Jump to content

Review BMW 530e G30 2023


Romulus

Recommended Posts

3 hours ago, sskkaa said:

N-a mai alimentat cu benzina de 2 luni 😄 

Nici eu. Mie mi-e frica ca voi distruge ceva, rezervor, nu stiu. Se degradeaza benzina stand asa aiurea 1-2 luni in masina. Si am si tinut-o full, sa pot fugi oricand, oriunde.

Link to comment
Share on other sites

Opel Ampera, care e hibridul pe care voiam să-l iau inițial, are o funcție care îți pornește automat motorul după un interval de nefuncționare de vreo luna, parca. 

Eu, pentru ca am bateria mica, folosesc motorul tehnic regulat. Dar dacă voi nu-l folosiți, ar trebui din când în când pornit, sa se mai umezeasca garniturile 🙂

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, mgi said:

are o funcție care îți pornește automat motorul după un interval de nefuncționare de vreo luna, parca. 

Weekendul trecut, undeva departe de casa cu bacteria la 40% a pornit si a mea motorul si a spus ca "electric mode" este indisponibil. Stand pe loc. M-am mirat si eu. L-a oprit dupa 2-3 minute.

Link to comment
Share on other sites

Masinile astea nu pornesc si motorul termic cand apesi mai energic pe acceleratie?

Eu asa stiu.

Luati va fratilor dacii full electrice daca vreti sa va traiti viata mergand ca oile doar pt stisfactia ca scrie acolo un consum fantastic de mic si ca ati facut astfel economie.

E o antiteza totala, sa iti iei bmw si apoi sa te pui sa faci economie. Ca e evident bmw-ul nu a fost luat din motiv de saracie. Si apoi stam cu pedala apasata 1cm ca sa nu cumva sa porneasca motorul termic

 

Cand o sa vina o factura pe o reparatie ce o sa faceti? O sa o bagati in priza ca sa mai scada?

  • Like 1
  • De acord! 2
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, edit said:

Masinile astea nu pornesc si motorul termic cand apesi mai energic pe acceleratie?

Eu asa stiu.

Ba da, dar o alerg ca imi place cum baraie B58-ul.

Daca te dau o tura cu 545e-ul ti-o ia Maserati-ul razna. 😄

 

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ciprian01 said:

Ba da, dar o alerg ca imi place cum baraie B58-ul.

Daca te dau o tura cu 545e-ul ti-o ia Maserati-ul razna. 😄

 

B58 consuma 15% alergat, fie el si hibrid.

Al tau consuma la jumate, deci mergi ca mamaie, chiar hibrid de e. Nici o masina hibrid de tonajul ala nu consuma 7.5 decat daca mergi incet

Nu cred ca imi e teama, ca nu te lasa inima sa consumi atat combustubil, acum ca ai hibrid, trebuie sa iti faci norma 🙂

Plus de asta, 394 cp pusi pe Y tone, vor fi intotdeauna mai putini decat 330 cp pusi pe Y tone minus 0.6 tone.

Iti pui benzina de 98, iti incarci si bateria si promit ca facem o intrecere in care schimb treptele la maxim 5000 ture, ca la disel. Daca mi-o dai, ti-o dau sa o faci cusca la caine.

 

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si mie cu aproape 400cp si 800+nm imi da emotii un 545e... @edit relax, chiar daca e misto sa vezi un caine fericit 🤣🤣🤣

On/off ul asta a motorului termic la hybrid, cand are el chef sau nevoie, nu mi se pare sanatos deloc. Nu cred ca BMW e o firma de retarzi, si cu siguranta solutiile astea au fost testate mult timp, dar mie parca imi da cu virgula ceva... desi, overall mi se pare un compromis ok, daca ar avea si ceva portbagaj 😁 (de aia am si zis ca m ar fi tentat, dar 30e n as fi luat din prisma 2.0 si 4cil, iar 45e era doar pe 5 berlina ( lipsa portbagaj ) sau X5 ( minim 50% in plus la buget 🤣🤷‍♂️🤦) )

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Beam We said:

Hai bre Edit,mai taie din ele.....a ta face suta in 6 secunde, iar 545e in 4,6.

Poți de pe acum să faci fericit un cățel.

