Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Chiar atat de praf este noul cinciar?!?! Am vzt ca pe toate topicurile te-ai plans de ea. Sta mai prost decat F10? Ce naiba, merg in jos... Inteleg ca a tot scazut fiabilitatea, dar sa fie o caderea atat de mare intre F10 si G30?!?! Stiu ca se pune f mult accent pe design mai nou in detrimentul fiabilitatii. Totusi, ma gandeam sa nu exagerezi tu insuti. De asemenea vad ca faci de multe ori comparatii cu opel insignia, ceea ce mi se pare cam ciudat vorbind totusi de o masina cu vreo doua clase mai jos.

 

https://www.youtube.com/watch?v=uLX46FIETII

 

 

Calitatea cam lasa de dorit, la 70 de mii de km sa scartaie usa... si mai era cineva pe alt topic care a zis ca i-au mucegait farurile sau garniturile de la faruri sau ceva de genul, la masina de nici 3 ani. Jalnic. Cam atat a fost... la E38/E46/E39/E53 s-a terminat cu adevarat marca.

Link to comment
Share on other sites

La insonorizare e la fel ca la f10, iti zic eu. Puncte mai slabe fata de f10: sansatecul, este foarte subtire si la scaunul de la sofer pe lateral se taie/rupe, pe mijloc este piele naturala, la nappa este piele peste tot.

Fetele de usi de la buzunare au la interior pe lateral plastic de 2 lei nu mocheta ca la f10, tetierele din fata plastic de 2 lei cand pui mana in partea din spate.

Sertarele de la cotiera nu se inchid asa frumos ca la f10, la mine se inchideau greu.

Parbrizul pare mai subtire si se crapa usor.

Asta am oboservat eu pt interior, la exterior nu am vazut sa fie ceva mai slab fata de f10.

 

Aa da ,scartaie usile fata cand le inchizi deschizi, ceva plastic de le ele se aude, mi se pare ca oglinda, nu sunt sigur, nu usa in sine.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Tetierele au plastic in spate ? La mine sunt imbracate in piele integral

 

Imbracate in piele care nu e piele, apasa pe ele sa vezi ca e plastic, nu e moale, e tare, ciocaneste putin in ele, cel putin asa e la mine 2017.06, scaune confort.

 

Inca o chestie cel putin la mine, la sertarul din stanga sofer cand il deschid e plastic direct inauntru, nu are mocheta ,nu are nimic. La cineva cu una din 2018 are mocheta acolo...

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Faza asta cu geamuri mai subtiri e chiar jenanta!

Frate, e marca premium!

Ce credeau, ca, clientii nu o sa se prinda?..

Dezamagire mare daca nu au de gand sa schimbe strategia asta de c***t.

Ce, nu mai au nisip sa faca geamuri????? Ce economie de combustibil se face ca eu nu am vazut NIMIC IMPRESIONANT, daca tu ca un bou pui geamuri mai subtiri.. evident ca sonorizarea e mai slaba!!!

 

..de ce nu le fac din plastic cum sunt 90% din ochelarii de vedere...

 

Frustrant, mai ales ca am zis sa ma dau la un G30 in viitor..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Imbracate in piele care nu e piele, apasa pe ele sa vezi ca e plastic, nu e moale, e tare, ciocaneste putin in ele, cel putin asa e la mine 2017.06, scaune confort.

 

Inca o chestie cel putin la mine, la sertarul din stanga sofer cand il deschid e plastic direct inauntru, nu are mocheta ,nu are nimic. La cineva cu una din 2018 are mocheta acolo...

 

Ai dreptate sertarul ala din stanga volanului e lamentabil, dintr-un plastic rusesc de 2 lei, fara pic de material textil. Probabil si-au dat seama si la modelele 2018 le-au facut "upgrade".

 

wyktor@ Tu te-ai urcat in E-Class-ul de dupa 2017 ? Sa vezi acolo ce calitate proasta e interiorul fata de G30.

Link to comment
Share on other sites

Da, am vazut in showroom dar test drive nu am facut. Sincer, am uitat ce am vĂŁzut, stiu ca era o tablets dintr-un cap in altul, mi-a luat ochii interiorul, nu am dat atenție calitatii materialelor. Am vĂŁzut oameni care se plâng de Mercedes.

 

Sa nu ma intelegeti greșit, per total sunt super mulțumit de mașina, dar puteau sa facĂŁ totul sa fie intradevar un seria 5, nu sa se zgarceasca la niște plastic sau geamuri...

 

Crede-ma ca inainte sa aleg G30 am vrut sa ma conving si am stat in mai multe E-Class-uri, am facut si test drive. Sunt muuulte probleme la interiorul E-ului, si per total e mai prost calitativ fata de G30. Usa torpedoului nu sta fixa, maneele exterioare ale usilor au un joc mare, ornamentele sunt subtiri si suna a gol, cotiera scartia etc. Numai vorbim de sistemul de infotainment din E care e incet si neintuitiv, cel putin la cele din 2017.

 

Ce mi-a placut mai mult la E au fost farurile si directia mai tare un pic si parca mai precisa.

