Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Da merge mai bine Da, nu se mai regenereaza in fiecare zi ca celelalt vechi Ma supara faptul ca si a facut regenerare dupa doar 180 km Da am schimbat tot, inclusiv distributia si pompa de ulei. Da s a facut! Atunci aveam valorile (atașez poza) P.S. filtrul vechi era topit. Trebuie sa urmaresc situatia…daca se regenereaza des
  3. Nerge mai bine acum masina cu filtrul cel nou? Ai observat o imbunatatire de cand l-ai schimbat? Ce schimbare in rau ai observat. Dac nu mare diferenta lasa-o ca foarte probabil nu are nimic. Ai schimbat tot ce se putea schimba. S-a facut si resetarea filtrului nou cu ISTA?
  4. Today
  5. Pt un suport de bicle as vrea. Am vb astazi la o firma mai mare care vinde si monteaza (trece de 4.000 lei cu tot cu montaj), raspunsul a fost ca trebuie dezactivati senzorii de fiecare si ca operatiunea trebuie facut manual ca modulul nu stie asta...cel putin la U11
  6. Când o sa vina vremea sa schimb anvelopele sigur renunt si eu la RFT, in caz de pana se rezolva fie cu snur fie cu kit de pana cu sealant. Daca se taie pe lateral atunci e problema, dar cred ca sunt destul de rare astfel de pene, eu de cand conduc din 98 nu am avut asa ceva. Oare o fi o diferenta sesizabila intre 20" cu talon 45 pe fata si 40 pe spate si 19" cu talon 50 overall? Diferenta de talon in mm intre 20 si 19 ar fi de 12 mm, asa pe hârtie. Oare se simt acești 12mm? Clar o diferenta va fi, dar banuiala mea este ca nu e semnificativa sa merite o schimbare de jante.
  7. Mai jos ai fisierul de la bmw in legatura cu tipul de anvelope pe care il poti pune in functie de dimensiune jante. Pt 18, 19, 20 sunt si variante non RFT, dar pt 21 doar variante RFT. Eu am pe 21' la al meu x4 si am mers pe RFT fiindca n-am vrut sa am probleme cu cutia de transfer sau altele ( daca ar fi fost variante non RFT in lista pt jante 21, as fi mers pe non RFT ). https://www.bmw.gp/content/dam/bmw/common/topics/fascination-bmw/bmw-efficientdynamics-2020/tyre-energy-labels/pdf/G01–Reifenliste.pdf.asset.1709133987786.pdf
  8. Referitor la RFT vs non RFT, mai ales la jante pe 20, cele normale vor fi mai confortabile. Eu la G01 simt diferenta intre cele de iarna RFT si cele de vara normale, fara run-flat ambele cu jante pe 19 inchi. Este mult mai confortabila masina! Dezavantaj ar fi daca faci pana si nu o poti rezolva cu snur sau compresor, sa mai mergi pana la prima benzinarie/vulcanizare.
  9. Folosesc diagnoza thinkdiag pentru a urmari cand se regenereaza etc. Totusi tot mi se pare tot prea des…faza e ca uneori masina are momente in care este un pic greoaie la accelerație (in momentul acelea nu e in regenerare) tin sa cred ca are ceva..de l incarca repede. Inainte de a schimba filtrul, in aprilie l un test de testare a masei de aer mi a dat ca cica ar avea probleme la sistemul de recirculare a gazelor
  10. Caracteristici principale: • An fabricație: 2012 (iulie) • Kilometraj: 248.000 km reali (dovedibili) • Motor: 2.0 D, Stage 1 – aprox. 230 CP • Cutie: Manuală • Navigație: NBT Evo originală + CarPlay wireless • Bord: Ceasuri Alpina originale • Consum mediu: 6.2 l/100 km (ultimii 40.000 km) ⸻ Dotări: • Scaune sport piele/textil, parțial electrice • Fază scurtă LED, proiectoare ceață • Senzori ploaie/lumină • Sistem audio profesional • Jante OEM + anvelope Goodyear (iarnă/vară) ⸻ Întreținere (în ultimii 3 ani): • Distribuție completă schimbată la 202.000 km – Brocoding Deva • Garnitură chiuloasă, garnitură de admisie curățată și clapete admisie OEM – la 189.000 km • Discuri + plăcuțe OEM • Direcție față completă (Meyle HD) – 230.000 km • Ulei schimbat la max 8.500 km (marca XADO) ⸻ Informații suplimentare: • Mașină adusă din Belgia, inițial power reduction la 163 CP • Stage 1 realizat profesionist – acum ~230 CP • Cutia manuală – rară pentru acest model • Estetic – prezintă mici zgârieturi normale pentru vârstă ⸻ Important: • Fără schimburi • Se poate testa oriunde • Autoturismul rulează impecabil • Preț negociabil pentru persoanele serioase Pret: Brut Culoare: Negru VIN (serie sasiu): WBAFW91000DW47791 Norma de poluare: Euro 5 Emisii CO2: 119 g/km Tara de origine: Belgia Primul proprietar (de nou): Nu
