Jump to content

Bmw x6 a luat foc in mers


Message added by Romulus,

AVERTISMENT: Atenție mare cum folosiți cuvintele și cum vă adresați celorlați!

Recommended Posts

Screenshot-2021-06-28-at-09-59-37.png

Mulțumesc frumos domnul Neo! O sa sun când ajung in Germania cĂŁ acuma sunt in concediu acasĂŁ in vederea unei eventuale vizite la ei! Dar eu astĂŁzi tocmai ce am schimbat uleiul in transmisie și m-am gândit sĂŁ dau un ochi și la admisie și rĂŁcitor sĂŁ vĂŁd cum se prezintĂŁ! Le-am spĂŁlat și urmeazĂŁ sĂŁ le pun sus zilele urmĂŁtoare! Sper sa nu afecteze eventuala vizita la service in Germania! ĂncĂŁ o datĂŁ mulțumesc pt informație! Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ce faza nasoala. Si mie mi-a fost schimbat racitorul de gaza acum aproape 2 ani si tot mai pierde ceva lichid de racire...sa spunem minim 100ml la fiecare 10.000km.

 

Casco aveai?

 

Ca sa vedeti ce am patit eu cu prietenii lui Romulus de la Bavaria Militari, Romulus care acum 2 ani cand am deschis un topic in care relatam problemele de colaborare cu ei, mi l-a sters, ba mai mult a si sugerat ca mint, ca de, ii afectam colaborarea pe care el o are cu ei. Evident, nu am putut tine topicul activ ca de, forumul nu este al meu, este a lui Romulus.

 

In urma topicului asta, mi s-a aprins beculetul ca desi eu am schimbat acel racitor de gaze acum aprox un an jumate(nici eu nu mai stiu exact), dupa ceva vreme tot a trebuit sa completez cu lichid de racire.

Pe 2 martie anul acesta am facut cea de-a 4-a revizie, la aprox 92.500km.

La o saptamana distanta, mi-a venit masina noua si , ca atare, G30-ul a stat mai mult in parcare, vanzand-o fratelui. El si-a inmatriculat-o vineri pe 14 mai la mai putin de 92.600km.

 

Saptamana urmatoare si-a dus-o la un detailing, curatandu-i si motorul. Cand am ridicat capota sa vad cum arata la motor, am observat si nivelul lichidului de racire, fix la semnul de minim desi eu completasem candva in urma si il lasasem la maxim. Cum am coborat capota, am uitat imediat despre lichidul de racire.

Acum ma intreb, ce inseamna la Bavaria revizie? Doar schimb de ulei? Nimeni nu face nicio inspectie vizuala si chiar nu se aloca 5 secunde sa se uite la nivelul lichidului de racire tinand cont de istoricul masinilor bmw? Se lasa totul in seama clientului si/sau in seama norocului?

 

Dupa ce a aparut acest topic iar masina a facut de pe 14 mai aproximativ 2500 km si tinand cont ca la revizia de pe 2 martie nu am schimbat filtrul de aer(nu mai intru in detaliile acestui filtru), sun la Bavaria si programez schimbarea filtrului pntru data de 29 iunie si cer insistent verificarea racitorului. Se ajunge la concluzia ca trebuie schimbat din nou( se va face gratis), insa nu este timp fizic ca acest lucru sa se intample mai repede decat data de 15 iulie.

Frate-miu platise pt concediu si trebuie sa plece pe 10 iulie.

 

Imbecilului de frate pe care il am, i se pune de catre Bavaria o hartie sub nas prin care i se aduce la cunostinta ca daca el mai foloseste masina, isi asuma riscurile care decurg. Prostul o si semneaza. Adica acesti nenorociti il pun pe naiv sa semneze ca nu are voie sa se deplaseze nicium cu masina iar toate astea pe o problema recunoscuta de BMW, pe o deficienta tehnica a lui BMW. Nici macar nu i s-a dat o copie a hartiei pe care a semnat-o, atat de prost e el si atat de hoti sunt astia.

