Jump to content

Recommended Posts

1 minute ago, BaXXon said:

( nu stiu ce masina ai ca sa inteleg )

Podeaua portbagajului e la nivel sau e in adancime ? Mersi de lamuriri.

Acum am un A6 55 TFSI e, care are bateria in portbagaj.

E in adâncime, doar ca in apropierea scaunelor din spate e putin ridicată.

IMG_0554.thumb.jpeg.2b4ba87d5fddf8841ef8ce49eac2f999.jpeg

O chestie care am uitat sa o menționez, mașina avea camere înloc de oglinzi, am rămas surprins cat de bine se văd față de cele convenționale, doar ca îți ia ceva timp să te obișnuiești. Tot pe normale o să merg ca sunt mai ieftine de schimbat dacă cineva îți rupe oglinda 😬

Link to comment
Share on other sites

Dpmdv asta e un dezavantaj cand nu are " flat bed " daca rabatezi bancheta spate.

Clar. ce mi se potriveste mie, la altii nu conteaza :), io am o obsesie cu podeaua continua .

Totusi 500 L e cam putin la clasa ei.

Link to comment
Share on other sites

Acum ca eu sunt la al 3-lea EV, am complet schimbata perceptia despre o masina fata de cand aveam diesel. Bine, sunt si mai batran acum 😛

Drept urmare, foarte fain review-ul. 

2 comentarii adaug:

- a introdus skoda istoric de incarcare in aplicatie. Ca persoana care fac spre 40-50k km pe an, am maxim 2,3 incarcari fast charge pe luna. Asta inseamna ca range-ul real de 250-300km este suficient pt majoritatea drumurilor mele. Spun de acest range pt ca bateria o incarc maxim 80% si nu prea cobor la sub 20%. E setata default asa din sw si nu am schimbat

- acum sunt la Bucuresti venit pt un concert. Am plecat sambata dimineata din Tm cu 100% si am oprit dupa Sibiu ca sa manc ceva. Pana am comandat si venit mancarea + mancat, cu ultra fastcharge, aveam deja 90%+ bateria.

Am oprit apoi la Pitesti la supercharger Tesla pt ca ne trebuia la baie si pana am rezolvat problema, am incarcat ca acum ajung inapoi din B la supercharger. Unde probabil ca vom mai face pishu odata...

In concluzie, acest Audi ar fi si mai usor de gestionat in viata de zi cu zi (cu incarcare acasa altfel e rau cu EV). 

Dar tot astept neue klasse si poate ma intorc la BMW. VAG eu nu mai cumpar neam. Inclusiv Audi. Poate porsche dar a fost tare sa vad intr-un review cu noul tycan cum se restarta singur ecranul la masina de 200k eur. 

Link to comment
Share on other sites

Daca erai cu audi-ul cred ca puteai sa faci o singura oprire la Pitesti, usor, usor EV-ul poate fi folosit chiar ok la drumuri lungi.

Toate au probleme de sw, eu nu am reusit sa fac test drive cu un E class ca nu ii se deschideau ecranele 😄, m-am uitat pe forumuri si nu prea exista masina fara probleme.

Si eu as fi vrut sa incerc neue klasse dar apare abia in 2027.

Link to comment
Share on other sites

On 4/28/2025 at 8:43 AM, Alex3245 said:

Si eu as fi vrut sa incerc neue klasse dar apare abia in 2027.

De anul asta apare. IX3 si seria 3 de la anul. 

L.E. Ah, sau poate te-ai referit la o anumita serie. Da, unele apar mai tarziu

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca filmuletul din link isi are locul aici insa pe mine m-a facut sa inteleg intr-un final faptul ca BMW n-o sa mai aiba design-ul atat de curat si de placut al limuzinelor anilor 90. In special seriile e39, e 38. Urmariti pina la capat ... 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Un interviu foarte fain:

 

Quote

This is a brutally honest interview by Luca de Meo, CEO of Renault Group, and John Elkann, chairman of Stellantis, in the French newspaper Le Figaro. Both companies represent 30% of the automotive market in Europe. Via the holding Exor N.V. Mr. Elkann also controls companies like Ferrari and Iveco Group. Here is a translation of their most important statements:

🔊 Mr de Meo: “Between 2015 and 2030, the cost of a Clio will have increased by 40%. This increase is 92.5% attributable to regulations”. [...] "There are a hundred new regulations that will apply by 2030. They will increase the price of our cars by another 40%".

🔊 Mr de Meo: "Emissions must no longer be calculated from the tank to the wheel, an approach that has already reached its limit, but over the entire life cycle".

🔊 Mr Elkann: "A quarter of our engineering is dedicated exclusively to regulation".

🔊 Mr de Meo is annoyed by the alternative in which the debate is often confined. It's not for or against 2035, for or against electric. We must reopen the field of possibilities, affirm technological neutrality.

🔊 Mr de Meo: "As written, Directive 2035 leads to a market halved. Because we have to be clear, the market does not buy what Europe wants us to sell it. Replacing all current volumes with electric vehicles, under these conditions, we will not succeed".

🔊 Mr Elkann: "Europe must choose whether it still wants to be a land of the automotive industry or a simple market. In five years, at this rate of decline, it will be too late. The fate of the European car industry is being decided this year".

Source: https://lnkd.in/dqyruX_D

 

Link to comment
Share on other sites

Da, aici este in mod clar lipsa de viziune si a UE, si a producatorilor de masini. A UE pentru ca suprareglementeaza domeniul auto, in unele cazuri cu beneficii discutabile sau reduse. A producatorilor pentru ca s-au tras pe c*r cat au putut de mult ca sa evite investitiile in masini electrice. Si atunci au fost fortati sa investeasca din ce in ce mai mult in motoarele termice, cu rezultate care nu sunt neaparat optime.

Rezultatul e ca vin chinezii si lumea o sa cumpere de la ei. Pentru ca performante mai bune la electric si hibrid, materiale mai bune, pret mai bun.

Link to comment
Share on other sites

Au venit deja chinezii. Acum e discutabil ce masini fac. 

Citisem ieri ca la BYD deja sunt probleme de calitate: range mult mai mic decat in realitate, probleme de soft si zero suport de la call center. 

Unii se plang si de rugina 😄

Nio imi place dar dupa ce am citit in general despre chinezi, parca si skoda mea incepe sa imi placa din nou. 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Bala said:

Mr Elkann: "A quarter of our engineering is dedicated exclusively to regulation".

This idiot distroyed (closed a factory in UK..) and Alfa Romeo:

Incapabil sa vada situatia decat din punct de vedere al profitului si al actionarilor... a distrus vieti normale ale licratorilor, vieti dedicate lucrului in fabrici de automobile.. 😡😡

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.