Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/02/21 in all areas
-
1500 de lei o anvelopa pe 18:))) ba da-o dracu. O anvelopa pe 18 e 500-700 de lei firma top, numai cele mai late cu 275 sunt mai scumpe. Un amortizor electronic e cam 3000 de lei pe fata si 2500 de lei pe spate. E scump la intretinere f10-le dar nici ferrari nu e.6 points
-
LasĂŁ cĂŁ or fi mai bune alea cu "190k" km fĂŁcuți ĂŽn 15 ani. Eu unul nu vĂŁd vreun avantaj net al mașinii tale cu 100k km fĂŁcuți ĂŽn Ro, fațĂŁ de una cu 200k fĂŁcuți pe afarĂŁ ĂŽn regim de autostradĂŁ ĂŽntr-o perioadĂŁ relativ scurtĂŁ. ConteazĂŁ ce spune verificarea temeinicĂŁ/autorizatĂŁ. Iar faza cu cine face 50k km pe an doar ĂŽși bate joc de mașinĂŁ, e doar o presupunere.4 points
-
Drumurile din Ro (de prin orase) sa zic ca afecteaza mai mult suspensia, bratele, dar cam atat. In rest uzura e la fel oriunde, la aceiasi km. Eu la fostul 520d n-am schimbat niciun brat in aproape 6 ani, si abia cand am vandut-o am vazut ca unul batea f putin. Am avut grija de ea, nu am luat gropi, am mers cu jante mici si balon mare, si asta a ajutat. Am facut 60000 in 5 ani. Tind totusi sa cred ca una care face 50000 pe an, e alergata si nu bibilita.3 points
-
MAP NBTEVO Road Map Europe EVO 2021-1 https://mega.nz/file/Uc12gKzL#q8bLlEh4O0BYKm_p-7svtjfxTwLdsk0__c6jQxjeyBc2 points
-
2 points
-
E ok sĂŁ avem pĂŁreri diferite, nu am pretenția de a deține adevĂŁrul absolut. Am avut ocazia sĂŁ vĂŁd mașinĂŁ cu rulatĂŁ exclusiv ĂŽn Ro cu doar 100 și ceva de mii km, și sĂŁraca suferise destul din cauza drumurilor scurte/prin oraș și rele. La capĂŁtul opus, am vĂŁzut una cu 250k fĂŁcuți afarĂŁ și era foarte sĂŁnĂŁtoasĂŁ mașina.2 points
-
Incarcatorul, cica. Ala e un rahat de pistol cu bile la 15 lei. L-a primit de Mos Craciun, cred. Ce mi se pare trist este ca politia este complet inutila in astfel de situatii, te faci de ras apeland la ei.2 points
-
Vrei sa nu mai tremure un timp?? Mareste gaura de 1.2mm in 1.6mm din piesa 13 din desen: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UX31-EUR-07-2008-E91N-BMW-320d&diagId=21_0208 (Acesta este DOAR un exemplu; toate masinile incepand cu, cred E46, cutie manuala, au aceasta valva de limitare in timp - valve delay, i se mai spune pe engleza.. a cuplarii ambreiajului) Cuplarea la plecarea de pe loc nu o sa faca masina sa mai tremure un timp. Dar asta nu inseamna ca volantul nu e uzat; ci mai degraba nu mai vibreaza in bucsa lui.. si in alte alea pana cupleaza strans cu motorul. Ce am recomandat mai sus nu e treaba de novice, iar daca maresti gaura SI MAI MULT sau scoti/strici piesa din metal din corpul "LOCK VALVE" din desen, nu se intampla decat ca vei avea un ambreiaj muult mai prompt si sanse sa opresti motorul cand pleci de pe loc sunt mai mari! A, dupa marirea acelei gauri pedala de ambreiaj la bmw NU va mai obosi piciorul atat de repede! Piesa 13 - LOCK VALVE, o data scoasa trebuie facuta re-aerisirea circuitului ambreiaj!! Mare atentie, o data decuplat circuitul de sub masina, tot lichidul de frana din rezervor se va scurge pe teava decuplata din cutie, deci trebuie in mod OBLIGATORIU strans furtunul de la cutie cu un cleste altfel sunt sanse ca dupa golirea rezervorului de lichid de frana, aer sa intre in pompa si sa trebuiasca aerisita si pompa, franele, tot ce a prins aer! color="#FF0000"]Sa nu uit sa