Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    8984
  • Joined

  • Days Won

    91

bimmer90f30 last won the day on May 21

bimmer90f30 had the most liked content!

6 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

31038 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Nu se face in mers. Se face stationand. Din ce imi amintesc motorul trebuie sa fie la 60 grade cel putin. Valva EGR-ul este inchisa si deschisa treptat de catre DDE/DME. Dupa calibrare ito spune daca totul a decurs normal. Daca nu atunci nu iti da confirmare..
  2. In ISTA se poate reseta pozitia clapetei EGR ca aceasta sa functioneze optim si corect. Asta se face manual (prin comanda data in ISTA) de obicei dupa fiecare fiecare demontare a EGR sau daca se umbla la racitor. Altceva nu poti sa faci. Desigur clapeta poate sa se blocheze dar asta e data de o eroare. Asta ce am gasit pt tine dupa o scurta cautare pe AI (colectorul) Google: "Adjusting the installation position of the exhaust-gas recirculation valve". This is sometimes called the "Reset adaptation" function. (you need a professional diagnostic tool like ISTA to run the "Reset adaptation" or "Adjusting the installation position of the exhaust-gas recirculation valve" service function, as this calibrates the valve's position and ensures proper communication with the engine control unit (ECU). Attempting to install a new EGR valve without performing this adaptation can lead to it being damaged.)
  3. Cred ca e defect senzorul MAF. Se cam decalibreaza in timp singur pentru ca e expus la variatii mari de temperatura si praf (filtru de aer neschimbat la timp..). Poti incerca o readaptare cu ISTA desigur. Dar probabil o sa revina la aceaiasi eroare.
  4. Esti printre putinii, chiar unicii, care spun cu subiect si predicat ca filtril fiind fisurat teava de esapament s-a afumat. Ceea ce e de apreciat!
  5. Inca un lucru extrem de important de adaugat d.p.m.d.v. . In giratoriile mari dar si in cele mai mici, oglinzile laterale si momentul in care va uitati in ele (inainte de a schimba banda, directia in giratoriu) va sunt sfintii pazitori in giratoriu. Nu stii cand si cum sa folosesti oglinzile in giratoriu? Invata.. si nimeni nu se baga in tine sau tu in el!
  6. Mai nuantez, o sa mai umblu la exprimare. Schimba daca se poate imbecil cu inconstient. Acllo se intampla ceva; ori se urmareau unul pe altul cele doua masini, ca trece unul inaintea lui la limita la semafor franeaza gata sa opreasca (primul).. iar el cred ca incearca sa treaca prin spatele masinii ce intra din lateral drrapta.. pe care o si loveste. Parca asa se vede, ca schimba banda cu intentia asta.
  7. Si ca bonus avand unul, @I_Am_Roby , poti sa afli care e defect anume relativ usor, penttu ca unul poate inlocui pe oricare, ei fiind la fel. Din pacate pana nu demontam si incercam ceva in directia repararii nu se intampla nimic pozitiv... Ar putea fi si cablajul pentru ca la F48 cel putin pe spate.. cablurile senzorilor chiar sunt expuse loviturilor de pietre, se aduna praf, noroi, mizerie pentru ca nu au mai pus panou de protectie sa protejeze. Deci nici o surpriza aici - incercarea de a le face cat mai ieftin si protectii pe lunga durata cat mai putin posibil.. In fata foarte posibil sa fie diferit fiind mult prea multe alte elemente..
  8. iata cum procedeaza in giratoriu, exact cum am pus in vorbe mai sus .. de la cei care au inventat giratoriile, britanicii: 100% de acord. Iar baiatasul asta, vorba unora din comentarii, da claaa multor instructori in UK. Spune exact ce trebuie stiut sa nu faci accident si sa iesi intreg din giratoriu in orice tara, va asigur! 8:00 exact asa se face, fara nici un dubiu; schimbarea benzilor in siguranta cu semnalizare cu tot - se semnalizeaza dreapta (pentru circulatia din Europa) cu fiecare intentie de a schimba banda spre iesirea dorita chiar daca viram spre stanga (in giratoriu). Dar asta se aplica DOAR in giratoriile mari (3-4-5 benzi).
