Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/19/24 in all areas

  1. Mi-am făcut curaj: https://ibb.co/xgnTHTN https://ibb.co/HdzjPF7 https://ibb.co/dggtdv6 https://ibb.co/Bc5SxLg https://ibb.co/JRWd0BZ https://ibb.co/cXpB5Q8 https://ibb.co/X2dVHfC Dacă tot am desfăcut fetele la portieră am schimbat și alte piese: fibra optică de la lumina ambientală din portieră șoferului (avea multe crăpături și cred ca contribuia la lumina slabă), plasticele de la 3 mânere interioare. Mi-a luat cam 2.5h, probabil unuia care face asta des îi ia mai puțin. Nu am poze făcute înainte, dar în principiu nu aveam deloc lumină ambientală cu LED-urile vechi.
    2 points
  2. Dupa indelungi cautari, a venit momentul schimbarii. Dupa aproape 4 ani de biciuit un Passat Variant BITDI, luat in conditii aproape similare ( 3,5ani vechime, 55k km rulaj ), masina care va ramane mult timp printre preferate, o masina de exceptie, care a oferit tot ce am avut nevoie ( spatiu, dotari, dinamica - motor+cutie, consum ), si dorind totusi o garda la sol ceva mai mare, am ajuns intr-un final la un BMW X3 (G01). Facand calculele, M40d a fost cea mai buna varianta, care sa se muleze pe necesitatile ( a se citi MOFTURILE ) mele. Long story short, era o masina salvata pe mobile de ceva vreme, si a fost ceva de genul... too good to be true, am riscat un pic, platind masina doar din poze ( desi e luata de la un dealer BMW destul de mare de pe langa Munchen ) pana n-am vazut-o in curte, am avut ceva emotii, 40k eur fara TVA fiind totusi un pret destul de maricel. 08/2019, aprox 52.500km, 326cp/680nm, si dotari cat incape, unele dorite, unele... sa fie primite Pot sa spun doar ca, pe mine culoare m-a cucerit din start, eram deja satul de negru, alb... poate argintiu ar fi mers... dar aceasta culoare BMW Individual - Sonnenstein-metallic, in combinatie cu elementele "aurii" ale echiparilor ///M Performance (M40d/M40i) este aproape perfecta ( zic si eu... ) Printre dotarile care merita mentionate: Scaune sport fata, Piele Vernasca Beige, cu ventilatie Jante 718M, 21", 8,5x21 - 245/40/21 fata // 275/35/21 spate Suspensie Adaptiva M Cheie BMW cu display Driving Assistant Plus Pachet Business cu Pachet Navigatie Pachet Oglinzi interior/exterior Sistem Sunet HIFI Pachet Innovation - HUD + altele Bord Full Digital Parking Assistant Plus, camere 360 Faruri LED adaptive Incalzire scaune fata+spate Geamuri cu tenta fumurie Geamuri Acustice Pachet Iarna + Volan Incalzit Webasto + o lista lunga de dotari de serie... Pachet M, Frane M, Cutie Automata Sport, Clima 3 zone, Volan M, Senzori parcare fata+spate, Scaune fata electrice cu memorie, Evacuare sport, Diferential Sport, Directie variabila Sport.... etc etc etc Inca n-am apucat sa ma misc prea mult cu ea, cel putin pana nu ii fac CASCO, prefer sa minimizez orice risc, doar strictul necesar ( RAR, etc ), dar mai nou pana nu ai macar CIV nu se mai poate emite polita CASCO, o surpriza pentru mine ( cand am luat Passat-ul, am trimis doar pozele cu masina si actele, si cand am plecat din Germania pe roti cu masina, CASCO era deja in vigoare... ) Alte detalii si poze mai urmeaza incet incet.... Poze 2 Poze 3 Poze 4
    1 point
  3. Da, din asta traieste, destul de bine, as zice. Dar si munceste.
    1 point
  4. Il urmaresc pe Sreten de vreo 2 ani si ceva, am vazut toate episoadele, e cel mai tare. Ganditi-va de unde a inceput...cand era in US si service-ul era foarte scump pt BMW-uri..nevoia te invata si uite ca a ajuns sa traiasca din asta, cel putin asa cred. Foarte misto, bravo lui.