mentionez, treaba asta se face pe cont propriu si nu sunt responsabil pentru nimic care nu iti place (nu va va placea) dupa aceea![/color] Daca lucrati cu grija si pricepere va puteti bucura de doua lucruri: - o pedala de ambreiaj mai moale - un volant care nu mai tremura un timp bun! Eu insumi avand un volant schimbat acum mai bine de 100k km isi arata semnele de "vreau afara"/sunt uzat. Dupa ce am facut operatia explicata mai sus urmarind de multa vreme sa am o pedala mai moale am observat spre placuta mea surpriza ca nici tremuratul de pe loc nu mai e prezent la fel de des. Este vorba de o masina care este condusa zilnic in aceiasi maniera de ani buni de zile, asa ca ORICE schimbare este imediat resimtita de mine. Desigur, as putea foarte usor sa o consider o greseala de proiectare a valvei de mai sus avand in vedere si faptul ca vibratia partial a fost inlaturata, intarziata, si de ce nu uzura diminuata, considerand ca o vibratie, orice vibratie nu face bine respectivei componente fie ea si o bucsa din volant sau niste arcuri ce se tensioneaza.. acestea nu vor fi stresate o data in plus pana la eventuala dezintegrare! Pe de alta parte, faptul ca e stiu ca ambreiajul la BMW "e mai tare ca asa e el la bmw" iar e gresit cand de fapt situatia se putea remedia prim marirea unei simple gauri! DAR le gasesc si o scuza: Si aceea e ca BMW vrea ca si femeile sa conduca masinile lor, deci sa vanda. Nu cred ca are rost sa ma intrebati de ce am pus situatia asa cand cunoasteti realitatea. Desigur am spus asta fara nici cea mai mica intentie de a fi "sex-ist". Cam atat. Succes si spor la modificat!1 point
-
Nu stiu de ce ai dori sa iei o masina cu 220000km Mai ales facuti in 5 ani. Aia e masina omorata. Cand faci 44.000km pe an, nu ai timp de pierdut cu prostii pt a proteja masina. De fapt sunt peste 50.000km pe an, pt ca 2021 abia a inceput1 point
-
Fals. Am avut si eu erori pe 2 bujii + valva egr blocata si tot isi facea regenerarea.1 point
-
De la arestare preventiva pana la executare, e cale lunga. Cred ca 1-2 cazuri de bauti sau drogati la volan din Ro, s-au transformat din ucidere din culpa in omor. Deci f rar, si asa nu au mai putut primi cu suspendare. Dar portitele din lege, permit avocatului inculpatului sa il scape, mai ales daca a primit o caruta de bani, si isi da interesul. Intr-un final tot parlamentarii si legea permit ucigasilor sa ramana pe strazi. Pai bataia primita de cei doi la fata locului a fost nimic, trebuia sa le rupa dintii si mai rau. Statul roman o s-o lase sa plece, la fel ca multe alte cazuri de pe topicul asta.1 point
-
Daca te referi ca in tara aia se circula corect, atunci da, ai dreptate!Tocmai din cauza amenzilor usturatoare, care se si aplica pt toata lumea, versus Romania unde legea este strict pt pulime. Aceeasi soferi din Elvetia de care vorbeam mai sus sa ii vezi cum circula ca descreieratii pe Autobahn in Germania si sunt cumva agresivi de merg in curu‘ tau.Nu conteaza ca are golf 4 sau F,G.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu cand vad import US (sau aflu) nici nu mai caut istoric. Nu este profitabil sa aduci o masina buna din US si sa faci si bani. La fel si pe mobile/autoscout, US re-import, ignore direct.1 point
-
1 point
-
