Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/10/25 in all areas

  1. https://www.bavauto.ro/etk?gad_source=1&gbraid=0AAAAADtC-Dh7H26pY_6jrd0FMtUGlCSqV&gclid=EAIaIQobChMI38GF9JOAjAMVG5GDBx3OvzeFEAAYASABEgI0dvD_BwE 330x24 fata/330x20 spate set fata cu placute +senzor 2200 ron set spate cu placute si senzor 1700 ron
    1 point
  2. E gata, doar detailing excesiv mai trebuie.
    1 point
  3. Verifica cabluri, conectori.. Incearca sa vezi (nu stiu sigur) daca cumva se face readaptarea pozitie flap-urilor.. Cautat putin pe forumuri si aflat ca readaptarea MAFului ar fi o solutie. Dar cauta mai intai daca in ISTA se face si readaptarea flap-urilor. Apoi am inteles ca este un limitator pe galerie care limiteaza miscarea actuatorului. Daca nu mai e acolo si aceea ar putea fi o cauza.. Sa ne zici cum s-a rezolvat.
    1 point
  4. Nu are cum să ajungă în pompa de apă, fizic nu poate trece de cotul de la vasul de expansiune, plus că de acolo, traseul este la răcitorul EGR, deci iar imposibil să ajungă în pompă.
    1 point
  5. Daca nu consuma nu. Dar tot nu in general. Am eu motor M47 cu peste 500k si pun 5w40. Merg decent si-i dau in gura doar ocazional sa ma detasez de altii. Nu consuma ulei; doar motorina. Ceva pagini in urma membrul @ebay a pus o lista cu uleiurile APROBATE de BMW. Alege doar de acolo ca ai de unde.
    1 point
  6. EU am X3 G01 LCI cu motorizarea 30i cu Xdrive si sunt foarte multumit. Consumul este mai mare fara de un 2.0d, depinde cum mergi cu el, autonomia maxima cam 680-700 km (in mod confort 90% si sport/sport plus cand vrei sa depasesti mai repede) cu un plin (rezervor 65 l) condus mixt urban si extraurban. Se pot scoate si consumuri mai bune fiind Mild Hybrid dar nu am luat motorul asta sa merg relaxat. Fiabilitatea ramane de vazut, pana acum am facut 5000 km fara probleme. Puterea e mai mult decat suficienta, cauta modelul cu facelift ca are mai multe noutati pe motorizare (sistemul Mhev)
    1 point
  7. Salut. Da, sunt f multumit de motorizare daca e sa compar cu fostul F10, 525d, motor diesel de 2litri si 218CP. Nu vreau sa mai aud de diesel. Ai liniste, fara clantanitul specific unui diesel, fara vibratii, fara stres ca se colmateaza DPF-ul, galeria de admisie, fara stres legat de EGR, sistem AD-Blue, pompe de inalte, etc. Ca si consum din ce mi-am dat seama si la acelasi tip de condus, pe aceleasi drumuri ar fii cu 0.5litri mai mult la drumurile extra-urbane si poate 1litru la cele urbane. Sub asteptarile mele. De vreo 3 sapt i-am facut si update de iLevel in reprezentanta si se comporta chiar mai bine. Inclusiv sunetul motorului s-a modificat cel putin intre 2000 si 3000rpm. Inainte cel putin in plaja asta mi se parea mai zgomotos, acum de departe se aude ceva mai incet, plus ca si sunetul e mai placut. De asemenea, mi se pare ca are si putere mai mare, poate mi se pare totusi, desi se stie ca BMW pune ceva mai multa putere in motoarele lor decat declara, cel putin la benzinare. In comparatie cu orice diesel de 2 litri asta e racheta, n-ai nici o problema sa faci depasiri in siguranta. Eu iti recomand motorizarea asta
    1 point
  8. Daca tot vrei sa faci asta, eu personal as merge in Germania.Cand aveam n57 chiar ma documentam in caz ca o sa crape incotro sa o apuc.Gasesti pe forum postat un atelier din Germania unde se repara n57, cu garantie etc si barem stii ca aia asta fac..
    1 point
  9. Din ce ztiu eu uzura cuzinetilor este doar efectul, cauza fiind deforamrea blocului motor. In cazul tau avand in vedere numarul de km, cred ca faci un lucru bun schimband cuzinetii + pompa de ulei. Cu mentenanta corecta nu cred ca o sa ai probleme .
    1 point
  10. Disclaimer: cele de mai jos reprezinta o parere care nu are la baza o proprie experienta cu motoare N57. @Petre04 Plec de la premisa ca iti este foarte bine cunoscuta fragilitatea motoarelor N57, in mod particular in versiunea de 313CP. De asemena, cred ca te-ai documentat suficient si cunosti ca, desi au trecut multi ani de la inceputul fabricatiei lor, inca nu este pe deplin lamurita cauza autodistrugerii acestor motoare. In lumina celor de mai sus, a schimba preventiv cuzinetii unui N57 este o buna practica, dar cu conditia ca lucrarea sa fie realizata corect si de un mecanic cu suficienta experienta anterioara. Altfel, rezultatul poate fi foarte prost. Pentru un motor cu o astfel de "faima", cei mai buni cuzineti sunt cei originali BMW. Ai grija ca, pentru cota zero a arborelui cotit (55,00mm palier), BMW specifica trei tolerante de cuzineti, clasificati pe culori: galben, verde, alb. Din cate cunosc (a se verifica!) galben inseamna standard, verde inseamna ca arborele este usor sub cota, iar alb usor peste cota. Aceeasi poveste si pentru cuzinetii de biela, dar culorile sunt albastru si rosu. Deci nu poti sa montezi aleator un set de cuzineti noi, pur si simplu. Trebuie sa desfaci motorul inainte si sa afli ce fel de cuzineti au fost montati in fabrica si daca arborele nu prezinta uzura. Cat despre mecanic, eu unul as discuta foarte serios cu el, inainte de a angaja lucrarea, L-as intreba la cate motoare N57 a mai facut aceasta operatie, i-as cere 2-3 numere de telefon de la astfel de clienti pe care i-as intreba daca motoarele merg bine la cel putin zece de mii de Km dupa lucrare. De asemenea, as ruga mecanicul sa-mi explice procedura de lucru si metodele de a verifica tolerantele. Daca inspira nesiguranta sau superficialitate, nu as schimba cuzinetii la el. Retine, motorul tau nu este un M30, la care te poti trezi la 3 ore dupa o betie, inca putin pilit si obosit, schimbi cuzinetii respectand procedura, iar el merge bine mersi inca 300k Km dupa aceea.
    1 point
  11. Original janta e cu ET 34
    1 point
  12. Cu ET 19 roata este la limita in exteriorul caroseriei. Cu cat ai ET mai mic cu atat roata este mai in afara caroseriei.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.