Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/21 in all areas

  1. Caseta reparata in Romania asa face cand pui contactul.
    4 points
  2. Pune liniștit 98/100...care nici aia nu cred ca e de 98/100 ...la fel cum nici aia de 95 nu cred ca e 95...de meritat, merita si pentru faptul ca mĂŁcar poți dormi mai liniștit noaptea in speranța ca nu ai bĂŁgat “apa goalĂŁ” in rezervor...
    2 points
  3. Salutare! Dupa 1 an de zile de cautari(minus perioada de izolare), 2 tentative in Romania de a cumpara masina si alte 2 tentative din Germania, am gasit ceea ce cautam. De fapt aproape ceea ce cautam... eu cautam ceva cu mai putini km dar asa am aflat si eu ca ceea ce cautam eu este foarte rar, putini km si fara gram rugina ca pret de achizitie poate ajunge o astfel de masina peste 7000 de euro si asta daca reusesti sa te bage in seama vreun vanzator privat din Germania, am incercat cu cativa si cand aud ca vrei sa iti iei masina pe platforma o dau la intors iar dealerii cer preturi de masina de colectie pe exemplarele cu putini km. Bugetul meu nu era chiar atat de mare si nici sa platesc pret de masina de colectie nu prea imi vine. Au fost vreo 3 sau 4 masini postate cu pret mai decent de 5000-6000 de la privati din Germania si cu sub sau usor peste 100.000 km, cat timp am urmarit eu, dar cum apareau asa si dispareau. Asa ca o sa ma multumesc cu ce mi-am permis si ce am gasit. e39 525i 12/2002 Adusa din Germania cu platforma. Unic propietar, 4 chei, 231518 km 3100 pret de achitie, 800 platforma cu CMR pana la Constanta. Momentan nu este inmatriculata. Km i-am verificat si la Bavaria, am reusit sa fac rost de raport PDF dupa serie de sasiu, am cumparat raport carvertical, autodna si auto-records, totul a fost curat, Ce am gasit pe cartea service apare si la BMW, am mai gasit un airbag cel de la volan schimbat pe "garantie" cum scrie in raport in 2017. Se poate observa si la volan ca acel capac este nou, cred ca au schimbat si capacul ?! Ca defecte, am gasit rugina in anumite locuri, pragurile sunt ok pentru acest model care din cercetarea mea am aflat ca unele ruginesc atat de mult incat nici pe elevator nu le poti urca. Doar la pragul sofer are un inceput sub ea de un varf de deget. Zona buton portbagaj are cel mai mult, in portbagaj la roata de rezerva am mai gasit si la pragul pasager fata nu dedesubt ci deasupra pragului probabil cand se scurge de pe usa suprafata aia are bule mici usor maronii, la capacul de benzina are un inceput de bule si un punct la pragul pasager fix in coltul usii din spate. La usi am gasit la usa sofer unpic maroniu in unul din colturi. Indrasnesc sa spun ca chiar sta bine la capitolul rugina. Daca caut pe Google e39 rust, ma ingozesc ce gasesc. Alte defecte, martorul aprins in bord de check engine, in pozele de la dealer nu era aprins. Eu speram ca e din cauza ca nu mai avea benzina si ca a stat pana s-a vandut, azi i-am mai bagat 5 litrii, tot a ramas aprins dupa ce am lasat-o sa mearga vreo 10-15 min, capacul de la servo are o transpiratie si defecte specifice varstei si nr de km, ciobituri, zgarituri mai fine, mai mari, mai adanci... una din jante este zgariata mai mult si exfoliata. Optiuni, geamuri, butoane, boxe, totul functional. Mai putin pixelii de la casetofon. Ca elemente revopsite, capota si aripile spate par revopsite, urmeaza sa o testez si cu un tester de vopea in urmatoarele zile cand fac rost. Postez si niste poze imediat Editions and packages S704 M Sports suspension S722 Lifestyle Edition S785 White direction indicator lights Comfort and interior equipment S431 Interior mirror with automatic-dip S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S434 Interior surface aluminium S403 Glass roof, electrical S494 Seat heating driver/passenger S481 Sports seat S465 Through-loading system S415 Sun-blind, rear S459 Seat adjustment, electric, with memory Multimedia S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth Driver assistance and lightning S508 Park Distance Control (PDC) S548 Kilometre