Desigur, poti reveni pe topic si sa spui impresia dupa modificare. Pe mine ma intereseaza sa aflu daca comfortul in apasarea pedalei s-a marit daca maresti gaura aceea. Asa e firesc. Sa nu uiti sa zici si ce gaura ai facut. Pentru acuratetea impresiei nu uita sa retii taria cu care apasai pedala si in ce fel s-a modificat, fiind mai moale, cuplajul spre cutie. Nu stiu, cred ca am spus mai sus. Sa ai pregatit ceva lichid de frana nou, DOT4. Sigur vei pierde lichid dupa ce deconectezi furtunul, asa ca sa ai ceva pregatit sa opresti curgerea (o punga de plastic lipita pe capatul furtunului si apoi ceva banda izolatoare../ un cleste sa strangi, nu prea tare, furtun flexibil..) sa nu curga tot lichidul din rezervorul pompei de frana, ca dai in alte alea.. Presiune nu exista decat curgerea data de presiunea atmosferica. Apoi sa stii ca trebuie sa re-aerisesti pe la aerisitorul din zona. Mi se pare ca o cheie de 7-8mm iti trebuie. Nu tubulara.. ca nu vezi daca mai ies bule sau doar lichid. Aerisirea se face cu motorul oprit, cutia scoasa din viteze, ca sa stii daca o poti baga in viteza (aerisirea fiind finalizata, poti sa mai incerci sa mai dai inca 1-2 ori sa mai iasa ceva lichid chiar daca intra in viteza.. nu uita sa strangi aerisitorul de fiecare data inainte de a face pedale..) si in plus, sa mai poti muta masina in caz de alte urgente..1 point
-
E posibil sa pice.. deja sunt consumabile dupĂŁ un numĂŁr de km. Dar nu e o problema anume la ele.1 point
-
Subscriu la problema. Cam tot e nou pe ea. Termostate, turbina, filtru particule, filtre, ulei Consumul nu scade sub 9-10 media. Cand ii aud pe unii ca un consum mediu de 8 e normal. ... NU E normal ... am doua E61 acelasi M47 pe amandoua ... pe una am consum normal de 5,5% media ... Ce cealalta 10% si nu ii dau de cap. Daca cineva s-a mai confruntat cu problema asta rog a posta rezultatul.1 point
-
Design-ul F30-ului la interior este mult mai frumos, mai elegant si simplu. Dar calitatea plasticelor este inferioara modelelor precedente. Fiecare intelege ce vrea, cine doreste sa fie conectat la drum, isi achizitioneaza E30 sau E36. Cine vrea o masina care le are pe ambele, E46 sau E9x.. iar cine vrea tehnologia actuala isi achizitioneaza F30 sau G20 Singurul bonus pe care E9x o are, este faptul ca retrofiturile sunt extrem de multe (swapuri de scaune, NBT-uri, volane de Fx, etc).1 point
-
Mie mi se pare ca tot interiorul de la F30 e calitativ sub cel de la E90. Mai precis, bordul, fetele de usi manerele interioare de la usi, volanul, pana si manetele de la volan si butoanele. La tapiseria de la scaune (panza) mi se pare ca sunt tot pe acolo. Da, arata mai bine, dar plasticul si materialele sunt mai proaste - fireste, asta e parerea mea subiectiva.1 point
-
Am facut drive test cu un model Luxury. Si acum retin ca avea trimul acela, ceva gen imitatie texturata de "lemn". Cand am apasat pe el scartzaia ca dracu si suna a gol, mai ales pe usi. Dupa ce am facut drive test cu F30 si m-am urcat inapoi la mine in E90 mi s-a parut mai ok a mea in interior, drept pt care am si abandonat de a o mai schimba cu F30. Nu stiu ce-i mizeria aia de ai postat in link, nu am vazut in viata mea asa ceva, dar te asigur ca plasticul de care spui si acum, dupa 10 ani, este ca in prima zi - nu scartaie, nu se simte ieftin, nu este uzat si este complet tzapan. O fi altfel la cele pre-facelift, nu stiu, la mine nici nu arata asa. Cu siguranta nu e E90 perfect, spre exemplu pielea mi s-a parut foarte proasta si s-a uzat inca de pe cand era masina aproape noua, manerul de la usa pasagerului s-a zgariat foarte rau (nu-mi explic de la ce, parca s-a inmuiat plasticul, cumva), iar trim-ul de cauciuc de deasupra parbrizului s-a crapat de la soare (trebuie sa dau jos parbrizul ca sa-l schimb) ... dar apreciez o masina in care ma urc si nu scartzaie nimic, chit ca are 10 ani.1 point
