Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/04/22 in all areas

  1. Si loganul da ceata peste tot astuia cu 316i. Mult mai usor, motor mai nou, care nu merge 1/4 ulei si 3/4 benzina. Plus ca e motorul original, nu d-alea luate sh de la dezmembrari si care mai au doar jumate din caii originali.
    3 points
  2. Mai am un pic de lucru, sambata si luni. Ieri, am montat jantele cu anvelopele de vara, capace noi, sigle m, noi. Arata extraordinar. Jantele au fost sablate si vopsite, interior-exterior, una putin indreptata. Sambata lipesc lip-ul portbagaj iar luni, inlocuiesc acel plastic de la stergatoare. Scump, doar pe original.
    2 points
  3. ...Dragnea, de la minut 5, tine minte, de la minutul 5 NU e pentru tine:
    2 points
  4. Intra apa la manere si le baga in scurt, am avut la reparat un seria 7 care a topit jumate de instalatie din cauza manerului din usa pasager. Recomand sa lasi mufele scoase pana iti pui alte manere, sigurante nu au oricum
    1 point
  5. Daca le gasesc de plastic la B47 nici nu o sa mai stau le mai analizez.. le scot direct!!!! Deci sunt niste jeguri ordinare de la cum le-au gandit ca ar trebui in proiectare... fooarte probabil materialul PLASTIC, incalzit/racit de sute de ori DEVINE CASANT iar apoi se desprinde ca o musca beata.. la primul jet mai puternic! "Bravo" ingineri de la BMW, v-ati aliniant cu cerintele sefilor! Multumesc de postare.
    1 point
  6. pai stai ca nu inteleg, atat de limitat esti? tu compari o masina 0-100km/h ? si o dacia spring e posibil sa fie mai rapida 0-100km/h , dar aici nu suntem la liniute, ca n-au unde face liniute, intelegi? serios chiar asa limitat esti si ai cont pe bmwclub, incat tu compari doua masini doar 0-100km/h ? pai la un drum intins, nu se pleaca de la 0, se pleaca de la 80km/h, apoi intervin virajele , timpul de intrare in viraj , de iesire din viraj. pai ma uit la X-uri cat de greu se tin pe viraje fata de mine, ma si plictisesc in spatele lor cat de lenti sunt, abia la drum drept se descurca. E CA SI CUM tu imi spui ca daca bagam pe un circuit duster si e46 316i FL, dusterul e mai rapid. tu incurci liniutele( drag race) cu circuitul. si un veyron pleaca mai rapid decat o formula 1 , 0-100km/h, dar te-ai gandit pe viraje ce se intampla? aveam asteptari de la tine, adica tu compari sasiul , suspensia, motorul impins in spatele puntii fata , tractiunea spate a lui e46, cu caruta aia de duster, care la primul viraj sta pe frana? dar o depasire cand o faci si trebuie sa revii, te-ai gandit cat conteaza masina , sasiul, marimea masinii, timpul de raspuns, greutatea pe punti? 0-100km/h si un renault laguna 2002 m-a batut, dar aici e vorba de drag race,plecare de pe loc, pe cand la drum intins, s-a terminat cu joaca, dinamismul conteaza enorm la o masina, greutatea pe punti, stabilitatea e cel mai important factor, toate astea nu le mai ai la o masina tractiune fata. dar cu cine sa vorbesti frate, la voi totul se rezuma la 0-100km/h . pai daca o luam asa, cu plecari de pe loc, si un opel astra ma bate, dar la drum intins, o depasire, un viraj, pai ce facem, ala pe viraje sta cu frana. daca te aud inginerii bmw ca le spui ca la liniute, loganul /dusterul e mai rapid cu 1 metru in fata , fata de e46 , ii ia rasul. iti dai seama ce se intampla apoi, dupa 120, nu mai zic la primul mic viraj sau schimbare de directie, sau o depasire ceva) am condus si eu la viata mea ttractiune fata , ce frate , ca stai cu frana trasa pe viraje, eu ii vad pe toti cum pe viraje abia se misca , iar cu al meu 316i, ii depasesc pe viraj, ca ma plictisesc oamenii . nu stiu de ce bagati logan si dacie in discutie, dupa 100km/h masinile alea se descompun, franarea, acelerarea, iesirea din viraj , intrarea pe viraj e cu mult sub orice alta masina, nu mai zic de e46 care e mult superioara dinamica si fata de e90. vazusem multe dragraceuri la carwow, cum F1 era zdrobita de tesla sau tot felul de masini tunate, dar la liniuta, ca pe circuit se termina povestea. tin minte era odata un passat 2.0 b6 140CP, care face 0-100km/h in 10secunde. pai aia ma bate la liniuta conform datelor cum zici tu, dar am prins unul care mergea tare la drum intins, pai ce frate, ca i-am dat ceata, ce sa fac cu passatul pe sosea, n-ai frate, nu poti compara sasiul constructia unui e46 cu un b6 sau duster, sunt lumi total diferite)). si de as avea b6 140 cai sau duster , sa nu ne cacam, oi fi fost eu mai rapid la liniute conform cifrelor de pe net, dar la drum, cum curu meu sa -i fac fata unui e46 oricare ar fi ala, sa fim seriosi, masina aia e setata pentru sosea, e lipita de sosea, despre ce vorbim. inginerii bmw au toata stima, pe cand romanasii nostri tot cu loganul si dusterul inchideti frate topicul ca m-am lamurit cu copiii astia, ei sunt la liniute plecari de pe loc 0-100km/h. inginerii de la bmw degeaba au facut e46 cu motorul in spatele puntii fata sau tractiune spate, dusterul il tine in spate oricand la orice ora)), OMG