speedo S534 Automatic air conditioning S520 Fog lights Wheels and drive S249 Multifunction f steering wheel S216 Hydro steering-servotronic S210 Dynamic stability control S261 Side airbags for rear passengers S202 Steptronic S255 Sports leather steering wheel Environment and safety S354 Windscreen, green-tinted upper strip S879 On-board literature, German S379 BMW LA wheel Y-spoke 80 S302 Alarm system S851 Language version German S801 National version Germany S863 Dealer List Europe S320 Deleted, model lettering Individual equipment S775 Headlining anthracite Other equipment S915 Dummy-SALAPA S167 EU4 exhaust emissions standard S936 Dummy-SALAPA S934 Dummy-SALAPA
    1 point
  4. Salutare, Deschid topicul ca jurnal pentru noua mea masina, un BMW 330i GT xDrive. Inainte de asta, am condus timp de vreo 3 ani un BMW X1 E84 23d xDrive care are acum 270,000 km in bord. Masina este fabricata in octombrie 2017, iar eu am achizitionat-o in decembrie 2020. La momentul achizitiei, avea parcursi 40.700km. Masina a fost achizitionata de la un dealer BMW din Germania si a venit cu 1 an de garantie EuroPlus. Cum a ajuns, i-am facut un schimb de ulei (cel vechi avea deja 14.000km). Am facut pana acum vreo 1800 de km cu GT-ul. Pot spune ca imi place motorul asta. Mi se pare rafinat (vin totusi de pe un diesel, sunt usor de impresionat la capitolul asta) si mi se pare suficient de puternic pentru caroseria asta. N-am simtit vreodata pana acum ca as fi avut nevoie de mai multa putere. Mi se pare ca trage foarte liniar si ca, in turatii mari, suna destul de bine. Cu privire la consum nu ma pot pronunta inca. Am scos un consum de 9l/100 km pe 550km extra-urban, dar nu stiu cat e de relevant intrucat, fiind primul drum lung cu masina, nu prea am menajat-o, accelerarile au fost mai in forta si depasirile au fost facut cu kick-down, chiar daca situatia nu impunea lucrul asta. In oras (in Iasi) imi estimeaza computerul de bord un consum intre 12 si 14 litri, dar probabil e de urmarit pe termen lung. Astea sunt consumuri pe care le am pe ultimele zile cand temperaturile in Iasi au fost binisor sub 0 grade (am mers si la -5 si la -12). Oricum, si daca asta e consumul, mie unul mi se pare decent pentru motorizarea asta. Suspensia este adaptiva. In modul sport am mers foarte putin pana acum, dar se simte cum se intareste suspensia. In modul confort, masina mi se pare foarte confortabila si la drum lung dar si in oras, peste canalizari si linii de tramvai, desi poate nu sunt complet obiectiv. Vin de pe X1 E84 care nu e neaparat cea mai confortabila masina, dar n-am mers cu vreun F10, G30 ca sa vad ce e si mai sus in gama. Insonorizarea e putin sub ce ma asteptam. De pe la 90-100 km/h patrunde destul de mult zgomot de la anvelope in habitaclu (anvelopele sunt Pirelli Sottozero si sunt noi). Las mai jos lista completa cu dotarile masinii si cateva poze cu ea. Si aici cateva poze cu masina.
    1 point
  5. Botosanibmw, protecția consumatorului.. ai factura ma gândesc. Ai dus caseta la recondiționat si nu merge, trebuie sa mearga cum trebuie, pana la urma ei trebuia sa schimbe tot ce e defect. Doamne )))) cum face volanul ala, nu credeam sa vad asta )))))))
    1 point
  6. inainte de 320d, am avut un opel astra 1.4 turbo benzina, la benzina se simte imediat diferenta intre un carburant prost si unul bun, eu unul la diesel nu am simtit pana acum, in 2.5 ani la opel, la 30k km (masina luata de noua), am avut check engine aprins din cauza benzinei, pana atunci bagam de 95, de la benzinariile mari, dar aleatoriu...in reprenzentanta, mi s-a spus ca exista avertizare in reteaua de serviceuri pt partea de est a europei ca apar depuneri pe anumiti senzori din cauza benzinei proaste ca si MuscleMike, si eu sunt convins ca la noi 98 e un fel de 95 din alte tari
    1 point
  7. Nu. Pui anvelope conform specificatiilor de pe stalp.... N-am sa inteleg de ce tot incercati sa faceti manevre din astea, ca apoi veniti sa va plangeti de diverse. Vinde anvelopele de la F10 si ia-ti de F30.