-
Update: I-am pus grile negre, si mi se pare ca arata mult mai bine contrastul cu culoarea exterioara. Fiind shadowline, nu avea nici un alt element cromat in afara de conturul grilei.1 point
-
O sa caut si eu prin poze, de obicei fac poze la toate lucrarile pt a nu aparea astfel de discutii.1 point
-
Bine ati venit in anii 2000: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/42656-valva-cdv/1 point
-
1 point
-
Masina personala o conduci pe drumul tuturor in tara tuturor,nu doar ale tale,intelegi diferenta?Plus ca nu esti doar tu cu unn DPF off sau o masina Euro 0.Tu probabil crezi ca poluarea e o poveste inventata. Daca DPF-ul era 50Euro,nu mai apareau topicuri din astea.Dar ,deh,traim in lumea a III-a unde conteaza mai mult sa ai o masina scumpa decat sa ti-o poti permite sa o intretii.Logic ca nu o sa iti placa sa fii aratat cu degetul si incepi sa indrugi una-alta ca nu e chiar asa de rau,ca merge si asa,ca vecinul oricum are Tico Euro 0,ca e coruptie,ca nu se merita ca sunt scumpe,ca poti trece RAR-ul cu o atentie,etc,etc.Toate astea sunt romanisme.De aia suntem unde suntem.De aia spuneam ca sunt unii rupti in fund chiar si la un filtru de motorina de 200 ron(de am ajuns sa facem si pe la reprezentante "revizii scurte"),d'apoi DPF. Au aparut 7000 de solutii de curatat/regenerat,anulat filtrul pentru ca...exact ! nu e nici una 100% sigura ca iti rezolva problema.1 point
-
hai ma dracu...voi ati mai vandut in viata voastra masini? daca ti-a oferit un pret bun, care oricum era maricel fata de ce dicteaza piata si pe tine nu te-a lasat inima sa scazi un rahat de 170 de euro, o sa vezi ca vei pierde mai mult la vanzarea ei pe viitor....o masina, cu cat se vinde mai greu cu atat scazi mai mult la pret.... sincer, nu stiu pretul, dar daca a fost in jur de 8500 de euro....trebuia sa zboare fara sa stai pe ganduri. tu calculezi ce bani ti-a mancat masina pentru intretinere, ceea ce e total gresit.1 point
-
De acum pot sa iau toate minusurile pe acest forum. Satisfactia unei probleme rezolvate, e excelenta. La mai multe rezolvari! Multumesc de apreciere!0 points
-
Eu rĂŁmân la pĂŁrerea ca 200k sunt mulți km,oriunde ar fi fĂŁcuți. Ăntr adevĂŁr,astea afara arata mai bine,dar starea tehnica e imposibil sa fie mai buna ca una cu jumĂŁtate din km ei.0 points
-
Pai când aia avea 120k,a lui edit avea 0,adicã noua. Lol,chiar ca nu e nici un avantaj.0 points
-
La mine, spre exemplu, la cald incep sa aud uneori capacul de peste motor vibrand. La rece toarce ca un motan, de asta tind sa-i dau dreptate ca la cald se simt mai tare unele vibratii (daca are n47)0 points
-
Da, am crezut eu ca deja i-au demontat planetara pt test, my bad. Nu stiu ce motor are, dar N47 meu pare sa vibreze mai tare dupa ce se incalzeste.0 points
-
Vad ca ti-au demontat planetara, deci presupun ca au testat cu ea data jos. Chiar o fi ceva de-acolo atunci, nu stiu ce sa zic. As merge totusi si la un mecanic independent si cu putina rabdare pt a confirma diagnosticul, dat fiind ca inlocuirea e f scumpa.0 points
