Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/06/24 in all areas

  1. Mai putin si ajungem sa schimbam uleiul la diesel-arele noastre mai repede decat la un M care poate a vazut si circuit. De fapt am vzt pe grupurile de fb pe unii ca ei isi schimba uleiul la 5000Km. Mai putin si coboara baietii la 1000Km. La un drum de Ro-Italia, trag pe dreapta in parcare sa-si faca schimbul de ulei ca nu cumva sa depaseasca mia aia de km. E paranoia deja. Nu sunt adeptul schimbului la 30Km, dar la un 12k -15k de Km cred ca e destul de rezonabil.
    4 points
  2. La cat de usor ies in strada francezii sa-si ceara drepturile ma cam indoiesc ca o sa se aplice taxele alea atat de mari. Nu mai spun ca autorul articolului are o matematica speciala. Zice ca se aplica o taxa de 10 euro/kg insa cand inmulteste 110kg cu taxa ii da 10.010 euro in loc de 1100. As prefera totusi sa se investeasca masiv in sistemul de cai ferate, sa se ieftineasca biletele pentru tren si sa vedeti ca se raresc masinile pe strazi. Eu as prefera sa fac un drum de 500km intr-un tren de mare viteza, sa ajung la destinatie odihnit si fara nervi la o cheltuiala decenta. O masina electrica e la fel de blocata in trafic ca si una cu combustibil fosil.
    4 points
  3. Colegul de forum se confrunta cu o situatie neplacuta, nu este singura cauza schimbul uleiului la 30.000 km, si noi am ajuns sa dezbatem intervalul de schimb ulei optim; mie mi se pare un pic clickbait titlul si cam tot ce se prezinta in acel material pe youtube, si anume: -este o diferenta foarte mare intre un rulaj la viteza constanta, pe autostrada, sa spunem, si un rulaj in ciclu urban -diverse marci detinute de mine, masini noi, diesel sau benzina, nici una, dar absolut nici una nu a ajuns la intervalul maxim de schimb ulei indicat in carte, daca schimbul era scris ca indicat la 25000 km, pe la 17000 km deja imi aparea martorul ce indica revizia, procentual, etc.... -rolul filtrului este sa filtreze....nu gasesc nimic surprinzator faptul ca e negru....si dupa 2000 km ar arata tot negru, nu vad cat de elocventa este analiza empirica vizuala facuta de respectivii; daca voiau sa fie profesionisti pana la capat, prelevau probe de ulei si le trimiteau la un laborator, sa evalueze proprietatile uleiului si procentul de particule metalice aflate in suspensie, idem, la filtru, sa se analizeze daca sunt multe particule metalice -nu neaga nimeni ca schimbul uleiului des nu are rezultate benefice, insa e un ecart destul de mare intre cei 30.000 km preconizati de producator si 10.000 km recomandati online;
    2 points
  4. poate am imbatranit dar nu mai gasesc nici un fun in a merge mai mult de 150 pe autostrada , mai repede ma entuziasmeaza o depasire facuta din scurt cand masina are suficienta putere decat sa merg asa spre decolare, rar momente cand sar de 170 , poate daca sunt impins si nu am loc in dreapta
    2 points
  5. Nu e neaparat problema de la pompa de ulei, se duc cuzinetii, motivele exacte nu le stie nimeni, cred ca nici bmw:)). La fostul f10 ,3.0 de 258 cp, avea pompa de ulei schimbata la 230 de mii originala impreuna cu distributia, la 300 de mii s au dus cuzinetii, repet pompa de ulei schimbata. Azi mergea perfect doua zi a inceput sa bata dintr o data, numai ca nu s a spart motorul ca la colegu:)).
