Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/18/20 in all areas

  1. pai zi si tu de ce pas? sa vada si alti colegi care pot fi interesati...
    4 points
  2. Cum functioneaza, pe masina este un modul TPMS care cunoaste 4 senzori si doar pe aia, care sunt unici identificati printr-o serie. Daca ai un senzor defect, inlocuirea lui presupune re-invatarea celui nou de catre modulul TPMS speicificandu-i noua serie. Aceasta operatiune se face cu o scula TPMS care stie cum sa comunice cu modulul TPMS de pe masina respectiva. Acum sunt doua situatii. Prima situatie este cand iei un senzor programat deja pentru masina ta, dar va trebui sa iei legatura cu cineva care are o scula TPMS si ti-l va reinvata pe modulul tau. A doua situatie este cand te duci la AutoSoft spre exemplu si le spui ca vrei sa cumperi un senzor de la ei. Ei folosesc niste senzori universali facuti de TyreSure. Daca esti de acord cu pretul propus de ei, un tehnician baga mana in punga, scoate un senzor pe care apoi il programeaza cu o scula TPMS pentru a fi folosit cu masina ta marca BMW. Scula TPMS pe care o folosesc ei este capabila sa programeze senzorii respectivi pentru multe alte masini din lume. Dupa programarea senzorului, ti-l va reinvata in modulul tau TPMS.
    3 points
  3. Sa folosesti functia search a forumului.
    3 points
  4. Ce de treabĂŁ ești... ajutĂŁ mult explicația ta
    2 points
  5. evident ca e o masina excelenta dupa: -schibmarea motorului; - schimbarea cutiei de viteze; -schimbarea elementelor de suspensie; -etc' -un BMW se poate transforma intrun tocator de bani (mai rau ca prietena, nevasta, amanta/amante...fiecare dupa posibilitati) a se trrata ca o gluma cu jumatate de adevar in unele cazuri.
    2 points
  6. Ori iti e lene sa citesti, ori faci pe desteptul.
    2 points
  7. daca iei senzori cu acelasi cod sau un cod compatibil, nu vei avea nevoie de codare - doar reintializare.
    1 point
  8. Six in line 7.2k euro vreau sa pun jos pentru el..oricum am sa merg cu el la un service autorizat BMW pentru o revizie.doar am vrut sĂŁ fiu preventiv si sa aflu parerea altora despre masina.Si multumesc mult de ajutor
    1 point
  9. Cu ajutorul acestui fisier, soferii isi genereaza coduri FSC pentru actualizarile hartilor.
    1 point
  10. ok, pui mana si faci 1-2 litrii de cafea si te apuci de citit. acum ca se poate de serios , identifica si repara ce e de reparat.
    1 point
  11. Pai fiecare masina are propria istorie si fiecare masina este buna, mai putina buna si tot asa iar aici pe forum nu vei afla daca masina pe care o vrei este ''buna''. Pe forum vei afla experientele colegilor cu acest model pe care il cauti si daca o sa folosesti search, gasesti destule informatii. Strict la masina pe care o vrei, mergi cu ea la verificat intr-un service de incredere.
    1 point
  12. si pe urma venim noi, ciumpalacii si incepem, pai da ma daca nu ai bani nu iti mai lua rable, ar trebui sa iti dea amenda si ca te basesti in ea, ca asa meriti saracule, DAR! unul ia 10k si nu se prezinta la munca, si altu ia 2k si nici de abonament la bus nu iti ajung, plus ca nu mai ajungi niciodata cu bus-ul unde vrei, asa ca o dai pe matiz golf fiat si spui plm ce vrei sa fac? nu am bani nu am cu ce sa ajung la munca nu ma mai intereseaza restul, doar sa supravietuim atat ma intereseaza, si ala saracul cu atatea bube in cap il mai doare capu ce fac hotii in tara asta? din ce paraste asta pe fb e clar ca st cacati pe ei toti, si asteapta un semn de la partid, ba io va sustin, nu ne intereseaza tara restul, datoriile tari, nimic, io va dau, ma votati? ce credeti ca or sa spuna aia 4 mil de pensionari si bugetari? ha? cred ca va pierde pnl-ul, suntem prea inapoiati si comunisti ca sa vedem mai mult decat interesul personal, si nu se va schimba nimic, o bresa s-ar putea produce in cazul in care intram in faliment gen grecia, si cand nu vor mai fi bani atunci posibil sa facem niste reforme, totul pe spinarea noastra si pe bunastarea noastra, cine a avut timp sa mulga are banii pusi in conturi afara de mult
    1 point
  13. 1 point
  14. Dupa experienta cu Filaret as sfatui pe oricine sa ocoleasca. Sunt foarte superficiali si cand revii la ei cu o problema stramba din nas si spun ca ei nu isi asuma nici o vina. Posibil sa iti spuna ca masina este buna apoi sa ai suprize
    1 point
  15. Scoate-o pe autostrada. Pune-o in pe pilot automat la 100km/h cel putin 15 min. sau chiar 1/2ora si apoi raporteaza aici cifrele din bord, daca nu vrei sa faci calculul pe hartie. Eu cred ca un consum real/afisaj in bord, aproape de cel pe hartie se face cum am spus mai sus la 100km/h, pilot automat neatins cel putin 15 min.
