Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Bimmer, vorbesc de martorul de sus.

Dreapta jos, cel cu masina, este de la placute. Mai am 1800km autonomie si marti mwrg sa le schimb.

Stanga jos este de la motorina.

Curios este ca in displayul central nu mi a aparut nicio informatie suplimentara.

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vrei sa stii cat consuma la suta un E90 motor de 2 litri care are 400k km si e facut acum 12 ani? 5.5-6 litri cu, portbagaj pe masina la o medie de 120-130km/h. Cred ca la constant 90km/m ar putea scoate cam 4,7..

Fugi de-aici cu consumurile alea. Poate daca faci consumul pe 30km de mers constant, ca la un drum de 1000+km e tare greu sa scoti 130km/h medie, dar aminte cu 5.x% consum. O singura data am scos 5.3consum (Bucuresti-Bankso si retur, dar am mers 60% din timp cu 110km/h constant)

 

Eu am scos asta-vara consum de 8.2% cu 320d+cutie thule pe 1100km, la o viteza medie de 105km/h. Dupa 3000km, cu tot cu mers prin insule, m-am intors cu 8.4% consum. Nu stiu de unde scoateti consumurile astea de 4, cred ca le resetati si va dati la vale :)

 

Au evoluat motoarele de acum 10 ani, obisnuiti-va cu ideea. Daca mergi linistit cu masina scot consumuri f bune.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Fugi de-aici cu consumurile alea. Poate daca faci consumul pe 30km de mers constant, ca la un drum de 1000+km e tare greu sa scoti 130km/h medie, dar aminte cu 5.x% consum. O singura data am scos 5.3consum (Bucuresti-Bankso si retur, dar am mers 60% din timp cu 110km/h constant)

 

Eu am scos asta-vara consum de 8.2% cu 320d+cutie thule pe 1100km, la o viteza medie de 105km/h. Dupa 3000km, cu tot cu mers prin insule, m-am intors cu 8.4% consum. Nu stiu de unde scoateti consumurile astea de 4, cred ca le resetati si va dati la vale :)

 

Au evoluat motoarele de acum 10 ani, obisnuiti-va cu ideea. Daca mergi linistit cu masina scot consumuri f bune.

LYM, drum facut spre Germania, 500km 46 litri pusi, media iese 6l/100.

Mai mult nu pot sa zic,

Nimic sa ma sperie, sau sa ma surprinda.

 

Pot sa mai zic daca mai e nevoie pe un topic mai dedicat.

 

A, motoarele NU au evoluat pe cat vor constructorii sa ne faca sa le cumparam. Sunt doar mai pretentioase, dar asta uita sa o spuna!

Constatam mai tarziu treaba asta pe pielea noastra.

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Mai du-te bimmer la culcare cu e90-ul ĂŁla al tĂŁu. Pe toate topicurile,in orice problemĂŁ ĂŽl ridici ĂŽl slĂŁvi și e mașina supremĂŁ 😂😂E o mașinĂŁ bunĂŁ, ĂŽnsĂŁ limiteazĂŁ te la asta, au trecut vreo 15 ani de la producerea ei,lucrurile au evoluat. Nu or mai fi așa fiabile mașinile, ĂŽnsĂŁ sunt al dracu de frumoase/performante/confortabile. Din respect pt Wykthor și cei ce am avut e90 și știm cât consumĂŁ motorul ĂŁla, terminĂŁ cu aberațiile de consum 5 la 130 medie vitezĂŁ plus portbagaj.
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

:) Hai sa ma ma bag si eu in discutie vis a vis de consum, cu F10 525d Xdrive in oras imi consuma undeva la 9-11, exterior la drum lung sub 7-8.5 iar asta G30 520d imi consuma in oras aprx 8 iar in afara intre 5.5 si 7( valori in functie de trafic, autostrada, etc) Edited by coco1382
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stricati topicul ca de obicei. Stop, gata, nu mai scrieti de consum nimic, da-o naibi de treaba, stricam toate topicurile cu contraziceri de 2 lei. Gata toate consuma 1 la suta sa fie bine pt toti.

Un moderator daca ar vrea sa curate posturile legate de consum, aici vorbim de modelul seria 5 g30, nu contraziceri legate de consum la masini.

Edited by branevl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la altceva.

 

De atitudinea despre care spui tu, m-am lovit intr-un showroom Maserati acum 5 ani cand am intrebat de ce e asa ieftin Ghibli.

M-a masurat ala scarbit din cap pana in picioare cu o privire de genul "mai saracule, ce tot spui?!"

