Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/05/23 in all areas

  1. Sa ne uitam in TIS sa vedem ce scrie acolo. Pune ultimile 7 caractere din vin. Edit: 500 Nm nu e o joaca. Nu as pune un impact (care desigur ai certitudinea ca strange la 500) in nici un caz daca nu asa avea ceva cu ce sa tin contra ca in poza.. asa ca.. e greu.. Poti sa incerci cu metoda cantarului de mana (pentru 500 Nm iti trebuie un cantar de mana de pana la 100 de kg si sa poti trage 100 de kg) si o cheie de 3/4 toli (inch) patrat.. lunga de 0,6m si ce tubulara o fi acolo.. si tragi pana 100kg de capatul ei. Sau o parghie de 1m si tragi la 50 de kg. Si asa v-am pus sub nas o modalitatea isteata de a salva bani cheltuibili pe chei dinamometrice! Fara sa fie nevoie sa va chinuiti cu cheia dinamometrica in spatii stiute greu de ajuns cu mana.. dar cu cheia..
    2 points
  2. exact cum scrie acolo, masini de flota in general, cumparatori privati aproape nimic esti aproape obligat din punct de vedere al costului sa mergi pe masina de servici electrica
    1 point
  3. Situatie: Vara trecuta cand A6 avea aprox 35.000 si urma sa plec in concediu, am sunat la porsche sa ma interesez daca masina are senzori pe placute, ca tot nu le mai venea vremea sa le schimb. Evident ca avea. Anul asta pe la 50k km uzura tot nu ajungea la senzor si am programat sa schimb placutele preventiv. Intamplarea face ca ca nu am putut ajunge. Oricum eu merg anticipand la maxim traficul si folosind frana de motor. Am zis ca sunt eu paranoic si ca e normal sa tina. Ieri dim am plecat la un drum de 800km. pe drum am observat ca se aide frecand in fata. Senzorul tot nu se rupsese. Nu aveam cum sa ma intorc din drum si am mers asa, ca atare. Am ajuns in seara asta cu discurile facute praf, evident. Senzorul tot nerupt. Maine merg cu masina si am spus clar ca pretind discuri noi gratis. Placutele le platesc. Nu mi se pare normal sa ajung fier pe fier din cauza unui senzor pus de ei, din fabrica, nu de mine. Eate drept ca si la seria 5 am mers cu un set 47k km, tot multumita anticiparii si folosirii franei de motor. Am zis ca intre timp m am specializat si mai tare de am ajuns la 50k fara sa schimb placute A6 are acum 55.5k Am vreo sansa oare sa obtin de la saracii aia discuri fata gratis? In fond, sunt indreptatit
    1 point
  4. vezi si ce zice colegul aici legat de piulita care vine pe diferential
    1 point
  5. Nu am avut.. am doar E90 si un F48. As vrea ca urmatoarea sa fie un G.. dar cine stie.. Apoi codarea luminilor ambientale la F48 se pot face din butoane. Inteleg ce spui si tu si Romulus, numai ca nu am gasit pana in prezent timpul necesar; prea multe de facut si timp putin. Bine, cand scriu aici scriu din ce cunosc... ca am tot repetat.
    1 point
  6. Asa e, asa a si fost gandita masina, cu anvelope certificate *BMW si RFT. Va fi diferenta sesizabila intre anvelope normale si RFT la stabilitate si dinamica, lucru care poate impacta si siguranta in mers. Exact in aceeasi dilema am fost si eu cand am luat masina ( sa trec la anvelope normale ), si pana la urma am ramas pe ce recomanda producatorul ( *BMW si RFT ). Si doar pentru factorul psihologic, de a nu ramane intr-o zona fara semnal, si fara rezerva. Mai ales daca esti cu familia, copilul prin masina, nu prea ai chef de plimbat pe jos dupa semnal, asteptam platforma, etc... Si eu la ultimele 3 masini am avut rezervele intacte, peste 400k km, dar macar am stat linistit ca daca va fi cazul, voi puteam schimba roata
    1 point
  7. Este un sistem mai sensibil fata de altele, multa lume nu schimba uleiul si umbla cu anvelope care nu sunt conforme cu ce cere bmw. Avantaje si dezavantaje sunt dar eu unul oricand as lua cu xDrive. xDrive nu inseamna doar mers pe zapada, as lua nu pentru a fi sigur ca urc pe zapada undeva, iti ofera o siguranta in plus iar pe curbe se simte altfel, poti sa ataci o curba stransa fara sa ai o teama si da, te poate scoate de undeva (munte, camp, samd). Depinde de fiecare, de nevoile fiecaruia dar daca vrei o siguranta in plus, atunci eu unul cred ca merita.
