Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. furtunele le am schimbat si am curatat senzoru de pe admisie. Face la fel si am vazut ca daca ii dau pana in limitare apoi nu mai trage deloc se pune in nas de tot. Si aceeasi eroare -Charge air pressure Control
  3. 17127797258 ....din fotografie pare ca pierzi antigel pe la cotul care intra in corpul termostat. Din cate vad piesa vine cu totul adică furtunul care pleacă din termostat în radiator.
  4. Today
  5. Uite aici un studiu despre cum se strica bateriile.. https://insideevs.com/news/717187/ev-battery-replacements-due-failure-study/ Și începe și reciclarea sa funcționeze https://www.notebookcheck.net/Electric-vehicles-get-cleaner-than-gas-cars-in-15-000-miles-as-battery-recycling-picks-up.831442.0.html
  6. Problema e butonul de la haion, e stricat, ca de aceea e creata posibilitatea de a deschide si opera/testa din programul de diagnoza. Comanda se duce de la modul la zavor prin comanda software dar nu si de la buton la zavor fizic, sau modul ..(whatever..) Iar stergatorul nu merge pentru ca probabil e gripat axul tot de pe haion. Cu haionul ridicat se aude motorasul bazaind cand dai comanda? Atunci e axul intepenit de la depunerile de piatra. Spor ca desfacut si curatat. Unge bine axul cu vaselina si mentine-l uns. Ce masina e?
  7. Atata s a putut cu un plin... Mers extraurban 90-95%, 80 100kmh localitati, 100 110kmh DNuri, 120 130kmh autostrazi si 2 zile de oras... Pt un 3.0 6cil diesel de aproape 400cp ( folositi vreo 80 100 ce i drept la vitezele alea, dar oricum... ) mi se pare un consum extraordinar
  8. Buna seara colegi! Am probleme cu geamul de la haion si stergatorul din spate nu funcționează nici unul, dar partea ciudata ca din tester merge sa deschid geamul haion si stergatorul Ce parere aveti? Ar avea cum sa fie fire rupte daca se poate deschide din tester?
  9. Leaf-ul ala era o mizerie și nou. Plus ca e probabil mașina cu cea mai mare degradare posibila a bateriei. N-am văzut video-ul încă. Dar Matt e pus mai mult pe show în general. Dacă vrei ceva mai cu date, cauta la Bjorn ca a cumpărat și el una de-asta
  10. Un review cat se poate de realist despre Nissan Leaf - un SH Electric, pe un canal destul de vizionat:
  11. Nu imi mai spune de cretinii astia cu truck-urile/cazanele lor de isi pun evacuare sa ii auda si strabunica-sa de pe lumea cealalta. Alora le-as infunda evacuarea sa bubuie motorul ala, sa dezintegreze troaca aia de masina. Una e sa ai o evacuare misto si alta e sa ai o petarda de masina cu te miri ce improvizatie facuta de vreun mexican cu un gunoi de evacuare.
  12. Sunt acum în the golden state si e un mix foarte dubios. Un sfert din posesorii de truck-uri, fie ele cât de căzute, au evacuari zgomotoase. Plus alții cu sedan-uri. Pe partea cealaltă, e expoziție de mașini electrice. Tot ce am văzut prin review-uri e aici pe strada..
  13. Iei una sh si nu iei plasticaria aia ieftina. Exact ca si cu Loganul, decat Logan nou mai bine Passat sh sau ce altceva mai e la banii aia sh.
  14. E adevărat. Dar acum cel puțin nu greșești în europa sau SUA o mașină comparabila la banii comparabili.
  15. Daca ar renunta la interiorul ala care arata si se simte a fi ieftin da, ar merita. Pana atunci lasa-l ca il mananca de viu chinezii asta daca nu cumva or da drumul la importul de chinezarii si in State sa il manance si acolo de viu. Ideea e simpla, sa ofere ceva de banii aia, nu doar motorul ala electric si atat. Iar bateria supraestimata la ce autonomie are, iar o alta magarie de a lui dar deja procesele se inmultesc.
  16. Cică ar avea suspensie adaptiva și niște scaune mai ok, ceea ce e în progres. Dacă i-ar pune și manete, și un heads-up display, ar merita la banii ăștia.