    1 point
  8. E normal consumul, F31-ul meu se comporta similar. Am ajuns acasa si cu 26 cand a fost haos in Bucuresti.
    1 point
  9. Mari cuvinte ai spus mai sus! Foarte adevarat. Intrebarea ar fi, cat de multi vor intelege cu adevarat importanta calitatii carburantului!? Foarte putini. Eu conduc un ciuruc de masina veche de 15 ani si ii fac plinul alternativ, o data carburant de calitate, o data mai normal... asta pana la sfert de rezervor. ..dar de cate ori nu m-am uitat din curiozitate si interes ce carburant baga altii in MASINILE LOR NOI..!? De fiecare data, jur, doar carburant ieftin, cel mai ieftin, asa ca.. ce perfomante sa dea motorul ala nou? (Bleah...) ...Nu mai zic ca a fost suficient sa prind o data o idee simpla de la altii mai destepti care recomandau ca motorului pe benzina... daca vrei sa te bucuri de TOATE CALITATILE BENZINEI TREBUIE SA CIRCULI cu rezervorul cat mai plin pentru, nu aproape gol! Adica, sa faci plinul de fiecare data cand se apropie de sfert.. pentru ca benzina fata de motorina se evapora in rezervor, adica acolo se formeaza gaze in permanenta.. si asa isi pierde din calitate. Cel mai bun exemplu il am de la sotie (care pana si ea a observat asta..) care ea insasi a remarcat ca motorul masinii ei (mic) nu mai trage ca atunci cand rezervorul masinii e plin sau aproape plin.. Pot sa bat pariu ca trei sferturi din cei care au "benzina" nu practica asa ceva! Ca benzina e scumpa, nuu? ) Well, tot la fel de scump se duce (mai repede) pe esapament din rezervorul aproape gol! Pentru ca benzina mai multa este introdusa in camera de ardere pentru a atinge necesitatile cerute de sofer.. Si zau daca inteleg de ce. ...Pentru ca pana la urma tot atata benzina arzi - numai ca asa "o arzi pe o mai buna calitate" sau pe o calitate pastrata, nu denaturata. Incercati si o sa va mirati. Trebuie doar sa fiti mai organizati. In cazul benzinei se merge cu rezervorul PLIN nu cu rezervorul aproape gol, da pentru economie! Se merge mai decent pana se incalzeste motorul... Astea sunt chestii simplu de inteles.. dar sanatoase. ..Despre ce vorbim aici? Despre bun simt si logica!... http://www.chasesidemotors.com/blog/2015/07/why-you-should-keep-your-petrol-topped/ https://www.mirror.co.uk/money/expert-explains-you-should-always-21336184 https://www.quora.com/Are-there-any-benefits-to-keeping-your-vehicle-s-gas-tank-full https://mechanics.stackexchange.com/questions/1876/does-the-amount-of-fuel-in-the-tank-matter https://bonfesauto.com/the-importance-of-keeping-the-gas-tank-full/
    1 point
  10. ... daca si in rodaj motorul consuma... Voi, care scrieti aici bazaconii, de unde va luati informatiile sunt curios..? Eu nu am nimic cu nimeni dar motorul nou nu are nici un motiv, absolut nici un motiv sa consume mai mult. A, decat daca iti propui sa iti bati joc de motor; dar asta e alta discutie.. Tolerantele intr-un motor nou, desigur din ala fara probleme, sunt atat de mici... incat metal iese din el in primul ulei.. nu altceva! Nu mai zic ca "motoarele moderne" peste tot unde cauti afli ca vin deja rodate.. asa ca si umbra de presupunere de consum dupa cateva sute de km .."pana se aseaza motorul" e anulata din fabrica! (Dumnezeule, asa se duce vorba idioata (si logica.. dracului), ...ca de aia nu ne mai intelegem..) e frustrare in paranteza, nu altceva.
    1 point
  11. AstĂŁzi am profitat de faptul ca nu a mai plouat si am scos e46 ele pentru pregĂŁtirea de iarna, spĂŁlat foarte bine inclusiv pe podea cu peria, cerut si lasat in garaj cu tun de incalzire pentru a se usca foarte bine. Am spĂŁlat bine si barele transversale fiind prĂŁfuite in pod si le am montat in gluma pe masina. In primavara vopsesc pragurile deoarece s a ciobit putin vopseaua de la pietricele și dupĂŁ spĂŁlare temeinicĂŁ in prealabil o sa aplic un strat de ceara pe podea, ĂŽn usi, praguri, etc. Mâine urmeazĂŁ sĂŁ o suspend si sa ii duc dorul pana la primavara, acum intra in actiune bĂŁtrânul b5.5 care a fost si el recent scos din service de la o vopsite totalĂŁ si inlocuirea a tot ceea ce inseamna mecanica, sper sa nu deranjeze faptul ca am adus ĂŽn discuție și un alt brand. Numai bine tuturor! http://www.imagebam.com/image/01f75b1362979456 http://www.imagebam.com/image/b6a6eb1362979528 http://www.imagebam.com/image/8563151362979554 http://www.imagebam.com/image/bda0531362979599 http://www.imagebam.com/image/135ceb1362979650 http://www.imagebam.com/image/8f9f591362979775 http://www.imagebam.com/image/2033e11362979902 http://www.imagebam.com/image/1a23b31362980020
