Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/01/19 in all areas

  1. Pentru binele tĂŁu, evitĂŁ mașinile aduse din SUA. Ca sĂŁ se poatĂŁ face un profit sĂŁnĂŁtos, mașinile respective au trecut prin "ceva" și erau vândute foarte ieftin.
    2 points
  2. Presiunea pe care o vezi cand rotile nu sunt virate, cea de 8 - 13 bari cum spui tu e produsa de distribuitorul rotativ cu sertaras. In momentul in care virezi, acel distribuitor va directiona fluidul intr-un sens sau altul functie de cum ai virat, astfel fluidul umple o camera a pistonului (cealalta se goleste) si impinge pistonul. Aici se produce presiunea. Faptul ca fluidul hidraulic intalneste pistonul ca o rezistenta in calea lui. Cand ajungi la capat de cursa, adica virat maxim, vei auzi un "pasait", Acolo intervin ventilele de suprapresiune, ca sa nu "crape" pompa. Nu am spus ca nu exista presiune. Am spus doar ca pompa "nu produce" presiune. Ea suporta presiune. Producatorii iti vor da mereu presiunea maxima pe care pompa o poate suporta inainte sa cedeze. Sper ca am reusit sa te conving.
    2 points
  3. Inainte sa schimbi catalizatorul rezolva problemele care au dus la infundarea catalizatorului pt ca risti sa se infunde iar daca il inlocuiesti si in privinta catalizatorului poti sa iei unul aftermarket nou sau unul din dezmembrari daca nu iti permiti desi nu recomand dezmembrarile.
    2 points
  4. Eu zic ca optiunea de anulare nici sa nu fie pe masa. Ori piesa noua, ori o incercare de reconditionare. Anularea este ilegala, ca sa nu mai spun imorala. Acum depinde daca privesti situatia din aceste perspective. Spor!
    2 points
  5. Salutare, daca tot nu prea am mai fost activ pe forum am zis hai sa va prezint noua mea masina achizitionata acum 2 luni....dupa puturosul f10 520...am zis sa trec si eu la ceva mai puternic.Toti prieteni imi ziceau sa nu iau m50d ca sunt poroblematice cu turbinele...dar cu toate astea am zis ca trebuie sa imi fac pofta. Asa ca nu am mai stat pe ganduri si dupa multe cautari pe romania de un x6 "drept" am decis sa imi iau singur din germania si am facut cea mai buna alegere ever. Am platit masina 46.000e cu 88k km.In momentul de fata avand 95 de mii. Sincer....singurul lucru care ma supara este culoarea neagra...in rest nu am cuvinte.Am vrut sa o vand ca sa imi iau pe alb dar acum m-am sucit din nou
    1 point
  6. linia praf, cel mai probabil motiv - patina de la lantul de distributie are rupta o bucata din ea, alt motor...
    1 point
  7. Nu, nu e normal sa fie umflat si vezi sa nu-ti sara in fata cand conduci.
    1 point
  8. Cum in fizica in general c este viteza luminii in vid, la fel o fi si la producatorii auto, consumul e realizat in vid. Probabil nu prea te-ai obisnuit cu masina, invata-i masa, cand si cum sa accelerezi, in asa fel incat sa franezi cat mai putin, doar asa o sa obtii un consum cat de cat apropiat. 2.0 4 cyl, xdrive si presupun ca 1700-1900 kg, cam pe acolo e. Eu la 2.2 6cyl din 2003 si 1500kg am 16 in oras, 12 mixt, mers pasnic dar si agresiv. Deci mai pui 15 ani de avans tehnologic si cam aia e.
    1 point
  9. Nu poate influenta, pompa doar asigura presiunea benzinei. Nu cumva iti curge benzina intre filtru si furtune? Colierele le-ai strans bine? Ai verificat dupa schimbare?
    1 point
  10. Ok am renuntat la ideea cu anularea mutlumesc pentru sfaturi. Am uitat sa mentionez ca nu este infundat de tot, sau cel putin asa mi s-a zis pentru ca mi se aprinde martorul motor la intamplare, uneori dupa un drum mai lung se stinge apoi dupa vreo doua zile iar revine...si tot asa. De asta sunt curios daca a experimentat cineva cu curatatul profesional daca da rezultate. Mersi!
