Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/19 in all areas

  1. ma bag si eu in vorba,macar sa va impartasesc din experianta mea c o electrica ....fac naveta aprox 50km zilnic(24spre-24 inapoi),iar de la inceputul anului mi am luat electrica! am luat in considerare modelele de pe piata,mers cu ele si am ales e-golf!...masina este strict de naveta,servici,copiii scoala,cumparaturi etc pentru drumuri mai lungi masina nr2! in conditiile date de trafic fac aprox 200-250 km(daca te straduiesti chiar ajungi spre 300km) cu un plin,care de obicei e de la kaufland sau rompetrol (moaca si repede 40 min ccs) iar acas doar in caz de forta majora (14 ore priza normala). Ca si utilitate imi satisface nevoiele familiei perfect!..eu alta masina cu combustie nu mai cumpar ,asta i clar.. si vin din e46,e90,f11 mi a picat cu tronc e-golfu' .....l am ales in detrimentul i3 in primul rand din cauza faptului ca are 5 locuri ,portbagaj mai mare si prin faptul ca arata ca o masina normala,fara a iesi in evidenta imediat ca un i3,nu ca nu mi ar place cum arata i3 dar asa am decis.
    3 points
  2. Daca ar fi sa tragem cateva concluzii: - achizitia unui I3 nu este interesanta dpdv pret, considerat ridicat; interiorul, design-ul sunt discutabile, deci pierde si aici punctaj serios - in general, achizitia unui automobil electric nu este privita ca o alternativa la autoturismele clasice, devien interesant doar daca pretul de achizitie/costul ar fi net avantajoare vs motoare clasice -masinile electrice sunt considerate in general scumpe, iar producatorii lor sunt sunt suspectati de practici comerciale oneroase, prin politica de preturi -trend-ul electrificarii autoturismelor este privit ca o posibila conspiratie oculta -poluarea , in Romania, nu este privita ca o problema si/sau prioritate, de aceea orice ameliorare in aceasta directie nu este luata in calcul (suntem printre campioni la capitolul asta in UE)
    2 points
  3. Asa cum scrie si in titlu, a sosit clipa sa ma despart de masina (BMW X3 e83 2.0d, Xdrive) care m-a servit aproape 13 ani. PRETUL : 5.250 EURO, f.putin negociabil. Acesta e pretul total pe care il doresc, sunt persoana fizica, nu intermediar, firma, samsar etc. Nu doresc schimburi. Masina poate fi vizualizata in Municipiul Brasov. Este necesar sa discutam inainte, deoarece am un program foarte incarcat la birou. Masina este un BMW X3 e83(non-LCI), 150 cp, Xdrive, cutie manuala 6+1 trepte: EQUIPMENT LIST S169A - EU3 EXHAUST EMISSIONS STANDARD S216A - HYDRO STEERINGSERVOTRONIC S240A - LEATHER STEERING WHEEL S249A - MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL S2BCA - BMW LA WHEELDOUBLE SPOKE 111 S302A - ALARM SYSTEM S413A - TRUNK ROOM NET S423A - FLOOR MATS VELOURS S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP S441A - SMOKER PACKAGE S464A - SKI BAG S473A - ARMREST FRONT S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A - PARK DISTANCE CONTROL PDC S520A - FOG LIGHTS S521A - RAIN SENSOR S522A - XENON LIGHT S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING S550A - ONBOARD COMPUTER S662A - RADIO BMW BUSINESS CD S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS P7RSA - PACKAGE COMFORT S853A - LANGUAGE VERSION ENGLISH S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE S880A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE ENGLISH S9AAA - OUTER SKIN PROTECTION S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER Masina se prezinta foarte bine avand in vedere rulajul si vechimea, este functionala si isi cauta un nou proprietar. In prezent are aprox.462.000km reali 100%. Motorul este M47N2 - motor foarte rezistent, nu are probleme cu distributia precum cele mai noi (N47). Euro 3, nu are filtru de particule. Toate reviziile si reparatiile de la 0 km pana astazi sunt facute la Automobile Bavaria - Contempo Cars Brasov, se poate verifica. Accept test- diagnoza pe cheltuiala viitorului client. Kilometrii reali 100%. In ultimii 2 ani a primit la Contempo Cars Brasov -dealer BMW, piese originale BMW: - revizie completa (ulei + filtre, inclusiv diferentiale fata+spate + cutie