Jump to content

”Interval service ulei 24 luni / 30.000km” e vrajeala sau ba?


Tarabostes

Recommended Posts

Eu la cca 10 mii o sui pe rampe și schimb uleiul. De nouă i-am făcut așa, afară mă duceam la no name service cu uleiul și filtrul, că nu aveam rampă. Ulei premium, vâscozitate recomandată. Eu altă mașină nu-mi mai iau cât trăiesc, deci vreau să fiu sigur că este ok.

Link to comment
Share on other sites

vreau argumente

ai spus ca nu ma pot bucura de masina ca nu sunt pasionat. de ce nu ma pot bucura?

cum sa ju imi permit schimburile, fac exact ce zice producatorul si daca fac ce imi zice producatorul am garantie. daca fac ce imi zice un nenica pe un forum nu am nici o garantie, aici e diferenta. daca schimbi uleiul la 30k km nu e exploatare incorecta

ce legatura are capra vecinului? fac fix ce zice producatorul, deci nu trag tapa nici macar moral nimanui. si ala al 2-lea stie exact ce ia, o masina cu toata reviziile la bmw, la cati km o fi ei

si dintre noi gandire tipic romaneasca ai tu, trebuie facut asa pentru ca pitong. si de dragul discutiei cate motoare ai desfacut tu la 100k km cu 10 schimburi si cate ai deafacut la 100k km cu 3 schimburi? sunt aproape convins ca raspunsul este un mare 0

Link to comment
Share on other sites

Asa e , un mare 0, dar te-am invitat pe tine sa faci asta, ca sa te convingi singur, sau nu prea te descurci cu asta? 🙂

Atacurile astea ale tale, nu mă impresionează absolut deloc.

Oricum mi-ai dat răspunsul din start, de ce sa dai 4500 euro , când poti da doar 1500, de unde rezultă că e mișto să dai bine printre vecini si colegi, lasă-le naibii de revizii, impresia contează. Îți doresc succes la birou !

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

asa e @HitmaNLive nu mi permit masina, nici eu si nici ceilalti peste 90% cumparatori de bmw.

nu ne putem bucura de masina asta e. 

eu in locul tau sa areti ca iti poti intretine masina as schimba uleiul la fiecare 300km ca la formula 1 , bineinteles sa te poti bucura de masina si bineinteles din pasiune

si cu asta gata ca oricum nu ajungem niciunde

  • Like 2
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

hai ca sa scurtam dacă ai bani și iei mașină noua și ;

- vrei sa o ții peste perioada de garanție, atunci da are sens sa schimbi uleiul la nr de ore de funcționare => pot fi 15k km pot fi 30k km

-vrei sa ții mașină fix perioada de garanție apoi sa o dai înapoi => schimbi cum zice producatorul și aia e cine o ia dupa tine sa fie sănătos.

Din punctul meu de vedere am avut mașină noua am mers după "manual". la sh 10/15 mii km am schimbat . Pe de alta parte am "norocul" de a nu face mai mult de 15 mii km anual cu oricare din mașinile avute( tot timpul am mai avut ceva mașini de firma de "tăvăleală) ..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, HitmaNLive said:

După modul de gândire, imi face asa o impresie ca esti corporatist.

Chiar sunt curios dacă si ceilalti gen @Romulus, @FiveThreeFive, @bimmer90f30 @six in line @mgi @RedCap sau @patrutalex, au fix aceeasi gandire 🙂.

Imposibil sa am aceiasi parere cu @Viper05 .

El doar se aliaza cu marea majoritate ca isi permite si e comod.

Cum sa bage el bani intr-o masina care nu o sa o aiba niciodata. Isi permite sa o ia imprumut. ca muulti altii.

Asta se intampla de prea multi ani dar multi dim ce in ce mai multi se trezesc la o alta realitate.

El oare vede la fel de multe masini noi pe strada cum vedea o data?

Pot sa garantez ca va raspunde ca da, numai ca sa nu fie de acord.