Parca X5 si a luat. Eu asa tineam minte. 45e

545e intr-adevar e alta poveste, ca nu-s retard 🙂, insa promit sa fac fata din primavara viitoare :))

Edited by edit
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Beam We said:

Vezi că și X5 are 5,6 sec.....dar ai putea incerca totuși cu un 530e, unde iar ai putea avea suprize la capitolul dinamică.

X5 Este un dulap.

0-100 este irelevnt, pt ca aerodinamica unui dulap nu prea e importanta pana la 100. mai sus de atat, dulapul are frecari uriase cu aerul.

ca fapt divers, 520xd-ul de 190cp pe care l-am avut, g30, a ajuns la unul dintre fratii mei. un alt frate are X5, g05, 40i, de 340cp.

mergeau cei 2 spre tulcea in vara lui 2021. in dulap erau 4 adulti si un copil, in g30 erau 2 adulti.

cel cu dulapul, ca sa il sacaie pe celalalt, a vrut sa ii dea o lectie, au aceelerat frumos de pe la 100kmh, dulapul a pus initial un avans de vreo 20-30m, iar la 220kmh g30-ul ii facea semn din faruri sa se dea la o parte. este adevarat ca G30-ul mereu a mers in trena dulapului si a beneficiat si de drag.

ce incerc sa spun, este ca la accelerari pana la viteze mari de genul 250kmh, doar 8 cilindri pusi pe un dulap fac fata unei masini normale cu motor potent in 4 cilindri, de peste 250cp.

dar sa lasam topicul in pace, pt desfatarea colegilor care rup asfaltul cu hibridele lor si totusi consuma intre 3% si 7% combustibil

 

ce intelegi tu prin "surprize la capitolul dinamica" ?

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Alex3245 said:

Daca face 4.6 e mai rapid si decat A6-ele meu care face suta in 5.5, trebuie sa ma dai o tura @Ciprian01.

Facem, dar il luam si pe @edit ca sa il innebunim si pe el. 😄 

In 6 luni - 1 an o dau si iau sigur 550e, 489 cai, mi se pare bestiala combinatia.

Irelevanta faza cu incarcata sau nu, eu stau la bloc si mai mult e descarcata, sambata sau duminica fac un ciclu de incarcare full si atunci il foloseste pentru mers electric.

Altfel, motorul e construit sa scoata 394 cai livrati, indiferent de cat arata la baterie, ea isi lasa un "back-up" in baterii pentru astfel de situatii.

Scoate 0-100 in 4.3 secunde, testat pe dragy, cu jante pe 18. Facut 1 vs 1 cu un 540i si diferenta e la plecarea dupa loc si dupa 200. Ala are 340 cai doar termic - asta are B58 downtuned din fabrica 286 cai + electric 108 cai.

Ce e misto e ca dintr-un simplu stage 1 ajungi in 500 cai 😄 

Stiu consumul de pe 40i, de 15% MINIM, nasu' are de la firma un 2020 si prietenul cu X6, la fel. Daaar, aici intervine probabil recuperarea de energie si drumurile externe, nu folosesc masina in oras.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Beam We said:

Faptul că un G30 s-ar putea să stea mai bine pe drum/curbe că mașina ta. Care și ea e "dulap" in comparație cu seria 5.

man, pana acum faceai referirela A6 si acum te sucesti spre cealalta 🙂. era o totala insulta sa vorbesti din fanatismul si intamplarile de acum 20-30 de ani si sa crezi ca se mai aplica si azi, ba mai mult sa crezi ca un 530e cu 200kg in plus fata de A6 doar cu motor termic, e mai dinamic.

eu am avut si G30 si A6, ambele masini noi si nu e nicio diferenta de dinamica intre ele. 

 

sigur, SUV-urile nu au nicio treaba cu virajele, prin comparatie cu un sedan. am experimentat si eu asta. 

 

 

@ciprian, tu pana la urma ai X5 sau seria 5 acum?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Eu in weekend mereu scot demonii electrici din a mea si pornesc termicul, altfel ruginesc pistoanele de camasa :)), cred ca un singur plin i-am facut de 2 luni de cand o am si ce sa vezi, inca mai am benzina in ea :))

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Nu s-au sucit nimeni cu nimic. Tu ai citit ce ai vrut printre rânduri. De la început a fost vorba despre un versus între 545e (g30) și Maserati ("dulap").

Lăsând la o parte discuția asta inutilă, și mie mi se pare minunat să ai o super mașină de aproape 400 cp cu care te poți fâțâi electric prin oraș.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.