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@LYM la masina mea, consumul se reseteaza automat dupa fiecare plin (am 4 optiuni de vizualizare, nu am incercat si nici nu stiu sa editez, nu ma intereseaza: consumul de la iesirea in fabrica, consumul individual unde poti seta doar data din care vrei sa iti arate consumul, consumul de la ultimul plin si consumul de la inceperea calatoriei, care se reseteaza in fiecare zi). am facut plinul la iesirea din Odesa, iar pana in Kiev, regim autostrada, 130KM/h, am scos un consum de 5.9L/100km, 400 si ceva kilometri, cu o medie de viteza de peste 110 (am pus o poza pe pagina din urma).

Legat de consumul de 4L/100km (4% nu este corect, apropo), faceam referire la faptul ca daca mergi la drum intins, in afara, unde nu te poti deplasa legal cu viteze de peste 90km/h, poti scoate acest consum, desi nu este dat nici macar in carte.

In Germania, oras combinat cu autostrada am scos consum de 10L/100km, de la o alimentare la alta, dar am mers ca in Germania. mai precis, consumul la pompa a fost de 10.3, iar pe computerul de bord imi afisa in mod prietenos un 9.3... bine, si la pompa, depinde de fiecare pompa cand se opreste, si cat mai torni dupa... mai poate inghiti 3-4 litri.

 

Vreau sa imi cer scuze daca postarile mele au jignit pe cineva. De acum inainte voi incerca sa pastrez pe privat conversatiile cu cei interesati, vad ca, in continuare exista, aceiasi mentalitate.

Multumesc!

Cred ca e o neintelegere, eu vorbeam de consumul de 4.x postat de bimmer, nu de ce ai spus tu.

Masina ta nu o cunoesc personal, de asta ti-am si laudat consumul si am zis ca motoarele evolueaza si implicit vor fi mai eficiente (practic consuma mai putin ca 320d-ul meu :) )

 

Din punctul meu de vedere nu trebuie sa-ti ceri scuze pt nimic, eu chiar iti admir masina si cochetez cu ideea de a lua si eu una :)

 

Cei de la BMW (Germania, nu Romania, sa nu confundam, masina am comandata-o la BMW AG Berlin) au fost foarte flexibili si chiar au vrut sa faca afacerea, pe cand cei de la A Romania...zici ca erau gravizi dar virgini in acelasi timp, cu pusee de voma, si constipati. Am fost la ei in showroom imbracat lejer, jeans, tricou, si parca vroiau sa ma dea afara, nu pot sa inteleg...Asa si la Baneasa... din pacate.

La M Romania totul ok, abordare buna, nu ne-am inteles la pret.

In partea cealalta, la nemti, o abordare total diferita, nota 10. Mentin legatura cu ei pe Whatsapp si tot timpul comunicam, pot spune ca am devenit prieteni.

Cu aceeasi impresie am ramas si eu dupa 2 drive test-uri la BMW Baneasa. Cand aud ca vrei sa iei pe persoana fizica se uita la tine ca la ultimul sarac, chit ca eram cu banii 'in buzunar', cum s-ar zice. Au zis ca-mi trimit ei ofertele pe mail, n-au mai trimis nimic, iar cand am revenit cu un mail nu mi-au mai raspuns deloc.

Am incercat si la un alt dealer si am avut o abordare similara.

 

Nu pot intelege abordarea asta, dar ei sa fie sanatosi, nu ducem lipsa de locuri de unde sa ne luam masini :)

 

Apropo, poti sa-mi dai cateva detalii ale dealerului din DE de la care ai luat tu masina? M-ar interesa sa initiez o discutie cu ei.

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt fanul unei marci anume, toate masinile sunt misto, tehnologizate, etc. (Sfanta treime), si nu numai. Cei de la BMW (Germania, nu Romania, sa nu confundam, masina am comandata-o la BMW AG Berlin) au fost foarte flexibili si chiar au vrut sa faca afacerea, pe cand cei de la A Romania...zici ca erau gravizi dar virgini in acelasi timp, cu pusee de voma, si constipati. Am fost la ei in showroom imbracat lejer, jeans, tricou, si parca vroiau sa ma dea afara, nu pot sa inteleg...Asa si la Baneasa... din pacate.

 

 

M-ai convins, vrei sa fim prieteni? :laugh:

 

Mi se pare asa puerila faza asta, cu ''sunt fan X'' intr-o era in care masinile sunt proiectate de departamentul de marketing. Cumperi pachetul pe care il consideri mai bun pt tine, clar nu pot fi diferente majore intre masini din aceeasi clasa la marci diferite.

 

Referitor la atitudinea angajatilor BMW subscriu, majoritatea te intampina cu un aer superior, insa fix dupa lockdown, am fost la ei pt un Recall si atitudinea parea total diferita, mult mai dispusi sa te ''agate''.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu cred că-i de la pălincă, aș merge pe antenele 5G

Te-ai bucura si mai mult pentru.mine daca iti spun ca din calculul de mai sus au lipsit fix 204km!? 204km fiind pana la o granita.. de care am uitat..

Adica facusem de fapt 704km cu 46 de litri.