 

 

Sun eu la Bavaria pe 29 iunie si ii explic ca omul are nevoie de masina pe 10 iulie. Ramane sa ne auzim la telefon astazi, 7 iulie. Ne auzim la telefon si mi se spune ca ei nu au timp de masina, pt ca e aglomerat si ca sa vina pe 20 iulie(racitorul este deja ajuns). Ii explic din nou ca e o situatie speciala, ca chiar pierde niste bani tinand cont ca trebuie sa plece la 1300km distanta, ba mai mult ii atentionez ca nu au procedat etic punandu-l sa semneze acea hartie pt ca daca masina ii ia foc, asiguratorul nu il va despagubi. Ii explic insistand ca efectiv l-a bagat pe naivul asta intr-un colt. Raspunsul a fost clar ca nu e timp.

Ba mai mult mi se spune ca de fapt timp este pe 20 iulie. Ii dau replica ca e o programare facuta pt 15 iulie, inca de pe data de 29 iunie. Mi se spune ca nu e adevarat.

Oricum, pt frate-miu 15 sau 20 iulie e totuna.

Adica dupa ce ca il bagi in colt si il constrangi sa nu foloseasca masina, nici nu consideri asta ca fiind o prioritate pt tine, ca omul sa isi recupereze masina, mai ales ca pierde si niste bani platiti pt concediu.

 

Cam asta este BMW si nivelul lor de servicii si etica in Romania prin Automobile Bavaria.

 

Il astept pe Romulus sa imi stearga aceasta postare si/sau, mai frumos, sa imi suspende contul.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Edit, tu trebuie sa ĂŽnțelegi ca problema asta este la oricare dealer si reprezentanta dau mai bine spus, de la fiecare reprezentanta exista un dealer de genul, nu e vorba ca e Bmw.

 

Acum a doua explicație, daca nu i dĂŁdeau foaia aia sa o semneze, daca ar fi luat foc mașina, dealerul ( implicit ) consilierul ar fi fost vinovați pentru ca nu i au transmis proprietarului in scris si acesta sa ia la cunoștința ca daca mai merge cu mașina i poate lua foc mașina.

 

Acesta este riscul ca sa zic asa, al tau ca proprietar de mașina, daca nu au loc, nu au loc, gândește te daca vin 50 de oameni pe luna care zic ca ei au o situație speciala si nu pot sa astepte pana la data programĂŁrii.

 

Crede ma ca asta fac in fiecare zi, daca reprezentanta chiar nu te poate ajuta, nu va rãmâne nimeni peste program sau sa Întârzie alt client pentru tine ca ai tu concediu.

Gasesti alta soluție ĂŽnchiriezi mașina, prieten, familie, etc..

 

Din pacate a procedat corect reprezentanta, daca nu s ar fi dus la ei, nu i ar fi dat nimeni hârtie.

 

Oamenii si au fĂŁcut treaba, tu dupĂŁ te duci sa i dai in judecatĂŁ ca nu te au atenționat de faptul ca mașina poate lua foc.

 

Faptul ca nu au ei loc, nu este problema lor, te duci in alta parte sau astepti sa faci la ei.

 

Deși stiai demult sau credeai ca pierde antigel, de abia acum când ĂŽnainte de concediu te ai gandit sa i spui fratelui sa se ducĂŁ sa investigheze problema.

E perioada când vine lumea cu probleme de luni de zile sau ani de zile, dar vor repede acum ca pleacã in concediu. Imi pare rãu pentru ei, dar e strict vina lor.

 

Nu mai zic sa se lase si cu morți..doamne ferește in caz de un incendiu, clar dealer si angajat va fi rĂŁspunzĂŁtor de tot ca nu ti a dat in scris ca mașina poate lua foc.

 

Ti as fi zis daca puneai o ĂŽntrebare ca mai bine sa se ducĂŁ dupĂŁ concediu la verificare, iar in caz de ceva aveai Casco.. dar sa pleci acum cu aceasta problema știind ce poate sa se ĂŽntâmple cu riscul ca asiguratorul sa nu te despĂŁgubeascĂŁ, ar fi prea riscant, deși eu zic ca asiguratorul te despĂŁgubește indiferent de hârtia aia sau nu. Aia e pentru acoperirea lor ca si verificare fĂŁcutĂŁ .

