Jump to content

Review BMW 530e G30 2023


Romulus

Recommended Posts

13 minutes ago, tzucul said:

E ceva diferența între x5 40i și x5 45e în favoarea celui din urma atât la accelerate cât și la viteza maxima...a mea a văzut de câteva ori 250.

site-ul asta aduna informatii de la diverse teste ale publicatiilor auto. nu fac eu un filmulet pe youtube si ei preiau informatia, ci totul este verificat si doar de la surse credibile.

mai sunt si francezii de la zepfers.com

acolo se mai pot verifica informatii despre rezultate practice.

 

BMW X5 xDrive40i vs BMW X5 xDrive 45e - FastestLaps.com

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am spus ca pe track ar fi mai rapida dar pe linie dreapta cât și la viteza maxima e mai tare 45e.Pe track e clar...cele aproximativ 300kg în plus isi spun cuvântul.Daca ne uitam la ce scrie acolo e clar ca numai pe track câștigă 40i cu aproximativ 1 secunda.Nu vreau sa știu cum merge x5 50e care are același motor dar cu softul de 374cai (care e și pe M340i) plus un motor electric putin mai potent decât la 45e.

Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

BMW 540i xDrive vs BMW 545e xDrive - FastestLaps.com

Misto site-ul, asta fiindca confirma 4.4, vs ce am scos eu 4.3.

In schimb, e gresit la 0-200, fiindca am testat si asta, nu face 540i mai rapid vs 545e. 

Ne cearta Romulus imediat. Daaar, eram intre X5 si 5 si @coco1382 stie discutia si am vorbit si cand am luat masina. Acum uitandu-ma la timpi, sunt fericit, uitandu-ma la spatiu portbagaj, nu sunt. Dar e discutabil 😄 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ciprian01 said:

BMW 540i xDrive vs BMW 545e xDrive - FastestLaps.com

Misto site-ul, asta fiindca confirma 4.4, vs ce am scos eu 4.3.

In schimb, e gresit la 0-200, fiindca am testat si asta, nu face 540i mai rapid vs 545e. 

Ne cearta Romulus imediat. Daaar, eram intre X5 si 5 si @coco1382 stie discutia si am vorbit si cand am luat masina. Acum uitandu-ma la timpi, sunt fericit, uitandu-ma la spatiu portbagaj, nu sunt. Dar e discutabil 😄 

Iti place 545, dar tot X5 vrei! :))

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Ciprian01 said:

BMW 540i xDrive vs BMW 545e xDrive - FastestLaps.com

Misto site-ul, asta fiindca confirma 4.4, vs ce am scos eu 4.3.

In schimb, e gresit la 0-200, fiindca am testat si asta, nu face 540i mai rapid vs 545e. 

Ne cearta Romulus imediat. Daaar, eram intre X5 si 5 si @coco1382 stie discutia si am vorbit si cand am luat masina. Acum uitandu-ma la timpi, sunt fericit, uitandu-ma la spatiu portbagaj, nu sunt. Dar e discutabil 😄 

ei pun cele mai bune rezultate obtinute ever, demonstrabile.

540xi a fost mult testat de diversi. or fi scos unii rezultaltatul ala. nu e nimic gresit acolo, in 0-200kmh. doar ca ala o fi fost un rezultat unic care nu respecta trendul general.

ca si tu daca te pui sa iti omori masina cateva zile la rand, poti obtine un rezultat mai bun ca ala.

mai poti vedea chestii contradictorii de genul 0-60mph(96kmh) in 4.5 secunde si 0-100 in 4.4 secunde, spre exemplu.

asta este deoarece cei care au testat 0-60, au scos 4.5 si cei care au testat 0-100 au obtinut intr-o ocazie 4.4.

exista des variabile de altitudine, de temperatura exterioara, tipul de anvelope etc, diametrul jantei care inseamna o masa mai mare care trebuie rotita  in cazul jantelor mari etc

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim sinceri, pe cine intereseaza 0-100, sau 0-200, de cate ori in viata voasta ati tot testat de N ori acesti timpi? Total irelevant, dar la consum se uita toata lumea 😄😄😄 

Maxim ce ne poate interesa sunt reprizele 60-140, 80-160...

Link to comment
Share on other sites

nu intereseaza pe nimeni dar ne mai destindem si noi in discutii ca suntem barbati.

eu pe maserati am o pagina cu performance, in infotaiment, in care imi pot masura 0-100, 0-160, 0-200, 1/8 mile, 1/4 mile si raman inregistrate valoarea cea mai buna, valoarea medie pe parametrii de mai sus cat si ultima valoare obtinuta.

pagina respectiva imi e goala, pt ca nu am incercat niciodata nimic. 

masina e isteata pt ca fara exceptie ea masoara de la sine toti parametrii astia, absolut de fiecare data, luand in calcul ca fiecare plecare de pe loc e o cursa 🙂

insa daca ridici de pe acceleratie un pic, intrerupe cronometrul, ca isi da seama ca esti mamaliga.