    1 point
  11. Nu cred ca nu purta, orice impact peste 80kmh, deja tine de noroc si dinamica accidentului. Bmw totusi s-a tinut bine. La mine in masina nu plec pana nu toti pasagerii, inclusiv cei din spate, au centurile puse. Chiar daca nu am martor in bord pt cele din spate, cum o fi la F-uri.
    1 point
  12. ĂŽncearcĂŁ la Mol.
    1 point
  13. prod 2013 09.2014 la 5400 km - Job: F2x F3x Remove the water drain grommet of the units compartment 03.15 - 31k 12.15 - 44k 04.16 - 51k 09.16 - 61k 02.17 - 69k 04.17 - 73k 07.17 - 74k
    1 point
  14. Inca o data. Pompa produce debit. Fulia antrenata de curea roteste arborele pompei, pe care se afla rotorul. Daca nu ma insel, pompa in cauza este o pompa volumica cu palete cu volum unitar constant cu dubla actiune. Are doua admisii si doua refulari pozitionate opus pentru a descarca arborele. La o rotatie a arborelui, in zona de admisie, datorita formei apare o crestere a volumului, fapt care produce o aspiratie a fluidului. Opus, pe partea refularii, volumul scade, fapt care determina refularea fluidului din zona respecriva. Cu alte cuvinte, pompa "muta" fluidul de la intrare spre iesire, adica produce debit. Presiunea apare doar atunci cand dupa refulare apare un obstacol in calea fluidului, adica distrubuitoarele, pistonul din caseta de direcrie. Tot nu te-am convins?
    1 point
  15. Cum sa faca pompa presiune? Pompa produce debit. Te rog sa legi o pompa la rezervor, iar la iesire sa pui un manometru si un robinet. Porneste pompa cu robinetul deschis la maxim si citeste presiunea pe manometru. Te asigur ca va fi 0, deoarece nu exista rezistente pe instalatie. Inchide treptat robinetul si vei vedea cum presiunea creste. Daca pompa ar produce presiune cum zici tu, ar trebui sa o poti masura si fara rezistente pe instalatie, nu? In ceea ce priveste presiunea cred ca am fost relativ pe aproape: pe newtis gasesti ca presiunea de lucru trebuie sa fie intre 112 - 120 bari. O zi buna!
    1 point
  16. Uite .... genul asta tipic romanesc care prefera sa dea spaga la itp si sa anuleze sonde lamda, catalizatoare, filtre de particule, frane de mana, placute de calitate, anvelope, ulei, consumabile, ma dispera pe mine
    1 point
  17. Vreo 15 ani tot te ține. Depinde de preț, dar asta ar fi cea mai sigurĂŁ variantĂŁ. Sigur ține mai mult ca o curĂŁțare.
    1 point
  18. Tentant, da! Rentant, nu prea Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. cred ca e mai tentant sa iei avionul = 3h dus, 3h intors, ~150 euro dus/intors
    1 point
  20. Am sa ma duc sa verific exact cat baga pompa...oricum directia la bmw este mult mai grea decât la majoritatea mașinilor, dar ce ceva timp, e mult mai grea.
    1 point
  21. Ba voi mergeti prea tare,peste limita admisa incepe sa tremure din cauza drumurilor care sunt concepute pt viteze de maxim 90 km/h )
    1 point
  22. Mersi frumos pentru sfat, cand am sa ii schimb "cizmele" o sa intreb, mersi mult pentru timpul acordat.
    1 point
  23. Cam complicat ... cere verificare echilibrare si verificare anvelope/jante daca sunt strambe , eventual schimba rotile fata/spate daca ai ceeasi dimensiune
    1 point
  24. trebuie o echilibrare facuta , pe aparatul de echilibrat se vede daca ai o janta/anvelopa stramba/ovala , chiar daca da zero pe aparat si anvelopa/janta e putin deformata atunci vibreaza la x viteza ... atentie unde faci echilibrarea , ideal ar fi sa se faca echilibrare cu con special , acel con special are diferite cote .. pt bmw/mercedes/audi ... nu toate vulcanizarile il au
    1 point
  25. Filtrul de particule sa l verifici la diagnoza, presiune mbar, cel cu diagnoza stie ca s niste valori de referinta si astfel poate vedea gradul de incarcare a filtrului! DPF este ff important, daca este infundat, masina nu mai are evacuare, de aici lipsa putere!!!