Link to comment
Share on other sites

Mercedes sta bine la design, dar prost la materiale, iar la BMW este invers: materiale bune(mai bune), dar design mai spartan, desi e putin subiectiv acest aspect. La toate review-urile la care m-am uitat, cam asta e parerea generala. La partea de drive, Merc e setata pe confort la maxim, iar BMW-urile inca isi pastreaza din acea placere de a conduce dobandita in trecut la modelele mai vechi, desi s-a diluat tot mai mult o data cu aparitia F-urilor. Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prima vanzare .. a fost la 27.000 evaluata. Au scĂŁzut 25% acum. Eu zic ca e de luat ĂŽn considerare, dacĂŁ e cineva interesat. Sau, probabil e cineva care o are "rezervata" și trebuie luata și la prețul corect )))

Mai e una aproape identica la prima strigare, și este evaluata la peste 27.000.

 

https://anabi.just.ro/bunuri.php?categ=Valorific%C4%83ri%20bunuri%20mobile

 

DacĂŁ va plictisiți, ĂŽn loc de mobile.de )))

 

Da' ce site au, zici ca e de prin 1998.

Exclusiv TVA nu inseamna fara TVA ? Adica 21.375 + TVA, asta e pretul ?

Link to comment
Share on other sites

 

Dupa cum am spus mereu, bmw nu a avut in ultimii 10 ani, un 2 litri diesel la nivelul competitiei, nu doar dpdv putere, ci si rafinament(zgomot, vibratii).

Practic clientii care aduc marketsharul si profitul, sunt clientii cei mai putin respectati.

 

Nici varianta cu 2 turbine nu era altfel...vad ca nici nu se mai produce.

Mercedes a adus acum un an un upgrade variantei cu 2 turbine, 265cp si 550NM....adica cat avea 30d pana mai ieri.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Victor, documenteaza-te si apoi posteaza.

Tu incurci sula cu prefectura.

 

Este 220d cu 200cp+20cp mhev

300d cu 265cp+20cp mhev

300de compus din motorul vechi de pe 220d(ala de 194cp) plus un motor electric plug in. Setup vechi, prezent pe multe harburi

 

Primele doua nu sunt pe toate masinile. Le pun imediat cum apare un model nou. Pe primele doua le poti verifica pe mercedes.de, modelul C klasse.

Crex ca au aparut si pe cls facelift

 

Bottom line, concluzia e aceeasi, la motoare de 2 litri, bmw trebuie sa faca ceva.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uite ca altii fac motoare de 2 litri care fac si galagie putina, vibreaza si putin si care merg si mai tare, toate astea 3 caracteristici cel putin in raport cu bmw.

Iar cum probabil peste 50% din vanzarile bmw sunt cu 18d si 20d, adica de acolo le vin banii de paine, ar trebui sa acorde mai multa atentie clientilor multumita carora exista brand-ul asta pe piata in felul in care este.

M5, spre exemplu, exista pe piata nu multimita clientilor de M5, ci pt ca altcineva a cumparat anterior un 20d

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La cum cresc vanzarile la bmw as zice ca nu trebuie sa faca absolut nimic in plus. 190 de cai din 2l e suficient pentru majoritatea populatiei. Si cine vrea mai mult, isi ia 3l, ca sunt suficiente optiuni in gama. De ce se sa chinuie sa puna doua turbine pe un motor de 2l?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mercedes E300 2020 este PlugInHybrid cu un motor electric de 90 kW și 440 NM. Hai sa nu incurcam sula cu prefectura.

300 e una, 300d e alta.

 

Arunca un ochi pe-aici: https://www.mercedes-benz.ro/passengercars/content-pool/tool-pages/car-configurator.html/motorization/CCci/RO/ro/C-KLASSE/LIMOUSINE

 

Uite ca altii fac motoare de 2 litri care fac si galagie putina, vibreaza si putin si care merg si mai tare, toate astea 3 caracteristici cel putin in raport cu bmw.

corect. Compar motorul de diesel de la vw, care intr-un golf nu simt vibratii in volan nici sa pui limba pe el, iar la mine am masaj in toata masina (o fi extraoptiune, cine stie). Da, a mea e veche acum, dar si acum tin minte prima zi cand am luat masina, avea 20k km, si cand s-au urcat niste prietenii in ea, prima reactie a fost "ce dracu vibreaza mah asa?". :)

Edited by LYM
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si motoarele astea au fost noi candva, vorbim de motoare din aceeasi generatie. Peste 10 ani va fi aceeasi discutie despre cele de acum. Nu vad relevanta vibratiilor transmise in caroserie in discutia cu noxele; VW e departe de-a fi top, dar pana si ei reusesc sa faca ceva ce lui BMW ii scapa, aparent.

In fine, ma rezum la atat, pare ca ma lovesc de un fanboy wall. Cele bune.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.auto-data.net/en/mercedes-benz-c-class-w206-c-300-d-265hp-9g-tronic-42349

 

Il gasesti pe site-ul Mercedes, l-am postat mai sus; apare la C, nu m-am uitat la E.

Da, bmw avea un 25d bi-turbo de 231CP, pe care l-au scos, se pare. Pacat, era o optiune buna pt cei care nu vroiau sa treaca la 3L.

 

Cat despre fiabilitate, Merc scoate si 421HP din 2l benzina, deci peste 200hp/l.

Edited by LYM
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.