    2 points
  6. An fabricatie : 09.2019 VIN : WBACV610X0LK23738 Culoare : Carbonschwarz Metallic Motor : 3.0d 265cp KM : 128,000 Masina personala , km reali , service facut DOAR la dealer autorizat (pana la 100 000 doar reprezentanta si dupa la service autorizat BMW cu notare in sistem si pe cheie). Dotari: M Packet interior-exterior Evacuare M Sport Jante 21" StarSpoke 741 M Bicolor Privacy Glass + Perdelute Spate Comfort Acces/Keyless GO Clima 4 zone Frane M Sport Suspensie pneumatica Camera 360 grade Panorama Autom. High-Beam Headlights Control Active Guard Plus Driving Assistant Professional Parking Assistant Plus Display Key Carplay Alarma OE Proiectoare ceata LED Senzori presiune anvelope Plafon Individual Antrahcite Dotari extra , adaugate de mine ulterior : Interior full electric cu memorii X5M Adelaide Grey Full Merino Lether (inclusiv cotiera,fete de usi,bancheta,etc) inclusiv cu TRIM-urile originale CARBON. Scaune fata ventilate + Incalzite Bancheta spate incalzita Bord imbracat in piele Cupholder incalzit si racit Oglinzi M Volan M Sport cu incalzire Toate retrofiturile sunt ORIGINALE si codate in sistemul masinii pentru a functiona 100% in parametrii. Masina are toate serviceurile si schimburile facute DOAR la 10,000 km , istoric complet in baza de date BMW la zi , se poate verifica , exclusiv piese OE + ulei Motul. Masina are Stage 1 de la 60,000km din 2021 , de cand am cumparat-o , aproximativ 320cp. Discuri + placute fata spate NOI , 1000km. Masina este inmatriculata pe firma , se ofera factura. Se ofera in pret si setul de jante pe 19" originale BMW cu senzori si gume de iarna Bridgestone Blizzak prezent in poze. Masina NU are TVA deductibil (firma nefiind platitoare de TVA). Pret : 59 990 EUR ! Poze : https://postimg.cc/gallery/XJxfNy6
    1 point
  7. Aveți garanția că absolut de fiecare data uleiul este original și conform specificațiilor? Prin 2016 a fost peste tot o știre despre o fabrică clandestină in Rusia care făcea ulei contrafacut. Avea profit de 14 milioane dolari lunar deci nu făceau câteva bidoane pe săptămâna ci tiruri întregi. Uleiul era o combinație de ulei rusesc ieftin și ulei reciclat. Ambalau orice cerea piata, mobil, Castrol, bmw, she'll, liqui, VW, ford, etc. O fi fost aia singura sursa de ulei contrafacut? Daca în Germania șansele sunt mici sa cumperi ulei contrafăcut, in Romania e posibil ca în permanență, o parte din uleiul de pe piata sa fie contrafăcut. Ai pus o singura data așa ceva, îl mai tii și 25-30k km... apoi te miri că a crăpat motorul.
    1 point
  8. Deci noul taycan chiar este ce trebuie pentru o masina electrica: Incarca pana la 62% cu ~300kW , 12 minute de la 0% la 62%(64.6 kWh) , 18 minute de la 0% la 80%(84 kWh). Inca un avantaj cei de la Porsche nu iti limiteaza incarcarea DC, poti sa incarci DC si de 5 ori pe zi. Cum era in cazul I5-ului care dupa ceva sesiuni de DC, te lasa putin pe pauza. Daca infrastructura din Romania o sa aibe incarcatoare de 350 kW, cel mai bine la masina asta este sa-i dai cu viteza maxima apoi pauza 10-15 minute iarasi viteza maxima si tot asa. Daca cineva se intreaba despre sanatatea bateriei, aparent pe vechiul taycan aveau battery-friendly mode dar nu s-a folosit, au analizat bateriile unor taycan-uri care aveau 200-300k km si erau ok. Daca incarcarea asta se injumatateste, adica sa poti incarca cu ~600 kW, argumentul cu timpul de incarcare nu mai poate fi adus in discutie .
    1 point
  9. Pai calculatorul masinii asta face legat de schimbul de ulei. E un algoritm bazat pe ore de functionare, turatii si km parcursi si astfel obtii distanta aia ce ti-o indica la schimbul de ulei. Nu spune nimeni ca ajunge fix la 30k km. E in functie de cum mergi. Ca doar pompa aia n-o schimbi la fiecare 10k kmca sa-ti garanteze cineva ca nu te lasa in drum cum a patit colegul cu X6. Completare 2L odata e mult si-ti pui mari semne de intrebare. STiu asta pt ca si eu am completat la vechiul e39 si-am pierdut motorul. Dar recunosc, am gresit facand un "tuning", grabind uzura si mai ales ignorand din lipsa de timp sa o las in service. M-a prins exact in perioada sarbatorilor si-am zis ca mai merge putin. Ei bine n-a mai mers Revin cu intrebarea: presiunea uleiului se poate citi pe tester ? Apar ceva erori legate de pompa de ulei ? Multumesc!
