Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/07/23 in all areas

  1. De mult timp îmi doresc să-mi prezint mașina aici, fiind un model destul de special, cel puțin în țara noastră, și de ce nu, să ofer și un eventual istoric detaliat pentru un viitor proprietar. Am început căutarea unei mașini care să îndeplinească atât dorințele cât și nevoile mele. Principala nevoie era spațiul, deoarece fac adesea drumuri lungi, având adesea destul de multe bagaje după mine. Pe de altă parte, îmi doream o mașină pe benzină cu un plus de putere consistent fata de ce aveam deja (2.0 TDI cu 150 de cai putere din grupul VAG). După destul de multă cercetare despre diferitele motorizări atât de la BMW, cât și de la competitori, m-am oprit la motorul B48B20B de pe modelul 30i. Au mai durat câteva luni bune până când am găsit acest F31 într-o configurație puțin atipică, dar care avea aproape toate dotările pe care le doream. Cred că este printre ultimele modele F fabricate! Conform informațiilor de la real OEM, mașina a fost fabricată în 04/2019. Mașina a fost adusă la comandă din Germania (de la un dealer BMW lângă München) de către Leasing Automobile Galați. S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7B3 M Sport S7DT BMW Service Inclusive S7R7 Innovation Package S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S481 Sports Seat S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AE Armrest Front, Retractable S4NE Blow-By Heater S4WG Alum. Hexagon Accent Black High-Gloss S609 Navigation System Professional S610 Head-Up Display S698 Area-Code 2 For DVD S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6AM Real-Time Traffic Information S6AN Concierge Services S6AP Remote Services S6CP Preparation Apple CarPlay S6NW Telephony With Wireless Charging S6WB Multifunctional Instrument Display S6WD WLAN Hotspot S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain Sensor S534 Automatic Air Conditioning S544 Cruise Control With Brake Function S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S563 Light Package S5A1 LED Fog Lights S5AC High-Beam Assistant S5AS Driving Assistant S5DA Passenger Airbag Deactivation S5DC Rear-Seat Headrests, Folding S216 Hydro Steering-Servotronic S21B BMW LA Wheel, M Double Spoke 441 S230 Extra Package, EU-Speciifc S258 Tyres With Runflat Properties S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S302 Alarm System S320 Deleted, Model Lettering S322 Comfort Access S3AA Roof Railing Black S3AC Trailer Coupling S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TH Road Sign Detection S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S1CB CO2 Equipment S1DE Exhaust Emission Standards EU6 RDE S9AA Outer Skin Protection S9BM Navigation Package Connected Drive SA090 90 Ah AGM Battery SLEDE Leather Equipment Masina a venit chiar la inceputul lunii Februarie cu cauciucuri de vara . Au asteptat-o un set de Pirelli Winter Sottozero 3 , am mers pe ceva la sigur cu RUNFLAT si * . Dupa aproximativ 9500 km parcursi cu masina a urmat o revizie mai mare care a constat in : -schimb ulei motor si filtre -schimb ulei cutie de viteze -schimb ulei cutie de transfer -schimb ulei in diferential fata si spate .
    3 points
  2. Ok,la Rar mi-a servit-o ca daca pun alte dimensiuni se modifica noxele si nu mai iese e.6 .Daca platesc omologare nu se mai modifica noxele?pai nu e bulangii statul paralel,vor sa faca bani din orice.La fel si cu itp ul la masini mai vechi de 12 ani,de ce crezi că l-au modificat la 12 luni,sa faca bani ,că oricum de trecut trec toate gioarsele.
    3 points
  3. E masina sh, si nu o sa ai vreodata termen de comparatie, depinde mult cum s-a mers cu masina daca a fost folosita mai mult in oras , sau daca a mers mai mult extraurban.Are 11 ani vechime as zice ca opricand poate sa pice o garnitura sau un senzor . Pt piese foloseste realoem.com unde iti alegi masina, iei codul de piesa si cauti unde vrei tu epiesa autokarma .. edit: din nou si pe partea de suspensie te poti astepta sa fie nevoie de o bieleta, un brat depinde cum ziceam pe unde s-a mers, cel mai sigur mergi cu masina la un service de incredere unde sa se faca un control de rampa plus pus o diagnoza (originala de preferat) si vazut daca / ce erori are.