-
Mergi altundeva - cum sa se auda planetara cand masina sta? - care ulei se incalzeste, ala din planetara? Ce legatura are uleiul cu planetara? - la care suport interior se refera ei? ai un cod de piesa? - daca rotesti rotile mai face? planetarele ar trebui sa aiba alta pozitie atunci Mie-mi suna a plastic, eu as da jos complet scutul si as vedea daca mai face. Sau urcata pe un elevator si miscat de scut, vezi daca rezonanta dispare. ps: racordul flexibil este in stare buna? sa nu atinga in ceva pe-acolo.0 points
-
Isi face regenerare fara probleme cu bujii arse. Cand am luat e60-ul, avea eroare pe bujii si releu de 20k km, iar regenerarile s-au facut fara probleme. Imagineaza-ti ce s-ar fi intamplat cu dpf-ul ala in 20k km fara nici o regenerare. DPF-ul este si acum prezent pe masina cu valori de maxim 10mbar in idle, 35mbar 2000rpm. Si..nu, nu e sparta ceramica, senzorul de presiune am schimbat vreo 3 pentru ca sunt niste mizerii de unica folosinta, iar evacuarea este perfect curata. Masina merge si face km zi de zi, nu e bibelou in parcare.0 points
-
Daca te uitai la toți parametrii ,observai cĂŁ nu se ĂŽntâmpla regenerarea ĂŽn acel moment ,când ĂŽți arata cĂŁ EGR e deschis. Și eu tot din parametrii arĂŁtați pe tester vorbesc ,nu din bĂŁnuieli . Referitor la bujii ,probabil ștergeai erorile in momentul in care cerea regenerare,altfel nu se activeazĂŁ ,rĂŁmâne (in cel mai fericit caz) doar in stadiul de "regenerare ceruta". Iar dupĂŁ câteva ĂŽncercĂŁri eșuate ,primești eroare pe filtru de particule .0 points
-
Numai daca te uiti sub ele si o sa vezi unele economii la noile generatii - puntile la F30 sunt din otel, la E90 din aluminiu. Unele brate ale suspensiei la fel. Dupa E90 LCI cu stopuri/semnalizari cu LED, au trecut la F30 cu becuri. Brichetele de 12V, care erau doua in consola centrala, pe spate, ca dotare extra, la F30, cu aceiasi dotare, ai doar o priza. Etc, etc, lucrurile astea nu inseamna mare lucru, dar adunate, e clara directia. Se pune mai mult pret pe aspect si pe ce e la suprafata - design si electronica. Nu spun ca F30 e groaznic. Designul e actual si dimensiunile mi se par ideale - in final au loc oameni in spate, are o latime si un gabarit mai impunator pe strada, infotainmentul e la zi, optionalele sunt mult mai bogate. Chiar si bordul si usile, la prima vedere, par mai solide decat la E90. Adica nu scartaie si nu pocnesc la apasari si strangeri. Dar E90-ul, dupa 9 ani in total, respectiv 6 ani de Romania, nu are nici un greier inauntru, in ciuda tinutei de drum mai rigide. In schimb F30-ul - care desi ai zice ca e mai solid, ca nu pocnesc atat de multe plastice pe loc - in mers, la denivelari sau gropi, incepe orchestra.. Nu prea exista raspuns clar "care e mai bun". Care e mai bun pentru fiecare ramane pentru fiecare sa decida. Oricum timpul le rezolva, doar cine o sa fie cu adevarat interesat de modelele vechi, o sa le tina in viata. Costurile de intretinere sunt fix aceleasi E90/F30. Altfel e clar cam pentru toata lumea: cu cat mai nou, cu atat mai bine.0 points
-
Omu' a zis bine; toate erorile VOR FI PERMANENTE in 90% din cauzuri pentru ca TERMOSTATELE se decalibreaza.., bujia se ARDE/IMBATRANESTE (creste rezistenta), iar releul la fel se "duce" complet! Ce a uitat sa mentioneze e ca daca senzorii de presiune de pe filtru nu masoara realitatea (sunt defecti) regenerarea NU porneste!-1 points