Link to comment
Share on other sites

Baieti, hai sa nu ne infierbantam pe aici. 🙂

Eu de exemplu am facut schimbul de ulei la 2k km aproape din banii mei. De ce? De nebun, eu stiu? Am zis ca daca oricum o ard sa nu se vada cand ma apuca macar sa am grija de ea. Deci zau ca nici in M4 nu dadeam asa, si la vremea respectiva sustineam sus si tare ca fac schimbul cand vrea masina si nu inainte si ma doare in spate daca ii cade urmatorului proprietar motorul. Adevarul e ca schimburile erau oricum parca la 10k mile sau 1 an dar nu faceam oricum nici cele 10k mile pe an.

Deci... fiecare face fix cum considera. Eu oi fi prost ca fac asta ca nu sunt hotarat oricum daca tin masina mai mult si mai iau alta pe langa ea ca asta sa ramana de zi cu zi... dar asta sunt eu. 🙂 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, RedCap said:

Adevarul e ca schimburile erau oricum parca la 10k mile sau 1 an dar nu faceam oricum nici cele 10k mile pe an.

Deci... fiecare face fix cum considera. Eu oi fi prost ca fac asta ca nu sunt hotarat oricum daca tin masina mai mult si mai iau alta pe langa ea ca asta sa ramana de zi cu zi... dar asta sunt eu.

Pentru ca tu gandesti un pic si pentru altii..

Si da, faptul ca te gandesti ca ii face bine uzurii motorul schimbul uleiului precum si altor uleiuri sau lichide periodic arat pasiune pentru ca AI GRIJA sa aiba totul la timp sau mai devreme. si din propriul buzunar! (sa comparam acum cu, cei care folosesc garantia ca pasinue!? Cum putem fi decat sa taiem prin judecata scurt si abrupt?)

Iar altora li se rupe.. ca au garantie.

Si apoi cei cu garantie (sau in afara ei ca le place modelul.. si l-au pastrat..) cauta explicatii pe forumuri, vor sa intelega ceva ..ce trebuia inteles demult, ca sunt manipulati si ei si ailalti mai prosti care poseda lucruri iesite din garantie la limita fiabilitatii..

Si tot asa..

Stiu, forumul ar avea foarte putini membri daca ar ramane doar pentru adevaratii pasionati. Da aia de se murdaresc pe maini sub masina lor sa inteleaga ce dreaqu nu merge; nu aia de fluiera de pe gard si se uita la poze.. e o mare diferenta intre cele doua categorii de membri pe forum..

..Restul sunt altfel de pasionati.. ca si pasionatii astia se impart in alte sub-categorii..: ..cum ar fi sa fii pasionat de stopul unui bmw si sa fii membru.. pasionat BMW? Sau pasionat ca nu ai ecran de 7 cand ai luat masina cu unul pe 5 inch? Pasionat ca nu ai.. Tot pasionat esti, nu? 🤭

Va rog, nu va simtiti ofensati daca stiti ca nu faceti mare lucru.. sa lasati in urma un lucru mai bun.. Nu trebuie justificare, nu.

..Adica sunt forumuri unde aia discuta despre uleiuri si zic ca 10-15k sau la an.. iar la noi unii nu inteleg (sau se fac ca nu inteleg) ca fabricantul s-a adaptat "cerintei" pietii si au bagat de la ei senzori ce analizeza uleiul si iti spune masina cand ii trebuie schimbat uleiul.. si asta e bine(??) Da, e bine cat timp tu ai garantie. Pentru ca te bazezi doar pe garantie iar de restul nu-ti pasa ca O Dai Inapoi.. Asta se numeste, fara nici o suparare, egoism nu pasiune. Inca o data, nu persoana ci atitudinea e criticata.

Sa nu ne impaunam cu, ce nu ne apartine.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Voi inca credeti ca bmw a pus senzori care citesc "calitatea" sau "uzura" uleiului? Aia s bazati doar oe niste algritmi ce masoara km, nr porniri opriri, temp ulei, etc... 

Uzura uleiului se face in laboratoare specifice si costa bani, iar in afara de noi sunt alti pasionati nebuni care pe langa schimburi mai dese mai dau si bani pe analize de ulei... este si un forum mare in germania, dedica uleiurilor de unde se pot culege toate informatiile necesare, inclusiv de ce nu e bine sa tii uleiul 20 30k km, sau cat e de uzat dupa 10 12k km . Informatia exista trebuie doar citita si inteleasa.

