Jump to content

Review BMW 530e G30 2023


Romulus

Recommended Posts

Romulus, se poate incarca hibridul si de la benzinarii, lucru..? Sau numai de acasa?

Ma gandesc ca asa ..poate se reduce consumul benzinei in timpul functionarii motorului pana se incarca../ mai opresti pentru o cafea, ceva si pui si curent in baterie..

Edit:

👍👍👍

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am incercat in 3 locuri. In Viena, in Ungaria intr-o benzinarie, si in Iulius Mall in cluj. Toate aveau mufa diferita. In cluj cred ca puteam de la o statie fara cablu, daca foloseam cablul din masina. Dar mi-a fost lene sa scot bagajele si nu stiu cat se merita sau cum puteam plati.

Deci eu nu am reusit.

image.png

Cred ca asa as fi putut cu cablul din masina. Ce parea sa fie la fel, nu avea decat priza, nu si cablu. Dar mi-a fost lene si nici nu stateam 4h acolo.

 

Link to comment
Share on other sites

Pai ma astept ca si BMW o sa faca cum a facut Mercedes, adica o sa pun baterie putin mai mare pe PHEV si o sa bage CCS.

Bateria de pe noul E class are 25.4 kWh si se incarca doar in 20 min.

image.thumb.png.42518b9b127a115fe513345c3f00dccb.png

Pare chiar o afacere buna cu bateria asta mai mare, poti faci o naveta de 80-90 km doar electric zilnic.

Edited by Alex3245
  • Thanks 2
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Viper05 said:

la noul seria 5 e 19.4kw. iese la anul parca. inca nu am vazut dar am impresia ca va porni de la 60k undeva

Man, un 520xd sau un E220d 4matic ajung bine accesorizate la 100.000 in ziua de azi. Acum 15 ani plecau de la sub 40k si ajungeau full la 60k.

E300e si echivalrntul de la bmw vor pleca de la peste 70k

GLC300e al colegului a ajuns cu ceva accesorii la pret de lista de 87.500 si are carton in masina, nu piele. Plus atatea si atatea accesorii care lipsesc, unele destul de basic

 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

On 9/3/2023 at 10:38 AM, edit said:

Man, un 520xd sau un E220d 4matic ajung bine accesorizate la 100.000 in ziua de azi. Acum 15 ani plecau de la sub 40k si ajungeau full la 60k.

E300e si echivalrntul de la bmw vor pleca de la peste 70k

GLC300e al colegului a ajuns cu ceva accesorii la pret de lista de 87.500 si are carton in masina, nu piele. Plus atatea si atatea accesorii care lipsesc, unele destul de basic

 

edit chiar ma uitam si un e300e incepe de la peste 70k, ala amg line premium plus (whatever that means) incepe de la 80k.

banuiesc ca au facut si astia cum au facut bmw cu m, si m sport si m sport pro 🤦‍♂️ 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Viper05 said:

edit chiar ma uitam si un e300e incepe de la peste 70k, ala amg line premium plus (whatever that means) incepe de la 80k.

banuiesc ca au facut si astia cum au facut bmw cu m, si m sport si m sport pro 🤦‍♂️ 

Eu cand voiam sa imi iau seria 3, ma uitam si dupa un c300e formatic si dupa ce l-am configurat eu frumos era doar 72k euro. Si dupa am ajuns sa imi iau un A6 dar putin mai ieftin :)) si nici nu am asteptat 1 an.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

A facut colegul meu cu GLC 300e un drum de Viena.

A incarcat vineri full la munca (baterie mare de peste 23kw sau peste 25kw) a mai avut ceva foiala, iar sambata pe la ora 14 a plecat oprindu-se in Arad.

Bateria l a lasat in curul gol pana in Pitesti.

El e mamaliga mare. Am avut o delegatie la Timisoara acum ceva ani si conveniseram ca la intoarcere sa conduca el. Dupa vreo 80 de km l-am dat jos de la volan deoarece erau masini din sens opus la peste jumatate de km si ii era frica sa depaseasca.

