Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/05/24 in all areas

  1. 197800km si mai trecem o revizie la raboj. Ulei BMW si filtre Mann
    2 points
  2. bineinteles. eu cand trec granita merg pe cruise la 140kmh, reali 137-138 la masina mea si nu am probleme. nu e nici abuz, nici balcanism, nici marlanie. masinile astea leviteaza la 140, nu e ca si cum suprasoliciti vreo ceva. nu solictiti nici masina, nici soferul, nici infrastructura, nici pasagerii, nici participantii la trafic, nici politia, nici nimic. as merge cu 110 doar daca nu as avea benzina in rezervor si ar dura o ora/doua sa ii fac plinul. ca atunci tot ce castig mergand conform infrastructurii (ca de aia e autostrada si nu un simplu DN), pierd la benzinarie. simplu. orice alta justificare e ridicola si e o neasumare a realitatii. si de asta mergea pe autostrada si tesla aia cu 100 pe care o injuram in clipul meu de ieri
    2 points
  3. mister rezolvat... MASINA PENTRU ITALIA ! cele de germania sunt la pachet functiile (522 + 502 + 230extra pack EU specific) fara senzor de ploaie si senzor lumina... 1. Control element light (Rain sensor + Xenon Light) - coduri = 61319169404 2. Control element light (doar Xenon Light) - coduri = 61319169403 o sa te cam chinui... pentru retrofit (nu cred ca merita efortul si cheltuiala) comutator lumini + senzor ploaie si lumini + cablaj + FRM (cumparat sau codat) trebuie verificat daca suporta cel de pe masina ta
    2 points
  4. Am mai spus prin alt topic: când mergeam mai des la Sofia am făcut niște teste. Un drum tras tare și alt drum mers liniștit. Diferența de timp n-a fost atât de mare cât sa merite efortul. Asa ca de atunci merg relaxat la drum, nu ca la raliu.
    2 points
  5. Merci, la fel, sunt sanse mari ca sa se dea saptamana aceasta (asta ca pana nu s-a semnat contractul si s-au virat banii, mai e cale de intors); am batut palma, dar vanzarea se face prin APAN si dureaza putin mai mult.
    2 points
  6. Indiferent ce marca va alege, daca face schimburile la 30k km, tot praful se va alege de motor. Are mai multe probleme prietenul tau, una pe care nu ai subliniat-o este greutatea in a gasi un N57 second si bun. Am trecut si eu prin asta acum 4 ani, am avut putin noroc ca am gasit un N57 pe un X5 lovit lateral, cu vreo 60k km, dauna totala. M-a ajuns peste 6500€ toata nebunia, am pus distributie noua, pompa de ulei noua plus alte chestii. Si am vandut masina la 2 luni dupa unui prieten. Merge perfect si in ziua de azi. Sfatul meu ar fi sa gaseasca alt motor.
    2 points
  7. Istoric complet in reteaua BMW. Autoturism intretinut obsesiv si intr-o stare perfecta . Fara schimburi . Selectie dotari : Night Vision Pachet M Faruri Led Adaptive Dynamic Drive Soft Close Harman Kardon Comfort Access Ceasuri digitale 6WB Surround View Apple Carplay Adaptive Cruise Control + Stop and Go Trapa Scaune Comfort reglabile electric cu memorie Bord imbracat in piele cu partea superioara a fetelor de usi Iluminare ambientala Traffic Sign Recognition Volan M cu incalzire Telecomanda pentru garaj integrata in oglinda retrovizoare Butoane ceramice Lane Assist TV + DAB Detalii si fotografii: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-6-640d-xdrive-m-sport-edition-ID7HjUJI.html?isPreview=1
    1 point
  8. poate am imbatranit dar nu mai gasesc nici un fun in a merge mai mult de 150 pe autostrada , mai repede ma entuziasmeaza o depasire facuta din scurt cand masina are suficienta putere decat sa merg asa spre decolare, rar momente cand sar de 170 , poate daca sunt impins si nu am loc in dreapta
    1 point
  9. Pare ca taycan-ul nou are totuși range ok și se încarca foarte repede. Dacă scot și o Skoda cu baterie de-asta.. :)) https://www.caranddriver.com/reviews/a46616975/2025-porsche-taycan-prototype-range-test/
    1 point
  10. Interesanta motorizarea de 1.9 pe masina ta, esti primul pe care-l aud ca daca pleaca pentru o perioada mai lunga sa scoata antigelul din motor. Mai mare greseala nici nu se putea face, ai accentuat procesul de oxidare. Din cauza asta sau pentru ca a inghetat apa prin motor (nu ai precizat cate ore sau zile a stat cu apa la temperatura ambianta de -5) s-a dus termoflotul. E o piesa fina si sensibila la inghet. A fost un raspuns fara mistouri.