Schimburile mai dese de ulei sunt ca spalatul pe dinti... nu e o tragedie ca te speli odata la 2 3 zile, si nu de 2 ori pe zi, dar cred ca e mai benefic pt dinti... dar poate si aici o fi o conspiratie a stomatologilor, sau mai in subiect, te speli cu pasta de dinti reciclata de 3 ori... ce proprietati mai are aia de ati proteja dintii?

Dar pana la urma, pe banii lui fiecare face cum doreste, si nu e nimeni de blamat ca schimba la 10 sau 30k

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, bimmer90f30 said:

 

Cum sa bage el bani intr-o masina care nu o sa o aiba niciodata. Isi permite sa o ia imprumut. ca muulti altii.

Asta se intampla de prea multi ani dar multi dim ce in ce mai multi se trezesc la o alta realitate.

 

aici la ce te referi? la leasing?

ce realitate? chiar nu inteleg la ce te referi?

11 hours ago, bimmer90f30 said:

 

El oare vede la fel de multe masini noi pe strada cum vedea o data?

Pot sa garantez ca va raspunde ca da, numai ca sa nu fie de acord.

adica numarul masinilor noi vandute e in scadere? aia care isi cumpara masini noi le tin in garaj ? ce vrei sa spui?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Asta se numeste, fara nici o suparare, egoism nu pasiune. Inca o data, nu persoana ci atitudinea e criticata.

Sa nu ne impaunam cu, ce nu ne apartine.

lol. sigur ca da. nu e responsabilitatea primului proprietar sa faca schimbul la 10k km pentru ca asa a hotarat o minoritate( foarte mica) .responsabilitatea primului proprietar e ca masina sa fie sigura pe drum si legala. in rest e fix problema lui daca vrea sa schimbe uleiul la 50k . responsabilitatea morala la vanzare e sa nu minta si sa nu ascunda defecte. in rest ala care cumpara stie ce cumpara si atata

nu e responsabilitatea mea sa fiu sigur ca masina mea ca ma asigur ca peste 20 de ani masina asta va ajunge la unul care sa sustina sus si tare ca e “ultimul bmw adevarat”

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, sskkaa said:

Dar pana la urma, pe banii lui fiecare face cum doreste, si nu e nimeni de blamat ca schimba la 10 sau 30k

Imi permiti sa te corectez? Unii sunt de blamat din cei doi, 10k vs 30k. Tocmai pentru ca e o diferenta evidenta din aproape orice punct de vedere!

Altfel e ca si cum ai spune nu conteaza daca schimbi uleiul la 10 sau la 20 sau la 30k! Chiar asa? Pentru concluzii din astea scriem atatea pagini? Zicem ca e mai bine la maxim 15k decat la 30 cand zice masina? Apoi stim ca, cel putin ca la diesel cu dpf, uleiul se poate amesteca cu motorina.. si tot asta sustinem? Ca nu conteaza.. Atunci degeaba scriem.. 

Nu e vorba de ultimul bmw adevarat @Viper05 e vorba de bun-simt fata de lucru avut mai mult sau mai putin timp in proprietate. Banii nu conteaza cand e vorba de intretinere. Prefer sa am o masina sigura tehnic datorat mie decat a ceea ce spune fabricantul. Iar asta e relativ usor de atins. Dar fara o suma de bani cheltuiti in curu' masinii si timpul tau NU SE POATE.

A ca nu iti pasa la cine ajunge masina ta.. nici mie nu imi pasa, dar te asigur ca siguranta mea e mai mare, cum am zis mai sus, datorita mie nu asigurarii.. iar asta se transmite (pe o perioada) si viitorului proprietar, mai lunga aproape sigur decat in cazul tau tocmai datorat reviziilor mult mai la zi..) Dar pe multi dintre noi nu ne intereseaza.. si de aici masiva diferenta de mentalitate si pasiune!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, bimmer90f30 said:

 

Nu e vorba de ultimul bmw adevarat @Viper05 e vorba de bun-simt fata de lucru avut mai mult sau mai putin timp in proprietate. Banii nu conteaza cand e vorba de intretinere.

