Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    9021
  • Joined

  • Days Won

    91

bimmer90f30 last won the day on May 21

bimmer90f30 had the most liked content!

6 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

31093 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Dezactiveaza DSC in bord si spune daca mai taie din putere cand mergi cu masina.
  2. Da-i inapoi daca sunt stricati. Ai pana la 15 zile.
  3. Nu am sugestii in privinta masinii tale cu, cutie automata.. dar in privinta tensiunii iri sugerez sa mergi la un centru de baterii sa testeze bateria masinii sa iti spuna ce capacitate mai are bateria. Daca are cativa ani buni probabil capacitatea i-a scazut si ca atare cand consumatorii (si altii, nu doar cel pentru cutie..) trag curent variatia e si mai mare cu, cat sunt mai multi.. si asta e cam datorat capacitatii scazute a bateriei..
  4. Ala in video nu arata cum se ridica tija ruloului. Se ridica culisand in sus pe ghidaje la simpla apasare a butonului de pe geam.. Zavorul pe o parte. Bine-nteles ca la G21 BMW nu am mai avut bani de cheltuit sa isi cinsteasca clientii cu functii care erau incluse in modelele combi mai vechi.
  5. Unor modele de comb cand li se ridica doar geamul au un mecanism (motorase angrenaj si zavor) ce inzavorasc manual si dezavorasc electric(automat) tija ruloului. Exprimarea din topic e ambigua.
  6. Tarile din jur care nu o sa aiba masini electrice si nevoie de electricitate? Clarifica ideea.. Sistemul energetic poate cade si din proasta gestionare a panourilor solare.. Parerea mea e ca nu chimia e atat de importanta cat e foarte important cum incarci bateria masinii. Orice baterie imbatraneste mai devreme sau mai tarziu. "Viata" ei se scurteaza vrem nu vrem in functie de cum o exploatam. ..Asta depinde de de cat e de informat si constient este proprietarul masinii electrice de tipul bateriei... si modul ideal de a incarca aceea baterie si ulterior de a o descarca cat mai eficient. Stresezi o baterie? Nu te va tine. Ca unele au avantaje fata de altele.. Din nou asta tine de decizia fiecaruia.
  7. Daca vrei sa iesi cel mai ieftin (..sau mai ieftin oarecum..) poti sa iei si numai discul ambreiaj si rulmentul de presiune... Cu toate ca rulmentul de presiune de calitate poate sa ajunga la jumatate sau ceva de genul.. ; cam scump adica doar pentru un rulment. Mecanicul trebuie sa aiba scula de resetat placa de presiune daca e sa o refolosesti pe cea veche.
  8. Doar incerc aa te ajut cat pot de mult. Mai jos am gasit in BMW TISu detaliu ce sigur ar trebui sa te intereseze referitorla pinul acela din plastic: Ce tip de vaselina se pune. Asta scrie despre cans se pune uun kit nou: Required follow-up work: When installing a new clutch, the clutch operator, ball pin and the guide sleeve must be renewed! Clutch operator e furca. Pinul din ce apu ei trebuie sa pui acelasi pin, dimensiune aproximativa cu, cel gasit... latimea bazei pinului ar ramane aceiasi daca sa zicem ca cel vechi s-a scurtat putin datorita uzurii..
  9. Deci e vorba de un combi.. Si nu se mai inzavoraste (tija) sau nu este eliberata tija ..ruloului?
  10. Trepidatiile sunt de la volant uzat, putin probabil de la motor. Trebuie schimbat volantul. Se schimba si kitul de ambreiaj de obicei. Pentru clantanit iti sugerez sa trimiti injectoarele la un test pe bank de injectoare Bosch.. Numai asa iti faci o idee despre starea lor. Poti sa incerci un test cu eprubete dar s-ar putea sa nu fie relevant.. dar e mai precis decat ce, compensari face ISTA. Senzorul MAF, ce valoare arata la 2000rpm?