    1 point
  12. Sa o stapanesti sanatos! E tanc masina aia. Kilometri mai duce lejer inca atat.
    1 point
  13. Arata bine ! Sa o folosesti sanatos ! Sa impartasesti niste impresii generale si dupa ce o conduci ! Cum ti-e relantiul ? Ai grija cu valva DISA, valva PCV, garnitura capac chiulasa si vasul de expansiunese. Sunt componente vulnerabile la tipul asta de motor.Am avut si eu acest tip de motor pe e46 pt. multi ani.
    1 point
  14. Poze https://postimg.cc/gallery/R9JnMW1 Nu am reusit sa-i dau de cap sa postez direct prin functiile forumului asa ca am uploadad la acel link. Rog in moderator daca poate face un artificiu si sa faca sa apara direct.
    1 point
  15. Daca ai buget asa restrans iti dau un sfat gratis, nu cumpara F10/11. Evident ca o masina intretinuta o sa coste pe masura. Daca nu iti pasa starea, km si intretinerea masinii, deschide OLX-ul(ca autovit e pe bani si e posibil sa nu gasesti chiar asa multe oferte), bifeaza ce te intereseaza si cel mai important, pret crescator, si de acolo iti incepi cautarile. Succes
    1 point
  16. Banuiesc si eu ca totul e marketing si reducerea costurilor insa parca se pierde tot mai mult din autenticitatea acestei marci. Angel eyes-urile devin linii drepte, in ritmul asta in maxim doua generatii vor dispera. Grilele devin uriase si mai nou unite, vezi iX3. Acum jantele, se vor potrivi si pe alte marci inclusiv VAG(si inainte puteai pune, insa trebuiau flanse si/sau inele de centrare, era mai complicat). Ce fain o sa fie cand rotile originale BMW vor fi si pe Passatul vecinului /facepalm. Motoarele M s-au transformat din aspirate in turbo, curand hybrid. Din motoare montate longitudinal, s-a ajuns la motoare montate transversal. Downsize-ingul e la el acasa si asta... **** ue si normele lor. Din pacate, it is all about the $$$. Ce ma surprinde in mod placut in schimb e faptul ca pe "noul" seria 2 GranCoupe au pus panoramic, da, panoramic pe un "coupe/sedan/whatever". Bavarezii oferind aceasta optiune doar SUV si Touring pana acum, parca si pe 7 era. Cu siguranta urmeaza sa vedem panoramic si pe coupe-uri si alte sedanuri, aceasta optiune fiind deja de mult disponibila la Mercedes(cred ca si Audi). A, apropo, este si seria 1 sedan :frantics:
    1 point
  17. O comparatie vizuala aici intre non lci si lci - https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1715584 Personal, raman la parerea ca non lci arata mai bine. Dar poate au remediat problemele cu ventilatia, trimurile si alte cele de care se plang colegii de forum si nu numai.
    1 point
  18. Bara fata aduce a seria 3, mai ales cu nervurile alea oblice. Faryrile seamana cu seria 7. Spatele pare tot asa o simbioza intre seriile 3 si 7. Imi place, mai ales ca nu au pus grila aia vomata.
    1 point
  19. ok, sper sa ma fi suparat eu fara sens. o sa completez luni si o sa urmaresc. practic, luni ar fi a doua completare a mea personala dupa ce au schimbat racitorul. cu siguranta au completat si ei la momentul respectiv si in total se fac 3 completari. @cristimate, doar inainte sa schimb racitorul mi-a dat mesaj in bord pt ca nu monitorizasem deloc anterior si ajunsesem sa mai am maxim 200ml in bazin. am turnat atunci peste jumatate de litru ulterior schimbarii racitorului, ajunsese lichidul sub minimul indicat pe butoias insa cu siguranta nu pana la nivelul la care senzorul sa se alerteze ca prima data.