Ca atare, stiu cum a condus el GLC-ul dus/intors pana la Viena, cu balastul sub podea, doar pe benzina si a ajuns acasa cu aproape 12% consum. A avut o tentativa pe undeva sa incarce, nu stiu ce probl a avut si s-a lasat pagubas. Eu probabil ajungeam cu 15 inapoi in Bucuresti.

Inca o data se confirma ca hibridul este pt oras, drumuri scurte de pana in 300km in care economia pe primii 100km compenseaza pierderea pe urmatorii 200km, cat si pt oamenii relaxati, care au buna dispozitie sa mearga ceva drum, se mai caca, mai incarca, iar mai merg si tot asa.

Edited by edit
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Nu era mai corect sa se conduca in modul hibrid? De ce sa merg 50km electric si apoi sa trag 300kg dupa mine. Ma gandesc ca in modul hibrid motoarele se ajuta unul pe altul, ok nu scot 3% cat zice producatorul, dar 6-8%?

In oras da, 4 km merg pe electric, dar la drum lung modul combinat mi s-ar parea cel mai corect?

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, edit said:

A facut colegul meu cu GLC 300e un drum de Viena.

A incarcat vineri full la munca (baterie mare de peste 23kw sau peste 25kw) a mai avut ceva foiala, iar sambata pe la ora 14 a plecat oprindu-se in Arad.

Bateria l a lasat in curul gol pana in Pitesti.

El e mamaliga mare. Am avut o delegatie la Timisoara acum ceva ani si conveniseram ca la intoarcere sa conduca el. Dupa vreo 80 de km l-am dat jos de la volan deoarece erau masini din sens opus la peste jumatate de km si ii era frica sa depaseasca.

Ca atare, stiu cum a condus el GLC-ul dus/intors pana la Viena, cu balastul sub podea, doar pe benzina si a ajuns acasa cu aproape 12% consum. A avut o tentativa pe undeva sa incarce, nu stiu ce probl a avut si s-a lasat pagubas. Eu probabil ajungeam cu 15 inapoi in Bucuresti.

Inca o data se confirma ca hibridul este pt oras, drumuri scurte de pana in 300km in care economia pe primii 100km compenseaza pierderea pe urmatorii 200km, cat si pt oamenii relaxati, care au buna dispozitie sa mearga ceva drum, se mai caca, mai incarca, iar mai merg si tot asa.

Nu stiu cum e hibridul la Mercedes dar eu daca merg normal la drum lung nu sar de 10% pe autostrada la 130-140km/h.La 90-100 ia si 7-8% si asta doar cu motorul termic.In mers oricum se incarca bateria si cand ajung in oras am bateria plina.Combinatia de motor 3litri benzina cu electric de la bmw (545e,745e,x5 45e) din ce am citit pe net sunt cea mai buna combinatie de plug in de pe piata.Motorul de 3 litri are power reduction si e extrem de economic la mers civilizat.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

10% e consumul motorului termic. La 140i mers constant la vitezele spuse de tine 130-140 consumul e de 8/8,5%,dar masina e mult mai ușoară. Oricum clar pare combinația cea mai buna 3.0 plus electric, ai putere sunet, impozit mic și consum decent, mai ales în oraș unde daca ai merge doar pe termic nu cred că ar consuma sub 14%

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar consuma foarte mult acel glc, eu pe A6-ele phev tot motor de 2.0l nu consum asa mult.

Am facut 536 de km si consumul a fost 7,2. FOarte putin am mers cu curent ca am tinut in modul e-tron pentru putere maxima mereu.
Apoi am mai mers 335 km si consum de 8. Foarte mult deal.

Am mai bagat si pe autostrada 140 de km cu viteza de 170 si consumul este de 8.5. La fel nu aveam baterie ca am facut un trip mai lung si nu am stat sa imi bag capul sa incarc.

La A6 diferenta intre un PHEV de aceeasi putere cu diesel pe partea de kg este de vreo 100-150 kg.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Pe mine au inceput sa ma oboseasca discutiile astea legate de consum la benzinare/hibride. Pe forumuri, grupuri de Fb etc, doar de consum se discuta. Marea majoritate au avut diesel, au trecut pe benzina si doar asta aud… consum, consum, consum :)))

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.