  9. Bizonii aia 2 de au facut clipul explica de parca ei sunt zeii giratoriilor (..din Romania). Deci dupa ei daca eu vreau sa semnalizez stanga intr-un giratoriu mediu (doua benzi ..) sa ii indic soferului care se intampla sa vina din directie opusa giratoriului.. dar sa nu apuce sa intre (deci sa franeze si sa dea prioritate!) nu procedez cum trebuie daca virez stanga prin giratoiu. Pai nu accident scrie pe mine daca nu semanlizez si ma trezesc ca ala zice ca el credea ca eu ma duc in fata? Sau.. e exclus? Sa i i explice cineva mai priiceput daca e exclus ca ala sa presupuna ca si el are voie in giratoriu daca si eu sunt acolo prin fata lui. Mentionez Cedeaza trecerea nu e optionala decat daca sensul pe care te inscrii nu ma incomideaza (adica sa ma faca sa ma opresc in giratoriu sau sa evit) si nu e cauzator de accident! Nu merci, "regula" nesemnalizarii in giratoriu decat cand schimb banda e idioata din puncul meu de vedere. Cum adica sa semnalizez stanga doar cand schimb banda!? La schimbarea directiei nu am voie in giratoriu, ca nu schimb directia? Dar ce schimb cand trag de volan? Nu pozitia masinii? Pai daca e suficient de mare, o fac normal ca semnalizez stanga din puntul meu de vedere. Si daca am timp (de obicei am.. semnalizez si dreapta de indata ce ma apropii de iesirea aleasa/dorita. Dar e tamp sa spui ca doar atunci! In rest.. sa zic ca sunt ..ok prin ce explica ei in clipul postat. E de dorit a se invata cum sa se circule PRUDENT prin giratorii, fara accidente.
  10. Un imbecil de 19 ani intra pe rosu intr-o intersectie si nu e grav? 4 oameni ajung la spital si nu e grav? Atunci ce e grav in Romania? Sa creasca asigurarile obligatorii Cred ca asta e grav..
  11. La sfarsit ai incercat si cu spray de curatat frane? E foarte volatil si dizolva absolut orice urma de ulei si mizerie din compartimentul motor si desigur frane.
  12. Daca zici ca ai scos instalatia audio de pa alta masina (epava) nu iti amintesti pe unde treceau cablurile? Apoi, mai sus ti s-a spus fibra optica. Ai fibra optica? Iti pot spune ca trece pe o parte a masinii pe unde trec toate celelalte cabluri. Trebuie sa ajunga in portbagaj..
  13. Conduc cand ajung. Stiu ca taria de caracter trebuie sa fie mai puternica decat prin alte zone europene.. dar asta nu inseamna ca orice imbecil poate sa faca ce vrea pe langa mine. Ar trebui sa ma crezi ca la fel ca si tine cand unul e stresat in spate in orice tara va conduce haotic si disperat.. pana in prezent in toate situatiiel prin care am trecut. Nu fac nici o bravada dar daca te uiti la accidentul din Bucuresti cu giratoriu si berbecu care a dat de la rasturnat si omorat mi se pare pe altul acolo, am fost singurul care am spus cu subiect si predicat cum e de procedat in aceea situatie. Si asa as fi procedat si in prezent si in viitor. Pana la urma topicul asta e facut sa invatam cu totii ceva daca se poate cu mai putin instinct ca ala oricum e acolo, nici o problema.. si cu mai multa chibzuinta.. Normal ca mori cu legea in mana daca nu stii ce sa faci in situatii reale prin care treci sau esti amestecat.. Ce pot sa mai zic e Doamne Fereste! Daca asigurarile ar fi dupa punctele acumulate in decursul anilor fara ccident multi dintre cei care ar provoca accidente sau se baga in situatii extrem de periculoase ar fi eliminati.. ca le-ar da de gandit despre ce urmeaza.. daca sunt scosi vinovati. Nu ti s-a parut ca ala cu Opel stie ce face sau ca risca prea mult..? Mie mi se pare ca le-a avut pe amandoua la el.
  14. Fara suparare eu nu umblu pe strada conducand cu instictul de supravietuire la mine.. ca daca as face asta cred ca altii s-ar urca in copaci de nervi. Regulile de circulatie primeaza. Cum am zis mai sus, am o intrebare datorita unei situatii intalnite nu exista sa nu ii gasesc raspunsul legalitatea, masurile ce pot sa le iau SA IMI ASIGUR SIGURANTA. Daca risc e doar pe contul meu iar riscul e fara a risca sau jena prea mult pe altii. In schimb daca onglizile imi "spun" ca il incurc pe un altul.. o sa contnui sa il incurc pana cand el nu risca riscandu-mi mie siguranta. Am invatat cum sa fac asta in atatia ani de cand am carnet. In fata mea poti sa faci ce vrei ca ma orientez.. "Problema" de obicei e in spate cu stresatii cate streseaza!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.