Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Buna seara!

nu am mai scris de un an cred, As vrea sa spun si eu despre impresiile mele cu 530xd

acum masina are 56000km si face 3 ani in octombrie.

Trebuie sa merg luni sa fac revizia la BMW sa schimbe ulei si filtre.

Ce am remarcat pana acum:

1. in iarna mi-a aparut o notificare cum sistenul de SOS nu mai functioneaza. cand era mai cald afara, imi disparea eroarea (eu tin masina acoperita, asa ca nu am niciodata zapada sau gheata pe ea, decat rareori daca o prinde undeva o ninsoare). a fost schimbat modulul cu bateria de la sistemul SOS, totul pe garantie.

2.vopseaua este de o calitate execrabila, eu am mediteranean blue. mi-a sarit o piatra in bara fata, s-a dus lacul 5 cm, trebuie sa revopsesc bara din acest motiv, dar am sa o fac in primavara.

3.consuma extrem de repede adblue, pun cam 10 litrii la 10000km (fata de alte marci zic eu ca e mult cat consuma).

4.ma deranjeaza ca nu stiu cand ar trebui sa schimb placutele de frana (la f32 imi arata exact in meniul masinii).

5.a fost o problema cu grila variabila de sub grilele din fata masinii, nu se inchidea o "aripioara" din colt. Au schimbat grila toata pe garantie.

 

Per total nimicuri.

 

Lucrurile bune: foarte multe:

1.masina ruleaza excelent si are suficienta putere.

2.consum extrem de mic (extern 6,7-7). nu ca ar avea vreo importanta, dar sunt surprins.

3.calitatea interiorului este excelenta, in F32 scartia bordul, aici nimic, mormant.

4.Sistemul Bower&Wilkins este extraordinar

5.Scaunele confort sunt foarte comode, desi parca nu asa comode ca la competitori, dar fata de cele sport...alta poveste

6.Head up display, foarte bun si util

 

Sper sa ajute pe cineva

  • Like 7
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Vopseaua este intr-adevar proasta.

 

La fel consuma adblue si a mea, desi cred ca mai bine de 1litru la 1000km.

Ce mi se pare curios, este faptul ca am mers cu adblue-ul din fabrica 23.000km si evident ca rezervorul de adblue nu era plin cand mi-au dat masina.

Cum am trecut la adblue-ul comercializat aici (desi cumparat de la reprezentanta bmw cu brand-ul bmw pe bidon) a inceput sa rupa consumul.

 

Nu stiu la ce ar ajuta acea estimare pt placute in timp real asa cum era la F-uri...am inteles ca era si f proasta estimarea(posibil sa spun o prostie).

 

La G ai un senzor, iar in momentul in care uzura ajunge la el, mai ai fix 5000km autonomie, lucru afisat in Idrive si de atunci incepe o contorizare inversa. Totul este preciz si cand contorizarea a ajuns pe zero, placutele chiar sunt uzate la maxim.

Adica este imposibil sa te incurce in vreun fel faptul ca nu ai o estimare imprecisa in timp real. Ai 5000km sa te pregatesti pt schimbarea placutelor.

 

Consumul e relativ si e in functie de cum mergi. Evident tu mergi foarte incet.

Edited by edit
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Offtopic

Cineva ca @tutorial incearca sa ajute alti 'posibili' viitori posesori de G30 oferind un feedback real despre masina si un cretin vine si ii da *minus. La nivelul asta s-a ajuns?

 

Referitor la vopsea, cred ca de ceva ani este cam la fel de proasta la toate marcile.

Edited by akon
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vyktor, ia sa urmaresti tu o chestie.

Banuiesc ca tu ajungi cu masina in zone spalate ale Europei.

 

Vara asta, cand am fost in sudul Germaniei, mi-a atras atentia un lucru.

Cand foloseam start/stop si stateam la semafor, s-a intamplat de minim 10 ori ca atunci cand se punea verde, sa imi porneasca instant motorul.

Ma gandesc ca poate e o sincronizare intre semafor, satelit, navigatia masinii si astfel imi pornea motorul la culoarea verde.

 

Este drept ca motorul porneste vara cand e prea cald in masina si se considera ca e necesar sa porneasca pt a racori conform cu ce e pe climatronic. Dar mi s-a parut o coincidenta prea mare si prea de multe ori.