  11. Condusul in oras umple filtrul mult mai des. Apoi motorul are 256 de mii deci e pe a doua parte a vietii... ceva uzuri trebuie sa fie in el.. ulei probabil consuma de la schimb la altul. Oricum motorina nearsa prin oras umple flitru.. toate astea le colecteaza filtrul. Deci acesta se umple mai frecvent in oras fara nici o indoiala. Eu zic sa o lasi asa. Daca nu te avertizeaza in bord masina e ok. Daca/cand te avertizeaza, scoate-o cat mai curand pe autostrada la 2000 rpm constant si probabil la 80-90 grade antigel va incepe regenerarea. Iar asta este un raspuns absolut OK pentru ce s-a intamplat. In oras trebuie sa ai o grija in plus. La BMW nu ti se spune ca regenerarea se intampla.. asa ca o regenerare intrerupta ca tu ai ajuns la destinatie asta inseamna REGENERARE INCOMPLETA, cu efect in nivelul de depuneri ulterioare fara indoiala. Ideal este o regenerare completa.. care se vede doar pe tester... urmarind presiuni. Sau treci la benzina si atunci o sa ai mai putine batai de cap.. probabil.
  12. Pai de ce nu ar merge? Mai ales ca modelele noi vin acum fara runflat.
  13. Ce sa zic. daca experienta ai castigat-o cu acul in mana in retrofituri... ...fie esti prea abil fie prea ambitios... si refuzi sa dai banii pe ceva profesional care injumatateste timpul petrecut cu un conector in mana.. dar vorba ta e "foarte usor". Eu spun ca nu e.. pentru ca de aia au fost create sculele alea.. dar cine sa stie mai bine? Cine? ...Apoi, de ce nu pui niste retrofituri facute de tine aici pe forum!? Ai tot spatiul necesar... spatiu DIY e aproape gol... de vorbe in schimb e plin.
  14. Din poza, nu prea inteleg ce ai vrut sa faci cu agrafa. Apoi, plasticul negru este un capac ce se da jos si apoi ai acces la mufa. Pe partea exterioara mufei vei vedea un fel de sigurante ale pinilor pe care le poti apasa si tragi pinul din mufa. Nu are ce sa se strice. Depinde de indemanarea si priceperea fiecaruia. Am vazut. Vorbesc din experienta si retrofituri destule. Din poza, colegul nu stie cum sa scoata pinul.
  15. Buna ziua din nou. Are cineva idee pe jantele de 20, 275/40/20 si 245/45/20 merg de la pirelli pz4 cu * bmw dar fara runflat? Adica ce parere aveti pro si contra? Multumesc. @sskkaa
  16. La modul cel mai serios, cumpara-ti un set de pin-uri, ca cel indicat de bimmer. Eu tot de pe aliexpress mi-am cumparat unul identic, fiindca am avut nevoie cand mi-am facut retrofit la nbt. Odata ce ai prins smecheria cum se scot pinii, doar te joci. Cumperi o mufa din dezmembrari sau chiar doua si exersezi. Gasesti si pe emag, costa in jur de 15 ron, cauta dupa: set extractor de pini
  17. Da, conduc in oras dar 80 km din primi km ai filtrului de particule au fost facuti in afara orașului, filtrul are doar 200 km pana acum
  18. Daca regenerari se faceau inainte in fiecare zi cu cel vechi era firesc.. (nu spui unde conduceai, foarte important). Problema sunt regenerari prea frecvente cu, cel nou? Ai citit ultimile postari cel putin? S-a concluzionat ca regeneratile prea frecvente sunt datorate mersului in oras. Regenerarile observate cu filtrul nou se fac cand conduci in oras?
  19. L-am comandat de la BMW Italia şi mi-au dat termen de livrare 25.11.2025, cică atunci e aşteptat un nou lot.
  20. Salut te rog ajută ma si pe mine ! Am seria 1 n4720a 116d 256.000 km . Am efectuat următoarele lucruri: recondiționare injectoare, cuarțare galerie admisie, curatat racitor gaze, am inlocuit supapa egr cu una pierburg (este varianta cu vaccum) am înlocuit si electrovalva, inclusiv toate furtunasele de vaccum, am inlocuit si filtrul de particule cu unul nou original BMW care m a costat 2000 euro, am inlocuit senzor de temperatura de la dpf , inclusiv sezonul de presiune diferentiala. Nustiu ce sa i mai fac, cu filtrul vechi isi facea regenerare in fiecare zi, acum cu asta nou deja la 150 km isi face regenerare si la relanti are 18 m bar, iar la 2000 rpm 60-70 m bar…va rog ajutati ma nu mai pot…
  21. Mai mult ca sigur voi merge pe varianta master card :). Un electrician auto priceput in Craiova si gata, nu are rost sa ma complic.
  22. Aseara, la final, am realizat si eu ca, folosind agrafa am largit/tutut conectorul mama (agrafa fiind muult mai groasa decat pinul tata). Posibil sa nu mai faca deloc contact acum, dupa atata tutai ce i-am dat (initial ma gandeam la ceva coroziune, oxidare, am si dat cu niste spray de contacte inainte, apa de ploaie probabil). Varianta cea mai simpla este sa tai firul, sa-l cositoresc si sa-l leg direct in modul. La asta ma gandesc acum, la fata locului nu stiu daca merge.
  23. Am zis si eu mai sus, la fel am facut la urs e simplu scot de acolo pun fac dreg, amicul meu care imi refacuse toata instalatia radea de nu mai putea si imi explica ca nu are rost ca o sa raman cu firele in mana si conectorul praf in final a avut dreptate . Dar da in teorie suna si pare simplu mai nasol e dupa ce desfaci tot si vezi ca ai nevoie de o noua mufa si un nou set de conectori
  24. Salutare! Ma puteti ajuta cu o actualizare de harti pentru un BMW F10?