    1 point
  7. E46 dinamica,sportiva, agila,ceata pe nationala, timp 0-100 10.9 Duster conserva diesel cu pneuri de iarna 0-100 10.3
    1 point
  8. Poate vin cu dricul sa te duc acasa de pe nationala.Gratis.
    1 point
  9. 1. Voi chiar raspundeti serios pe threadul asta? =))) 2. Unde palaria lu' Stefan cel mare mergi cu 140-180 km/h??
    1 point
  10. Maine sunt gata, cu anvelope montate. Una singura a trebuit putin indreptata, in rest, au fost ok. Am cumparat si capacele centrale si stickerele M, noi, ca sa fie treaba completa.
    1 point
  11. ma kc in hibrid. 200-300kg extra, zero dinamica, portbagaj de hatch chiar daca masina este full size, iar beneficiile consumului mic le ai doar daca mergi incet. daca urci la 140-180kmh, zero beneficii la consum si mai cari si un sfert de tona de balast.
    1 point
  12. Il il rog insistent pe @Romulus sa lase acest topic in viata si pe Dragnea pe forum. Indeajuns stres este in aceasta viata, indeajunse necazuri si niciun strop de destindere. Unde ne mai dezmortim si noi daca nu pe topicurile lui Dragnea?!?!?!?!?!?!?!?! E desfatare sa vad ce se mai scrie, ce mai fac anvelopele de iarna si cum 316i rupe nationalele.
    1 point
  13. E46 nu are sasiu,are caroserie autoportanta Sasiu aveau modelele vechi de Defender,și Aro urile Sasiul este un cadru de otel pe care este prinsa caroseria în șuruburi. E46 nu are asa ceva.
    1 point
  14. Sambata seara, la spalatorie. si cu anvelope de iarna, cum sta bine unui BMW.
    1 point
  15. Eu pe național aveam probleme cu aerodinamica cu X-ul meu .. din cauza ștergătoarelor. Așa că am făcut ce face toată lumea, mi-am luat un 316i și l-am montat ca motoraș la ștergătoare. Ajută, acum am parbrizul curat, altfel taie vântul.
    1 point
  16. Si doar alea care merg cu amestec 75% benzina/motorina, 25% ulei. Lubrifiere mai buna, poti sa dai si fum pe nationala altora, totul e ce trebuie.
    1 point
  17. indiferent de masina, motor, cai, sasiu, an fabricatie, nr. km.... : doar cele cu anvelope de iarna, care circula vara !
    1 point
  18. 1 point
  19. Salut Florin, problema se poate rezolva in mai multe moduri , te rog sa ne spui exact ce coduri de eroare are masina pe sistemul de NOx ( catalizator si senzor) . Motorul este proiectat sa mearga in modul de injectie stratificata ( stratified charge ) cu clapeta de acceleratie deschisa la maxim si turatia motorul controlata de injectoarele piezzo, in acest caz adica cel ideal valoara sondei lambda este 2,7 spre 3, adica masina merge cu un amestec extem de sarac ( mult oxigen in raport cu benzina. In cazul oricarei erori pe sistemul de evacuare gaze adica : catalizator CO , sonde Lamba ( sunt 2 bucati) , catalizator NOx , sau senzor NOx sistemul de management al motorul ( DME ) va opri modul statificat si va obliga motorul sa mearga in modul de Injectie Omogena ( Homogenus ) , acest mod de fuctionare este unul de urgenta/avarie pentru motoarele N43 si N 53 . In modul de Injectie omogena amestecul este ca si la orice masina cu motor pe benzina 14,7 : 1 , aer : benzina iar valoarea sondelor lambada este = 1. Aprope posesorii de N43 au impresia ca masina merge corect desi nu au idee cum trebuie sa mearga asa cum a fost proiectat motorul si mai ales cat de putin poate sa consume
    0 points
  20. Eu zic sa ti impachetezi forumul asta de 2 bani si sa ti l bagi drept in cur, poate te saturi si tu de prostiile tale. Sa spui sarutmana ça te am bagat in seama, de obicei nu bag in seama toti handicapatii ça tine . Am alte lucruri mult mai importante de facut decat sa raspund unui dobitoc ça tine. Oricum cineva trebuia sa te puna la punct si pe tine . Ai luat teapa cat casa cu masina ta, se strica de zici ça i Logan, e foarte slab echipata si ai dat si o caruta de bani. Mai rar prosti ça tine
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.