  11. Nu m-as fi avantat atat de sus in curent debitat de un alternator..: BMW 2011 328i https://www.autozone.com/batteries-starting-and-charging/alternator/bmw/328i/2011 F31, 32, 33, 34 36 pot fi de la 120A, 150A, 180A, si chiar 210A.. https://www.wosperformance.co.uk/alternators/300-series-alternators/bmw-f20-f21-f22-f30-f31-f32-f33-f34-f36-120a-alternator?fs=&c=2439
  12. Asa ar fi daca ne-ar interesa unde se duc 100A o data si cand.. Eu zic ca aproape niciodata.. daca motorul e pornit! Se solicta 100A si peste doar cand pornim motorul dar ATUNCI doar din baterie. Subiectul nostru este capacitatea/posibilitatea/situatia in care alternatorul nu ar incarca bateria. Ceea ce nu are treaba multa cu, consumul.. din baterie! Bateria masinii ICE practic este un fel de buffer pemtru toti consumatorii din masina. Iar consumul probabil ajunge la 50A alimentand: modulul ABS, airbag-uri, DDE, FRM, Injectoare, pompa de inalte, senzori si luminile din bord.. Dar astea toate reprezentand curent tras din baterie nu din alternator. Pana la urma nu are relevanta curentul atat timl cat bateria e potrivita sistemului care o follseste si e tinuta incarcata! ..Alternatorul poate sa fie de 100-200A si chiar mai mare foarte usor... Bateria daca NU e suficient de mare in curent acceptat.. ii v-a fi limitata incarcarea la acel curent pentru ca o distruge. Dar ar putea fi relativ usoe sa primeasca 20-30-40A de la alternator! Eu unul prefer sa aflu efortul mecanic depus de motor sa invarta alternatorul ca asta e subiectul.. Restul conteaza dar nu prea in contextul creat.
  13. Nu vreau sa intreb ceva ce face parte evident din procedura.. S-a uns tot ce trebuia sa se unga inainte de montaj? De teava pe care culiseaza rulmentul nu zici nimic; e fixata pe cutie.. Pe una din partile acestei tevi apare o uzura.. pentru ca rulmentul culiseaza pe ea cu fiecare apasare a ambreiajului. Aceasta se unge in prealabil si este recomandat schimbarea tevii cand se schimba kitul. Daca scartaitul apare doar la apasare cu motorul oprit atunci categoric vine din ansamblul furca-pin-teava.. da si rulmentul care culiseaza dar mai degraba partea cu teava decat rulmentul. Scartaitul e lung sa e unul scurt. Daca e scurt ar putea veni de la contactul pinului cu suportul furcii. Sau contactul rulmentului cu furca.. Daca e lung ar putea veni din contactul tevii cu rulmentul. Sau poate piciorusul tijei pistonului (capatul ce intra si inpinge furca) si e fixat pe cutie. As mai zice ca daca apare doar aproape de capat.. probabil scartaitul vine din diafragma placii de oresiune. Dar asta e numai dupa ce s-a verificat si uns absolut orice se misca si freaca.. Pana la urma daca poti sa o duci cu zgomotul poate e bine sa o lasi la categoria asa fac toate.. si o sfanta "asigurare"..
  14. Ca sa accept ce spui trebuie sa definesti neglijabilul in contextul dat si sa vii cu o valoare. Dupa cum daca tu crezi ca, curentul iese din nimic atunci ar trebui sa explici nimicul ca sa avem un punct de plecare. Eu doar am explicat in linii mari cum trebuie intelese lucrurile in ansamblu, pentru intelegetea celui ce nu e specialist si nu ii trebui.. "sa priceapa si trecatorul di pi zebra" dupa un contemporan..
  15. Nu este exclus sa fie ambreiajul defect.. Rulmentul de presiune huruie cand se uzeaza nu scartaie. S-a schimbat si teava pe care culiseaza rulmentul? Pinul de plastic ce impinge furca s-a inlocuit? Un scartait s-ar putea auzi de acolo.. dar ar fi minor. Nu s-a observat nimic uzat prematur cand s-a desfacut din nou? Scartaitul se aude si cand motorul e oprit?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.