    1. Romulus

      Romulus

      Salutare. Daca postezi un topic nu un status gen facebook, putem incerca.

       

  25. Nu vreau sa incep vreo contrazicere prea mare.. dar ..ai vazut cum arata un conector mama in interior? Nici cu el in mana si orice ac ai avea nu reusesti sa refaci clema din interior.. Asadar m-as abtine de la asa incurajari. Cu un ac nu rezolvi probleme asa delicate. Crede-ma am ars podul ala deja... Asa ceva ii trebuie.. pentru a nu afecta conectorul. I just found this on AliExpress: https://a.aliexpress.com/_mKvoF4f Una din 26 se potriveste. Compara orice ac ai cu o singura scula de acolo si te asigur ca acul e un chin si strica multe pana scoti asa ceva din conector. Pentru sertizat trebuie asa ceva. Am incercat alte doua scule mai ieftine dar nu au facut ce fac matritele din setul asta.. ca si calitate a sertizarii: https://www.engineertools-jp.com/product-page/pad-02-handy-crimp-tool-complete-set Sculele de la engineer sunt absolut excelente. Fara cea mai mica indoiala!
  26. Ok, asta era ideea postului, sa afle cei care se confrunta cu problema asta enervanta ca exista si alta solutie mai putin costisitoare decat schimbarea compresorului de clima. Service-ul care face reparatia se numeste mecanero in sectorul 2: https://mecanero.ro/contact/
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.