Edited by edit
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, edit said:

B58 consuma 15% alergat, fie el si hibrid.

Al tau consuma la jumate, deci mergi ca mamaie, chiar hibrid de e. Nici o masina hibrid de tonajul ala nu consuma 7.5 decat daca mergi incet

 

Consuma 15% la 200 km/h, dar oamenii normali nu merg cu atat pe la noi prin tara.

In ciclu mixt, daca in oras ai consum zero ca mergi pe baterie (si in oras n-ai unde s-o alergi, orice ai spune), si in afara mergi pe benzina, poate foarte bine sa rezulte o medie de 7.5..

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, mgi said:

Consuma 15% la 200 km/h, dar oamenii normali nu merg cu atat pe la noi prin tara.

In ciclu mixt, daca in oras ai consum zero ca mergi pe baterie (si in oras n-ai unde s-o alergi, orice ai spune), si in afara mergi pe benzina, poate foarte bine sa rezulte o medie de 7.5..

Si atunci, oamenii normali, de ce isi cumpara masini puternice? Ca 140km/h pe autostrada, poti merge constant cu orice masina…

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Onnix said:

Si atunci, oamenii normali, de ce isi cumpara masini puternice? Ca 140km/h pe autostrada, poti merge constant cu orice masina…

Pentru depasiri 60-140, 80-140. Mai toate masinile ajung la 200, conteaza cat de rapid.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Onnix said:

Si atunci, oamenii normali, de ce isi cumpara masini puternice? Ca 140km/h pe autostrada, poti merge constant cu orice masina…

Sunt motive variate. Oamenii normali, in general pentru ca la noi e jungla pe strada si ai nevoie. Desi dupa parerea mea si nevoia aia se opreste undeva pe la 250cp. Tot ce e peste, e din alte motive. Manelistii, ca sa se vada ca o ard "pa opulenta". Frustratii, ca o au mica. Reisarii, ca asa stiu ei sa mearga. Si multe altele..

Cand am mers niste mii de km prin Belgia/Olanda, am realizat ca acolo chiar n-ai ce face cu multi cai. Nici in Germania n-ai ce face, cu putinele exceptii de autostrada fara limita. Si chiar si atunci, poti sa mergi linistit pe banda 1 cu 140 cu orice masina. Am fost chiar si intr-o tara in care n-aveai ce face cu peste 100 de cai, pentru ca lumea circula super relaxata. Dar asta e alta discutie..

  • Downvote 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mgi said:

Sunt motive variate. Oamenii normali, in general pentru ca la noi e jungla pe strada si ai nevoie. Desi dupa parerea mea si nevoia aia se opreste undeva pe la 250cp. Tot ce e peste, e din alte motive. Manelistii, ca sa se vada ca o ard "pa opulenta". Frustratii, ca o au mica. Reisarii, ca asa stiu ei sa mearga. Si multe altele..

Cand am mers niste mii de km prin Belgia/Olanda, am realizat ca acolo chiar n-ai ce face cu multi cai. Nici in Germania n-ai ce face, cu putinele exceptii de autostrada fara limita. Si chiar si atunci, poti sa mergi linistit pe banda 1 cu 140 cu orice masina. Am fost chiar si intr-o tara in care n-aveai ce face cu peste 100 de cai, pentru ca lumea circula super relaxata. Dar asta e alta discutie..

Aham… iar astia care au ajuns de nicaieri pana niciunde, isi dau cu parerea. Merci pt clarificari.

  • De acord! 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Onnix said:

Aham… iar astia care au ajuns de nicaieri pana niciunde, isi dau cu parerea. Merci pt clarificari.

E, vezi, aici știu ca nu te referi la mine, pentru ca nu mi-am dat cu părerea, tu mi-ai cerut-o. 

Da' de unde supărarea, simți ca te încadrezi într-una dintre categoriile mai puțin măgulitoare? 

Ca o paranteza, și eu am pe shortlist doua masini cu multi cai. Dar eu îmi asum motivele pentru care ma uit după ele. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mgi said:

E, vezi, aici știu ca nu te referi la mine, pentru ca nu mi-am dat cu părerea, tu mi-ai cerut-o. 

Da' de unde supărarea, simți ca te încadrezi într-una dintre categoriile mai puțin măgulitoare? 

Ca o paranteza, și eu am pe shortlist doua masini cu multi cai. Dar eu îmi asum motivele pentru care ma uit după ele. 

Pardon, ti-ai dat cu parerea inainte… doar te-am intrebat daca poti argumenta/detalia patinajul artistic.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, mgi said:

Sunt motive variate. Oamenii normali, in general pentru ca la noi e jungla pe strada si ai nevoie. Desi dupa parerea mea si nevoia aia se opreste undeva pe la 250cp. Tot ce e peste, e din alte motive. Manelistii, ca sa se vada ca o ard "pa opulenta". Frustratii, ca o au mica. Reisarii, ca asa stiu ei sa mearga. Si multe altele..