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Pot intelege atentionarea prin acea hartie, insa nu pot intelege de ce ei nu au verificat de la sine initiativa racitorul cand a fost masina la revizie, pt ca masina a fost dusa la ei cu nivelul de lichid la minim. Nu pot demonstra asta, insa trebuie sa fiu crezut pe cuvant.

Pot intelege atentionarea prin acea hartie, insa nu pot intelege de ce nu se fac demersuri ca clientul sa isi recupereze cat mai repede dreptul de a conduce masina, mai ales ca e si o situatie speciala.

Evident ca fiecare client pretinde ca este intr-o situatie speciala. Dar aici chiar este: masina poate lua foc, asiguratorul nu il despagubeste pt ca frate-miu a semnat acea hartie, iar banii de concediu sunt pierduti.

 

@WIN, masina a fost intretinuta la Bavaria. Cand o duci la revizii, verifici. Nu doar schimbi ulei. Eu sunt absolvent de geografie. Ei se pretind reprezentanta de BMW. Ei trebuiau sa observe pe 2 martie. Nu trebuie sa fac eu corelari cu nivelul de racire, cu istoricul masinilor diesel bmw, cu un topic de pe forum, cu nevoia lui frate-miu de a pleca in concediu, sa ma gandesc eu la o eventuala hartie care i se poate pune sub nas sa o semneze, ceea ce implict inseamna nedespagubire din partea Casco etc. Situatia a fost creata de ei prin indolenta. Evident, lucrurile subt greu demonstrabile din partea mea.

 

Si nu mai pot intelege de ce nu au pus folie pe tapiseria bej pt care a platit 3000 de lei sa ii fie curatata, iar tapiseria este murdara peste tot de ulei de la salopeta mecanicului. Iar volanul la fel, era lipicios ca uns cu miere..evidet ca murdaria nu se vedea, volanul fiind negru

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@edit, ai dreptate, nivelul scĂŁzut de antigel in contextul problemei deja cunoscute, trebuia sa ii facĂŁ sa verifice din proprie inițiativa starea racitorului de ulei. Abia atunci se putea spune ca au fĂŁcut tot posibilul sa fie clientul in siguranța.

 

Cat despre concediul fratelui tĂŁu, e pacat sa piardĂŁ banii, nu stiu cat de bine va aveți, sa nu te superi pe mine ca sugerez asta, faceți schimb de masini cat sa nu rateze concediul, dacĂŁ ai ĂŽncredere in el cum conduce și nu ai alte restricții din partea companiei de leasing.

Link to comment
Share on other sites

Nu e problema, ia-s da-o pe a mea, ca nu am nicio restrictie.

Faza este ca sambata pe 10 am intalnirea de 20 ani de la facultate. Fac o escala si las copilul la socri la Comarnic si ma duc la Iasi apoi.

Deci in weekend-ul asta ar trebui sa fac si eu 900km.

Weekendul viit am o nunta la Buc. Iar duc copilul la comarnic si trebuie sa ma duc duminica sa il iau. Fac si atunci 500km.

Deci tot un drac e.

 

Nu am pretentia sa fi facut ei verificari la racitor la revizie pe 2 martie, pt ca programul lor era deja facut pt ziua respectiva.

Dar sa fi avut bunavointa sa se uite la lichidul de racire si sa spuna sa vin cu o alta ocazie sa verifice racitorul.

 

Sau macar sa prioritizeze acum, tinand cont ca e risc de a lua foc.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are bre nimeni grija de mașina ta,inafara de tine,cu atât mai puțin un service.

 

Aia ii doare n sula,pleci din curtea lor și la colt iti cad rotile.

 

Faci o reclamatie și atât,dacĂŁ vor ,o repara,dacĂŁ nu,nu.

 

Aici e haos,nu se respecta nimic și pe nimeni.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Edit pentru treaba cu tapițerie murdara, pentru verificĂŁrile pe care nu le fac, deși ar trebui, ti am dat prima explicație, asta e nivelul reprezentantelor din România ( nu toate ).

 

La revizie ar trebui verificate lichidele, ca sa te asiguri ĂŽntotdeauna si ca sa ai dreptate e bine sa specifici clar, pe lângĂŁ revizie vreau sa notati pe intrarea in service ca vreau sa fie verificate plĂŁcuțele de frâna, lichidele, daca e cazul completare si verificare sa nu fie vreo problema in caz ca sunt scĂŁzute si tot ce mai vrei tu sa spui.