    3 points
  4. La G01 este sub acea tablie din portbagaj, trimit o poza cand ajung la masina.
    2 points
  5. Imi placea foarte mult cum arata spatele de pe 340i f30 / 330i g20 , cu evacuare in ambele parti . Am gasit o finala de pe un m235i care s-a potrivit cu mici ajustari . A urmat optimizare pentru cutia de viteze de la XHP . Au aparut upshift "farts" cand cutia este in modul sport . Mie personal imi plac. Also , 2nd gear takeoff si dezactivarea start stopului functioneaza perfect . Era destul de enervant cand uitam sa apas butonul si se oprea motorul cand te astepti mai putin .
    2 points
  6. Tesla i-a schimbat astuia toata bateria cu $9k. Deci pretul e pe acolo https://insideevs.com/news/694943/uber-driver-tesla-model-3-battery/
    2 points
  7. A fost doar ca si a mers la garla dupa M47 care nici ala nu era "usa de biserica" in ceea ce priveste fiabilitatea mai toate au avut " boala lor" N47 distributii si pe masura ce trece timpul injectoare , pompe, B47 pare ca a scapat de distributie dar - galerii , EGR si sa vedem pe masura ce trece timpul ce mai apare in afara de clasicele ad blue si poate intr-o masura mai mica DPF . edit- si daca la M47 stiu cazuri de motoare care au peste 500k , N47pare ca "se chiuie" sa ajunga acolo . Dar da 2.0 in general a fost peste concurenta .
    2 points
  8. Tot ce a fost 2.0 diesel de la BMW a fost mult peste concurenta, din toate pdv, indiferent de codul motorizarii.
    2 points
  9. In ce localitate din MH s-a petrecut accidentul? E recent? Nici eu nu cred ca exista masina care sa te scape dintr-un astfel de accident. Nu poti pacali legile fizice din pacate. LE. Am vzt ca-i din 2020 accidentul si s-a intamplat in jud. CS, in loc Bautar. Victimele, doi pompieri din MH, soferul adormind la volan.
    1 point
  10. aici mi se pare in primul rand un fail mare la remorca nu la masina. remorca ar trebui sa aibe un dispozitiv care impiedica masina sa intre sub ea. dar la 200kmh nu ai la ce sa te astepti
    1 point
  11. Da,o sa pun mâine o poza . Da și nu ...au fost luni când am făcut 4-5 mii pe autostrăzi ,alte luni când merg doar în oraș . Nu pot spune că am o regulă să merg mai mult în afara orașului ,din contra ...parca predomina mersul în oraș . Dpf e la locul lui și e fericit !
    1 point
  12. Nu am nimic eu. Am căutat în ambele părți. Stanga/dreapta. Gol. Am fost o șurubelniță în trusa medicală M-am uitat și pe la baterie poate e ceva ascuns… Va trebui să cumpăr unul + extinctor. Nu e mare chestie dar na… premium selection . Am ștergătoare noi / anvelope noi / cârlig? / extinctor? / vedem ce îmi mai aduc aminte Unul e al meu
    1 point
  13. Nici unul nu s-a priceput sa bage teava-stetoscop in compartimentul motor!? Ce mecanici de-a lelea.. E clar ca, ceva scartatie trebuie doar localizata zona, componenta. Ar putea fi si fulia alternator.. curea accesorii, intinzator curea.. Adica, se ia o teava de lungimea unei maini sau un pic mai lunga, din plastic sau metal, se tine aproape de o ureche, nu neaparat lipita.. (palmat cumva sa izolezi ce vine prin ea..) iar celelalalt capat il bagi/baga in compartimentul motor cu motorul pornit treci cu capatul tevii pe langa cate un elemwnt in miscare CU GRIJA sa nu fie antrenata.. cu, atentie poti sa o urmaresti cu, coada ochiului.. pe unde e si o sa observi ce magie se intampla prin capatiul tevii - o sa auzi sunetele din zona unde e capatul tevii mult mai clar, localizat. Si asa afli si de unde vine predominant si scaratitul! Poti sa o faci tu insuti.. trebuie doar sa fii atent pe unde umbla capatul.. normal nu o sa o faci pe intuneric! Trebuie sa vezi ce faci!
    1 point
  14. in stanga in portbagaj este ca un fel de loc ascuns dupa un panou. incolo intr-un fel de borseta trebuie sa fie carlig si cheia de la prezoanele antifurt. baga mana bine pana in spate ce e destul de adanc
    1 point
  15. Salutare, Mersi de feedback. Am omis din pacate sa precizez ca am fost la mai multi mecanici si nu am nici un rezultat. Am schimbat rola fixa cu intinzator si cureaua de accesorii -> acelasi rezultat.