sunt de acord cu tot ce scrie mai sus. dar cred ca intelegem diferit ce scrie mai sus

deci, daca urmez ce spune fabricantul inseamna ca nu tratez masina cu bun simt?

fac absolut tot ce imi spune fabricantul sa fac, dar vii tu si imi spui ca nu e bine

plus uleiul din motor nu are treaba cu siguranta. pe acelasi principiu de ce nu schimbi anvelopeoe dupa ce s-au uzat 2mm? de ce nu schimbi franele la 30%din uzura? si asa mai departe , ca astea au chiar impact direct asupra altora cu care imparti drumul, uleiul din motor nu are

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Viper05, iti e atât de greu să intelegi ca totul este comercial si evident producatorul nu își dorește decât să vândă cât mai multe masini si motoare? 

Știai că Mercedes era sa dea faliment cu vestitul W123 , din cauză că nu se strica niciodată nimic la ea si nu aveau vânzări de piese, revizii and stuffs? 

Știai ca pompele de înalte Bosch până prin 2010-2012 nu faceau niciodată șpan si nu se stricau niciodata, dar seria urmatoare fac șpan intr-o galagie care blocheaza injectoare, și costurile reparatiilor in Romania ajung pe la 2000 euro ? 

Îți zic eu, nu stiai. 

Totul e calculat ca după termenele date de ei , mașina aia sa nu o mai ducă mult dacă respecți cu strictețe ce zic ei, pentru că totul e comercial !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Viper05 said:

pe acelasi principiu de ce nu schimbi anvelopeoe dupa ce s-au uzat 2mm? de ce nu schimbi franele la 30%din uzura? si asa mai departe , ca astea au chiar impact direct asupra altora cu care imparti drumul, uleiul din motor nu are

Pentru ca 2mm nu are un impact in siguranta la fel de mare precum niste cauciucuri care sunt la zero pe o parte a cauciucului cu destui posesori de BMW si nu numai am vazut ca au..

Da eu sunt ala care schimba si chiar pastreaza senzorii de frana intacti multe schimburi de placute fara a afecta siguranta franarii. Da, contrar a ce spune bmw.. la mine rezista si trec fiecare an cu brio testul de frane in fiecare an, de ani si ani. Un efect pozitiv asupra etrierilor, schimbul mai frecvent de placute este ca pistonul nu iese spre extrema limita a lui cand placutele sunt la limita minima, prin comparatie.. cu 75% din uzura lor. 

De ce nu iei in cosiderare schimbul de lichid de frana, cel de ulei in cutia de viteza automata pe care fabricantul cu bravura zice ca e pe viata, dar nu explica viata uleiului..

Da uleiurile, indirect tin de siguranta cand ajunge sa se rupa lantul pe drum.. sau cand cutia nu mai schimba la fel in depasiri, nu nu la masinile in leasing si cu garantie..

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Viper05 said:

aici la ce te referi? la leasing?

ce realitate? chiar nu inteleg la ce te referi?

Ma refer la masini noi. Oamenii care cumparau masini noi nu mai cumpara. Deci nu mai sunt pe strada cum erau o data acum vreo 2-3 ani. Fie nu sunt bani, fie sunt scumpe, fie sunt anti-system (..adica electric sau nimic). Fie toate 3 la un loc.

Adica surubul e strans destul de tare, dar ei (aia de iau decizii) nu-si dau seama..

Maine ma dau cu masina pe alte drumuri decat cel obisnuit si o sa estimez o data in plus cate masini din 2024-2025 vad pe un drum de 45 minute cel putin.. ai celor care merg la lucru la 7:30.. 8:30

Numai ..nebunii si-ar lua masina sa o tina in garaj..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, HitmaNLive said:

 

Știai că Mercedes era sa dea faliment cu vestitul W123 , din cauză că nu se strica niciodată nimic la ea si nu aveau vânzări de piese, revizii and stuffs? 

 

mai incerc o data cu tine. sa pornim de la fraza de mai sus. mercedes era sa dea faliment pentru ca nu vindeau piese , nu faceau revizii

bmw cere revizia la 30k km, daca ar cere revizia la 10k km nu ar avea mai multe vanzari de piese si revizii? 