(Nu de altceva decat corectitudinea fata de ce stiu sigur despre masina mea (...) ma plictisisem de ceva vreme sa tot fac calculul, la cati litri de motorina a baut masina asta.. 750-815km era norma care trebuia sa o faca cu 50 de litri! Stiam ca ceva nu "iese" cand am scris mai sus..)

 

Asadar, pentru cati mai apuca sa citeasca, pana intra moderatorii pe panarama asta de subiect - consum masina - sa stearga ce e de sters, fiecare dupa cum isi stie masina.

Si aici se termina-incepe totul.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

cand sa fac testul, m-au chemat pe calea Floreasca, pe la un garaj privat, pe la o firma, m-am intalnit cu o domnisoara.. totul extrem de dubios... luam masina din garaj, ce sa vezi, "range" 50 KM. cred ca se asteptau sa le fac eu plinul... m-am gandit mai tarziu, nu am realizat in acel moment... ))

 

Faza tare am trait la dealerul Volvo din oras. Ma duc la ei, salut si intreb despre S90 si daca au ceva pe stoc. Raspuns: am avea una pe stoc, este 42k dar n-are rost noua ca vinde un 'doctor' masina lui, impecabila, cu 35k E si are doar vreo 60mii km. Imi venea sa-i f*t una.Masina aia era 10/2016, deci 4 ANI! Astia chiar au impresia ca ne-am nascut ieri sau nu stiu, poate la ei intra doar oameni ce castiga bani la pacanele si nu cunosc valoarea banului!?

Si tot asa a ramas ca imi trimite specificatii si poze cu masinile si...pauza, la Anu' si La Multi Ani!

Bine ca mi-am amintit de faza si redactez repede un mail la volvo ro :thumbsup:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pai e simpla treaba cu reprezentanti de vanzari sau cu dealerii: ei au un target de vanzari asumat de catre angajator si un alt ''target" al lor si anume ca isi iau fel si fel de comisoane de la firme de leasing si cumva constrang clientul sa cumpere un bun indicat de ei si cu finantarea indicata de ei.

Un caz concret cu un client de-al meu( lucrez la o firma de leasing :) ) care s-a dus la reprezentanta BMW din Craiova cu dosar deja aprobat si a fost informat de catre reprezentantul de vanzari de acolo ca daca renunta la finantarea mea si ia de unde ii indica el, o sa ii ofere 6 luni garantie extra si nu stiu ce schimburi de consumabile, de parca de la el venea oferta asta, asa fara numar, fara numar!!! ))) V

 

Va dati seama ce jungla este prin aceste reprezentante si cati clienti agata? :)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea profitului vine din comenzi corporate, cu flote de masini de peste 30 de masini, pana la 100-150. Va dati seama ca atentia lor este indreptata catre persoanele juridice, dar asta nu scuza atitudinea lor catre persoanele fizice. Plus ca daca esti un profesionist iti poti da seama cine vine doar gura casca si cine se gandeste serios sa ia o masina. Pe ala gura casca il expediezi amabil, ca de aia esti profesionist, altfel esti doar un cioflingar care nu are ce cauta pe jobul ala.

 

Ahh, si ca idee, cel mai vandut model BMW in ultimii doi ani in Romania este cel mai probabil X5, apetitul romanilor pentru SUV-uri mari nu are limita. :)

Edited by Kragod
Link to comment
Share on other sites

Din pacate profesionistii sunt din ce in ce mai rari, iar cioflingarii in nr cat mai mare, eu m-am lovit de ei si la Merc si la Toyota

- la Merc, eram interesat de un A (cu 20k km), pt sotie, avea plafonul putin afectat de grindina, am intrebat de reducere fata de pretul cerut, mi s-a raspuns arogant "dar e masina folosita, doar nu vreti sa fie in stare perfecta", apoi am aflat ca era masina lui de serviciu, probabil o lua el cu un discount generos daca nu se vindea

- la Toyota, am cerut initial o oferta de pret, mi s-a spus de un discount de 5%, dupa cateva luni am mers la test drive, acelasi dealer, alta persoana de vanzari. M-a intrebat de vreo 4-5 ori daca chiar sunt interesat de achizitie, chiar eram. Cand am ajuns la discutia despre pret, mi-a oferit pretul de lista, ii spun ca un coleg mi-a oferit 5% discount cu cateva luni in urma, replica a fost 'mergeti si luati de la colegu'. In cele din urma al luat masina de la Brasov, unde am avut o experienta cat se poate de placuta, diferenta clara intre un profesionist si un cioflingar.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pe G30 540i, cu frâne M, intra janta de 18’?

 

Aceeași dimensiune sau 2 lĂŁțimi?

 

Echipare iarna.

 

Eu zic ca intra, poti lua acceasi dimensiune pe 18, eu asa am luat. Intra sigur ca mai are un coleg pe forum la acelasi motor.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.