    1 point
  16. Până și la asta mă uit că se dau minusuri deamboulea în topicul ăsta...ce naiba să mai zici ))) În administrație nu au cum să ajungă alții, decât dacă ne deșteptăm ca nație. Dar noi ne prostim pe zi ce trece.
    1 point
  17. Păi exact ce ziceam. Noi nici măcar nu ajungem să votăm o schimbare, noi doar urlăm că vrem, dar când e de pus șampila ne doare în dos și ne uităm la cine dă o sacoșă cu ceva, că doar sloganul "bine bine da mie ce-mi iese" ne caracterizează la maxim. Suntem în situația în care suntem pentru că nu ne educăm să ne pese mai mult decât de ogradă, că nu avem viziune să vedem cu totul lucurile. De aia ne și calcă administrația în picioare, pentru că suntem prea nătărăi să înțelegem. Iar administrația ne vrea prostiți. Așa e acces peste tot fără să întrebe nimeni și nimic. Democratic doar cu numele, că tot pe sistemul "ciocul mic și capul plecat stăm" Responsabilitate 0. Faci prostii, plătești. Noi ne mulțumim cu o demisie. Mare rahat. Vine alt prost după, o ia de la capăt cu prostiile. ...iar când unul bate o femeie, nu se bagă nimeni să o ajute. Când doi se bat în trafic, nu sare nimeni să-i despartă. Când unul aruncă un gunoi pe jos nu-i zice nimeni nimic....etc Da știu, multora le e frică. Dar dacă ponderea de oameni care IAU ACȚIUNE ar fi mai mare s-ar schimba lucrurile. Din "vezi bă de treaba ta" ar deveni "da, aveți dreptate". Dar oamenii nu își educă copii de mici. Văd zilnic odrasle care n-au și nu vor avea pic de bun simț sau respect pentru comunitate... totul e EU EU EU E la fel și cu DPF. Atâta timp cât închidem ochii și acceptăm că "lasă mă că merge și așa" sau "n-am bani vere ce să-i fac" e ok, "OK" va rămâne.
    1 point
  18. Vezi ce indicatii ai pe stalpul soferului si respecta-le. Pe cartea masinii iar ai toate dimensiunile omologate pe masina ta.
    1 point
  19. Radacina problemei este ca avem in societate (si implict aici in forum) o multime de necivilizati si huligani. Ambele categorii au in comun (totala) lipsa de respect pentru ceilalti. (Obs: un huligan este - vedeti DEX - o persoana care incalca in mod grosolan normele de conduita in societate). In perioada aceasta a anului iese cel mai usor in evidenta cat suntem de necivilizati, ca natie. Lipsa vegetatiei a facut vizibile gunoaiele aruncate peste tot: in orase, pe marginea drumurilor, de-a lungul cailor ferate, in orice vale de apa curgatoare. Sunt omniprezente. Toata tara este o pubela. Iar gunoaiele acestea nu au fost aruncate de guvern sau parlament (indiferent de culoarea politica), ci de noi. Si/sau de rudele noastre. Cu foarte putine fericite exceptii. DPF OFF este o consecinta a huliganismului. A celor care isi cumpara BMW (pentru alte marci, vedeti alte forumuri) cu aproape ultimii bani din casa si care nu isi permit sa-l intretina. Unii dintre ei merg pana in a cumpara BMW cu volan pe dreapta, eventual inmatriculat in Bulgaria. Datorita unora ca ei inca exista piata pentru cei care vand motorina la negru (= furata), sau care fura oglinzi exterioare. DPF OFF inseamna ca in mod constient otravesti oamenii din jurul tau. Aerul din oras este irespirabil, in special dimineata si seara. Traficul este in mare parte responsabil de aceasta situatie. Datorita DPF OFF-ului tau, este posibil ca un om sa moara de cancer. DPF OFF ar trebui pedepsit nu cu amenda, ci penal. Cu inchisoare. Discutia cu locurile de parcare intra in acelasi registru. Nu inteleg de unde s-a incetatenit faptul ca a avea masina este un drept la fel de fundamental cu cel de a respira, iar "aerul" este implicit si gratuit. De unde asteptarea ca, daca imi cumpar masina, primaria trebuie sa-mi asigure loc de parcare. Acolo unde sunt parcari amenajate (asa putine cate sunt), acestea sunt in general goale, intrucat aproape toata lumea parcheaza "langa", pentru ca e gratis. Vrei sa ai masina, trebuie sa iti asumi niste costuri. Nu ti le permiti, nu-ti iei masina. In mod normal, primaria ar trebui sa dea dreptul de a inmatricula autoturisme numai cu conditia ca sa existe un contract incheiat prealabil pentru un loc de parcare. A exiprat contractul, expira si inmatricularea. Daca un loc de parcare ar costa 500 lei/luna, atunci ar fi bani si pentru construirea (in principal de catre firme private) de parcari, supra sau subterane. A, cum, asa de scump? Noi le vrem gratis. Cat despre parcarea pe trotuar, aici lucrurile sunt iesite de sub orice control. Pentru o mama este practic imposibil sa-si plimbe copilul cu caruciorul pe trotuar. Nu are cum sa treaca din cauza tonelor de nesimtiti (sau sunt huligani?) care isi parcheaza masinile, partial sau total, pe trotuare. Foarte multi dintre ei, "colegi" cu BMW. M-am saturat de colegialitatea asta. A devenit o rusine sa circuli cu un BMW, intrucat esti asociat cu miile de huligani care au ales aceasta marca numai pentru a afisa un fals statut social.