    1 point
  20. si pt ca tot veni vorba, acum 1 minut m-am dus la masina sa verific nivelul lichidului de racire dupa schimbarea racitorului pe recall, lichid pe care eu l-am completat sa fie la maxim. surpriza, este sub minim. am avut pana acum asa: ford, opel, Renault, Hyundai, Skoda, Volvo, Audi, Vw si cu nicio masina nu am avut stresul pe care il am cu bmw. acum trebuie sa umblu si cu un stingator de incendiu voluminous in portbagaj, pt ca ma pot astepta la orice. la mine nu va mai fi niciodata bmw decat la pret mai mic decat al unei masini din clasa inferioara a concurentei. Cu alte cuvinte, seria 5 la pret mai mic decat audi A4 sau C klasse, X5 la pret mai mic decat Q5 sau GLC...efectiv sunt scarbit. Masina nu m-a lasat niciodata in drum, insa faptul ca trebuie sa o pazesc ca pe o fata mare, ca o caut in cur la fel ca pe o muiere si sa stau cu stresul ca nu pot pleca de acasa ca ma poate lasa in drum, este deja prea mult. La vara am un tur de 4000km si ajung pana la granita germaniei cu Belgia...efectiv nu pot pleca linistit.
    1 point
  21. masina este senzationala , E46 are un design "la zi" dupa atata timp
    1 point
  22. Va salut Incerc o reimprospatare timida a acestui topic de prezentare a batranului meu e46, printre topicurile cu masinile de ultima generatie ce au fost postate in ultima perioada... Incerc sa tin si o usoara evidenta a pieselor ce mi le amintesc a fi schimbate. Masina a primit intre timp - 4 sonde lamba noi Bosch - debitmetru VDO Siemens - kit ambreiaj LUK - pompa benzina Bosch - garnitura popmpa benzina oem - piulita pompa benzina oem - toate coturile de la tubulatura filtrului de aer noi oem - garnitura capac tacheti oem - semnalizari noi, becuri osram silver - Sticle noi - garnituri faruri noi - harman kardon complet - TPMS functional - splittere clubsport oem - Ulei cutie, diferential - rulment intermediar, flansa cardan - airbag-uri noi schimbate la Proleasing Ploiesti - navigatie android 9.1, camera marsalier si aplicatia ibus - plus reviziile facute anual unde ajung maxim la 6000km De asemenea pentru al 7 an consecutiv, masina in perioada de iarna primeste atentia de rigoare si este parcata in garaj. http://www.imagebam....c380e1329586759 http://www.imagebam....04fef1329586990 http://www.imagebam....f0e1e1329586996 http://www.imagebam....175a41329587008 http://www.imagebam....5bbf31329587011 http://www.imagebam....ab92a1329587018 http://www.imagebam....6e8531329587034 http://www.imagebam....b81731329587053 http://www.imagebam....c9fa71329587059
    1 point
  23. @edit - țin să te contrazic. Am condus insistent și E220 (W213) și A6 40 (C8), care ar fi concurența directă și nu e chiar așa. Cel puțin ca motorizări sunt cam pe aceeași linie toate 3. Da, BMW cu G30 a rămas în urmă la cai putere, MB-ul având 194 (prea puțin să conteze) și A6 40 204, dar A6 C8 a apărut mai recent, că dacă iei direct 2.0 TDI 190 ultra de pe C7 e la fel de trist, poate mai rău. Ar fi cazul să aducă motoare noi la LCI, dar nu prea văd, au făcut deja B47TU1 și au pus practic câte 2 turbine și la 520D dar au păstrat puterea la 190. Anunțau cred deja motoare noi dacă ieșeau. Circulau zvonuri la un moment dat că vor veni motoare noi, 520D vezi doamne trebuia să se oprească la 204CP acum. Chiar n-am mai auzit nimic însă. Totuși, combinația cu cutia ZF pe care o pune BMW e net superioară GTronic sau STronic-ului de pe concurență. Pe 2.0 Diesel - G-Tronic e calm orice ai face la schimburi, chair și pe sport. S-Tronicul schimbă mai bine la Audi dar se împiedică singur la start - are un delay dubios de mare până se hotărăște să funcționeze bine parcă. Steptronicul BMW e rege aici, fără discuții. Ăsta a fost motivul pentru care am rămas la BMW. Eu sincer A6 40 îl simt mult mai puturos ca 520D, cutia cred că e totuși aici ce ajută, clar. (ambele erau Quattro/xDrive BTW, că dacă mai scoți xDrive din ecuație e clar mai bine din punct de vedere al sportivității la BMW - dacă te duci la A6 35 cu tracțiune față, pe barcă, o iei razna ) Sunt cât se poate de imparțial. Nu cred că BMW face mașinile perfecte și nici nu vreau să le fac statuie, la fel cum nu îmi displac nici Audi sau MB-uri, dar nu sunt ce caut acum mai degrabă.
