Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/16/20 in all areas
-
Gandindu-ma zilele acestea, am realizat ca nu voi dori sa vand masina prea de curand. Doresc sa o tin la mine, sa termin proiectul pe care l-am inceput si sa achizitionez o masina separat care sa-mi ofere mai mult spatiu, un motor mai mic si care sa-mi fie folositoare sa merg stanga-dreapta. M-am gandit la un E60 520i (2.2i) sau chiar la un 525D (2.5D). Nu vreau sa tintesc spre F10 pentru ca nu cred ca mi-as permite un F10 si un 335i deodata. Daca mi-as achizitiona un E60, as dori sa-i fac niste retrofituri utile..5 points
-
Foarte misto retrofiturile facute de tine. Volanul, schimbatorul, ceasurile...chiar wow imi plac mult Poate padelele par cam mari sau poate o fi de la poza.1 point
-
si eu le-am gasit pe a le mele topite si mi-am luat altele de M care sper sa ma tina cat mai tin eu masina. am incercat sa le repar cu un pistol de lipit pt ca se crapase plasticul inauntru si sa revopsesc cu vopsea nichelata luciul ala dar m-am lipsit ca iesise o tiganeala. am incercat atunci sa pun becurii cu led si toate pe care le-am probat dadea eroare de bec ars cu toate ca ereau cu canbus. asta acum 3-4 ani.tin minte ca la un magazin imi daduse sa pun niste rezistente in paralel pe fiecare bec sa am consum mai mare si nu mai aveam eroare dar se incindeau rezistentele alea de nu puteai tine mana pe ele, am refuzat ca mi-a fost frica sa nu ia taraba foc. acum ca mi-am adus aminte am sa mai trec pe la cateva magazine poate au aparut alte modele de bec care sa nu dea eroare.1 point
-
Referitor la webasto, se pare ca pe g30 nu incalzeste antigelul, doar in habitaclu. Nu stiu pe fl.1 point
-
Posibil sa fie un releu ! La tabloul de sigurante din torpedo,verifica releul din dreapta sus . Cred ca are codul 6901469 .1 point
-
pĂŁi este pe CNP, stiu ca am patit-o , am vandut masina, ala a facut un accident usor si mi s-a dus clasa de bonus in jos la toate celelalte masini. trebuie modificat cumva , adica sa se faca o legatura intre persoana care conduce masina si cel care e trecut pe politĂŁ. Nu neaparat sa fie valabila polita daca esti trecut pe ea, ca se mai poate intampla sa imprumuti masina de la un prieten si atunci nu stai sa faci asigurari pe 3 zile special pentru tine. Si eu m-am saturat de tot felul de personaje care merg aiurea stiind cĂŁ nu au ce sa pateasc deoarece polita si maisna e pe numele bunicii si aca se intampla ceva o trece pe numele bunucului ...1 point
-
Probabil ca acolo unde nu stii tu sa cauti! A si specificat omul ce tip de suspensie are! https://www.autopieseonline24.ro/bilstein/76283461 point
-
1 point
-
Oh, Cerber al forumului! Nu e un versus, in cazul in care nu e evident. Doar informam omul despre niste chestii pe care se pare ca nu le stie ca sa faca alegerea potrivita pentru el. Ca la urma urmei, asta e ideea pe un forum, sa te mai informezi din cand in cand.1 point
-
Mutati-va in alta parte si discutati cat vreti despre diesel vs benzina si nu mai poluati topicul aiurea, omul isi ia ce pana lui vrea cu banii lui.1 point
-
Intre timp, am montat difuzorul M3 GTS din fibra de carbon, am lasat evacuarea un pic mai jos deoarece lovea un pic tipsurile in difuzor. Am schimbat anvelopele cu niste Continental Sport-Contact. Masina o voi baga in garaj in curand, iar singurele drumuri ce voi face cu ea va fi spre spalatorie cand va fi destul de cald afara. Pentru iarna, voi apela la Mini-Cooper Countryman 1.6D.1 point
-
1 point
-
pentru amatorii de seria 5 GT F07 https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-gt-an-2014-diesel-2-0-IDdGXWx.html WBA5N21070D495322 masina cumparata din Romania. ultima intrare in service: 27/06/2019 Key 195027 Km 38434 S.C.ProleasingMotors S.R.L. ,SoseauaPloiesti-Buzau dupa 1 an si 3 luni masina se vinde cu kilometraj 199 860 km pusi asa ala sentiment, numai sa nu fie 200.xxx km ca sigur nu se mai uita nimeni, deci masina a facut doar 4800 km de la ultima intrare in service sau masina a iesit din garantie la 200.000km si proprietarul s-a gandit sa dea putin kilometrajul inapoi fix sub 200.000 ca sa fie credibil si plauzibil? doar el stie :twitch: alte lucruri interesante: - in poze masina are HUD pe cand de fabrica ea nu a avut. oare e un mare pasionat ce si a facut retrofit de HUD? - in descriere spune ca masina are xenon desi ea de fabrica nu a avut. alt retrofit de pasionat ? - HBA alt retrofit ? sau pasiunea se trage de la dauna fata de 100.000 RON inregistrata in baza de date a RAR acum cativa ani ? oare are facturile si de la reparatia aia? :pirate: mai conteaza ca Production date: 20-Nov-2013 ? Cui ii pasa !?1 point