    1 point
  16. Pare a fi o rola de pe cureaua de accesorii,poate fi pompa de apa,fulia vibrochen.Trebuie verificat de un mecanic.
    1 point
  17. poti sa treci cate vrei dar costa ...
    1 point
  18. @Romulus o sa-ti trimit mai multe poze. Masina s-a comportat impecabil, in interior nu s-a miscat nimic (mai putin airbagurile, care au sarit toate, inclusiv cel de la genunchi, foarte util). Accidentul a fost foarte dur, eu aveam undeva la 40 km/h, dar stiu ca am franat, inclusiv masina, in schimb individul avea peste 70 km/h. A venit din curba pe contrasens. Nu era F10, era un 320d GT cu pachet M, la impact o persoana din seria 3 si-a rupt coloana. Nu a fost un accident usor. Am pus poza si cu noua jucarie, ca diferente conectivitatea mult mai buna, lipsa pachet M ( dar cred ca ii pun).
    1 point
  19. As zice ca BMW-ul "plateste" pretul stalpilor mai subtiri, lucru care se poate vedea si la E30 stalpi subtiri ce ofera o vizibilitate excelenta dar care in caz de impact se deformeaza foarte usor. later edit : cu toatea astea in caz de accident masina asta as prefera-o parca as mai lua inca una , desi nici asta nu e imbatabila :))
    1 point
  20. mai e si comparatia aceasta .
    1 point
  21. N-am neaparat o problema generala cu electricele, banuiesc ca asta va fi viitorul, desi n-as baga mana in foc... dar ce nu inteleg e isteria asta in masa si trecerea asta fortata repede repede, si isteria cu incalzirea globala... asa mult bullshit si atata ca-ca-t se mananca pe tema asta... in viitoar, cu Incarcare 70-80% in 20-30min, si autonomie reala de min 6-700km, cu un cost rezonabil ( nu 100-150k eur cat e acum o masina care poate se apropie cifrele astea ), poate trece si o electica pe lista. DAR atata timp cat ICE va fi pe piata, tot asa la costuri normale, nu astronomice, asta ramane.
    1 point
  22. 1 point
  23. La crash test nu frânează nimeni.
    1 point
  24. Mie imi pare a fi un seria 4 F36
    1 point
  25. 5 stele are g30,e tanc. O arunca în peretele ala la 50km/h. Cred ca și asta e dauna totală
    1 point
  26. Dupa cum arata masinile viteza a fost peste 80 km/h, cel putin
    1 point
  27. Deci sa inteleg ca ai vrea sa imi spun parerea si in privinta unei baterii.. Prezentul face ca eu sa ..percep ambele "tabere" oarecum. Iti dau cuvantul meu, chiar daca sunt electrician (mai mult pe partea de intretinere..) deci cam stiu ce se intampla cu, curentul electric.. nu m-as atinge de o masina (full) electrica multi multi ani de acum inainte. De ce? Pentru mine o baterie electrica este mult mai IMPREDICTIBILA decat un motor ICE! Iar pentru mine asta e ..temelia de la care plec. Un motor daca se strica ici colo il mai repari, chiar nu ma dau in laturi. Pe cand o baterie... conteaza doar de unde o iei pentru ca o inlocuiesti cu totul si nu nici o sansa sa o faci intr-un loc ales de tine! Si mai conteaza sa fie si originala din sursa garantata ca altfel.. e nasol nasol RAU DE TOT. Intelegi diferenta!? ...Ce vad si inteleg din experienta altora nu ili mi confirma decat ceea ce era de stiut.. dar cati inteleg!? Doua din lucruri nu am asteptat absolut deloc sa imi fie confirmate. Scaderea dramatica a capacitatii unei baterii iarna si lipsa infrastructurii. Pana la urma, cine nu vrea sa stie cum se intretine un motor ICE va plati costul unei masini pe baterii, e atat de simplu. Tare ma tem ca a doua situatie depinde foarte foarte mult de sursa de unde iei bateria.., felul cum EXPLOATEZI ..bateria.. e mai important si mai stresant ca trebuie sa o cam faci zilnic... decat "stresul" in cazul motoarelor ICE. care nu e stres, cada il menajezi cand e rece, iti da caldura iarna tot timpul si poti sa tragi de el aproape non-stop.. Dar cine are timp sa digere si sa INTELEAGA DIFERENTA? Costuri tot vor fi, fiecare dupa perceptie, pricepere, intelegere a ceea ce au in fata ochilor.