 

Consilierul e obligat sa scrie, ĂŽnsĂŁ ești in continuare precaut si spui ca vrei sa vezi unde a trecut tot ceea ce ai specificat tu, dupĂŁ ce verifici ca sunt trecute ĂŽți dai semĂŁnĂŁturĂŁ pe comanda.

 

Nu se verifica presiunea in sistemul de rãcire decât daca clientul reclama o problema ca pierde antigel.

 

 

Chiar daca la revizie eu ar teebui sa verifice 50 puncte ( dau exemplu ), ar fi bine ca unele sa le mai si specifici tu o data cum ti am zis mai sus. Asta pentru siguranța ta.

 

 

Mai e o problema, pe lângã faptul ca ei nu au verificat, tu nici nu ai zis ca in continuare conpletezi cu antigel.

Pentru ca ei chiar daca ĂŽși fĂŁceau treaba si completau cu antigel, nu aveau de unde sa viseze ca tu in continuare ai probleme pe la rĂŁcitor fiind si schimbat cu altul nou.. nu ti face nimeni asemenea verificĂŁri.

 

 

Nu mai insista cu asigurarea Casco, nu cred sa ai probleme cu asigurarea in caz ca ĂŽți ia foc masina si ai foaia aia semnatĂŁ.

Nu are de ce sa se lege asiguratorul de tine, nu are de unde sa știe ca ai semnat tu foaia aia, nu are nici o baza legalĂŁ chiar daca stie, doar ca este acoperit dealer respectiv in caz ca vrei sa l dai in judecatĂŁ.

 

Asigurare Casco nu se face in funcție de unde ĂŽți faci tu mentenanța, daca tu nu faci niciun schimb de ulei la Bmw nu vine sa zicĂŁ asiguratorul ca nu ti deconteazĂŁ reparația ca nu ai fost la Bmw.

 

100% nu vei avea nici o problema cu asiguratorul. Nu asta e problema aici. Problema este ca totuși este un risc la câte mașini au luat foc si sa mai pleci si in afara e riscant, un risc foarte foarte mic, probabil de 0,01% ceva de genul, ĂŽnsĂŁ este un risc.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Macar sa dea piesa și sa mergi la o alta reprezentanta din același grup unde prinzi programare mai repede

 

Am propus sa merg la Baneasa ca poate ei sunt mai liberi. Au spus ca nu e posibil, fix cu argumebtele lui Win. E ceva normal, in fapt. Nu am nicio problema.

 

Voiam sa scriu in mesajul anterior "i-as", nu "ia-s" :).

 

Este drept ca si eu am neglijat problema racitorului. Scrisesem pe topicul de prezentare ca dupa schimbarea primului racitor a trebuit sa mai completez cu lichid de racire de vreo 3 ori in primele luni iar feebdackul colegilor a fost ca e normal pana se umple instalatia.

 

Ulterior, cred ca am mai completat la un an distanta. Cumva mi s-a parut partial normal si la completarile recente, insa dupa ce a patit colegul, m-a luat panica si am zis sa verific.

Pacat ca am sters topicul ala (mentionasem completarile ulterioare schimbarii racitorului si puteam localiza totul mult mai bine in timp)..insa nu mai incapeam oe topic de raul imbecililor care nu mai puteau de grija mea ca am trecut la Audi.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tot alegerea ta a fost ștergerea topicului, pana la urma se putea doar Ănchide 😁.

 

Eu de aia ti am si zis, ca știu clar ca te ai plâns de minim 2 ori ca inca completezi cu antigel, normal este o singura data sa completezi dupĂŁ ce ai umblat la sistemul de rĂŁcire, daca trebuie si a doua oara ĂŽnseamnĂŁ ca este o problema.

 

In schimb puteai sa suni la 4-5-6-7 reprezentante din București si de pe lângĂŁ București care sa facĂŁ procedura cap coada, adicĂŁ sa le explici problema, sa faci programare pentru verificare/ĂŽnlocuire rĂŁcitor, sa aibĂŁ piesa pe stoc si sa aibĂŁ si timp pana pe 20.. deși s ar putea sa nu fie asa simplu deoarece tu ai campanie de egr efectuatĂŁ de alt dealer si de asemenea ai si garanție de piesa de la dealerul respectiv, nu știu cum se deconteazĂŁ piesa asta de alt dealer, posibil sa poți doar la cei care au fĂŁcut deja operatiunea.