-
Nu cumva cand tu faci "request" se intampla si regenerarea fortata? Atunci desigur erorile care nu sunt permanente ci doar oarecum temporare, sub influienta cererii (request-ului) daca erorile reapar probabil request-ul poate fi (va fi)suspendat sau amanat pana la rectificarea erorilor partiale, care de fapt sunt permanente.. (inca nedeclarate..) reparand si dupa request, ca si eveniment pe/in scala timpului. Una e sa faci un request prin software, stergand niste erori, si alta e sa fie o problema fizica (filtru colmatat, temperatura insuficienta a motorului...) si sa nu se poata intampla din cauza ca fizic nu este posibil. Desigur ca putem specula pentru inca 5 pagini de acum incolo, dar ma indoiesc ca gresesc DACA SPUN ca Testerul Este Doar o Scula Inteligenta si e bine sa ramana asa. Utilizatorul ar trebui sa ia toate masurile premergatoare pentru a nu-si ingreuna dificultatea.. rezolvarii situatiei. Pe forumuri straine aceste (situatii) sunt cunoscute si intelese. (Am inteles si ce ai spus tu) (stiu ca e greu de inteles pentru aceia care dau minus neintelegand mare lucru; masina (BMW) poate fi un lucru fooarte dificil de inteles - poate asta inteleg)-1 points
-
Salut, Nu consider ca arunc cu nimic, racitorul a avut un defect care pe masina mea nu s-a manifestat. Ce concluzie sa trag de aici ? ar mai fi varianta in care cumparatorul racitorului sa ma fi minitit, trebuie sa recunosc ca pe asta nu am luat-o in calcul. Oricum teapa nu am dat, am returnat banii cumparatorului. Daca voiam sa arunc cu noroi deschideam topic nou si nu scriam pe cel de jurnal. M-am hotarat sa scriu dupa 3 ani din cauza ca acum am constatat defectul racitorului, te asigur ca evenimentul nu este inventat, am si video cu defectul si discutia cu cumparatorul pe watsap. Cu injectorul nu ai dreptate, de curs curgea pe la o conducta de tur-retur, nu are legatura cu saiba respectiva. Oricum dupa faza cu injectorul nu am mai venit la tine. Daca saiba respectiva era problema trebuia sa-mi zici dinainte si o comandam, ca un mecanic bun si responsabil, problema nu era de bani ci ca venea greu, era piesa oe. Cu manopera iar nu prea ai dreptate, am un excel bine documentat cu tot ce am facut la masina, au fost mai multe: revizie, termostat, termoflot, pentru care am platit 900 ron, chiar m-am dus sa scot bani de la bancomat ca nu aveam pregatit atat. Imi aduc aminte ca m-ai sunat la jumatatea lucrarii si ai spus ca trebuie demontata nu stiu ce traversa si ca dureaza si costa 900, bineinteles eu nu eram de fata. Dupa faza asta am mai venit la tine sa schimb 2 injectoare, tampoane si fulie in Februarie 2017 dupa care nu m-am mai intors. Am considerat ca e mai bine sa schimb mecanicul, s-au adunat mai multe. Poate am dreptate poate nu cu racitorul, eu am relatat lucrurile cum le-am vazut. Nu m-a deranjat asa tare treaba cu manopera, desi trebuia sa stii dinainte cat dureaza sa schimb un racitor de ulei, nu era primul m47 pe care lucrai. M-a deranjat faptul ca mi-ai dat un racitor care nu cred ca era al meu, avea un defect care la mine nu s-a manifestat, asa am ajuns la concluzia ca ori nu s-a schimbat deloc racitorul ori mi-ai dat alta piesa. In fine, pentru cititorii de drept ai topicului, scuzati de flame. Aveti grija ce mecanic alegeti.