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Ma refer la masini noi. Oamenii care cumparau masini noi nu mai cumpara. Deci nu mai sunt pe strada cum erau o data acum vreo 2-3 ani. Fie nu sunt bani, fie sunt scumpe, fie sunt anti-system (..adica electric sau nimic). Fie toate 3 la un loc.

 

vanzarile cresc din ce vad eu, dar e adevarat nu la nivelul pre-covid 2019

1 hour ago, bimmer90f30 said:

 

Da uleiurile, indirect tin de siguranta cand ajunge sa se rupa lantul pe drum.. sau cand cutia nu mai schimba la fel in depasiri, nu nu la masinile in leasing si cu garantie..

 

pe acelasi principiu nu e mai safe sa conduci o masina noua? probabilitatea sa pice ceva e mult mai mica,

sau siguranta asta o aplicam cum ne convine?

Link to comment
Share on other sites

@Viper05

tu tragi discutia unde vrei tu, sau unde ai vrea tu.

Topicul e despre ulei si cum e mai bine pentru masina. Masini in proprietate personala in afara garantiei.. s.a.m.d.. Iar cei pe leasing, ce parere sa aiba din experienta(!?) cand ei dau masina si iau alta; fara ofensa..

Pe topicul asta nu sunt singurul care te contrazice asa ca.. succes pe siguranta data de bmw si banii de care ei au nevoie, ca in rest lumea se indrepta fix in directia preconizata, adica presupus de mine.. cel putin deocamdata. Sau nu ai auzit ca oamenii isi pastreaza spre folosinta pe mai mult timp masinile actuale..?

Intr-adevar, depinde ce canale urmaresti: pe aia desi permit sau pe marea "prostime".. Aia desi permit sunt mai putini azi decat ieri; poti sa le zici si pre-covid..

..Mintile sceptice spun ca ni se pregateste ceva.. Daca nu se ajunge la o fortare care sa scoata masel in strada nu au facut nimic a'i de iau decizii pentru noi, prostimea..  Si aici ma refer la locurile unde cica apa e mai calda si confortu' e mai mare.

La socialisti e mai usor.. la capitalisti mai greu.

(s-ar putea ca si raznerita spre Iran sa aiba un efect in pretul barilului.. / suparam lumea araba..; mai stii, cica unde dai si unde crapa.. dar nu ca nu ar sti ce fac..)

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, bimmer90f30 said:

tu tragi discutia unde vrei tu, sau au nu ai auzit ca oamenii isi pastreaza spre folosinta pe mai mult timp masinile actuale..?

 

 

bineinteles ca am auzit, cam tot timpul e din motive financiare, 99.99% din populatia lumii daca si-ar permite ar conduce masini noi, dar deja o dam in polemici, si am ami avut discuții din astea cu tine si nu ajungem niciunde

discutia asta a inceput cu hitman de la o masina noua si schimbul de ulei.

in rest drumuri bune

Link to comment
Share on other sites

Doamne ce discuții...Viper,nu ai realizat că e un nonsens tipul ăsta de discuții?pe orice tema/orice topic se ajunge pe coclauri. Dacă te cobori,te bate cu experiența,pe orice subiect😂😂😂

 

Concluzia: cine își permite își ia mașină nouă/cu garanție/ce respectă intervalul de service oficial - dar e nesimțit și nu e pasionat iar cine nu își permite își ia SH și face schimbul la 10k,și devine direct pasionat cu mașina sigură și tanc.

 

Culmea ironiei: toți cu SH la 200-300-400k km suflă mașinile în cwr cu schimburi dese și tot felul, după ce ele au primit "doar" schimburi la 30k de la primii proprietari. Pasiune,ce mai...

 

Edited by Beam We
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

On 6/28/2025 at 9:11 PM, HitmaNLive said:

După modul de gândire, imi face asa o impresie ca esti corporatist.

Chiar sunt curios dacă si ceilalti gen @Romulus, @FiveThreeFive, @bimmer90f30 @six in line @mgi @RedCap sau @patrutalex, au fix aceeasi gandire 🙂.