Link to comment
Share on other sites

Sunt ferm convins ca am completat de 3 ori imediat dupa schimbarea racitorului si inca o data la aproape un an distanta.

 

Luasem un litru de apa distilata inca de cand mi s-a aprins in bord indicatorul care imi spunea cand a aparut problema la Egr-ul original din fabrica.

Atunci am gasit bazinul aproape uscat si am turnat juma de litru.

 

Dupa schimbarea racitorului, am pus imediat de 3 ori, iar la distanta mai mare de timp, cand am vazut ca tot mai trebuie, am pus apa distilata ramasa pana am ajuns la partea care indica maximul acceptat de umplere.

Acum era la minimul acceptat de umplere.

 

Exista posibilitatea ca de fapt schimbarea racitorului sa nu fi rezolvat anterior problema si de fapt sa fie necesar intreg EGR-ul a fi schimbat?

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salutare baieti, vin si eu in discutia racitorului cu simpaticii din craiova de la reprezentanta. o sa va zic povestea mea poate se regaseste cineva in situatia mea.

Acum 1 an jumate aflu de situatia cu racitorul de gaze din prisma faptului ca o domnisoara ma loveste si cei de la bucuresti in timp ce faceam programarea pentru revopsire bara spate imi spun ca am si rechemare si nu facem ambele probleme in acelasi timp, zic eu clar ( uite ma ce baieti calumea) ma duc in craiova, vb cu tipul de se ocupa de masina si imi zice sa mai astept 1-2 saptamani sa vina racitorul de gaze sa facem ambele schimburi , zic clar asa facem. Dupa 2 saptamani revin eu cu un apel catre bmw mai ales ca bara era lovita si nu imi placea sa merg cu ea asa, se tergiverteaza putin situatia eu mai si citisem vestitele bmw uri de luasera foc si deja panicat aproape la 1 luna de la discutie ii sun pe baieti sa vin sa bag masina sa fac revopsirea si daca ajunge piesa facem schimbul daca nu data viitoare. Am fost am bagat masina 2 zile in service mi-au dat-o inapoi totul bun mai putin faptul ca racitorul nu venise si atunci mi se aduce la cunostinta ca se verifica integritatea si daca e totul ok nu se schimba, atunci m-am aprins si le zic la baieti ca nu sta treaba asa ca m-am interesat si eu.

Mai trec alte 2 saptamani in care zic , gata pana aici le fac plangere la germanica. Trimite baiatul frumos un e-mail marti sau miercuri plin de nervi catre germanica si subit joi ma suna ca a ajuns piesa mea in craiova si sa o duc luni sa o fac ca vineri deja aveau programul plin. Luni am fost cu masina in reprezentanta schimbat racitorul fara EGR . trecu ceva timp ( cateva luni ) in care mi se arsa modul TMS si ma duc la mecanicul meu cu care lucrez din craiova si imi zice ca inafara de eroarea de TMS am o problema si la EGR, ii zic ce naiba de problema sa am ca eu nu am nici un martor in bord totul verde si roz in capul meu. El imi spune ca nu s-a inregistrat o eroare pe clapeta EGR si recomanda schimbarea fiind electrica, am zis bun nu e problema o schimb, am facut comanda de ea si astept sa ajung la revizie sa fac toate schimburile ca nu imi place sa intru prea des in service cu masina. Concluzia e simpla daca va intarzie , apelati la e-mail in germania unde a lasat si un coleg de al nostru mai sus , 2 intrebarea mea pentru voi , nu trebuia oare sa imi schimbe si EGR ul in momentul in care s-a schimbat si racitorul sau rechemarea se face doar pe racitor nu si pe EGR ?

Va salut si o zi buna.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

salutare baieti, vin si eu in discutia racitorului cu simpaticii din craiova de la reprezentanta. o sa va zic povestea mea poate se regaseste cineva in situatia mea.