    1 point
  10. Da, primește comenzile. De fapt dispăruseră cu totul deschidere/închidere/claxon/lumini. Acum au reapărut și merg.
    1 point
  11. Legat de mirosul de ulei ars, e o problema comuna la capacul de culbutura/garnitura lui. Daca acest lucru nu se intampla zilnic, aceasta este problema. Gasesti in topicul atasat mai sus, creat de mine mai multe detalii despre problema. Vezi ca s ar putea sa scoata si putin fum. Legat de cealalta problema cu accelerarea nu ma pot pronunta deoarece nu stiu
    1 point
  12. Asta mi se pare o aberație, adică masinite cu OTA primesc update-urile gratis, deci BMW considera ca sunt necesare dar cele fără OTA nu au nevoie de ele, doar contracost.
    1 point
  13. Nu e adevărat, și mie mi-a expirat în ianuarie connected drive si nu am prelungit dar am in continuare remote services. Încearcă sa aplici din nou pentru remote services din Connected drive store, era gratis ultima data când am verificat. Daca tot nu merge cred ca poți întreba la infobmw sau la reprezentanta.
    1 point
  14. Discutia a plecat de la a merge cu 110 pe autostrada distante lungi, pentru ca electrica si ... relax. Pe drumuri europene, nationale, mai ales prin Romania, riscurile aferente pentru un sofer cu experienta si cu creier functional in cap, cred ca se stiu, si cred ca majoritatea ne adaptam la trafic, conditii meteo, etc indiferent de cat de tare ne grabim. Nu vorbim de vreo urgenta de viata si de moarte... Si eu am un stil de mers mai alert, dar tot timpul adaptat la ce este in jurul meu. Daca stiu ca intru pe Valea Oltului si am 1000 de camioane in fata, nu rezolv nimic ca ma stresez si ma chinui sa fac 10 depasiri in 100km, doar sa ajung cu 200m mai in fata... Daca e liber si gol, si eu ma limitez la vitezele care imi permit mentinearea bucatii de carton (permis) in buzunar. Nu incurc pe nimeni, nu sicanez, nu abuzez de faza lunga, si daca vine un compatriot conational cu aceeasi sigla, foarte grabit, il las pe colegul sa mearga fara sa-l incomodez in urgenta
    1 point
  15. Pai despre asta e vorba. Tu ai scutit acolo o ora si in schimb ai riscat permanent o amenda, plus cine stie cate situatii cu risc de trafic. In plus, nu poti s-o tii asa 8-10 ore, pentru ca obosesti si riscul de greseli creste foarte mult. Deci la un drum mai lung, diferenta de timp n-o sa fie proportionala.
    1 point
  16. Fisierul de provizionare are data de expirare, in general 15 sau 30 de zile, daca nu ai conexiune ramane pe provizionarea salvata pana cand reuseste sa ii faca update. Problema e ca la flash, provizionarea se sterge si trebuie neaparat sa o faca din nou. Cand esti la dealer si update-ul se face cu ISTA, la operatiile post-programare, ISTA downlodeaza de pe net (conexiunea testerului) aceste date de provizionare si le incarca in HU si ATM prin portul OBD. Nu e necesar ca masina sa fie in raza de acoperire sau sa aibe semnal GSM.
    1 point
  17. 1 point
  18. Ar trebui sa se schimbe el, nu marca. Revizie la 30.000 km e o bataie de joc la adresa personala, a motorului si a BMW-ului. Eu schimb la 10k, desii ei zic 30k, iar asa toate componentele sunt protejate. Acum ca ceasul rau, pisica neagra, e alteva...dar din cand in cand ma mai duc la Ghigiu si zic multumesc Doamne Doamne
    1 point
  19. Capacul cu valva CCV a fost schimbat, acum 2 ani aproximativ, cu altul original, 1800 lei daca imi amintesc bine. Tevile sunt negre mai ales dupa un drum lung.
    0 points
  20. Acelasi interval de revizii sunt si la vw,audi,skoda ba mai mult am forduri la firma care au 40.000km interval.....jesus.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.