    1 point
  20. Atata timp cat o sa existe teremul "spaga" o sa existe masini fara dpf ... cu jocuri in articulatie .... cu anvelope uzate ... etc Cu alte cuvinte la itp spaga , la rar spaga , in trafic spaga , in institutiile statului spaga , la doctor spaga ...etc , avem spaga in sange , in ADN
    1 point
  21. Nu se potrivesc cele OE de F90 pe G30. Doar aftermarketuri specifice, iar cele AM nu sunt cu badge M. Uite de exemplu ăștia zic că nu se potrivesc decât pe F90. Uite ce au pățit alții și au dat banii de pomană. Atenție ce luați pentru că împiedică deschiderile grilei. F90:
    1 point
  22. vin.report - VIN LITE BMW WBA7C21010G479811.pdf vin.report - VIN LITE BMW WBAWZ510600L02627.pdf
    1 point
  23. Ce amuzant devine topicul asta ) caut si eu o Dacia 1310 ma ajuta cineva cu un istoric?
    1 point
  24. Aici totusi e bine...sa vezi ce e pe grupurile de bmw de pe fb... N-ai sa vezi vreo recomandare de pastrare a dpf-ului sau de curatare a acestuia, doar anulare, eventual si egr si clapete si ce se mai poate. Daca esti pro pentru pastrarea acestora, iti va fi luata toata familia la "plimbare" ). Va "trage grav" masina dupa anulare si nu va da "pic de fum".
    1 point
  25. Ma uit la numarul de voturi din acest topic. In momentul asta sunt 31 care au votat "Nu", adica DPF-OFF e bine, sa nu pateasca/raspunda nimeni nimic. Aici pe bmwclub cred (credeam?) ca sunt oameni cu pretentii, pasionati de marca asta, oameni cu principii, oameni cu scoala la urma urmei ... si totusi nu e asa. Daca faceam votul asta pe strada, in cartiere era de asteptat un astfel de rezultat, dar aici?! Oameni buni, va taiati singuri creanga de sub picioare cu toate solutiile astea romanesti! Daca nu-ti permiti o masina cu o asemena intretinere, nu-ti cumperi. Simplu. Nu trebuie ca eu daca merg pe trotuar cu copilu' sa-ti inghit tie noxele/particulele care nu ar avea voie sa fie in aer. Se testeza gazele la iesirea din esapament. Daca ai PM 2.5 (sau ce particule ar trebui sa retina 100%) nu mai ai DPF. E atat de simplu. Nu e chirurgie pe creier.
    1 point
  26. 270, cum? de unde? cu ce ? 535i 1996–1998 M62B35 V8 173 kW (232 hp) at 5,700 rpm 320 N⋅m (236 lb⋅ft) at 3,300 rpm 1998–2003 M62TUB35 V8 180 kW (241 hp) at 5,800 rpm 345 N⋅m (254 lb⋅ft) at 3,800 rpm 540i 1995–1998 M62B44 V8 210 kW (282 hp) at 5,700 rpm 420 N⋅m (310 lb⋅ft) at 3,900 rpm 1998–2003 M62TUB44 V8 210 kW (282 hp) at 5,400 rpm 440 N⋅m (325 lb⋅ft) at 3,600 rpm M5 1998–2003 S62B50 V8 294 kW (394 hp) at 6,600 rpm 500 N⋅m (369 lb⋅ft) at 3,800 rpm https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39)
    1 point
  27. Ma omorati cu gpl-ul asta, . Incerc sa pun niste poze cu ea, doar ca trebuie sa vad cum, azi am incercat sa incarc o poza cu bujiile vechi si nu am putut, cred ca era prea mare.