    1 point
  26. Cand ai sa vezi service te linistesti. Automatico asta face . Intretinere si reparatii cutii automate
    1 point
  27. Salut! 1) Nu stiu daca e vreo metoda. Doar daca ai vreo factura de la vechiul proprietar sau apare in cartea service de la reprezentanta? Sau stiu si eu, eventual o verificare vizuala la baia de ulei a cutiei dar nu stiu ce iti poti da seama din asta. 2) Eu mi-am schimbat recent cu masina ravenol atf si am pus ulei ravenol cu baie ZF si parca schimba un pic mai rau ca inainte. Nu stiu ce sa zic. Adaptarile nu le-am resetat. Maine ma duc sa verific ca sa fiu sigur ca a fost dat nivelul la ulei bine (la temperatura specificata de producator). Daca uleiule este la nivelul ok probabil o sa incerc si o resetare a adaptarilor. Cu masina asta de la Ravenol mi s-a spalat cutia 10 min cu uleiul pe care il aveam + 2 litri de ulei nou (fara alti aditivi/substante de curatare) si apoi a fost introdus ulei nou. Din cate am inteles uleiul este dat afara de pompa autoturismului, iar masina Ravenol introduce in acelasi timp aceeasi cantitate de ulei (in functie de densitatea uleiului). Poate sunt alti colegi care stiu explica mai bine.. P.S. Masina mea avea 130,000 KM si uleiul nu arata foarte rau si nici pilitura nu aveam pe magnetii de la baie. Totusi si inainte de schimb aveam niste schimburi mai ciudate exact la plecare cu motorul rece (primele cateva schimburi erau mai ezitante) dar acum parca acest lucru este mai pronuntat si unele schimburi din treapta 4 in 5 si 5 in 6 cand conduc mai agresiv sunt mai brutale decat inainte (nu se face trecerea atat de fin dintr-o treapta in alta dar nici foarte brutal - poate sunt eu paranoic). Numai bine!
    1 point
  28. esti naiv daca crezi ca nu difera calitatea
    1 point
  29. distributiile la B47 inca sunt facute in mare parte doar pentru promovare. si va avea succes, va garantez. la fel a fost si cu N47 la inceputuri, plin de povestitori si promovari de panica. slabi mecanicii...cand ar trebui de fapt sa promoveze injectia de la B47 care TEORETIC e o idee mai slabuta si predispusa la defectiune. dar stai ca le dau idei
    1 point
  30. Toate cotetele cu 2.0 dizel in ziua de azi sunt M Performance si Twin Power Turbo
    1 point
  31. Salut, mai postez o datĂŁ și experiența mea cu schimbul de ulei la ZF Faur, fĂŁcutĂŁ ĂŽn 2017. Am facut si eu schimbul de ulei la ZF Faur, la E70 40d, cutie 8H70Z, la 120000 km. Baia si uleiul le-am luat de pe ebay.de la 250 de euro setul (8 litri de ulei). Desi am citit lucruri bune despre ZF Faur, la fata locului..... poate eu am avut ghinion. In primul rand dupa 5-6 zile de la schimb, la schimbarea din D in R, pe loc se auzea un troznet sub masina (pina la mersul in service mergea impecabil), la trecerea peste vibratoare aveai impresia ca motorul se tine intr-un surub. Am revenit la Faur unde s-a verificat masina pe elvator si mi s-a spus ca este de la cardanul fata care are joc la crucea cardanica si cand schimbi sensul de mers trozneste si sa ma adresez la BMW, ca ei nu au lucrat acolo. M-am dus la Campina la un service BMW al unui prieten, unde s-a constat ca surubul de 18 care prinde cutia de transfer de tampon nu era strans, tot grupul se misca cu mana. S-a strans,s-a rezolvat, cardanul fata am inteles ca are un pic de joc si ca este o rechemare in service pe el, oricum nu era de la el zgomotul. La ZF au un tester care nu a reusit sa