    1 point
  8. Si mai adaug inca ceva, tot referitor la subiectul poluarii cauzate de trafic. Am constatat ca exista o singura cauza principala a aglomeratiei in traficul din Bucuresti: transportul copiilor catre si de la scoala, cu autoturismul personal. Atunci cand scolile publice sunt deschise, traficul este infernal. Atunci cand scolile publice au zile libere, traficul este lejer. Un bun exemplu este chiar ziua de astazi: nu se face scoala = se circula excelent in Bucuresti. Atat timp cat aglomeratia in trafic are o singura cauza majora, inseamna ca problema traficului s-ar putea rezolva foarte simplu, abordand in mod corespunzator problema deplasarii copiilor de acasa la scoala si inapoi. Nu sunt eu cel care trebuie sa vina cu solutii (oricum, nici nu ar fi bagate in seama), dar probabil ca un sistem similar cu cel al "school bus"-urilor din America, adaptat la specificul Bucurestiului, ar putea rezolva problema.
    1 point
  9. In aceasta privinta sunt de aceeasi parere cu @Alex3245. In urma cu doua zile asteptam pe la ora 7pm sa traversez strada la intersectia de la Arcul de Triumf. Aerul era extrem de poluat cu noxe de esapament, se simtea atat la miros cat si la dificultatea de a respira. Evident, toate bulevardele din jurul Arcului de Triumf erau pline de masini, care abia se miscau din cauza aglomeratiei. Cu siguranta, o cauza majora a poluarii o constituie autoturismele care trec ITP-ul in mod incorect. Dar deja numarul urias de masini in sine constituie o problema, indiferent de norma de poluare a acestora. Pot fi ele toate Euro-6d; sunt, pur si simplu, mult prea multe. Din considerente de ordin tehnic si preferinta personala, nu sunt adeptul electrificarii. Dar recunosc ca trecerea la automobile electrice va avea un impact pozitiv - as spune chiar major pozitiv - asupra sanatatii celor care locuiesc in orase. Ceea ce, pana la urma, este cel mai important lucru. Nota: cele de mai sus explica inca o data toleranta zero pe care o am fata de toti cei care detin / circula cu masini avand DPF sau EGR dezactivate / nefunctionale.
    1 point
  10. In jur de 600 de euro cu kit injecție din dezmembrări,probabil se apropie de 1000 la final O să fie verificată la curățarea rezervorului
    1 point
  11. Si eu am avut la fel 7 ani masina fara roata de rezerva si kit de reparatie in portbagaj, nu am avut nici o problema, pana in ultima zi cand am vandut masina si am gasit-o cu pana, fix la vizionare :) In oras nu e problema daca se intampla, dar ce faci daca esti undeva pe munti in zona fara semnal, parca nu as sta cu stresul asta. Chit ca merg rar in zone din astea izolate, dar parca as vrea sa pot merge oriunde cum masina, fara sa ma stresez ca daca fac pana raman acolo.
    1 point
  12. Daca si-ar face unitatile autorizate ITP treaba, situatia ar fi alta. Pana la interzicerea diverselor lucruri, ar trebui aplicata legea. E aceiasi strategie absurda care e abordata in Romania mereu - legea nu se respecta, hai sa inasprim legea.
    1 point
  13. Cred ca are legatura cu acest topic, azi dimineata am zis sa merg si eu pe jos ca aveam niste treaba prin oras. Am lasat frumos masina in parcare si am plecat pe jos, drumurile pe care merg sunt deobicei aglomerate, mai ales intre 7-10 si 15-18. Si cum am mers eu pe jos pur si simplu cand respirai simteai un miros intepator si parca nu respirai bine. Daca pana acum eram indecis daca chiar trebuie sa scoata masinile pe combustie iterna din oras, acum sunt sigur ca trebuie sa o faca.Pur si simplu cand trec sute de masini pe langa tine te ametesc numai bine. Cred ca ar trebui sa urgenteze treaba asta cu scosul masinilor pe combustie din oras, macar pe bulevardele si strazile unde frecventeaza mult si pietonii.
    1 point
  14. Într-un final șpanul a fost vinovat.
    1 point
  15. Salutare. Weekendul ăsta am reușit să dau niște "Meguiar's Ultimate Paste Wax" și a ieșit foarte bine, după părerea mea de n00b. Ulterior am prăfuit-o grozav pe drumurile patriei neasfaltate, dar cu toate astea am tras-o-n chip, să am amintire. Dimineața asta am lăsat-o la reprezentanță să vedem ce se poate face cu display-ul de la climă. Legat de EGR încă nu am vești, iar în viitorul apropiat urmează să schimb plăcuțele sau plăcuțe + discuri pe spate, în funcție de ce e necesar.
    1 point
  16. Clar diferenta mare! Ciudat scartaitul acela...
    1 point
  17. Salut. La un G30 / 2018 mi se deschide portbagajul singur in prezenta SMART KEY (cea cu display). Deschiderea e aleatoare, fara sa ating cheia, uneori chiar in timpul noptii. Daca-i scot bateria si folosesc cheia de rezerva, clasica fara display, nu se intampla asta. Am fost la service si nu a gasit nimic erori......ati patit careva asa ceva?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.