    1 point
  28. Am vazut masina. Pas. Multumesc tuturor.
    0 points
  29. Tu ai impresia ca aici isi da cineva seama dupa o filmare din care nu se aude nimic? Daca esti ingrijorat consulta un specialist.
    -1 points
  30. Descrierea masinii suna bine si se vede ca a ajuns pe mana unui pasionat. Dupa cum zicea si Sir 10, ma bucur si eu ca mai apare cate un E46 pe forum. Eu doar ce l-am vandut pe al meu. Poate ne incanti cu niste poze Totusi, ai de gand sa pastrezi GPL-ul pe masina?
    -1 points
  31. O sa merg doar prin jur pe acolo...
    -1 points
  32. DPF OFF = masina miroase a saracie si ghiolbanie !
    -1 points
  33. Proprietar, persoana fizica, masina personala, fiscal pe loc Motor aspirat 3500cm3 benzina V8 270cp Culoare M Power Estoril Blau II M pachet de fabrica interior/exterior Evacuarea teava goala, catalizator anulat, finala Eisenman Amortizoare sport Monroe Flex Masina dezvolta 270cp, motorul trage pe masura Motorul/cutia sunt in stare perfecta, au fost intretinute exemplar Pe masina s-au schimbat urmatoarele piese, toate fiind noi: Revizie plus ulei cutie viteze Radiator nou HELLA Bujii 8 bucati OEM Placute frana fata/spate Saboti/cablu frana de mana Discuri fata/spate Toate filtrele plus ulei Brate fata Bucsi sferice Furtune frana spate Pompa benzina curatata Lichid frana Cauciucuri noi fata/spate Ca dotari: Culoare M Power Estoril Blau II M pachet de fabrica interior/exterior Interior piele de seria 7 Cutie automatĂŁ Inchidere centralizata Computer bord Jante aliaj pe 18" cu cauciucuri noi Senzori parcare, senzori ploaie Xenon de fabrica cu spalatoare Volan de piele M cu comenzi Incalzire in scaune Dublu climatronic Oglinzi electrice incalzite Pentru mai multe detalii ma puteti contacta. Accept unele variante, in special cu M5 sau M3 mai multe poze gasiti in anunt: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-e39-m-pachet-535i-v8-270cp-automat-IDdkPA5.html
    -1 points
  34. Vand BMW F10 535xd, 3.0 bi-turbo, 313 cp, xDrive, M sport, an 2012 Anul fabricatiei - 2012 Km - 198 000 km Capacitate cilindrica - 2 993 cm3 VIN - WBAXA91080DX32302 Norma de poluare - Euro 5 Pret - 16500 euro + TVA M Aerodynamics Package suspensie M sport M Leather Steering Wheel incalzire volan plafon individual culoare antracit scaune confort, actionate electric memorie tapiterie piele perforata, incalzire fata spate, ventilare fata trapa electrica jante originale style 316 R20 head-up display transmisie automata sport 8+1 trepte sistem navigatie profesional, harti actualizate 2019, DVD player (ruleaza filme) sistem audio HiFi Professional DSP setare mod de conducere eco pro comfort sport si sport+ oglinzi exterioare heliomate cu pliere la buton sau din telecomanda incalzire si ajutor la parcare senzori parcare fata spate cu afisare (PDC) camera marsalier senzor ploaie, lumina presiune roti detectare semne rutiere active pedestrian protection functie autohold sistem start stop faruri bi-xenon adaptative led spalator faruri cruise control interfata USB audio AUX brake energy regeneration carkit bluetooth compatibil cu orice telefon sistem alarma Viper 5706 (pornirea motorului din telecomanda, raza marita de actiune) carte service completa numar identificare VIN WBAXA91080DX32302 La masina au fost schimbate foarte multe piese (baterie 105 Ah, ulei + filtru cutie viteze, ulei grupuri si cutie transfer, flansa cardan, bucse diferential, brate, bascule si bucsi articulatii, placute frana fata spate, lichid frana, antigel, revizie completa si altele) Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros Se emite factura, iar la pretul afisat, se adauga TVA deductibil.
    -1 points
  35. Multumesc BMWcoder am cumpĂŁrat masina de mai sus si chiar sunt multumit de ea. Numai bine si bafta la achizitii.
    -2 points
  36. Buna ziua tuturor.As avea si eu nevoie de putin ajutor:Doresc sa cumpĂŁr un seria 5 din 2008 177cp ,cutie automatĂŁ.Ce sfaturi imi puteti da si ce ar trebuie sa verific la el?(PS:Nu sunt cunoscĂŁtor mare de BMW).Multumesc anticipat!!
    -2 points
  37. Nu era ce caut eu. Am si un raport de istoric pentru cei interesati de masina.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.