comunice cu 8HP-ul meu desi mi s-a spus ca va comunica se va face la sfarsit un test, vor fi resetate adaptarile.... NU A MERS. A mers tot la service ul celalat unde s-au resetat adaptarile moment in care s-a schimbat in foarte frumos si modul in care cutia schimba. Asadar, poate cei de la ZF Faur se pricep la cutiile ZF, dar daca "suruburile sunt de la BMW", le strangeti in alta parte. Pentru 250 manopera si masina tinuta peste noapte la ei ca sa mai curga 200 mL ulei pe langa cei 5.5 litri ce curg la demontarea baii, nu am facut o mare afacere. PS: sunt mai multe service uri care s-au dotat ĂŽntre timp cu pompe pentru ĂŽnlocuirea integralĂŁ a uleiului din cutie. DacĂŁ vrei neapĂŁrat la Faur intreba-i dacĂŁ dacĂŁ au pompa.
    1 point
  32. La multi mecanici nu poti sa le spui nimic,ca urgent te ia cu "auzi daca te pricepi mai bine ca mine de ce nu ti-l schimbi singur",daca vezi ca face ceva ce tu stii ca nu e corect dpdv tehnic si iti poate strica piesa pe termen lung una doua se umfla in pene.
    1 point
  33. Canta la alta masa! @calinus68 - aveam eroare pe bujia 4. Am inlocuit bujiile + releul care sunt "consumabile" la n47 si a disparut. DPF-ul isi face regenerare si cu bujii defecte, sunt n cazuri pe aici cu problema asta care s-a tot discutat.
    1 point
  34. Ia ti frate unul nou aftermarket, e ideal, nu ti inlocuieste nimeni ceramica din el, cel nou are si catalizatorul nou, ce mai vrei, e nou cu totul!!!
    1 point
  35. Salut, vin cu ceva raspunsuri dar si cu ceva intrebari pe aceeasi tema. Mai intai ma ventilez pe aici ca am boala pe astia care dau jos dpf-u. Dpf-u nu e pus ca sa mearga masina mai incet sau ca sa tot dai bani pe turbo cum "zice" unii. E pus acolo pentru ca motoarele diesel cand ard motorina emit niste particule de funingine care provoaca cancer pulmonar. Cei mai susceptibili sunt copiii mici la particulele alea. Asa ca astia care va dati jos filtrele pe la mesteri va omorati copiii cu mana voastra. Orice alte argumente sunt nule si daca nici asta nu va doare va meritati soarta. Acum la subiect. Referitor al oscilatiile de relanti pot sa confirm ca la mine face la fel cand DPF-ul e incarcat cu funingine si nu apuca sa se regenereze. Masina e lenesa si motoru pare ca e mai tremurici decat de obicei. Masina mea e un e90 316d din 2010. Azi a implinit 251mii km. Inca sunt cu dpf-ul original. Acum 2 ani am curatat DPF-ul la odorhei si au facut treaba destul de ok. M-a costat vreo 4-500 lei cu manopera demontat-montat trimis prin curier curatat samd. Dar acum dupa 2 ani iar face figuri. Am zis sa il mai trimit odata sa mai trag de timp pana iau un filtru nou. De data asta cred ca mi l-au dat inapoi asa cum l-am trimis pentru ca nu e nicio imbunatarile. Se regenereaza din 3 in 3 zile de condus urban sau la fiecare 150km extraurban. Ininte sa arunc banii pe un dpf nou, am schimbat bujii injectoare am curatat turbina si am recalibrat-o, am schimbat valva egr odata cu revizia anuala si anul trecut am schimbat si un senzor defect la dpf care dadea valori eronate. PE scurt am eliminat suspectii principali care duc la problemele propriuzise cu DPF-urile. Masina merge super, imediat dupa regenerare. La drum lung se comporta normal mai putin regenerarile alea la fiecare 150km care desi sunt dese, decurg normal. In oras merge ok 3 zile apoi daca nu ies cu ea afara incepe sa imi joace relantiul la semafor cand ii tuna ei si e lenesa