Acum 1 an jumate aflu de situatia cu racitorul de gaze din prisma faptului ca o domnisoara ma loveste si cei de la bucuresti in timp ce faceam programarea pentru revopsire bara spate imi spun ca am si rechemare si nu facem ambele probleme in acelasi timp, zic eu clar ( uite ma ce baieti calumea) ma duc in craiova, vb cu tipul de se ocupa de masina si imi zice sa mai astept 1-2 saptamani sa vina racitorul de gaze sa facem ambele schimburi , zic clar asa facem. Dupa 2 saptamani revin eu cu un apel catre bmw mai ales ca bara era lovita si nu imi placea sa merg cu ea asa, se tergiverteaza putin situatia eu mai si citisem vestitele bmw uri de luasera foc si deja panicat aproape la 1 luna de la discutie ii sun pe baieti sa vin sa bag masina sa fac revopsirea si daca ajunge piesa facem schimbul daca nu data viitoare. Am fost am bagat masina 2 zile in service mi-au dat-o inapoi totul bun mai putin faptul ca racitorul nu venise si atunci mi se aduce la cunostinta ca se verifica integritatea si daca e totul ok nu se schimba, atunci m-am aprins si le zic la baieti ca nu sta treaba asa ca m-am interesat si eu.

Mai trec alte 2 saptamani in care zic , gata pana aici le fac plangere la germanica. Trimite baiatul frumos un e-mail marti sau miercuri plin de nervi catre germanica si subit joi ma suna ca a ajuns piesa mea in craiova si sa o duc luni sa o fac ca vineri deja aveau programul plin. Luni am fost cu masina in reprezentanta schimbat racitorul fara EGR . trecu ceva timp ( cateva luni ) in care mi se arsa modul TMS si ma duc la mecanicul meu cu care lucrez din craiova si imi zice ca inafara de eroarea de TMS am o problema si la EGR, ii zic ce naiba de problema sa am ca eu nu am nici un martor in bord totul verde si roz in capul meu. El imi spune ca nu s-a inregistrat o eroare pe clapeta EGR si recomanda schimbarea fiind electrica, am zis bun nu e problema o schimb, am facut comanda de ea si astept sa ajung la revizie sa fac toate schimburile ca nu imi place sa intru prea des in service cu masina. Concluzia e simpla daca va intarzie , apelati la e-mail in germania unde a lasat si un coleg de al nostru mai sus , 2 intrebarea mea pentru voi , nu trebuia oare sa imi schimbe si EGR ul in momentul in care s-a schimbat si racitorul sau rechemarea se face doar pe racitor nu si pe EGR ?

Va salut si o zi buna.

Hai noroc ĂŽncĂŁ o datĂŁ!!

Ăn legĂŁturĂŁ cu ce ai spus tu cĂŁ la service o sĂŁ ĂŽți verifice și dacĂŁ e totul ĂŽn regulĂŁ nu schimba nimic pot sĂŁ ĂŽți spun cĂŁ așa au pĂŁțit și doi prieteni de ai mei in Germania!

Le-a apĂŁrut pe Idrive mesaj cum , cĂŁ , ar avea rechemare, s-au dus la reprezentanta și aia de acolo au constatat cĂŁ totul e ĂŽn regulĂŁ și nu au fĂŁcut nici o ĂŽnlocuire nimic! E vorba de un 320 GT 2016 și un seria 3 normal tot 320. Ambele motoare cod b47!

Eu am dat tot jos de pe mașinĂŁ și am curĂŁțat acasĂŁ(galerie admisie,rĂŁcitor și egr) mașinĂŁ e 320 f31 cod b47 cu aprox. 200k km. Au fost destul de.murdare ,cel puțin admisia!

Nu am avut nici o eroare mașina nu pierdea antigel mergea perfect,eu am vrut sa fac asta ca o mentenanțĂŁ.

Și legat de ĂŽntrebarea ta egr e una și rĂŁcitorul e alta! Egr e prins de rĂŁcitor și probabil se schimbĂŁ și ĂŁla (cred cĂŁ el e problema majorĂŁ,nu rĂŁcitorul care e doar un radiator...) nu știu sĂŁ ĂŽți spun exact care și cum se schimbĂŁ.

Edited by CristiOsman
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.