    1 point
  24. Nu este în niciun caz aceeași situație. Omul are mașina luată de la 0km. Chiar și dacă prin absurd am zice că ajunge să o țină și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum să dea de probleme grave, fiind singurul proprietar și știind concret ce are/face mașina. B48 oricum e un pas înainte. În plus eu nu m-aș hazarda să zic nici că N20 e problematic, atâta timp cât nu e muncit, întreținut corespunzător și necălărit real dar în bord la jumătate. Și mai e o chestie. Banii pe impozit îi poți redirecționa mai bine într-un Casco sănătos. Nu e ca și când cu 2.0 258CP nu poți face depășiri în siguranță și dintr-o dată e nevoie de minim 6 linie.
    1 point
  25. Masina e senzationala! S-o conduci cu placere! Legat de optiuni, fiecare stie de ce are nevoie. Eu as fi pus HUD de exemplu. Imi place f mult si chiar il folosesc. Trapa nu as fi pus nici daca era 300 euro. Efectiv e degeaba pentru mine. Am trapa la masina actuala, am deschis-o o singura data, dupa care am inchis-o repede ca mi s-a facut frig. Am panoramic de fapt, e okish ca intra mai multa lumina, dar puteam lejer sa traiesc fara el. Fun fact: Sotia a vrut neparat masina cu trapa, era singura optiune pe care si-o dorea pentru masina ei. N-o interesa de scaune incalzite, confort access, VSS, etc. Trapa. Neaparat trapa. Am gasit o masina pentru ea, dotata decent, care avea si trapa. Dupa ce a condus-o 3 luni am intrebat-o daca a deschis vreodata trapa. Raspunsul a fost ca nu, ca a si uitat ca o are, dar ca scaunele incalzite sunt f utile. ) Pentru mine, personal, nu exista nimic mai inutil decat trapa. Pentru altii, e o optiune fara de care masina nu are niciun sens. E f subiectiv cand vine vorba de dotari.
    1 point
  26. Da, timp de 2-3 sĂŁptĂŁmâni, primĂŁvara și toamna. Când e prea frig evident e degeaba, când e prea cald arde prea tare chelia :turned: - și eu am renunțat la trapĂŁ. F30-ul avea. Nu-i simt lipsa.
    1 point
  27. Pentru ambele gasesti in anunt detaliile: "Re-Import, Import. Deutsche Zulassung" respectiv "Re-Import Fahrzeug mit Vorschaden.Deutsche Zulassung" (Masina reimportata cu accident. Acte nemtesti). Norocul e ca, asa cum ziceam, in general nemtii sunt corect si zic daca sunt intrebati, daca masina e reimport sau nu. Bine, nu-i ajuta nici legislatia germana sa fie smecheri...
    1 point
  28. La prima masina se vede busola din oglinda retrovizoare si au ramas liniutele de la km/h in bord. Dupa pret tare am impresia ca si a doua masina ii din US.
    1 point
  29. Tot timpul am zis ca masina este un intreg. Si vezi ca la C daca optezi pt pachet AMG, este inclusa suspensia sport reglabila. Si orice C 4matic vine cu suspensie normala reglabila. Asa ca .... Daca compari cele 3 motoare ai sa vezi ca dupa un STG1 toate scot cam ac putere si ac cuplu. Legat de testele dinamice si timpi scosi pe circuit, din ce am condus (si lista e lunga) am obseravt ca absolut orice maisina care iese bine in teste, in viata de zi cu zi se simte agila. Intr-adevar feeling-ul, sentimentul de siguranta, cum se simte viteza etc nu poate fi reprodus. Este irelevant cat a scos Giulia pe circuit, feresca sfantul sa te prinda una pe serpentine, asta daca nu se strica.
    1 point
  30. 640d-ul meu cu 373cp si 752Nm a scos 11.9 100-200km/h, masurati prin obd. Este un 335d facut de BROO Perf cu 430cp si 900Nm, ala a scos 9.5s. 335-ul tau nu face niciodata 9.2s. Este timp de M4.
    1 point
  31. Mergi la ZF FAur cu cea mai mare incredere. BMW nu-ti recomanda intretinerea, pentru ca ei vor sa schimbe cutii sau masini cu totul. Gen, nu schimba uleiul la cutie pt ca la 220K oricum trec cei 5 ani si iti cam trebuie una noua. Cutia noua e vreo 10K ...pe masina iei 12K la vremea aia si nu se merita sa schimbi cutia asa ca vei cumpara una noua...BMW gandeste cu mentalitatea din Vest, nu ca-n ROmania unde 90% din masinile premium sunt cumparate la mana a doua din Germania. Te costa in jur de 2000 de ron la ZF si baietii aia fac treaba buna. SPOR!
