Asa ar fi daca ne-ar interesa unde se duc 100A o data si cand..
Eu zic ca aproape niciodata.. daca motorul e pornit!
Se solicta 100A si peste doar cand pornim motorul dar ATUNCI doar din baterie.
Subiectul nostru este capacitatea/posibilitatea/situatia in care alternatorul nu ar incarca bateria. Ceea ce nu are treaba multa cu, consumul.. din baterie!
Bateria masinii ICE practic este un fel de buffer pemtru toti consumatorii din masina. Iar consumul probabil ajunge la 50A alimentand: modulul ABS, airbag-uri, DDE, FRM, Injectoare, pompa de inalte, senzori si luminile din bord..
Dar astea toate reprezentand curent tras din baterie nu din alternator. Pana la urma nu are relevanta curentul atat timl cat bateria e potrivita sistemului care o follseste si e tinuta incarcata!
..Alternatorul poate sa fie de 100-200A si chiar mai mare foarte usor... Bateria daca NU e suficient de mare in curent acceptat.. ii v-a fi limitata incarcarea la acel curent pentru ca o distruge. Dar ar putea fi relativ usoe sa primeasca 20-30-40A de la alternator!
Eu unul prefer sa aflu efortul mecanic depus de motor sa invarta alternatorul ca asta e subiectul.. Restul conteaza dar nu prea in contextul creat.