Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    8861
  • Joined

  • Days Won

    91

bimmer90f30 last won the day on May 21

bimmer90f30 had the most liked content!

5 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

30836 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Cheia care nu emite de unde stii ca e defecta? Adica, cum s-a stricat? Despre ce masina e vorba? Are baterie ce trebuie sa i se inlocuiasca bateria cheia aceea? Banuiesc ca, cheia presupus defecta e descarcata .. cum e "firesc" mai nou la BMW. Iar cheia trebuie sa i se schimbe batwria cul alta CR2030. Corect? Daca e asa, cumpara de la BMW o baterie, schimba-i bateria ca .. nici la mine nu mai recunostea cheia cu baterie noua Varta schimbata. Am luat de la dealer si a pornir motorul. Era cat pe ce sa trebuiasca sa platesc pe altii (la acelasi dealer) sa rezicronizeze cheia ca se descarcase bateria prea mult..
  2. Foarte probabil fagurele filtrului e fisurat, altfel nu se explica.
  3. Face in orice mod de conducere (coasting/...matching) sau se simte predominant in sport.? Inteleg sa faca asa cand humanoidul din noi nu poate tine IN FAPT cu, ce incearca sa obtina de la masina si atunci calculatorul ajuta ca e precis, nu se poate pierde cum ni se intampla tuturor..
  4. ..Ai avut F21 preformance, ca internetul asta zice, ca doar alea sunt echipate cu rev-matching? Asta e un topic unde vorbesc clar de modelele M. https://www.babybmw.net/threads/manual-box-rev-matching.77801/ Si dupa cum e explicat nu se apropie de explicatia colegului..
  5. De ce ar ridica masina (de fapt motorul) turatia pentru tine?? Nu ridica turatia pentru ca nu stie ce ai tu de gand sa faci.. nu citeste ganduri motorul de sub capota.. Ce serviciu? Eu nu am vazut asta la nici o masina cu, cutie manuala si conduc 2 BMW manuale. unul vechi si altul mai nou (2017) Absolut nici o diferenta intte ele, doar de putere. Rev-matchingul difera la benzinare fata de motorine, clar, fara nici o discutie!!! La motorina e la aproape 2000 rpm (se poate intelege cel mai usor cand conduci o automata.. (ca doar moatoarele sunt aceleasi cutiile difera) cum scade turatia la o automata aceea e turatia MINIM acceptata pentru o manuala, poate un picut mai sus, ca atunci cand pui in confort sau sport motorul. La benzina la fel.. ttageti cu ochiul la automate si acolo e matching-ul pentru economie...
  6. Nu exista asa ceva.. Motorul nu a facut nici un rev-maching. Pur si simplu motorul a intrat, fortat extrem de tine, in ceea ce e stiut de toti FRANA DE MOTOR. Adica fenomenul ala se previne intrarea in deraparaj. Adica motorul finctioneaza ca un amortizor. Daca nu ar functiona asa atunci s-ar face totul praf si pulbere .. Energia si fortele create de inertia masinii in miscare - roti -cutie de viteza- ambreiaj - arbire cotit... se amortizeaza in motor datorita compresiei lui. Fa un experiment si pune cutia de viteza manuala in gol si DACA turometru urca o sutime in sus .. eu il mananc precum porcul din Pisica Alba, Pisica Neagra. Sa nu imi spui ca masina stie ca e in neutru si de aia nu face nimic motorul. A, cand tu termini de ridicat piciorul de pe ambreiaj, ambreiajul e cuplat demult si asta te face pe tine sa crezi ca e rrv-matching camd de fapt e reactia motorului la "impactul" cu asfaltul.. Era camdva un topic cu unul care a auzit si ceva POC pe sub masina ca a schimbat vitezele aiurea.. adica din greseala..
  7. Nu-i nimic in neregula. O inspectie vizuala nu strica. Si numai daca dai roata jos e suficient. Daca mergi anticipand asta inseamna ca nu folosesti frana iar asta inseamna viata indelungata a placutelor. Rugina in schimb e dusmanul care creste nesimtit.. in ambele sensuri. Daca tot ai intrebat si te intrebi.. sunt mai bine de 2 ani de cand nu s-a inlocuit lichidul de frana? Poate acum e momentul sa il schimbi daca alte cheltuieli pe placute, discuri nu sunt necesare. Nu e necesar decat sa dai roata jos; fiecare pe rand..
  8. Lantul bate un pic la ralanti. Pe viitor va bate si mai tare. La seconda 15 se aude cum rezoneaza.. Oricum clipul e prea scurt. Misti camera prea mult. Nu asa se asculta o distributie, repezind si ascultand rapid.. La turatie nu o sa auzi mai nimc diferit.. ca atunci intinzatoarele au presiune in ele.. si intind lantul iar batai nesemnificativa acum se duce / dar tu poti incerca.