  17. Supercar killer... face 0-60 mph in 2.9 secunde parca dar.... tot sa iti dai cu ea in c**** e,ca de... e o Tesla. Si da... tot petrol head sunt, tot vreau sa aud motorul ala urland. Eu visez la evacuari Akrapovic si lucruri de genul, unde sa pui asa ceva pe Tesla? Sa faca la fel ca doua tramvaie poate nu doar ca unul singur.
  18. Te duci la cineva cu ISTA+ si revii cu lista de erori si o scoatem la capat; altfel nu citeste nimeni in globul de cristal. La prima impresie poate fi vorba de probleme pe sondele lambda sau Nox sau catalizatoare. Repet, vreau lista de erori.
  19. Buna seara, salut la toata lumea, de aproximativ un an si jumatate detin un bmw e87 116i motor n43b16aa si de cand am masina am avut probleme cu ea, la inceput intrerupea foarte tare la rece, dupa ce am schimbat urmatorele piese: bujii, bobine, pedala acceleratie, pompa benzina, problema sa mai remediat în mare parte, acum 2 luni masina a inceput sa intrerupe foarte tare, doar ca de data asa o facea dupa vreo 15/20 de min de mers, practic dupa ce se încalzea, am fost la service unde mi sa recomandat sa schimb pompa de inalta presiune, am schimbat pompa si problema tot nu sa remediat, aparent nu face “destula” presiune in rampa dupa spusele celor de la service Mentionez ca masina are si un soft de pops&bangs, nu e facut de mine deci nu detin detalii mai multe despre el
  20. foarte frumoasa masina .Sa o stapanesti sanatos
  21. Daca continui la modul serios pe tema becului, imi iau penalizare, fault sau nu..?
  22. Eu am Android, nu stiu cum merge Carplay, mai da și la mine rateuri din camd în când dar cred ca e de la telefon mai mult, am avut câteva zile la rand când nu m-am putut conecta deloc la Android Auto, apoi si-a revenit, probabil a venit vreun update. Dar asta era înainte de ultimul update. Back to ASS
  23. Eu am activat functia de memorie la start stop, doar cand pun in eco se activeaza automat atat, in rest o tin oprita. Daca te-ai obisnuit e bine, pt mine e super enervant. Dar daca asta e rezolvarea, solutia e si mai simpla, opresti de tot start/stop La noua versiune curios, mai sunt probleme de conectivitate? - la mine mai da rateuri carplay daca folosesti. Si de multe ori se conectaza dar nu si Media, adica nu pot schimba de exemplu melodiile cu next de pe volan.
  24. Revin cu ceva update-uri, între timp am facut update de soft la ultima versiune 03 2024 și parca acele downshifturi s-au mai domolit un pic dar tot acolo sunt. În reprezentanta nu au gasit nimic în neregula, doar au resetat adaptarile transmisiei. Aici este alt semn de intrebare, noile valori la cateva săptămâni după reset sunt mult mai mari decât cele dinainte de resetare, încă în limitele acceptate de producator, dar o fi normal? De fapt am ajuns la concluzia ca acele downshifturi nu sunt downshifturi... am conectat Bimmerlink și am afișat în timp real treapta de viteza curentă, și dacă Bimmerlink o funcționa corect îmi arata in trafic ca face downshift din 3 în 2 și abea după apărea acea senzatie de frana de motor, când eram deja în treapta 2. Surpriza vine de la faptul ca se pare, sper sa nu ma înșel, încă testez, ca dacă dezactivez sistemul auto start stop acea senzatie de decelerare pe franare dispare.... peste tot pe net toți recomanda dezactivarea acestei funcții dar eu îmi imaginam ca are legătură doar cu oprirea motorului la oprirea pe loc, nu stiu daca alte sisteme pregătesc cumva motorul si transmisia pentru aceasta oprire. Eu am avut start stop și pe masina anterioara și sunt obișnuit, nu ma deranjează, am zis sa-l folosesc în continuare. De câteva zile merg fără ASS și pare ca lucrurile sunt mult mai ok, pana acum. Am mai testat funcția ASS off înainte de update-ul de soft și resetarea adaptarilor dar problema nu dispărea. Ce părere aveți, ați mai auzit ca ASS sa influențeze motorul/transmisia în felul asta, înainte de oprirea motorului?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.