transfer) - bujii + releu - parbriz original -consola stergatoare fata -ambreiaj + volanta -discuri frana + placute fata - spate -termostate -curatat admisia - rotita control Xdrive - arbore cardan spate si planetare spate + senzori ABS. - vopsit capota fata (avea urme de la pietricele) - cauciucuri 235/55/R17 noi vara si cauciucuri noi iarna (toate marca Nokian) + jante noi originale 17 inchi, - baterie noua (feb 2019). Necesar ar fi fulie motor si cateva bucse la putea fata. Motivul vanzarii - masina mai mult sta decat circula, deoarece nu mai imi este necesara (am alta masina mai noua). Rulajul a fost facut in Romania extraurban (naveta) sunt singurul proprietar. Din 2016 nu s-a mai circulat asa mult cu masinal Masina a fost ingrijita, are totul schimbat la timp si orice piesa a fost defecta s-a inlocuit la timp in reprezentanta. Interiorul se prezinta foarte bine este material sensatec bej, are cateva urme de uzura la scaunele fata, tapiteria se poate curata usor. Sistemul Xdrive functioneaza ireprosabil - un real avantaj iarna. Nu accept schimburi - pretul este f.putin negociabil ( si asa este foarte mic pentru cat am platit pe reparatiile din ultimul an) Un scurt istoric si dotarile in fisierul atasat mai jos. (nu stiu de ce nu imi arata toate intrarile, cred ca erau prea multe de afisat. Se poate verifica tot istoricul la Contempo Brasov.) contact cosminbadd@gmail.com Pentru datele de contact va rog sa imi trimiteti PM daca sunteti interesati, sau scrieti aici si va contactez eu. Multumesc we32876-vehicle-information.pdf
    1 point
  4. @lym: masina a fost 44700 euro...-10.000e - 8000 euro discount (a fost pe un contract schimb de flota)=26.700+/- @mgi: ianuarie,-10 grade, pana in 150-170-200 km range...depinde de cum mergi...te dai la ea,frig scade vertiginos...viteza de naveta de pe dn1 corb-buc e exact ce i place ei,sta in garaj la temp optima bateriilor deci poate e un avataj...la statia de incarcare sincer n am vazut o crestere semnificativa a timpului,plus ca depinde ce enegie e pe retea atunci..s a intamplat zilele trecute la un rompetrol bucurestii noi sa mi arate la statie de 50kw ca dureaza 3 ore ceea ce in mod normal la rompetrol otopeni sau kaufland basarab n am depasit niciodata 50min,hai o ora! deci depinde de mai multe aspecte @pimp:cele 14 ore sunt la statia cu care vine masina,ca un telefon care vine cu incarcator...statia e de 3,7kw; pentru restul comment-ului nu merita sa ti raspund...
    1 point
  5. Am avut numai manuale, acum pe X1 am automata pe E30 manuala bineinteles. Tot manuala imi place mai mult una peste alta.
    1 point
  6. Dupa aproximativ 8 ani de condus automata(audi tiptronic si mercedes 7G ) si inca 7 ani de condus manuala anterior as putea spune ca singurul factor decisiv in a alege o masina cu o cutie manuala sau automata este pretul intretinerii acelei masini. Comfortul este net superior la o cutie automata (drum lung, oras etc.). Intretinerea este pe masura la intervale cuprinse intre 60K km si 120K km trebuie efectuat schimbul de ulei in cutie , lucru ce nu este ieftin preturile variaza intre 1500 lei si 2500 lei depinde de service si tipul cutiei. Fiabilitatea nu este un punct forte al cutiilor automate (sunt foarte multi factori ce pot determina defectarea acesteia); de la exploatare necorespunzatoare , nerespectarea intervalelor de service date de PRODUCATOR (producatorul cutiei ) aici ATENTIE (mitul ulei longlife spus de BmW ,Audi si altii insemna ca la ei se schimba cutia odata cu uleiul si preturile incep de pe la 3000 euro in functie de service ul ales). Intrebarea este daca mi-as cumpara din nou o masina cu cutie manuala ? DA, as alege o masina cu manuala cu ochii inchisi in detrimentul automatei (asta este o parere personala). Imi plac masinile din segmentul premium si sunt sigur ca si voua , dar din pacate acestea vin cu pret piese premium, manopera premium , intretinere premium,plan service premium, impozite premium si pret de achizitie premium. Parerile sunt impartite , dar vreu sa spun ca parca as prefera sa fac altceva cu banii dati pe intretinere unei cutii automate!