    1 point
  28. Interiorul cum ti s-a parut? Mie unul imi pare hidos cum sunt puse ecranele aruncate la misto pe bord plus schimbatorul ala... sunt sigur ca un M340i e ce trebuie dar cu interiorul ala nu.
    1 point
  29. As zice ca e comparabil costul, de fapt. La hibride cele mai scumpe piese sunt bateria, electronica de încărcare și motorul electric. Bateria n-am auzit sa se strice toată o data, schimbi un modul eventual. Motorul electric iar nu prea am auzit sa se strice. La diesel ai sistemul adblue care nu e deloc ieftin, dpf-ul care nici el nu e ieftin, plus egr, galerie de admisie. Edit: iar dacă vorbim de schimbat motoare, un n57 sh cât e? Nu cumva 4-5k euro?
    1 point
  30. Eu nu inteleg de unde ideea asta falsa ca bateria costa mai mult decat un motor termic. Deobicei bateria are o garantie de 8 ani pe masina, un motor termic are vreo 3 ani. Deci diferenta ar fi de 5 ani pentru garantia standard. Numai daca shimbi uleiul si filtrele la o reprezentata te costa vreo 2.700 lei * 8 ani = 21.600 lei ~ 4.300 euro Daca schimbi o baterie la model 3 este in jurul a 5.000-10.000 euro, daca schimbi la o masina de 300 de CP motorul cat costa ? Am cautat si pentru un motor de seria 3 328i : https://yourbmwblog.com/bmw-328i-engine-replacement-cost/
    1 point
  31. as lua una electrica strict pentru oras, un I3, altfel nu as lua una ca fiind singura masina care sa impace si capra si varza.
    1 point
  32. Hai ca nu-i urata nici asta!
    1 point
  33. am schimbat si garnitura dintre sticla si corp, nu o lasam pe cea veche, munceam degeaba. Arata bine cu angel eyes, poate, poate...
    1 point
  34. Pai daca iti fura masina si ai talonul in masina Casco nu te despagubeste, pe cand daca pierzi portofelul declari actele pierdute si faci altele, e o diferenta. Oare cu masina furata mai poti scoate duplicat de talon? Ca nu vad de ce ar fi problema.
    1 point
  35. Lasi sa se inteleaga ca regenerarile vor fi la 700 km? Adica EGR-ul face mai mult rau decat bine cand recircula gazele prin motor? Parca e greu de crezut. Si nu ai facut nici DPF off. Conduci mult masina afara din oras?
    0 points
  36. Am fost foarte mulțumit de cum s-a prezentat mașina la impact. Eu și cea mica am fost bine, eu umărul sărit, pentru că am ținut mănă pe volan. Cea mica a avut scaunel și nu a pățit nimic. ȚINEȚI COPIII ÎN SCAUNEL!!! Azi îmi ridic și noua mașină - 530e LCI - 2020 - 32000 km, o să deschid un topic nou.
    0 points
  37. Rezolvat aici Nu erau fisurate pe interior, ci lacul de pe exterior prezenta fisuri. Probabil ceilalti nu aveau chef de treaba.
    0 points
  38. Se poate închide. Din păcate mașina a superit o daună totală, a intrat direct în mine ”englez” care circula regulamentar pentr Anglia, în luna septembrie. A fost mașină foarte bună, în momentul accidentului avea 99000 km. Fiind mulțumit e mașina urmeaza tot un 530e, acum LCI.
    0 points
  39. Infrastructura este standardizata. In Europa ai doar CCS. In America este CCS si reteaua Tesla. Cum guvernul american a zis ca o sa dea subventii pentru dezvoltarea infrastructurii, conectorul proprietar Tesla a devenit brusc 'NACS', adica un standard, pentru ca altfel n-aveau cum sa beneficieze de subventii. Si, pentru ca aparent nimeni in afara de Tesla nu e in stare sa faca o retea de incarcare functionala si pe care te poti baza in US, acum mai toti fabricantii de masini trec la NACS.
    0 points
  40. Logic ca am casco, fara full casco nici nu o puteam inmatricula
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.