    1 point
  32. Fix asa esti, MA. Parca acum ceva timp plangeai pe aici ca trebuie sa iti vopsesti bara ca este ciobita ). JENANT!
    1 point
  33. Se vede ca nu iesi cu masina din Bucuresti si doar o speli si o privesti in parcare. Razi in continuare (singurul de altfel). Dupa un singur drum la Constanta, sambata, m-am ales cu zeci de ciobituri in partea din fata a masinii (si nu, nu merg lipit de cel din fata, tocmai din acest motiv). Deci...mai iesi si tu in lume si lasa rasul ala de .....
    1 point
  34. Frumoasa , mie la acest model mi se pare ca interiorul nu e la nivelul exteriorului , nu stiu de ce . Sa te plimbe cu placere.
    1 point
  35. Bafta sa demonstrezi asta.. Trebuia sa nu fi ridicat masina daca servo nu functiona cum trebuie. Asta cu "mai mergi asa pana se lasa" e placa preferata a mesterului nepriceput. Daca era cum zicea el, la nicio masina noua nu ar fi revenit volanul la pozitie.
    0 points
  36. Pentru drumuri lungi, poti deocamdata sa scoti din calcul orice hybrida, si in special cele din grupul toyota, lexus...toate fac ca masina de spalat/avion la acceleratii puternice (nu stiu daca e din cauza insonorizarii/motoarele ce functioneaza pe ciclu atkinson sunt mai galagioase), plus combinate cu o cutie tip CVT sunt cam moartea pasiunii. La bugetul tau, cred ca diferente de 0.5 litri/100 intre diverse modele nu sunt atat de importante, daca vrei o masina de plecat in concedii vei dori masina ce va avea scaunele cele mai confortabile (aici depinde de tine, de morfologia ta, sunt persoane care adora scaunele moi, altele pe cele ferme/bine profilate), apoi vei dori un model cat mai silentios (zgomotul devine obositor), faruri cat mai bune , spatiu interior, protectie termica, etc.... fa test si tu cu seria 3, A4, c class, eventual mazda 6, vezi care iti face cu ochiul, apoi cauta o masina cat mai nou/raport dotari pret satisfacator/garantie, etc.....cel mai bine e sa iti cumperi masina pe care o doresti tu, si care te va servi pe tine.
    -1 points
  37. Giulia daca cauti are numai rewiuri negative legat de fiabilitate si anumite probleme nici cei de la reprezentanta nu stiau sa le rezolve si statea clientul si cate 2 luni fara masina.. Repet mercedesul la bugetul meu se incadreaza doar cel de 367cp si maxim 2017 , modificat si la 450cp scoate 10 sec 100-200, destul de slab avand in vedere ca 335d-ul meu vechi de 11 ani si max 370cp face 9.2 100-200.. Audi s5 dupa 2017 cel de 354 cp sare bine si el din buget..se invarte pe la 50 de mii...daca aveam banii luam m3 440 lci nu mi se pare imbatranit , de curand am vazut pe strada si arata frumos cu noile forme la angel eyes si stopurile pe led + ca nu am vazut nici unu live cu m performance care are un plus de look si agresivitate.
    -1 points
  38. Cu cronometru face 9.2s al meu , cel de la broo face 8s, m4 face ~8.6s ...cu racelogic face 9.5 335broo perf si la mine cu dragy face 10.8sec.
    -1 points
  39. La 40 de mii nu gasesc m3 decat din usa sau cu km multi si sincer as vrea sa prind ceva cu garantie macar un an, m4 e coupe vreau 4 usi. Astea sunt cele care imi fac cu ochiu 1. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280027202&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=121&maxMileage=40000&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=next&searchId=c4e12002-8ba4-ebd1-3622-bca088ff8fe0 2. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=282507308&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=121&maxMileage=40000&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=25282f50-717b-6a93-5ed5-1ce88189ca14
    -1 points
  40. Nu am verificat seria de sasiu , dupa ce iti dai seama?
    -1 points
  41. Salut, a montat cineva o asttfel de bandĂŁ led la portbagaj, sau aveți idee dacĂŁ se monteazĂŁ poate afecta cu ceva calculatorul (nu sunt cunoscĂŁtor) ceva legat de consumatori am ĂŽnțeles de la un amic. Nu pot pune poza, este vorba de banda aceea care se monteazĂŁ in partea de jos a portbagajului la ĂŽnchidere și are semnale luminoase ĂŽn mers, dat cu spatele, stop, semnalizare.