    1 point
  7. Da și nu. AdicĂŁ schimbĂŁ treptele foarte rapid dar pleacĂŁ mai lent ĂŽn momentul ĂŽn care ĂŽi dai talpĂŁ; parcĂŁ se gândește puțin ĂŽnainte.
    1 point
  8. Daca tot am fost invitat, incep eu cu cateva motive: Referitor la diesel: - pentru ca incepand cu 2012 emisiile de la diesel au fost categorisite drept cauzatoare (sau facilitatoare) de cancer, de catre diverse studii si foruri din tarile cu apa calda - pentru ca dieselgate - pentru ca in tarile bananiere (unde ne clasificam si noi), lumea scoate dpf-uri si catalizatoare, anuleaza egr-uri, scoate clapete de admisie si asa mai departe. Se intampla si in tarile cu apa calda, dar mai putin - pentru ca in aceleasi tari bananiere masinile sunt mult mai vechi. Vezi cazul Stuttgart, care tocmai a interzis dieselurile E4 si mai vechi. Ei si-au permis, pentru ca erau 10% din totalul diesel-urilor. La noi cele E4 si mai vechi sunt 60% in Bucuresti si 80% in tara. Dupa care, masinile electrice: - nu polueaza imediat langa plamanu' omului din oras. Si poti, de exemplu, sa ai o centrala de energie pe camp, departe - nu polueaza sonor la fel de mult - ofera posibilitatea sa treci la surse de energie curate fara sa schimbi toate masinile de pe strada. Adica, odata ce ai masini electrice care se incarca de la centrala pe carbune, poti sa schimbi centrala cu una care merge pe deseuri, sau cu una solara sau eoliana. Si toate masinile de pe strada devin brusc 'green'. Deci - efort mult mai mic - daca nu sunt acum, o sa devina mai eficiente energetic. E mai usor de optimizat un generator mare decat un milion de generatoare mici. In plus, panourile solare scad si ele ca pret si oamenii o sa inceapa sa-si puna acasa. Asta, combinata cu cea de mai sus, o sa aduca tot felul de beneficii indirecte in societate - am mai zis ca sunt mai simple, deci mai putine piese de schimb Astea fiind zise, nu te obliga nimeni sa semnezi ca o masina electrica e mai buna. Poti foarte bine sa tii una diesel multi ani de-acum incolo, daca ai una Euro 6.
    1 point
  9. Un Kona cu echiparea de top (benzina sau diesel) e 24,500 euro. Cel electric (cu motor mai puternic, btw) este 31,800 euro. Deci o diferenta la achizitie de 7,300 euro. Sa presupunem ca faci cu el 15,000 km pe an pentru 5 ani. Asta inseamna 75,000 km in total. La un consum de combustibil combinat de 6l/100km (sa zicem ca e super-economic), si respectiv 16 KWh/100km rezulta un consum total de 4,500l si respectiv 12,000 KWh. La 6 lei/litru si respectiv 0.6 lei/KWh (daca alimentezi 100% acasa), rezulta 27,000 lei si respectiv 7,200 lei. Deci cu electricul recuperezi 20,000 lei, adica 4,000 euro doar din combustibil. Nu stiu daca la revizii si consumabile exista o diferenta semnificativa. N-am pus impozitul, si eventuala parcare gratuita, ca nu sunt relevante in context. In schimb, daca reusesti sa te organizezi sa incarci electricul in locurile unde e gratis, diferenta poate creste. Merita? Nu e o decizie evidenta in momentul asta, in opinia mea. PS. Daca non-electricul consuma 7l/100 in medie in loc de 6l/100, se mai scad vreo 900 de euro din diferenta.