Cand am mers niste mii de km prin Belgia/Olanda, am realizat ca acolo chiar n-ai ce face cu multi cai. Nici in Germania n-ai ce face, cu putinele exceptii de autostrada fara limita. Si chiar si atunci, poti sa mergi linistit pe banda 1 cu 140 cu orice masina. Am fost chiar si intr-o tara in care n-aveai ce face cu peste 100 de cai, pentru ca lumea circula super relaxata. Dar asta e alta discutie..

Exact, pentru ca in RO n-ai multe autostrazi, e jungla, si ai nevoie. Mai ales daca circuli mult.

Daca ai avea multe autostrazi, probabil ca 200-250cp ar fi suficienti, pentru o utilizare normala. Desi chiar e un coleg cu noul 520d, care parca zicea ca regreta putin alegerea si ar fi preferat un motor mai potent, si el sta in Germania, si circula mult pe autostrazi.

In tarile cu foarte multa apa calda, si multa infrastructura adecvata, unde si limitele de viteza sunt gatuite rau, si amenzile pe masura ( Elvetia, Suedia, Olanda, etc ) acolo iti ajung probabil si 100-150cp... sa mergi cu 110-120kmh pe autostrada sau 50-100kmh prin sate/nationale. Dar chiar si asa, poti scoate o medie de 80-90kmh lejer. Sa faci asta in Romania, trebuie sa mergi destul de tare.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Ciprian01 said:

Eu mi-am luat 400 cai ca sa ii alerg pe astia cu 840xd, X5, X6, S Class. Practic sa ii oftic.

In rest, plimb copilul in parc, mergem la bunici si vacante 😄 

Eu mi-am luat X5 sa ....merg cu Skoda Scala de 1l, masina de serviciu :))), a mai buna masina, chiar nu stiu cum porneste motorul electric sau cel termic cat consuma.. :)))

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, mgi said:

Sunt motive variate. Oamenii normali, in general pentru ca la noi e jungla pe strada si ai nevoie. Desi dupa parerea mea si nevoia aia se opreste undeva pe la 250cp. Tot ce e peste, e din alte motive. Manelistii, ca sa se vada ca o ard "pa opulenta". Frustratii, ca o au mica. Reisarii, ca asa stiu ei sa mearga. Si multe altele..

Cand am mers niste mii de km prin Belgia/Olanda, am realizat ca acolo chiar n-ai ce face cu multi cai. Nici in Germania n-ai ce face, cu putinele exceptii de autostrada fara limita. Si chiar si atunci, poti sa mergi linistit pe banda 1 cu 140 cu orice masina. Am fost chiar si intr-o tara in care n-aveai ce face cu peste 100 de cai, pentru ca lumea circula super relaxata. Dar asta e alta discutie..

Nu sunt absolut deloc deacord cu asta.

Cu o masina puternica poti merge si linistit, nu te opreste nimeni, nu e obligatoriu sa fii manelist sau frustrat.

Sunt oameni care vor ceva mai mult, au bani sa isi cumpere, iar o masina puternica cu peste 3-400 de cai vine la pachet cu mai multe decat cu niste cai in plus ca sa te dai mare.

E ca si cum ai spune ca un Rolex e pentru parveniti, ora ti-o arata si un ceas de 100 de lei, sau ca cei cu pantofi de 1000 de euro sunt idioti, talpa au si cei de la Zara.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu fim ipocriti, chiar ajuta calutii pe drumurile din Romania unde nu avem A, eu vad diferenta intre Skoda de 100 cp cand plec in interes de serviciu cu ea la drum lung si cand merg cu a mea in afara cu 400 cp... 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Cunosc un tip din Olanda. Manager mare la un producator cu turnover de peste 1 mld euro anual.

e om cu venituri anuale nete estimate de mine din salariu si prime intre 0.4milioane si 0.5 milioane euro.

acum vreo 7 ani avea un F10 518d, pt ca nu are pe unde merge cu el tare, legislatia in Olanda fiind coplesitoare. Opinia mea este la fel, ca intr-o tara cu super infrastructura, chiar daca legislatia e mai permisiva, nu ai pe unde tavali masina si nu are sens sa o tavalesti, ca atare nici nu trebuie sa fie puternica.

spre exemplu, urcarea de la Bran spre Predeal, primii 10 km sunt curbe mai lejere si cu ceva linii lungi pe unde poti depasi. urmatorii 10km sunt doar curbe, cu linii scurte si cred eu doar vreo 3 zone de depasire permise de marcajele de pe asfalt. gasesti masini care urca cu 20kmh de prosti ce sunt soferii sau camioane cu 25 de tone de marfa care urca la fel, cu 20kmh. in zonele cu maxima vizibilitate, unde situatia clar permite, dau omorul cel mai mare si depasesc pe dunga continua. ..acolo trebuie putere pt masina. daca aveam autostrada, Bucuresti-Brasov, 150cp erau suficienti; si daca aveam de fapt aprox 4000 de km de autostrada. nu mai merita depasirea aia pe dunga constinua.

Edited by edit
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.