 

Chestia asta am observat-o doar in Germania si doar in anumite zone.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Acum o saptamana am frecat masina vreo 400 km prin Bucuresti, condusa in modul automat, si a dat eroare sistemul adblue (dar aveam un consum fantastic de 8 L/100 km). Am condus o zi "manual", totul a revenit la normal, consumul 11. Se pare ca in Bucuresti, sistemul mild hybrid nu este ok, opreste prea mult motorul ceea ce a dus la depuneri pe injectorul adblue.

In rest, ma repet, geniala masina. Nota 10!

Asta este o chestie generala la motoarele cu AdBlue? am citit in mai multe locuri de probleme cu infundarea injectorului de AdbBlu si apoi isi revine la un mers mai sportiv.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara! Am trecut azi de 7.000km, si am o nelamurire.... la 4.600 km am completat AdBlue 7 litri, iar acum, la 7.000 km, pe computerul de bord imi arata nivel 100%. Din cei 2.400 km rulati de atunci, 350 au fost in oras, restul pe autostrada. E normal ca in 2.400 km sa nu fi consumat AdBlue?. Multumesc!

Eu am alta masina si motor dar comportamentul senzorului de AdBlue este foarte asemanataor. Nu are nici o legatura cu realitatea. Poate sa arate autonomie de 8000km si dupa cateva sute sa se dea mesaj in bord ca necesita completare. Eu am cateva bidoane de Adblue la indemana si completez cand da mesaj in iDrive.

Link to comment
Share on other sites

:) eu am bagat peste 70 de litri in ea, plus ce era in rezervor.

 

E ca la sticlele de coca cola de 2 litri.

Au inca 100ml daca le umpli pana in dop, deci capacitate de 5%suplimentar.

Producatorul ia in calcul bazinul, nu si volumul racordurilor pana la buson.

 

Daca cobor la un range de sub 50km, mereu reusesc sa bag apoi peste cei 66 de litri nominali ai rezervorului.

 

Revenind la adblue, nu mai incerca sa intelegi senzorul de nivel al rezervorului. Desi imprecis, parca al meu nu e ca la tine.

 

Mereu incerc sa am rezervorul de adblue cat mai plin ca sa nu am bataie de cap

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am mers cu masina pana cand imi arata ca mai am 20 km range, si am facut plinul, la Rompetrol, si au intrat 64 litri, fortat, pana a dat pe afara. Plinul de ieri l-am facut la un Socar, in Ucraina... sigur aia inseala la pompa...

 

Daca pe tine te-au inselat ca ai bagat 64 de litrii din 66 si mai aveai ceva in rezervor, ce sa zica edit care a bagat 70 litrii din 66 disponibili, si mai avea si el ceva in rezervor ?

Link to comment
Share on other sites

Azi am mers cu masina pana cand imi arata ca mai am 20 km range, si am facut plinul, la Rompetrol, si au intrat 64 litri, fortat, pana a dat pe afara. Plinul de ieri l-am facut la un Socar, in Ucraina... sigur aia inseala la pompa...

 

Cred ca astazi a fost o exceptie la tine.

 

Fara nici cel mai mic efort si fara sa merg pana imi coboara range-ul spre zero, pun de fiecare data fara absolut nicio exceptie peste 66 de litri si am pus motorina din peste 30 de locuri in Romania. Imi e greu sa cred ca peste tot se fura la pompa

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Ca tot se discuta de anvelope, am si eu o intrebare/nelamurire referitor la anvelopele de iarna: tinand cont ca nu as lua alte jante la a mea( din varii motive), as vrea sa iau anvelope de iarna pt jantele M, dar imi trebuie in doua marimi 245 40 18 fata si 275 40 18 pe spate.

Oare sunt indicate aceste marimi pt conditii de ....zapada? :)

Link to comment
Share on other sites

Ca tot se discuta de anvelope, am si eu o intrebare/nelamurire referitor la anvelopele de iarna: tinand cont ca nu as lua alte jante la a mea( din varii motive), as vrea sa iau anvelope de iarna pt jantele M, dar imi trebuie in doua marimi 245 40 18 fata si 275 40 18 pe spate.

Oare sunt indicate aceste marimi pt conditii de ....zapada? :)

 

De ce nu? Daca ai si xdrive nu as vedea probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.