    1 point
  10. Cornel, felicitari, atat pentru masina, cat si pentru pasiunea ta privind tehnologia devenita deja clasica. In ceea ce priveste nepotii, daca acestia nu sunt in prezent cel putin in scoala primara, atunci nu iti fa niciun fel de planuri. In primul rand, in lumina tendintelor actuale din Europa, va fi o surpriza foarte placuta daca peste 10 ani va mai fi permis sa scoti un E46 325Ci la plimbare pe drumurile publice. In al doilea rand, fiecare generatie are alte seturi de valori, in comparatie cu generatiile precedente. Asa cum pentru majoritatea dintre noi o Dacia 1100 prezinta interes din punct de vedere istoric, dar cam atat, la fel este posibil ca pentru nepotii tai 325Ci-ul sa reprezinte doar o ciudatenie a bunicului. Pe scurt, concentreaza-te sa te bucuri tu insuti de masina, acum si in viitorul imediat.
    1 point
  11. bravo , ai luat o masina foarte misto si una pe care s-o tii pentru nepoti, merita din plin. Excelenta alegerea de-a nu continua cu 318i, e cam patetica motorizarea aia pe cabrio care e mai greu decat Coupe, am avut si eu Cabrio 318i si e lenta, mult zgomot pentru nimic plus ca motoarele sunt deja pline de probleme la varsta asta. 325-ul e cel mai bun compromis la noi in tara, desi banuiesc ca daca dadeai de un 3.0i nu cred ca ai fi zis pas, dar ai luat decizia cea mai buna tinand cont de toti factorii, ma bucur sa mai vad astfel de masini. De asemenea bine ca nu ai ales varianta de 2.0d, aia mi se mai oribila decat 318i Cabrio, sa auzi tractorul ala cu masina decapotata si ceva fum dupa el e absolut crunt.
    1 point
  12. M-am uitat si eu la i3, dar am trecut repede peste, pentru ca pachetul nu ma atrage chiar din niciun punct de vedere: pret, interior, rotile alea subtiri si mai ales suicide doors - o alegere pe care nu o inteleg, mai ales la o masina de oras. Acum ma uit la hibride SH si astept cu interes pejo-ul 208
    1 point
  13. vorbim de o masina mica , strict comparativ cu calitatea de la o berlina normala sau alt model bmw , I3 imi pare sub calitativ , nu mai spun de design interior care te face sa te simti in beci undeva, nicidecum in viitor . Clar e o alegere care tine strict de nevoi , de spatiu , utilitate , e probabil pt cineva care a condus masini din gama mica si asta ii pare multumitoare cel putin daca nu chiar wow. E peste un ford fiesta sau opel corsa si cam atat. daca ai reusit sa te adaptezi cu ea ok , dar poti sa spui ca faci un drum cu ea comfortabil cu 4 pers in masina ? Nici macar nu face fata la bagajele a 4 persoane ...
    1 point
  14. M-am urcat eu in unul acum , ma simt ca in barca cu roti , mic , inghesuit nu vad 4 persnin el.ever mai.mult de fataiala prin oras nu ii vad rostul , oricum bord ,materiale ,un feeling cheap ,degeaba HK si optiuni ,parca nu e masina , chestie de obisnuita probabil. Daca vii de pe masini serioase , mari gen E60 ,F10 asta iti pare o cascarabeta cu roti de bicicleta
    1 point
  15. stiu ca o sa imi iau mult hate pentru asta dar pentru distribuie eu m'as duce mai degraba la bimmer decat la s team...
    1 point
  16. Dupa ce am condus si manuale si automate, pentru placerea de a conduce in momentul de fata as alege manuala. De doi ani si un pic am automata, dar parca tot dupa una manuala tanjesc. Nu ma pot impaca 100% cu comportamentul unei automate si coroborat cu stilul meu de condus. Sunt destul de putine situatiile, chiar si in oras cand ma impac cu o automata. Strict pt oras si daca nu ai pasiune pt condus, folosesti masina doar ca sa te duca din A in B, atunci automata all the way. Strict in cazul meu e cam nepotrivire de caracter. Din cauza asta, urmatoarea masina va fi cel mai probabil un G20 cu cutie manuala. Sper sa fie si 330i cu cutie manuala, desi am inteles ca pe 330i ar fi doar automata.
