Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Nimeni nu a zis ca diesel-ul este de "kkt"

174639[/snapback]

 

Ba unii au zis, poate nu in thread-ul asta... (+ ca ieri m-am trezit cu "fata la cearceaf")

 

Motoarele pebenzina sunt mult mai ieftin de intretinut, te rog compara pretul unui filtru de motorina cu unul de benzina. Te rog compara pretul unui injector diesel cu cel al unui injector de benzina si te mai rog fa un calcul si spune-mi cati bani economisesti din consum+consumabile avand un diesel vs benzinar.

174639[/snapback]

 

Pe mine m-a costat vreo 6 milioane ROL (nu mai stiu exact, sper ca nu ma insel) schimbul de filtre, ulei (Mobil1) si placute. Nu cred ca e foarte mare diferenta raportat la o masina pe benzina (20%?). Si daca faceam schimburile la alt service si cu alt tip de ulei ieseam si mai ieftin. Din carburant scot mai mult decat diferenta.

 

Sunt la a 4-a masina dar probleme pe la motor nu am avut cu nici una asa ca de preturi la injectoare si alte alea nu stiu si sper sa nu am nevoie sa stiu.

 

A! Sa nu uit! Nu lua neaparat in considerare cat de repede accelereaza un motor pebenzina, ci felul in care o face. Satisfactia,crede-ma este mai mare avand un motor pe benzina.

174639[/snapback]

 

Cand am luat diesel-ul am "riscat" putin in sensul ca este primul diesel pe care-l am si stiam (am incercat la cunoscuti) ca diesel-urile sunt lenese. Mie imi place sa am demaraj (acu' 10 ani am invatat sa conduc pe un golf GTI de ~140cp, am fost "indragostit" de masina aia, avea sub 9s/100) si am fost hotarat ca daca nu imi place cum merge 320d in primul weekend sunt in targ... este aproape un an de atunci si nici nu ma gandesc la targ.

 

Si ca sa mai zic odata ce am mai zis in alte thread-uri in care erau discutii similare astept ziua cand oamenii din RO isi permit sa vorbeasca sincer, deschis si in cunostiinta de cauza, de masina de zi cu zi si masina "de distractie".

Parerea mea pana se mai schimba ceva prin oferte este urmatoarea: prima trebuie sa fie sigura si comoda, a doua trebuie sa fie sigura si sportiva, cu motor turbo pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

Ba unii au zis, poate nu in thread-ul asta... (+ ca ieri m-am trezit cu "fata la cearceaf")

Pe mine m-a costat vreo 6 milioane ROL (nu mai stiu exact, sper ca nu ma insel) schimbul de filtre, ulei (Mobil1) si placute. Nu cred ca e foarte mare diferenta raportat la o masina pe benzina (20%?). Si daca faceam schimburile la alt service si cu alt tip de ulei ieseam si mai ieftin. Din carburant scot mai mult decat diferenta.

 

[/b]

175067[/snapback]

 

ei bine, pe mine m-acostat filtrul de benzina 400.000 (si nu e luat din targ) si cel de ulei 300.000. Placutele m-au costat aprox 2.500.000. Calculeaza tu!

Edited by 320i_24valve
Link to comment
Share on other sites

Vrei sa il imbolnavesti? :) Stii ca sunetul de 6 in linie e contagios... :)

174964[/snapback]

 

He,he,he!!! Nu vreau sa il imbolnavesc, vreau sa vada diferenta! (Lol, am ajuns sa ma laud cu masina... si acum 3 luni nu aveam curajul sa ies cu ea printre bmw-isti ca imi era rusine... :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Ma "bag' si eu in seama....

Am un 318d din 2004 cu 73000km iar fiul meu acelasi model dar din 2002 si la 138000km .Ambele au debitmetrele si turbinele originale. Intretinerea nu este una de "maniac" dar in concordanta cu "privilegiile" drumurilor din Romania; filtru aer si motorina la 7-8000km, ulei si filtru ulei la 10-12000km. Pana acum doar fimiu a avut de schimbat bucsile din spatele bratelor fata (nu stiu denumirea exacta) stiu ca m-au costat doua milioane (originale) dar nu luate din magazin.Motivul schimbarii cred ca este folosirea timp de doua luni a jantelor de M3 pe 18" cu anvelope 235/40 ,care erau originale ,frumoase, dar s-au dovedit a fi extrem de "paguboase" pe "supersoselele noastre mioritice"

Mai am un VW 2,5 TDI(LT35)la care am schimbat debitmetru la 274000km si asta din cauza mea...am uitat sa schimb filtru de aer, cand am facut-o era prea tarziu, filtru era negru si rupt pe mijloc (hartia) probabil de cat a tras motorul sa "respire".

Pana acum trei ani , am avut numai masini pe benzina si tot fimiu' a avut o problema la Tigra 1,6 cu o "supapa" ,cred ...EG...R??...Eg..."masa pe ghiata"...a curata-o de vreo trei ori ,dupa care a luat una noua si nu au mai fost probleme.