    1 point
  11. E la zi adică versiunea de pe serverele BMW a fost actualizata în Drivers guide, update-ul nu îl faci din aplicație. Vezi ce zic la reprezentanta, probabil ai 03/22 și trebuie făcut update la ei, dar fii pregătit sa te refuze, cere update pentru clapeta, eventual poate îți "dai" seama ca ai alte probleme care apar intermitent, gen reseturi de idrive, camera de marcharier care se întrerupe, vezi ce îți mai "aduci aminte".
    1 point
  12. Ar trebui sa se schimbe el, nu marca. Revizie la 30.000 km e o bataie de joc la adresa personala, a motorului si a BMW-ului. Eu schimb la 10k, desii ei zic 30k, iar asa toate componentele sunt protejate. Acum ca ceasul rau, pisica neagra, e alteva...dar din cand in cand ma mai duc la Ghigiu si zic multumesc Doamne Doamne
    1 point
  13. Exact si toyota usor, usor pare ca renunta. Au vandut foarte putine mirai si multe stati de hidrogen s-au inchis in tarile nordice.
    1 point
  14. Bmw x3 F25 2013 cu opțiune 522 tot la fel fără funcție AUTO.
    1 point
  15. SAlut, am patit la fel cu F10 si am pus un motor SH cu km certificati cumparat din Ghermanistan. MErge si in ziua de azi brici acel motor. M_a costat atunci 5500 euro toata distractia. Il sfatuiesc sa si cumpere un motor similar, il pot ajuta daca are nevoie. UN bloc motor nou costa 67K ron la Bavauto. Tovarasul tau avand leasing ar trebui sa fie full casco masina. Reviziile la 30K km au dus la moartea acelui motor, uleiul e viata motorului. CU cat il schimbi mai des, cu atat mai bine. Uite un motor complet cu 6K https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-f10-f11-f07-f01-f02-f30-f31-motor-n57d30b-313ps-komplett/2350219803-223-1107 . Pr tau mai vinde din anexele lui si mai recupereaza din bani....
    1 point
  16. Stai ca eu acum am inteles, tu vrei retrofit la senzor de lumina? Initial am crezut ca vrei HBA!
    1 point
  17. Din cate stiu nu te pun atata timp cat masina are reviziile la zi.
    1 point
  18. Exista faruri bixenon din fabrica fara functia auto pe blocul de lumini?Cand spun auto ma refer la aprinderea farurilor seara si la intrarea intr-un tunel/garaj,etc.Hmm.....
    1 point
  19. Încearcă cu vaselină six, s ar putea să mai fie nevoie în timp să dai cu vaselină acolo, dacă asta ar fi singura problemă, nu e așa rău.
    1 point
  20. La x1, seria e.. cred că ai nevoie de oglindă cu fla, spiră, apoi codare. Nu știu dacă merge cu kafas.. cred(nu sunt 100%sigur)
    1 point
  21. Stai linistit ca la bmw nu e ca la vag.Masina isi face singura treaba cu regenerarile si nu o sa ai becuri aprinse in bord.Foloseste ad blue original de bmw,verifica sa ai toate sondele si senzorii de pe evacuare functionali si nu o sa ai probleme.
