa raspunda ? singura intrebare : dupa ce se schimba caseta ,trebe adaptata pe masina ? chiar NU sunteti in stare sa raspundeti ? vad ca la dizlaikuri zunteti !1 point
-
up ! nu stie nimeni , n a schimbat nimeni caseta de directie ?1 point
-
Dar de ce sa incerce alt termostat, daca furtunul care intra in radiator cel de la termostat este aproape rece. Nu asta e rolul termostatului. El are termostatul bun, alta e problema. Cunosc prea bine modelul asta de motor N42B20 valvetronic, care lucreaza la 115 grade.1 point
-
Ai intrebat daca e vreo problema ca ai montat anvelope de dimensiuni gresite, ti s-a raspuns afirmativ iar tu ai replicat ca stiai asta. De aici ti se trag minusurile. Nici pe Passat nu ai dimensiunile anvelopelor corecte, iar daca a venit din Germania cu dimensiunile alea, probabil turcul/arabul s-a zgarcit (215/55R16 costa mai mult).0 points
-
Ooo ce de minusuri, multumesc frumos. Ca idee, masina arata super cu noile jante, de aceea le-am si luat. In schimb, fiti siguri ca am verificat inainte, pe 2 configuratoare, daca se potrivesc pe masina. Masina a plecat in service, cu putin timp in urma, pentru rezolvarea tuturor problemelor, obiectiv principal, oscilatiile (doar asta daca se rezolva si ar fi fantastic). Am renuntat sa surubaresc eu, sper ca, pe miercuri seara, sa fie gata.0 points
-
De fapt, passatul a venit din Germania cu 225 55 16 si merge la mine asa de 4 ani.0 points
-
La passat am acelasi tip de anvelope si am pus tot 225 55 16. Ca urmare, nu am considerat ca bmw e mai cu mot. Desi e o problema mai veche pe parte de dsc, cand am vazut pomul de craciun in bord, am crezut ca este din cauza dimensiunilor diferite.0 points
-
Stiam lucrul acesta dinainte. Intre timp am gasit o presiune muult prea mare, reglata de cei de la vulcanizare (eu nu inteleg de ce baga toti spre 3 bari, cred ca de teama sa nu rasufle pe langa janta). Becurile nu mai sunt aprinse, defectul e acolo, insa, sunt sigur. In cel mai fericit caz este un senzor murdar. De luni intru in lista cu probleme si incep sa le rezolv.0 points
-
Da, la mine pompa auxiliara e defecta de cand am masina si am caldura cat timp merge motorul. Evident ca nu pot avea caldura cu motorul oprit! Am caldura cat vreau (la ce temperatura prestabilita vreau) cu motorul pornit in parametrii in care se incalzeste motorul. Stiu cum functioneaza un motor electric, aproape orice motor electric pentru ca sunt electrician de meserie. Paletele unui motor electric nu pot fi oprite daca sunt antrenate de suficient de multa apa sau aer... (Fenomenul opus sau dorit poate fi chiar generarea de curent electric, dar aici nu e cazul..) N-am desfacut nimic acolo pentru ca nu m-a interesat functia aceea; nu ma astept la minuni de acolo; e un motor prevazut sa faca ceva si atat. Ma indoiesc ca rotorul motorului este antrenat magnetic ci prin perii, perii care se tocesc destul de repede si de aceea defectul. Este pe undeva pe forum un topic cu periiile care trebuiesc inlocuite A fost doar o gluma putin rautacioasa fata de noi romanii care, cum e vorba aia: vrem cateodata sa facem din r***t bici si vrem sa si pocneasca? E pacat sa credem altceva decat a fost proiectat!-1 points
-
Poampa poate avea 2 variante: ori nu baga rece, ori nu baga cald daca este defecta! Daca la tine ai caldura in mers, eu nu cred ca este pompa de vina. Incepe de acolo, dar eu iti zic sa arunci un ochi unde este situata piesa cu tepi si sa cauti una de test (eu am una ok, doar pentru teste daca esti din zona Neamt). Pompa auxiliara de care spun colegii mai sus, are partea de transmisie intre motorul electric si rotor (metalic) realizata printr-un tambur magnet! Rotorul se poate roti fara probleme si daca motorul electric este blocat, lichidul fiind pompat de pompa de caldura a motorului! Partea de control termic o are piese cu tepi ( eu am avut probleme si asa a fost in cazul meu, nu baga caldura decat in mers la viteze de peste 40-50 km/h! Testeaza sa vezi daca la 20 km/h ai caldura). Mult succes!-1 points
-
nu mai da UP! nu o sa primesti niciun raspuns! ce inseamna asta???-1 points
-
Trimite si prin posta ce e stricat in broasca? Rotite de plastic, etc. Sau, da-mi si mie numarul sa intreb. Multumesc.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Te-ai gandit sa schimbi injectoarele? Primele modele N43 au problema asta. Ai verificat macar cu ISTA, starea lor de la rece incepand? (Indirect, intreb, de ce ai dus masina prima oara la mecanic? Nu fac nici o aluzie..)-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Revizie, ulei, filtru, garnitura, scut (nu sunt hotarat cu senzorul de ulei) - service Electromotor - service Senzori abs - service Switch pedala frana Frane spate De maine ... Adica maine dau rotile spate jos (in curte la mine) sa vad ce gasesc pe acolo.-1 points
-
Luni il trimit pa fii-miu la dezmembrari sa vad daca pot rezolva si ei ceva (yala portbagaj, geam oglinda, etc.) Pentru clapeta ma tem ca nu am tot ce este necesar ca sa o desfac si, in service, e mai complicat sau mai bine zis, mai de durata. Vad maine daca baiatul care-mi va aface revizia si partea electrica se baga si atunci il las pe el, desi mi-ar placea sa o fac cu manutele mele, . Daca nu, am un service ok, la care voi apela. Sper sa vad ceva imbunatatiri, este singura neverificata.-1 points
-
Daca stai in Danemarca, da, s-ar putea sa te tina 10 ani zilnic.. 15 ani saptamanal si 20 ani bi-lunar. A si inca ceva. O sa te tina daca o intretii cu piese de la dealer nu cu piese SH.. (Totusi masina aceea are deja doar 16 ani; cum trateaza danezii masinile atat de vechi cu taxele?)-1 points
-
Nu ĂŽti mai face iluzii. La un consum asa de mare segmentii sunt dusi. Schimba segmentii, semeringurile la supape etc. Varianta 2. Vinde-o. Cat de repede poti.-1 points
-
Ai desfacut la tine sa vezi cum sunt montate sa compari daca le poti inlocui cu astea? Probabil ca nu se poate pentru ca, cele de bmw sunt prinse cu suruburi nituite pe ax. Axul fiind o piesa intreaga.. (nu ca asta ar conta mai intai..). Demonteaza si compara. Sau da cu un email dupa aia si intreaba daca au pentru bmw modelul tau. Si daca le primesc inapoi daca nu se potrivesc. Simplu. Si spunesi aici.-1 points
-
Set capace roti,jante tabla. Originale BMW In stare foarte buna Pret 199 de lei Contact aici sau PM Foto Sent from my VOG-L29 using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00