  9. Eu as lua masina numai de-al naibii; sa fiu antisistem. Si apoi sa o tin sa intre si la categoria de epoca dupa inca vreo 20 de ani.. (daca sunt tanar as lua-o garantat..) E drept ca "tractoarele" diesel vechi nu se bucura de acelasi respect ca, cele pe benzina.. dar poti sa ii trantesti un motor pe benzina si respectul creste, @Rob3rt.
  10. distributia e 100% in fata motorului. singurele probleme cunosute sunt ca isi poate inghiti ceea ce se numesc swirl flap-uri. Adica sigur si le inghite daca cad de pe tije.. iar asta sigur strica cilindrul si pistonul.. in care cade, sau cad. Se pot verifica starea lor - sunt prinse in galeria de admsie. Se si pot nitui.. (cu, ceva talent) ca nu sunt nituite suruburile acelor flapsuri. Apoi problema pompei de inalte al carui circuit electronic i se poate arde, ceva tiristor se arde; dar nu e usor de inlocuit. La unele pompa de inalta presiune fac span.. probabil si din cauza calitatii motorinei.. Asta se poate preintampina categoric cu ulei 2T in motorina.. In rest, eu am motorul asta inca perfect functional, probabil cu, ceva uzuri interne.. dar nu consuma ulei decat daca ma dau la el in turatii de benzinar.. si are peste 500k curent cu distributia originala. Sper ca vara asta sa gasesc timp sa o schimb ca e pacat sa crape din neglijenta mea. Deci poti fi sigur ca e un motor fiabil. "Accesoriile" se mai strica cum am zis dar nu motorul in sine. Oricare din masini au nevoie de un schimb complet de lichide: ulei - motor, cutie viteze si diferential. Antigel si lichid sistemului de directie. Asta de indata ce devii proprietar. Iar masina te ve tine un timp mai indelungat fara probleme. Pe mine personal taxele sunt frectie la picior de lemn daca masina nu imi da batai de cap mari. Taxele le platesc ca trebuie dar si satisfactia fiabilitatii e mare. Bine, asta vine prin simplitatea pe care o accept si o vreau; mie imi trebuie masima sa mearga, nu gadget-uri pe roti, sa mi se strice sa sa imi bage gonge in cap, ca ba aia nu merge sau celalalta.., de cate ori pornesc motorul. Tu stii cel mai bine ce-ti trebuie.. probabil. PS. daca ai folosit chat gpt sa afli despre masina si nu ai aflat nimic din ce ti-am spus mai sus, flapsuri si pompa inseamna ca fie probabil nu intrebi ce trebuie fie nu il foosesti cum trebuie. Pentru mine e un fel de "stiati ca"... rahat GPT asta...
  11. @Bmwbreda ai primit cel mai bun raspuns de la cel mai bun din cati sunt pe acest forum. Cat despre codare, poate tasare unul altul.. pe aici.. (prin raspunsul primit ma tenteaza si pe mine sa-i pun carlig..)
  12. Pe exact aceiasi nota ..optimista pot spune prin toate observatiile personale, ca si evolutie pana in prezent (pe partea vestica a Europei.. daca Statul nu baga bani (adica banii contribuabililor!) in vanzarea noilor EV, aceasta e ca si nexistenta.. (ceea e e cam penibil) - concluzia este ca daca piata SH a masinilor electrice (EV) nu exista sa isi pastreze valoarea nici EV nu vor avea vreun viitor(!) stralucit pentru ca oamenii in general nu isi permit/vor permite sa cumpere doar masini noi.. Cel putin nu la fel de multi ca in prezent. Singurul care salveaza piata SH este motorul hibrid pentru ca acesta este cel care face ca o masina sa gie pe starda si nu la incarcat pentru ca bateria originala nu mai tine, fie la hibrid fie la EV. La EV singura forma de energie sortita e bateria..
  13. In contextul raspunsului dau eu ti am sugerat sa schimbi uleiul din cutie, filtru si tot ce trebuie. Acesta este un foarte bun lucru de facut inainte de a ti pune intrebari daca la altii face la fel.. la tine foarte probabil face cum nu trebuie inainte de a face mai urat.. mai ales cand aici pe forum multi stiu ca intretinerea la o cutie automata e necesara pe la 150k km... A ta cu siguranta are mai mult. Iar fostii proprietari stiu ca e pe viata; viata cutiei.
  14. Aici e locul lui: https://www.hubauer-shop.de/en/power-distribution-box-lin-module-61358795478.html?refID=HU89436225551&srsltid=AfmBOoq5iq0ZwSV5HICQI1XzZYHdcZwxhZK6E7JQUxfQuIYUqEqoaQ-r In spate pe dreapta pe sub ceva protectii..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.