    1 point
  22. Salut, Acum 2 zile ma suna un prieten ca a avut un incident cu masina, In timp ce rula cu aprox 150km/h i-a aparut in bord o multime de erori, pana sa traga pe dreapta a inceput sa iasa abur samd. pe langa ca s-a speriat si a franat brusc pentru ca nu stia ce s-a intamplat a mainprovocat si 2 accidente in lant pentru Ca Tot uleiul si antigelul din motor au ajuns pe parbrizul celui din spate, cel din spatele lui a franat brusc pentru ca s-a speriat din cauza ca nu mai vedea nimic in iar alt conducator a intrat in el, prietenul cu X6 nu a avut nici o dauna la masina in rest ceilalti 2 s-au sifonat destul de rau. Asa, acum sa revin la X6 le prietenului meu. Pe langa multitudinea de probleme avuta cu masina asta acum i-a crapat si motorul, masina in cauza este F16 - 4.0( faimosul N57Z ), reteta care a adus la acest rezultat, cred , revizia la 30000km, mai exact atunci cand ii aparea in bord, in 180000km a facut aprox 6 revizii… Reviziile nu prea le-a facut la bavaria din cauza timpului si le facea la un cunoscut aproape de casa, problema mare este ca mai are leasing la ea inca 2 ani. Ce il sfatuiti: sa cumpere alt motor sau sa o vanda asa ?
    0 points
  23. Nu e neaparat problema de la pompa de ulei, se duc cuzinetii, motivele exacte nu le stie nimeni, cred ca nici bmw:)). La fostul f10 ,3.0 de 258 cp, avea pompa de ulei schimbata la 230 de mii originala impreuna cu distributia, la 300 de mii s au dus cuzinetii, repet pompa de ulei schimbata. Azi mergea perfect doua zi a inceput sa bata dintr o data, numai ca nu s a spart motorul ca la colegu:)).
    0 points
  24. n-are ce simptome sa aiba , cedeaza pompa efectiv , zero ungere , e la revedere instant
    0 points
  25. Ieri si azi au fost peste 0/5 grade, in speta 8-10 grade aprox, si eroarea nu a mai aparut deloc, cu acelasi lichid de parbriz. Deci tind sa cred ca e o problema de temperatura, nu de consistenta/culoare/depuneri/mizerie. Daca era senzorul/vasul plin de mizerie depuneri, cred ca temperatura nu influenta aparitia notificarii...
    0 points
  26. Corectie, am verificat in masina si am versiunea 03/23, se pare ca manualul din driver guide app nu se actualizează daca facem update, am înțeles ca se poate face update de manual dar nu știu cum, în afara de șters masina si adăugat din nou. LE: nu mai inteleg nimic... pentru ca nu am gasit nici o modalitate de a face refresh la manual am decis sa șterg toate datele aplicației și sa adaug masina din nou. Surpriza, după download îmi arata versiunea 07/23. Deci sa recapitulam, azi dimineața în BMW driver guide app aveam la imprint versiunea 03/22, am verificat in Owners manual în masina si acolo am gasit imprint cu 03/23 iar după ștergerea și adăugarea din nou a mașinii în BMW driver guide îmi arata versiunea 07/23. Care o fi versiunea reala doar BMW știe... @Romulus ție ti-a arătat noua versiune în Driver guide fără sa-i faci nimic?
    0 points
  27. Acelasi interval de revizii sunt si la vw,audi,skoda ba mai mult am forduri la firma care au 40.000km interval.....jesus.
    0 points
  28. Am gasit si eu o chestie care ma enerveaza la maxim... am aplicatia bimmerlink pe telefon, si un adaptor Vlinker pt mufa OBD pentru verificat DPF si regenerari. De multe ori pun mufa n OBD, si mai uit de ea, si cand ajung la destinatie, daca nu o scot si inchid masina, dupa 30sec aprox incepe sa sune alarma de la masina in disperare, trebuie sa ma intorc, sa scot Vlinkerul din mufa obd si sa inchid masina. Mi se pare o porcarie sa nu poti lasa mufa n obd si sa tot sune alarma.
    0 points
  29. vreo 12-15k eur cu tot cu manopera/montaj
    0 points
  30. E bine ca merge, provizionarea tot nu e OK vezi attach. La fiecare pornire de motor ATM downloadeaza de pe serverele BMW un fisier xml de provizionare care contine toate serviciile active din Connected Drive pentru masina ta.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.