    1 point
  5. Salut, eu ma uit la Sreten la fiecare episod! Mi se pare ca explica pe intelesul tuturor, iar meticulozitatea, grija, curatenia si profesionalismul cu care lucreaza, mi se par din alt film. Pur si simplu face totul ca la carte @Itarachiu ce ti se pare ca, carpeste la masini? Nu mi s-a parut ca, considera ca e pacat sa pui surub unde poti lega cu sarma. Adica as avea incredere mult mai mare in el in a-mi restaura un BMW , in loc de reprezentanta sau alte service-uri autorizate.
    1 point
  6. Eh,nu e chiar așa, intră mulți bani în aia,nu doar ce zicea el.. Dar la prima vedere,arăta ok mașina, contează mult un garaj. Mi a plăcut ăla care i a curățat motorul,aici nu există așa ceva.
    1 point
  7. V12 850 ( sau vârtej în rezervor)
    1 point
  8. Sora mea a luat preșuri de cauciuc originale pt F30. Deci,dincolo de prețul avut(pe care l-as accepta pe motive de calitate/utilitate/design), sunt și ordinare,adică materialul a unul extrem de tare,extrem de puțin maleabil pentru scoatere/punere la loc( parca manevrezi o bucată de plastic,nu cauciuc), iar suprafața lor, fără striații,e alunecoasă când e udă. Deci,preșuri aftermarket de calitate cu 150 lei rulz.
    1 point
  9. Plus ca au si Logo-ul cam mic Au pus sa se vada din casa...
    1 point
  10. De aici: https://www.benzinfabrik.com/de/led-auto-innenraumbeleuchtung/led-ambientebeleuchtung/7975/2x2016-smd-led-modulplatine-ambientebeleuchtung-fuer-bmw?number=B803818 Eu am luat 12 bucăți, am zis sa le schimb pe toate, sunt câte 3 pe fiecare portiera. Am văzut ca mulți cumpără doar 4 și le schimbă doar pe cele de sub baghetă, nu și pe cele de la mânerul de deschidere și cele din spațiul de depozitare din portiera.
    1 point
  11. Salutare, Iti recomand Rawenol, dar asta pentru proprietatile lui. Nu inseamna neaparat ca daca schimbi marca nu mai consuma ulei, pot fi niste pierderi acolo...
    1 point
  12. @edit da, am verificat-o inainte de cumparare la BMW si a fost OK, cu istoric la reprezentanta si un singur proprietar in Germania Dupa ce a ajuns masina am inceput cu mici schimbari Am bifat pe lista grile originale M-Performance negre, tips-uri originale negre, difuzor de M-pack LCI, stopuri LCI si PPF pe faruri. Nu mi-au placut niciodata stopurile pre-LCI, imi dau un vibe de F30. Nefiind mare fan al anvelopelor runflat am luat un set de anvelope de iarna Michelin PA5 non-rft + kit de roata de rezerva original. Am pierdut ceva spatiu din portbagaj dar macar pot merge linistit
    1 point
  13. Deci numa de glume se tine beanveu... Am fost azi sa schimb anvelopele, ajunge cu cele de iarna... dupa uzura cred ca mai tin doar anul viitor... slabut Pirelli... Dau masina jos de pe elevator, pornesc... bam... notificare in bord - REAL AXLE DIFFERENTIAL LOCK - RESTRICTED - Meretz incetuc, si consultat cel mai apropiat prieten mecanic din reteaua beanveu... Mi-au picat ochelarii, am deschis cartea de rugaciuni, am chemat toti sfintii in sedinta la liturghie... in gandul meu, e gata, Duminica trebuie sa plec pt vreo 2000km inclusiv saptamana viitoare... exact ce aveam nevoie... perfect timing... karma, ceva... Ca romanu, opresc motorul, pornesc din nou, notificarea persista... aiii da ma-sa... Scot obedeu: Regulated Differential Lock - Control Unit - Microprocessor malfunction - 482B9E, Sevomotor, actuation - short circuit to ground - 482B8D Suna a film horror, Exorcistul... hai boss sa stergem erorile, delete all... nimic... nu se sterg, coafura rezista... Deja am slabit vreo 50 grame... Dau mesaj la "colegu" de la BMW, urgenta maxima, acum aduc masina, constatam... Pe drum mai fac o oprire, inchid si masina, revin, pornesc... ZERO notificari in bord... hmmm... ba esti nebun, n-are cum, scanez din nou, aceleasi erori, acum se sterg, totul functioneaza ok... zero erori la rescanare. Ajung la BMW, bagam la diagnoza si 170lei mai tarziu, eroarea a fost ori la contactul lasat pornit ori au invartit aia roata cumva pe elevator si ceva s-a dereglat. Totul e verificat si in parametrii. Posibil si bateria sa inceapa sa dea semne, in teorie, 5 ani aprox... poate in toamna o pun pe lista... Deci -170lei, -50grame, si 5000 de fire albe in cap... si asa-s aproape chel. Emotii mai mari ca la Bacalaureat. Doamne ajuta!