De corporatist? Nope. Nu am gandire de corporatist. 

Totusi eu spun sa ne calmam cu totii.

Sunt la un pas de a împarți avertismente si nu numai. Cine face lista?
Link to comment
Share on other sites

On 6/28/2025 at 9:11 PM, HitmaNLive said:

După modul de gândire, imi face asa o impresie ca esti corporatist.

Chiar sunt curios dacă si ceilalti gen @Romulus, @FiveThreeFive, @bimmer90f30 @six in line @mgi @RedCap sau @patrutalex, au fix aceeasi gandire 🙂.

Salutare, parerea mea este ca un schimburile cat mai dese ale uleiului ii fac bine motorului. NU SUNT DE ACORD CU REVIZIA LA 2 ani sau 30 000 de km. Acele intervale sunt facute pt flotele de leasing care vor costuri de exploatare mici. Ele oricum vand masinile dupa 4 ani si 180-200K km. Apoi le cumpara samsarii, dau 80-100K km inapoi si le cumparam noi SH de bune. De aceea ne crapa motoarele N47 si N57 intr-o veselie pt ca masinile au vazut ulei rar. Un ulei nu si poate pastra proprietatile  ft mult timp. Mai ales ca in Romania 95% din oameni merg cu masinile preponderent in oras ,pe cand in Ghermanistan si alte tari cu apa calda, se merge ft mult pe autostrazi. Prefer o masina cu 500K km in bord care a facut zilnic naveta Frankfurt - Koln  sau Munchen, decat una care a mers din Berceni pana-n Pipera si are doar 220 km in bord. Fiecare cu alegerile lui, eu personal am facut revizia la TOATE masinile mele la 10-12K km maxim. Spor la revizii! 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Beam We said:

Dacă te cobori,te bate cu experiența,pe orice subiect😂😂😂

Culmea ironiei: toți cu SH la 200-300-400k km suflă mașinile în cwr cu schimburi dese și tot felul, după ce ele au primit "doar" schimburi la 30k de la primii proprietari. Pasiune,ce mai...

 

Nu e nici o ironie, e o realitate ce spui tu; e realitatea ta.. Stii cum e in viata, daca nu ti-ai dat seama pana acum... tuturor ne e frica de ceva, pe unele le putem preveni, pe alte nu; NU mai dezvolt ca ..ironia si exprimarea ta dupa "culmea ironiei" descurajeaza dialogul!

Ce sa facem, fiecare dupa experienta.. poti sa si urci, daca intelegi punctul de vedere.

Si eu cand credeam ca in sfarsit am ajuns pe o mediana cat de cat OK cu @Viper05 hop mai sare unul din vazduh pus pe contre si ironii..

Nu mai @Beam We, spre norocul nostru al second-hand'istilor (al celor care miros beshinile trase inainte de altii in scaune de BMW..) intre timp posesorii urmatori isi dau seama ce si cum iar motorul/masina daca ajunge pe mana unui proprietar competent si capabil, poate sa il duca inca mult si bine. E simplu, nu e greu. Stii vorba ceea, cine poate oase roade, cine nu, nici carne moale..

..Mai continuam cu pareri din astea care ajuta fix pana la genunchii broastei?                                                                                                                                                                                                    Sau continuam in ironii si batjocura...? Ca eu asta vad.    Tu ai vrut sa zici altceva?

 

[Pana la urma, o sa imi cer scuze un pic pentru ultima remarca fata de viper cand am zis ca parerea lui, el avand leasing.., nu si-ar avea locul.. (pentru ca la motorul din posesie, el nu ajunge sa experimenteze neplacerea ulterioara, cand schimburile prea rare  la km mult mai multi in bord ar putea dauna motorului../ imi cer scuze, pentru ca pana la urma  el nu este in situatia mea.. si asa cum vede el lucrurile e perfect indreptatit sa le vada asa. Iar eu, sau altii vrand-nevrand in timp, se prea poate sa il urmam, daca vrem sa conducem masini.     Mecanici buni nu sunt multi.. iar de cand cu electricele si chiar hibridele, ...limitarea accesului e si mai mare (din lipsa de informatii..) din ce se intrevede.]

 

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.