la accelerari. Semn ca ar fi cazul sa nu mai chinui filtrul ala ca si-a trait viata si inca ceva. Asta ca sa iti faci o idee cum sta treaba. Acum am si eu o intrebare pentru cine crede ca stie. Un filtru de particule OEM la noi in romania e inca 2 mii de euro...ceea ce mi se pare un mic cam "nesi" din partea dealerilor nostri. Am inceput sa caut variante aftermarket dupa un pic de studiu si am ajuns la asta https://www.autopieseonline24.ro/walker/7013418 E pe baza de siliciu carbid si se lauda ca se preteaza bine si la condus in regim urban. Din cate am reusit sa gasesc pe net si astea OEM sunt tot siliciu carbid. As vrea sa imi spuneti care va pricepeti daca merita investitia in DPF-ul asta, daca a incercat cineva filtre aftermarket si ce rezultate a avut cu ele. As prefera raspunsuri de la oameni care au testat personal, nu din auzite. Multa lume zice ca filtrele aftermarket sunt proaste dar nimeni nu isi asuma experientele astea negative si de asta inca sunt in cumpana.
    1 point
  36. Clapetele active asigura un plus de aerodinamica si racire nu totul. Adica ar fi ok si cu si fara. Un fel de patrunjel in ciorba. Este bun daca ai dar merge si fara.
    0 points
  37. Incerc eu un raspuns dupa toate simptomele prezentate intelese de mine - distributia nu da eroare cand se rupe. Mai cauta si alti "doctori". Revin-o cu rezolvarea cand se o gasesti. Bafta.
    0 points
  38. Prietene, nu stiu cum te-ai descurcat la Audi (forum) dar in momentul cand NU DAI suficiente detalii (mai ales cand stii ca nu esti in Romania..) nu lasa pe altii sa inteleaga, sau sa presupuna (ca mine poate, ca eu nu presupun mai nimic) ca tu ai putea sa nu fii in tara, cu atat mai putin cand NATURA raspunsului TAU (nu al meu) a fost una de misto la adresa lui wtww nu m-a facut decat sa incerc un raspuns similar cu al tau, nicidecum agresiv; mai degraba corector. Incearca sa vezi din ce perspectiva ai raspuns initial si apoi vezi daca am fost eu agresiv... ok? (Si apropo, daca vrei sa te adresezi PERSONAL sa stii ca pot fi contactat pe privat. Pentru a evita atacurile la persoana si a discuta orice credem, personal (mai putin..) sau altceva.) NU este adevarat, topice active pot deveni multe si sunt multe; trebuie doar sa urmaresti forumul. Dimpotriva, tu ai dezgropat un topic vechi din MAI 2015, care mai intai a fost dechis in 2010! Dar nu este o mare problema; in tarile de afara, pentru ceva motive(..) se cere scuze referitor la asta, mai mult din politete, bine-nteles. Pe topic, da e firesc cum fac clapetele acelea din fata. sunt prevazute a face asa pentru o eficientizare a motorului; se inchid cand este rece afara (sau pentru a se incalzi motorul (mentime fierbinte daca vrei..) si a ramane in paremetri termici ...ideali) si se deschid cand motorul trebuie racit - stai in trafic si e caldura extrema ambientala.. (nu se supara nimeni daca deschizi un topic nou, ba chiar ajuta mult (la curatenia) topicului ORIGINAL, stii. )
    0 points
  39. ..In Spania nu gaseste o masina de echilibrat roti? A ajuns sa intrebe sa afle din/prin Romania!? Pana la urma 140-150km/h nu este o viteza la care sa vrei sa conduci in mod curent! Lejer poti sa mergi peste si sub vitezele alea! Daca nu sunt alte probleme, mai bine o lasa asa. Daca vrea sa rezolve ce a aflat mai bine cauta un specialist bun sa se uite la mult mai multe decat 4 roti(..), si sa schimbe ce afla ala ca trebuie schimbat.