-
Cand le-am achizitionat acum aproximativ 1 an si jumatate, mi se pareau mai "wow".. Personal m-as duce pe niste BBS RS2 concave, imi plac foarte mult si ar arata bine atat pe negru cat si silver.1 point
-
A venit toamna! Probabil voi vinde JR-urile si voi cauta niste BBS-uri.. modelul actual este unul frumos, dar parca prea basic. Voi ce ziceti?1 point
-
Am schimbat astĂŁzi radiatorul (a fost crĂŁpat pe margini), vasul de expansiune, cele douĂŁ furtune de la radiator (cel de sus și cel de jos), dupĂŁ care s-a bĂŁgat antigel G11 albastru original BMW Group. Radiatorul a fost cel original, din 2009.1 point
-
Da, atunci aveam. Acum nu mai am, era din cauza faptului ca am scos volanul fara sa scot borna de la bateria si a ramas acea eroare, intre timp s-a rezolvat1 point
-
Salutare, nu am mai scris nimic. Intre timp, ma bucur de masina.. nu am mai avut nicio problema mecanica sau electrica.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin, sper ca toata lumea e sanatoasa mai ales dupa nebuniile ce au fost recent, cu pandemiile si toate cele.. Intre timp, a ajuns difuzorul la bara spate. A schimbat total spatele, i-a oferit o agresivitate in plus, urmeaza un eleron Highkick M4 style din fibra de carbon, alti bani, alta joaca.. dar se merita! Difuzorul este pentru M3 E92/E93, dar aparent merge pusĂŁ si pe bara M3 style de pe E93. Sigur, sunt mici gap-uri ici-colo, dar vor ajusta difuzorul dupĂŁ ce imi vine volanul de la modificat impreuna cu ceasurile de bord și bara de la revopsit.1 point
-
Dar nu m am referit la comentariul tau, una e sa vii sa spui: parerea mea e ca masina e cam scumpa si se va vinde greu si alta e... pfff boo$$$ asta la banii astia? Pai astia s bani de i8... o s o dai maxim pe un tichet rabla... etc. Tonul face muzica...1 point
-
1 point
-
Aceeasi mizerie! Am alimentat de la 5 statii (si firme) diferite, orase diferite. Aceeasi motorina de proasta calitate. In Austria motorina e albastruie, usor tulbure si uleioasa. In Romania motorina e incolora si consistenta ca apa! WTF? Sa mai vorbesc de putere si consum? Evident ca nu are rost! Sa mai vorbesc de masurarea corecta a cantitatii la unele pompe? !"§$%%&/&/(1 point
-
Maryus21, dacĂŁ tu ești mulțumit de amortizoarele tale (recondiționate sau nu) și mașina se comportĂŁ bine, nu vĂŁd de ce te stresezi de ce spun alții? Unii pot vorbi ĂŽn necunoștințĂŁ de cauzĂŁ, alții din contrĂŁ, poate au avut experiențe neplĂŁcute... Tu trebuie sĂŁ ĂŽnveți sĂŁ faci trierea sfaturilor, pentru cĂŁ aici oricine poate vorbi din experiențĂŁ sau doar din auzite. Trierea sfaturilor nu ĂŽnseamnĂŁ sĂŁ alegi ĂŽntotdeauna ce-ți convine! Ăn rest, ce sĂŁ-ți mai zic... BaftĂŁ și sper sĂŁ nu ai probleme de niciun fel cu acele amortizoare!1 point
-
VĂŁd ca se vb prea mult și sau adunat si șoferi de duminica. La mine e vb de un e39 și este vorba de amortizoare aluminiu care sunt pe ulei, tipul de mai sus cu bricheta e un șofer de duminica. El știe doar de amortizor pe gaz. Amortizorele sunt perfecte am și totul decurge bine. Viața ĂŽn pericol? Se desface amortizorul se schimba toate garniturile se schimba uleiul se reface filetul din capĂŁt și se pune bucsa exact precum im fabrica. DeCi este un amortizor nou doar ca nu mai plĂŁtești esteriorul, brandul, etc. Ăncetați cu exagerĂŁrile și nu mai comentați aiurea.1 point
-
Tocmai am rectificat amortizoarele pe fata cu 200 de lei. Pt cel care a ĂŽntrebat dacĂŁ mi se pare o avere. Da. Mi se pare. Sa dau 1000 de lei pe 2 amortizoare. Când am dat 200 și a constat ĂŽn desfacerea totala a amorizorului, ulei, arc, bucsa noua tot ce trebuie fĂŁcut. Și am stat la coada acolo. Deci e mai cunoscuta treaba cu rectificarea decat credeam. Și erau mașini mult mai scumpe decât a mea ) Am uitat sa precizez ca aveam amortizoare originale din aluminiu și doar acestea se pot rectifica. Deci pt bogații cu cele de tabla. Acelea nu se pot rectifica.1 point