    1 point
  17. a scris cineva mai sus, va repet si eu: Cand gasiti una buna de ce nu o cumparati? (ma adresez in general, nu individual). Ma tot suna un copil aproape saptamanal sa ii trimit poze cu masina si sa ii povestesc despre masina...ca el tot cauta dar nu gaseste nimic ok si ca a mea e cam scumpa... I-am spus acelasi lucru: cum nu ai gasit? ba ai gasit dar nu ai bani de ele. S-a suparat baiatu...nici acum dupa juma de an nu a mai gasit. Si il vad in continuare pe FB cum se plange ca nu gaseste masina ok
    1 point
  18. Rezolvat . Pentru cine se intreaba cum se face bypass la senzori placute ,se taie cablul ,se desizoleaza cele 2 fire ,se leaga intre ele si se izoleaza la loc . Trebuie taiat atat cel din fata cat si cel din spate chiar daca e defect doar unul(n-am inteles de ce),apoi se sterg erorile si se reseteaza din bord . Dupa operatiune ,fata s-a resetat la 110 mii si spatele la 120 mii . Nu incurajez pe nimeni sa faca asta ,a fost alegerea mea ,voi verifica ochiometric placutele de acum incolo.
    1 point
  19. Daca anvelopele au ajuns asa cum le descrii, rezolva intai cauza. Poti incepe cu geometrie, apoi verificare amortizoare; dupa ce rezolvi, pui anvelopele. Altfel, probabil le vei distruge din nou.
    1 point
  20. Am impresia ca, cele cu xDrive au auto-hold doar, nu toate automatele au auto-hold, am avut un F30 328i automat loaner si nu avea asa ceva, insa am avut un 528i automat xDrive si avea. Sau mai e o varianta, doar cele cu frana de parcare cu buton sa aibe si auto-hold, am incercat sa caut pe forumurile de afara dar nu am gasit un raspuns care exact au auto-hold si care nu.
    1 point
  21. Acum 4 anu la E60 LCI parbriz cu HUD original, la Centrul de parbrize Pilkington(filaret) si Autoglass(eroii revolutiei) a costat aprox 18mil cu tot cu instalare si accesoriile aferente. A fost comandat dupa seria de sasiu de fiecare data ( de 3 ori pana acum) si a venit pe original de 2 ori, si ultima oara pe producator, lipsea doar sigla bmw de pe el. Acum urmeaza sa il schimb iar a 4-a oara si o sa aflu de abia saptamana viitoare noul tarif, dar presupun ca o sa fie un pret decent de data asta, asa ca la F10 nu strica sa intrebi la niste d'astia care se ocupa cu parbrize(ai mai sus niste exemple).
    1 point
  22. Un pret de parbriz HUD?
    1 point
  23. Dar la filtru Dpf s-a gandit cineva ce se intampla dupa decarbonizare? Un singur lucru este clar depunerile nu se elimina in atmosfera, asta este treaba filtrului de particule, zic si eu nu stiu 100%, e o parere... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  24. Ei hai ca nu cari tu x drive-ul in spinare. Si mentenanta aia care e? Ca schimbi odata la 3 4 ani uleiul in cutia de transfer? Nu e must have insa e bine sa-l ai, mai ales pt.cele cateva zile pe iarna, face toti banii.
    1 point
  25. Cred ca nu ma fac eu inteles. Pai ai postat consumurile, primul cu viteza medie de 30 adica trafic lejer, iar al doi cu viteza medie de 70, adica iar lejer. Sunt de acord ca a evoluat tehnologia, dar mai citeste o data ce am zis: Daca circuli in aceleasi conditii in care un 320 d f30 consuma 10, adica viteze medii de 17 km/h, sigur un 3 litri consuma 13 14.
    1 point
  26. 0 points
  27. E degeaba... iti spune doar kilometrajul pe care il avea masina cand a fost la RAR ))
    0 points
  28. Dar nu te gândești ca poate a pus o intenționat sub 200.000 km la CĂŁutare pe autovit innainte sa acuzi ca e țepar?
    0 points
  29. Am primit oferta de 16k pe masina, maine urma sa merg sa fac actele, moment in care mi-am urcat familia in cap. Masina iese asadar de la vanzare, mai ramanem impreuna o perioada; vedem cat. Topicul poate fi inchis. Multumesc pentru gazduire.