    0 points
  40. Un filtru aftermarket te tine si 100 ani(daca nu circuli cu masina) si 1000k km daca mergi constant 250km/h prin desertul Sahara.
    -1 points
  41. Si daca se aprindea vreun bec , cu ce te ajuta in plus ? Mai ales ca zici ca ești paleta
    -1 points
  42. -1 points
  43. Nu am F07, dar cred ca nu ma insel da iti spun ca esti pe drumul cel bun. Trebuie sa dai jos intercoolerul ca sa ajungi la surubul de golire de plastic de sub radiator. Daca nu ma insel din nou, probabil intrecoolerul e tinut in loc de doua suruburi cap stea dupa care se dezavoreste din locasele/lagarele in care culiseaza. Ca sa desfaci furtunele intercoolerului trebuie desfacute suruburile de pe turbina si de pe EGR. Pe EGR e mai simplu. Eu din ce imi amintesc a trebuit sa dau masca barii jos ca sa pot da jos usor intercoolerul. Tine-ne la curent cu, ce ai reusit.
    -1 points
  44. Salut mi.am cumpĂŁrat un BMW 645ci din 2004 și ma intereseazĂŁ dacĂŁ e tentant sa plec cu el din Anglia pana ĂŽn România și cam cât ar consuma ĂŽn 2500km. Mulțumesc anticipat!
    -1 points
  45. Din video pus presiunea citita pe manometru in bari trebuie sa fie pentru vehicolul din test intre 8 si 13 bari, ceea ce e este suficient de mare pentru usurinta cu care se trage de volan... Ba, pompa face presiune in sistem, altfel te intreb, ce altceva/cineva face presiunea gasita/masurata in video prezentat chiar de tine?
    -1 points
  46. Ok. Considera-ma nelamurit. (Nu da exemple daca nu le stapanesti.. Faptul ca tu pui sau nu un robinet intr-un sistem e irelevant daca nu poti discuta efectul deschiderii/inchiderii robinetului..) Cine face presiunea lichidului in sistem? Sau nu exista presiune in circuit dupa parerea ta? Pentru linistea ta, m-am lamurit in privinta valorii reale; am verificat chiar acum.
    -1 points
  47. Sincer, iti multumesc pentru explicatie. (Pentru ceva motive necunoscute te-ai intors la subiectul clasat referitor la presiune... nu era cazul) Eu altceva am intrebat. ...Atunci, de ce la E90 exista o rola a pompei (nu-i asa?) pe care sta o curea care e invartita o data cu fulia arborelui? Ce se intampla acolo? E pusa cureaua aia asa aiurea..? (Ma indoiesc ca cele electrice fac altcumva/altceva decat cele cu rola.. Doar ca sunt ELECTRICE)
    -1 points
  48. Am citit pe undeva ca o chestie asemanatoare s-a rezolvat prin schimbarea convertizorui. Astazi am fost la un service pentru cutii din Cta si au spus ca este ok convertizorul meu. Urmeaza sa verific flansa cardanului si daca nu este nici asta, am cam ramas fara idei.
    -1 points
  49. Salut bro, singurul service despre care spun unii prieteni ca e bun e in Mostoles aproape de Madrid, daca ma duc acolo si ii spun ca vreau sa.mi echilibreze rotile sa intreb oare si de acel con despre care spui? Daca ai asa prieteni buni care te indruma acolo de ce intrebi aici? Ca sa iei pe unii la misto care fac efortul sa iti raspunda?
    -2 points
  50. Stii cumva si cum sa verifica, daca elimini microfonul, pentru ca nu se stie ca ar exista vreun loc unde sa demontezi ceva (altceva decat cutia de viteza... si alte alea..) si sa verifici lantul de jos? Ma indoiesc ca exista pentru ca se auzea (din 2007 de cand fac motorul asta) si putea verifica in mod curent ce si cum fac lanturile..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.