DE ce Diesel ??..(in cazul meu) pt ca are cuplu(de la turatii mai mici)....pt mine este mai important decat puterea maxima. Ma refer la o cilindree de doi litri....mai era varianta motor benzina,V6 3l (stiu ca BMW are 6l) dar sunt "zgarcit" si nu vreu sa dau taxe "hotilor" de la stat

Edited by Edgji
Link to comment
Share on other sites

Daca esti din bucuresti vino maine sa ne intalnim sa vezi cuym se comporta un  320i ca sa iti formezi o parere. 0788828699 Dupa ora 08.00 :) :blink:

174789[/snapback]

 

te sun ! astazi am vazut msg ! te sun in curand. mersik

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

salut.. sunt interesat sa intru si eu printre radurile voastre.. adica a fanilor si posesorilor bmw.

 

Vreau sa imi achizitionez un auto bmw si nu sunt nca decis asupra motorizarii. am vazut ca o solutie mai ieftina ar fi un 318 d, insa as vrea sa primesc sfaturile unor posesori si ale unor stiutori...pe langa deficitul de putere ce alte dezavantaje mai prezinta aceasta motorizare fata de cea de 150 cp? dar legat de consum, fiabilitate ce imi puteti spune despre cele doua... Dar in comparatie cu versiunea anterioara de 136 cp?.

 

Vreau sa imi iau diesel pentru ca fac multi km pe an... deci modelele pe benzina nu ma tenteaza.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

daca iti permiti cel de 150 cp, nu sta nici o secunda pe ganduri si ia-ti ala de 150 cp!! diferenta de consum e 0

188326[/snapback]

Gresit, diferenta e intre 0,1 si 0,2, nu stiu daca in plus sau in minus. :)

Acum serios, sigur ca 320d de 150 de cai e varianta cea mai indicata. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Gresit, diferenta e intre 0,1 si 0,2, nu stiu daca in plus sau in minus.  :)

Acum serios, sigur ca 320d de 150 de cai e varianta cea mai indicata. :blink:

188365[/snapback]

 

Aici ai dreptate , dar din moment ce omu a bagat in comparatie si 318d fiindca e mai ieftina......nu stiu ce sa mai cred !

Link to comment
Share on other sites

daca ai posibilitatea cumpara masina cu motorul de 150cp. e puternica , trage bine , e chiar sportiva pt un diesel fata de concurenta anilor respectivi. 318d e mai ieftin , merge si asta , nu ca 150cp dar se descurca. Pana la urma gandeste-te daca ai nevoie de mai multa putere , sa nu iti para rau dupa aceea ca nu ai luat 320d.
Link to comment
Share on other sites

leagt de putere eram constient ca este diferenta destul de mare.. insa ma gandeam la fiabilitate intretinere... cat despre consum am primit deja raspunsul.

 

am vazut ca diferenta de pret este destul de mare... si as cam avea de ales intre 318 limuzina si 320 touring... acm ma refer strict la modelul dupa 2002.

Link to comment
Share on other sites

Diferenta de pret intre 318d si 320d nu e asa mare ...iar ca fiabilitate ...totul depinde de masina si cum a fost intretinuta, ele sunt fiabile din "nascare" :blink: ...Diferenta de consum intre cele trei e irelevanta , iar ca intretinere la fel...toate au aceleasi cerinte ca sa zic asa. Eu am 318d de un an si sunt foarte multumit de el, cand l-am luat desi aveam si alternativa 320d, am preferat sa cumpar masina la care-i stiam istoria , motorizarea chiar nu m-a pasionat.

Dar daca vrei mai multa putere la aceleasi optiuni , clar mergi pe 320d de 150cp.

Link to comment
Share on other sites

salut.. sunt interesat sa intru si eu printre radurile voastre.. adica a fanilor  si posesorilor bmw.

 

Vreau sa imi achizitionez un auto bmw si nu sunt nca decis asupra motorizarii. am vazut ca o solutie mai ieftina ar fi un 318 d, insa as vrea sa primesc sfaturile unor posesori si ale unor stiutori...pe langa deficitul de putere ce alte  dezavantaje mai prezinta aceasta motorizare fata de cea de 150 cp? dar legat de consum, fiabilitate ce imi puteti spune despre cele doua... Dar in comparatie cu versiunea anterioara de 136 cp?.

 

Vreau sa imi iau diesel pentru ca fac  multi km pe an... deci modelele pe benzina nu ma tenteaza.

 

Multumesc

188324[/snapback]

 

In primul rand gvreau sa stiu cu ce-i mai ieftina motorizarea 318d?

NU este nici o diferenta de pret intre motorizarea 318d de 116 cp si cel de 320d de 136 cp. Taxele is la feldeoarecre amandoua motorizarile sunt de 19..cmc nu mai stiu exact.

Si la pret nu difera deloc.

Daca iti permiti una de 150 cp ti-l recomand. Consuma un pic mai mult dar nu cu mult.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand gvreau sa stiu cu ce-i mai ieftina motorizarea 318d?

NU este nici o diferenta de pret intre motorizarea 318d de 116 cp si cel de 320d de 136 cp. Taxele is la feldeoarecre amandoua motorizarile sunt de 19..cmc nu mai stiu exact.

Si la pret nu difera deloc.

Daca iti permiti una de 150 cp ti-l recomand. Consuma un pic mai mult dar nu cu mult.

188578[/snapback]

 

Pai este diferenta, cel de 136 e la acelasi pret cu cel de 116 , numai ca cel de 116 este modelul mai nou : :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.