    0 points
  30. OCAZIE: BMW E46 320d 150Cp Automat 2003 131.569KM: 3.500Euro! VIN: WBAAS71080CJ35597 Masina este achizitionata de pe COTW in 08.01.2019, Aveti PrintScreen plus verificare pe AutoRecords.com Rulaj Certificat, 131.569 kilometri garantati contractual, trecuti pe Factura Fiscala de vanzare DOTARI: Cutie Automata Climatizare Automata Volan Sport din Piele MultiFunctional Ski-Bag CD-Player Proiectoare Ceata Senzori Parcare Spate Cotiera Fata din Piele Geamuri Electrice Fata-Spate White Direction Indicator Lights Elemente Exterioare vopsite in culoarea masinii Contact: 0724.229.308
    -1 points
  31. Exact cum se vede in poze, BRAVO ! fabricatie 12/2006, prima inmatriculare 26.06.2007. Apropo de revizii, sunt curios cati dintre noi facem reviziile in reprezentante, ca sa apara in istoricul on-line ... Daca nu dai informatii, e rau ... daca dai prea multe informatii, iar e rau.
    -1 points
  32. OCAZIE: BMW 320d 163Cp, 06.2007, 106.481KM: 6.850Euro! ATENTIE: FARA SCHIMBURI, "ULTIMUL PRET?" doar dupa vizionarea masinii ! Va rog nu comparati cu masini fara istoric, fara km reali, sau cu mult mai multi km ! VIN: WBAVC31040VG05221 Provenienta Italia, Nerulata RO ! Masina va ajunge in Bucuresti in 2 saptamani ! Masina este achizitionata de pe COTW in 25.02.2019, Aveti PrintScreen plus verificare pe Auto-Records.com si pe un site italian ! Prima inmatriculare 26.06.2007 Rulaj Certificat, 106.481 kilometri garantati contractual, trecuti pe Factura Fiscala de vanzare DOTARI: Faruri XENON Spalatoare Faruri Climatizare Automata Suspensie Sport Scaune Sport, tapiterie partial Piele Volan Sport din Piele MultiFunctional Pilot Automat Proiectoare Ceata Cotiera Fata din Piele Senzori Parcare Spate Geamuri Electrice Fata-Spate Elemente Exterioare vopsite in culoarea masinii S563A Light Package S200A Diesel Particle Filter P7APA Dynamics Advantage Package S2BGA BMW Alloy Wheel Double Spoke 161 Contact: 0724.229.308
    -1 points
  33. Probabil s-a fisurat perna cand au ridicato pe cric/elevator. Este normal sa se ridice pe partea opusa fiind in balanta.
    -1 points
  34. Daca vrei calitate BMW nu este raspunsul. Daca vrei ceva sa ia ochii sa pari mai inalt si mai destept pt vecina de la 4 ... atunci da BMW. Eu cu Golf V nu am stiut de service decat de 2 ori. Nu am auzit de EGR sau admisie, detailing ..etc. De cand cu BMW am invatat multe si m-am apucat chiar sa lucrez la masina. Nu mai spun de cheltuit.
    -1 points
  35. Toata lupta se duce intre servici-uri uni sunt nemultumiti ca ceea ce fac ei cu peste 700 de lei alti fac cu 150 lei. DA este buna si functioneaza, eu am facut la acesti baieti care mi-au facut decarbonizare bmw ului meu 1. mi-a scazut consumul si parca toarce mai bine cand ma joc cu ea. 2. am castigat restul de ore in care masina trebuia sa fie in servici auto. 3. Am economisit niste bani frumusei si am rezolvat problema de baza nu efecetele
    -1 points
  36. Orice modificare la motor/ evacuare care ar conduce la ridicarea nivelului noxelor ar trebui pedepsita drastic, inclusiv ridicarea talonului, blocarea masinii si obligarea proprietarului la plata lucrarii pentru readucerea in starea initiala la un service autorizat. In cazul in care nu iti permiti costurile lucrarii, confiscarea masinii si casarea ei in scop de reciclare.