    -1 points
  42. Cumpar f10/f11 an 2011/2012 Dintre optiunile care le doresc neaparat enumar : motor 2.0 nu conteaza daca e 518d 520d sau 525d xD sau non xD daca e motorul de 1995cm3, cutie automata, scaunele cu suport sub genunchi (nu neaparat piele),dynamic mode/eco pro, heads up display(nu e obligatoriu,dar ar fi veselie), trapa(optional) si navi mare.....restul optiunilor nu ma intereseaza(nu le consider un plus sau minus) Va rog veniti cu oferte dar nu cosmice ca am un buget restrans !! Daca tineti la masina nu veniti la mine ca am bagat atat in ea etc , ca alta nu mai gasesti la optiunile astea,banii astia,km astia !!
    -1 points
  43. Eu cred ca absolut toate sunt mai coborate fata de cea standard. Eu am standard si vad pe strada ca aproape toate bmw seria 5 sunt mai joase. Nu am atins-o niciodata pe dedesubt. Nu stiu de ce in configurator nu este explicat clar. Are careva resurse sa cerceteze daca diferite suspensii presupun alta garda pa sol? La A6 este asa: adaptive dumpers cu 10mm mai joasa decat standard iar cea sport cu 20mm. Mi-am luat sport pt A6 si am o spaima mare pt garda la sol
    -1 points
  44. Nu. 2 litri benzina, 265cp. Vine dupa 15 martie.
    -1 points
  45. 70Mai am si eu. E mica, filmeaza decent, dar in rest mi se pare cam prostuta. Nici macar viteza sau locatia gps n-o stie. Nu are buton (sau nu m-am prins eu) de salvare filmare, gen cand vezi ceva in trafic si vrei sa salvezi. Daca dai intr-o groapa sau pleci mai tare de pe loc incepe de nebuna sa salveze "emergency video", dar ea il salveaza dupa ce s-a petrecut evenimentul, gen. Pt banii ei e ok, dar ii lipsesc multe functii. Eu am luat-o de pe aliexpress.
    -1 points
  46. https://www.aliexpress.com/item/32955115436.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dU8sqYv Nu am luat si modulul GPS pt ca la momentul respectiv citisem ca nu iti afisa viteza pe filmare si nici coordonatele GPS, ci doar chestii legate de functiile ADAS, care mi s-au parut complet inutile. Nu stiu daca au schimbat ceva intre timp. - chiar nu as vrea sa-mi spuna chinezoaica din camera sa am grija ca am schimbat banda, sa am grija ca e o masina in fata, sa am grija ca a plecat ala din fata etc Unele camere au un buton care odata apasat salveaza 30sec inainte de apasare + cateva min dupa apasare, astfel incat sa poata captura intregul eveniment. Daca eu zic "record video" dupa ce evenimentul a trecut, care mai e rostul comenzii? mai bine trag pe dreapta si scot filmarea. Din cate mi-am dat seama retine de la acel moment inainte. ps: poti cumva sa-i opresti sunetul ala tampit pe care-l face atunci cand opresti motorul?
    -1 points
  47. eu am dat vreo 220 lei pe ea de pe aliexp, daca retin bine. Mai era modulul ala cativa dolari, dar am zis pas. Ideea unui buton de salvare era tocmai ca sa nu stai sa mai cauti evenimentul prin sutele de clipuri de pe card. Butoanele ei nu salveaza nimic, din cate stiu. Zi-mi si mie daca la a ta poti dezactiva sunetul ala de-l face cand se inchide, sa stiu daca-mi bat capul sa-i fac update de FW.
    -1 points
  48. E vreuna sa stie 4k? la toate apare 2.7k, doar. LE: hai ca m-am dus la masina sa-i fac update de FW, din pacate nu are optiune de OFF la shutdown sound, doar la startup. WTF ... ma dispera sunetul ala de fiecare data cand opresc masina. Cu ocazia asta mi-am dat seama, dupa 2 ani de cand o am, ca are si buton pt emergency video doar ca am montat-o prea sub oglinda si ar insemna sa mut oglinda ca sa-l pot apasa. Oh well.
    -1 points
  49. Da, am vazut ca prinde si 30sec+ din urma la emergency video, nu stiu de ce aveam eu impresia ca nu, my bad
    -1 points
  50. Eu cred ca mesterul acela cand a reparat ce o fi reparat a incheiat in sinea lui prin clasica vorba, "merge si asa". Scuza-mi umorul negru, dar cand vad atata vrajeala din partea "reparatorilor" ma ia ameteala! Nu e "vina" ta ca ne-ai transmis ce tot zic ei. Macar asa invatam si noi ce sa nu credem.. Multa bafta in reparatie!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.