    1 point
  14. In acest moment anvelopele sunt diferite ca și marcă față spate. Chiar dacă sunt no name, au totuși 7mm pe spate. Dar decât sa am probleme, le voi schimba toate 4 și voi pune aceeași dimensiune (cea de pe stâlp) și normale.
    1 point
  15. @Tanstaafl macar ai inteles mesajul - pe BMW cu X nu se pun panarame de cauciucuri! ..Ca explicatiile sunt date de PREA MULTE ORI (de multi dintre noi) despre DE CE NU.. in paginile acestui forum! Nu mai zic ca VIATA nu trebuie sa depinda@@ de cum sta o masina pe 4 (patru) plicuri pe asfalt, ca tu stiai.., ca ai schimbat banda deja.. Hai sa schimbam topicul ca tu sigur ai inteles. Poti sa imparti multumiri tuturor care ti-au raspuns.
    1 point
  16. @Tanstaafl Pe viitor, referitor la producatorii de anvelope, tine cont de faptul ca acestia se impart in trei categorii principale: Producatori premium: Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear, Michelin si Pirelli. Unii includ in aceasta categorie si pe Hankook; Producatori mid-range: lista este semnifictaiv mai lunga, dar cuprinde in principal: BF Goodrich, Falken, Firestone, Fulda, Hankook (daca nu il incluzi la cat. 1), Kleber, Kumho, Nexen, Nokian, Semperit, Toyo, Uniroyal, Vredestein, Yokohama. // posibil inca (putini) altii, care imi scapa. Restul. Iti recomand sa echipezi masina numai cu pneuri noi, de la producatorul tau favorit din categoria 1 (de preferinta), sau cel mult din categoria 2. In mod evident, aceasta recomandare se aplica atunci cand nu intra in contradictie cu instructiunile producatorului - in mod particular in ceea ce priveste sistemul xDrive.
    1 point
  17. Daca tot e rumoare ca pica cuzinetii din cauza pompei, eu asta e ce am gasit in ultimile 20 de.minte de cautari intense pe net, desigur. Il scutura altii mai bine sau o lasam in auzite!? Oricum parese ca treaba sta ca e cam problema de DESIGN al pompei (zic specialistii mai in cunostinta de cauza) Iata mai jos o lista buna de motive: https://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/243387-another-bmw-6-cylinder-diesel-engine-failure-n57-what-happening.html "These engines have very tight tolerances. No one knows the exact reasons. I've got a couple of guesses. It could be a combination of these factors. 1. Flawed engine design. There's many documented cases on the internet of N57 engines that have been taken good care of spinning bearings. The main bearings seem to be the primary culprits. https://youtu.be/fRk-cMEFVHY?si=o0WCGgI2U-DM0Oyj The guy in this video replaced his OEM BMW main bearings with Kolbenschmidt bearings as a replacement. 2. LL04 engine oil can break down and loose it's lubricating properties faster if the fuel contains high amount of Sulphur. However, with BS6 fuel, the sulphur amount should be lesser. 3. More frequent DPF regeneration can dilute engine oil. 4. Maybe the oil pump should operate at a little more pressure when idle. Oil pressure at idle is usually 1.2 Bar and around 5 Bar at higher revs. Maybe the oil pressure at idle is not enough to lubricate the main bearing and rod bearing which have tight tolerances. Intense continuous track driving can also lead to oil starvation since these oil pumps are not designed to create enough pressure to overcome substantial g-forces like in the M cars. 5. Not letting the car warm up before driving it hard." Cica se poate mai degraba ca, cuzinetii sa o ia din loc.. ceea ce e grav, grav..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.