-
Smulgi cu disperare furtunul de cauciuc care urca de la intercooler la admisie sau il obturezi cumva. Nu-l tine orientat spre ochi! :twoup: Apoi obturezi intrarea la EGR. E complicat tare, depinde de prezenta de spirit. Eu personal nu am patit-o, asa ca nu stiu exact cum as reactiona. La rece e simplu.1 point
-
ce masina ai omule, in mare, toate amortizoarele sunt pe gaz, ce sa mai reconditionezi la alea? ai supapa sa le umplii ca pe bricheta?-1 points
-
Nu stiu cum se face,cum nu se face dar tot la discutii legate de bani se ajunge,'AVUTILOR' :frantics: Cautam niste EXPLICATII TEHNICE,nu 'explicatii pe intelesul meu' ca mi-a spus mie un vecin etc etc. Cel mai plauzibil punct intradevar e uzura mult mai pronuntata,in rest basme cu distanta de franare(distanta de franare difera si intre anvelope de vara performante vs buget),explozii,,pana la ilegalitatea lor si nedespagubirea RCA. :goodjob: Ps.Am 2 seturi de Jante pt masina.-1 points
-
Misto oglinzile type M sau M look..care-i baiul...degustibus. Cam mari tevile de esapament...sau e poza de vina?-1 points
-
Desi masina mai mult sta, cheltuielile nu intarzie sa apara. Am schimbat vascocuplaj (Hella - Behr), din nou injector cu fir (eroare persistenta, dar fara vibratii in plus), si anvelope spate. Si sa nu uit, pt cei care aveti antena pe geam, sa nu puneti folie metalica pe geamurile respective. Mie mi-a afectat semnalul de la cheie, cat si radio, pana am hotarat sa schimb folia laterala cu una basic. Cheia merge din nou de la distanta mare.-1 points
-
Mi-e dor de E39-le meu Vad ca-ti lipseste emblema fata, iti donez una nou nouta. Nu e originala, dar de calitate foarte buna, copie perfecta as zice. Platesti doar transportul prin curier.-1 points
-
Multumesc de aprecieri. @toffefe Am o emblema pregatita sa o pun, mersi. N-am prea umblat cu masina, si am lasat chestia asta in plan secund.-1 points
-
Sunt frumoase cele de pe mașina ĂŽnsĂŁ nu sunt wow, din punctul meu de vedere. De obicei mie imi plac cat mai concave si mai spițate decât ale tale-1 points
-
branevl, daca tu vrei sa dai un branci, noi nu. Corect, un diesel e ultima masina care ar trebui luata pentru in drum zilnic de doar 5km. Cand mama masii invatam sa alegem potrivit nevoilor!? OP, cu un benzinar poti face economie de carburant, se incalzeste muult mai repede (inauntru, daca macar asta te intereseaza), iar motorul nu v-a avea mai multe probleme! Tot ce trebuie sa inveti, dupa cum zici ca esti tentat, e sa nu te dai prea tare cu ea.-1 points
-
Masina s-a vandut la mine in oras. Sa o foloseasca sanatos cel care a cumparat-o (f incantat de optiunile masinii, iar legat de webasto a zis ca ii va fi f folositor, avand 2 copii mici).-1 points
-
Cum adica sunt topite? Vino cu mai multe detalii, poze eventual. Ce putere au becurile care sunt acum? Nu are cum calculatorul sa bage mai mult voltaj. S-ar fi ars becurile inainte sa se topeasca ceva. Pe becurile din stopuri e trecuta o valoare marcata cu W. Cauta si spune. Sau altfel, 21W e puterea becurilor de stop la masina aceea. Orice altceva mai mare topeste..-1 points
-
Pe autokarma cel mai scump amortizor este 974 de lei. Unde ai vazut tu cu 3300??-1 points
-
Sau dai jos capacul fa contactul manual si asa afli da e ala.. Sau si mai simplu, cu atentie inlocuiesti contactul facut in releu cu o sarma subtire in priza lui..-1 points
-
Am nevoie de un nr sau cineva care recondiționez amortizoare fata. Un nr ceva cât mai repede va rog. Dar sa fie și calitate. Mulțumesc.-1 points
-
Sagitarius, tu te plangi ca s-a topit putin acolo de peste 10-15 ani de cand e masina.. si vrei sa nu se mai topeasca.. Daca vrei sa dea mai putina tensiune, e aproape evident ca stopul tau nu va mai fi vizibil noaptea/pe ceata, pe ploaie.. s.a.m.d. si iti asumi in consecinta asta.. Acum, eu nu am auzit de (mari) probleme cu stopurile la E91.. in afara de faptul (tot din cauza caldurii degajate probabil..) ca arcul din fasung se innegreste si apare o rezistenta pe suprafata.. ca o oxidare.. si apoi erori.. Problema mai complicata ca asta nu am auzit. Dar in final, daca pentru tine e inca o problema, ai solutia de la Eizan si s-a rezolvat. Sa ne spui cum ai procedat. (Nu mai e nevoie de poze..)-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00