    -1 points
  37. Pentru ca ai arcurile noi.. tu compari cu cele vechi, uzate. Si la 3'arul meu s'a inaltat masina cu 1cm dupa ce am pus bucsi si amortisoare noi.. fara arcuri
    -1 points
  38. Eu personal sunt pt a se implementa un set de reguli prin care sa se micsoreze poluarea produsa de autovehicule insa cred ca o sa mai dureze ceva vreme pana cand un set de masuri coerente vor produce efecte pe termen lung. Ce mai cred este ca atata timp cat va mai fi petrol pe planeta asta si in egala masura si pasionati de motoare cu combustie interna cu siguranta si masinile respective vor fi in circulatie intr-un fel sau altul. La inceputul anilor 2000 se vehicula ca vom ma avea petrol pt aprox 30 ani, imediat dupa inceperea celui de al 2 lea razboi din Golf barilul a sarit la peste 100 USD, la inceputul anilor 1970 avuseloc prima criza energetica. Intre timp sau descoperit rezerve de petrol pt alti zeci de ani. In 2015 Dieselgate readuce la suprafata o alta problena si anume a poluarii ce fusese ingnorata ani la rand atat de fabricanti cat si autoritati (cel putin unii sau unele dintre ele). Din 2008 Tesla incepe o revolutie in industria automotive, si nu neaparat doar tehnologica, conceptul de electric car era vechi de peste 100 de ani, si se naste trendul de electric mobility ce cu siguranta va scrie capitole frumoase in industria auto. Am incercat prin cateva exemple disparate sa arat ca exista mai multe dimesiuni alte problemei si pe langa factorul poluare, mai exista cel economic, geo-politic, militar, tehnologic si nu in ultimul rand consumatorul, si fara indoila ca fiecare dimensiune influenteaza intr-o masura mai mica sau mai mare viitorul. Revenind la ale noastre eu personal cred ca si peste 20 de ani vor fi in exploateare masini cu motoare termice, asa ca nu imi fac griji ca nu o sa mai pot folosi masina insa ma bucur de fiecare zi cu soare
    -1 points
  39. sunt interesat si eu de domeniu, se apropie si la mine schimbul de amortizoare EDC.. insa nu m'am hotarat daca noi sau nu EDIT: Cum poti fii atat de sigur ca au km aia?
    -1 points
  40. Iau in calcul si genul de amortizoare pe care le ai tu.. desi la mine e mai greu sa gasesc pentru 535i. O sa tin masina inca 2-3 ani dar eu fac in jur de 10k pe an cu ea.. restul cu masina nr.2 si motorul... deci nu stiu cat renteaza pentru mine personal sa pun noi. Intentionez sa trec la G30 cand iese facelift.. si sa il iau la un an-doi.
    -1 points
  41. Nu te contrazic, nu am apucat sa ma documentez pe domeniul. Doar am aruncat un ochi pe ebay din state si vad ca erau postate unele cu referinta ca merg doar pe benzinare de ex.
    -1 points
  42. Pot sa intreb de unde iei tu toate informatiile prezentate aici, ca electrician nu esti!? Le prezinti si de parca lucrezi la asa proiect si estimezi deja ce se va intampla..
    -1 points
  43. Poate cineva sa traduca in romana? Sau macar sa ne spuna ce a vrut sa transmita autorul? Multumesc!
    -1 points
  44. Salutare as avea nevoie de o parere,detin un seria 7 f01 facelift 730d xdrive,si am senazia ca la viteza mare servo se intareste prea rau,sau cand ii dau kick down,pe loc la relanti la viteza mica merge perfect,in moduri se schimba,am facut sute de diagnoze si verificari masina este in stare perfecta din punct de vedere mecanic si electronic,uleiul l-am schimbat pe tot a iesit numai ulei negru si mazga din cel vechi,la fel se comporta si masinile voastre?
    -1 points
  45. Salut! F01 din 2009 730d, tracțiune spate și casetĂŁ direcție pe spate. Și pe mine mĂŁ mĂŁnânca treaba asta de ceva timp. Mi se pare cam greuț de manevrat dar la mine curge pompa de servo, tind sĂŁ cred cĂŁ nu ĂŽmpinge destul ulei. UrmeazĂŁ sĂŁ o schimb/recondiționez, apoi revin cu feedback. AltĂŁ chestie pe care am observat-o, uneori dacĂŁ o pornesc și plec brusc (ĂŽn situații ĂŽn care mĂŁ grĂŁbesc) treaba asta se accentueazĂŁ, ĂŽnsĂŁ ĂŽn situațiile ĂŽn care o las pe prima poziție (o pornesc fĂŁrĂŁ picior pe frânĂŁ), mașina ĂŽși pornește regulamentar sistemele, direcția e un pic mai moale. Poate mi se pare mie. AnunțĂŁ-mĂŁ dacĂŁ gĂŁsești ceva util. Mai am o SkodĂŁ la care direcția o țin cu degetul mic și mĂŁ scoate din sĂŁrite treaba asta.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.