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Inteleg ce spui Cristian, insa cine merge 50.000km pe an, apoi merge, ii da in bot nonstop. Si sa stii ca a mea a facut 60% din km catre Constanta, Slatina si Comarnic. Autostrada, doua benzi A mai facut 7000 si pe afara. Si chiar mi se pare insultator sa consideri a fi mai multi 92 fata de 220, oriunde ar fi facuti ei Daca cei 92k erau parcursi in India, as fi fost tentat sa nu te contrazic. Plus ca, oricata autostrada a vazut o masina de 220.000km facuti in 4 ani jumate, tot a vazut cateva zeci de mii de km si de oras. Deci calculul tot nu iese.-1 points
-
Ma bate gandul de mai mult timp sa trec la F30/G20 benzina asa ca il pun si aici: BMW 320d F30 automat 163 cp impecabil , km reali: 138 k km momentan. Link jurnal : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183520-bmw-320da-f30-joy/page__st__160 Pret 17000 Euro negociabil. Dotari: xenon, piele, navigatie mare, cutie automata, , senzori parcare fata-spate, sistem audio HIFI , senzori ploaie si lumini, pilot automat, incalzire in scaune si volan,senzori presiune (arata presiunea pe fiecare roata). A fost cumparata din Olanda in Aprilie 2018 de mine, la 114 000 km, de atunci e folosita ca masina de weekend, preponderent in afara orasului. De cand este la mine s-a "investit" in urmatoarele: -Jante 17 originale style 395 + anvelope noi 17 + geometrie roti -Anvelope iarna 16" -retrofit volan pachet m padele + schimbator sport (2tb) -revizie completa Autocobalcescu la 115 000 km si la 131 000 la bmgarage. ro -detailing interior-exterior- ultimul in Noiembrie 2020 -update harti 2018 -placute frana fata/spate (Textar) -schimbare racitor egr la 131 k km (BMW Autocobalcescu) -tampoane motor si cutie la 134 k km (lemforder) -schimb lichid frana 137 k km Serie sasiu: WBA3E11010P658272 Link dotari: http://bimmer.work/vin/pa98c875278cdc8d1d24175ff1ba82462/ Type 3E11 Model 320d Efficientdynamics Edition Market Europe Development Code F30 Chassis Sedan Steering left Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 l Power 120 kW Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission automatic Color Imperialblau Brillanteffekt Metalli - A89 Upholstery Leder Dakota/df Venetobeige - LCDF Production Plant Regensburg Production Date 2015-01-29 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2FH 16"light Alloy Wheels V-spoke 390 16"lm Raeder V-speiche 390 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined Exterieurumf. In Aluminium Satinier 302 Alarm System Alarmanlage 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome Akzentleisten Perlglanz Chrom 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 497 Centre Armrest In Rear Mittelarmlehne Im Fond 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8S2 Coding Of Alarm Signal Kodierung Alarmsignal 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung 868 Language Version Dutch Sprachversion Niederlaendisch 886 Dutch / On-board Documentation Hollaendisch / Bordliteratu Adaug cateva si cateva poze de la ultimul detailing:-1 points
-
E si firesc sa fie inchis. Cum ar fi sa fie deschis cand tu vrei ca motorina arzand sa ajunga in DPF. Nu iti face probleme, poti sa insisti, minus tot iei pe forumul asta! Nu merita nici macar sa te intrebi, sau cine..-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00