Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Cum sa fugi asa cu caruciorul pe trecere sa iesi dintre masini, dintr o zona fara vizibilitate? Cata minte avea si femeia aia...
  3. atunci e un sistem simplu pe arcuri. mai exact el vrea sa stea tot timpul deachis( e in tensiune de la arcuri) doar ca incuietoarea il tine jos. probabil unul din arcuri s-a rupt sau a sarit de la loc pe de alta parte mai are un piston care face deschiderea mai lina( opune rezistenta) daca nu e arcul s-ar putea sa fie pistonul blocat
  4. Soferul este evident de vina dar si pietonul... no comment. Aici se vede mai bine, pentru cine are fb: https://www.farcebook.com/share/v/16omBrQNaz/
  5. Eu merg 3 zile din saptamana cu transportul in comun, in Bucuresti, din Drumul Taberei pana in centru. Mi se pare perfect folosibil. Da, la dus, dimineata, fac mai mult decat cu masina. Desi, daca as lua in calcul si timpul de cautat loc de parcare, probabil rezulta tot cam atat. La intoarcere cred ca e cam acelasi timp, e o coada continua din Victoriei pana pe Maniu.. Nu stiu daca in link-ul de mai sus era filmarea cu camera de bord, dar aici este: https://b365.ro/video-momentul-impactului-filmat-de-camera-de-bord-a-soferului-care-a-lovit-mortal-pe-o-trecere-de-pietoni-din-berceni-o-femeie-si-a-ranit-grav-copilul-din-carucior-582416/ fmm de nenorocit, el croseta prin trafic...
  6. Nu ,nu am buton , doar se ridica cand il deschid din buton sau cu piciorul,dar acum nu se mai ridica .
  7. Partea de transport in comun e ok pentru unele situatii , sigur cu ce s-a spus mai sus, poti avea "noroc" si sa urce in autobuz un om al strazii . In cazul meu dimineata duc copilul la scoala , dupa amiaza vine singur cu autobuzul asa ca pot face o comparatie - acelasi traseu dus intors dimineata fac aproximativ o ora , dupa amiaza ca sa ajunga acasa face in general o ora s 15 min .In acest caz nu imi dau seama de ce as lua autobuzul
  8. ai buton de inchidere al portbagajului?
  9. Today
  10. Eu am metrou la 10 min de casă.Mai merg iarna când e zăpadă și mi e lene să curăț rampa de la garaj. Dar nu vrei să știi ce mirosuri sunt în vagon la 7pm. Și dimineața,dar seara te doboară,ai migrene și stări de vomă…. De autobuze și tramvaie nu mai spun, mai bine iei un uber…
  11. merci, am si dinastea. cele din ariopa sunt putin diferite, nu le-am gasit pe realoem dar, acum ca le-am vazut, cred ca pot face cu ele o romaneasca, :).
  12. Dacă treci prin București. mi au rămas de la e46
  13. Salutare ! Am si eu o problema cu portbagajul de la un G20 , nu se mai ridica cand il deschid din cheie sau cu piciorul .Cand il deschid ramane jos ,nu se mai ridica, ce ar putea avea ? Multumesc !
  14. Ne invartim in cerc pentru ca mijloacele de transport in comun stau blocate in trafic si oamenii prefera masina pentru ca ajung mai repede. Nu stiu cum se va iesi din bucla asta.
  15. Nu se va întâmpla cât mai trăiesc eu...
  16. Orice ai face, infrastructura Bucurestiului nu e gandita pentru trafic de 5-10ori mai mare decat limita maxima. Puteti cauta toate solutiile posibile, la un moment dat traficul se va bloca. Acelasi aspect se regaseste si in Cluj/Floresti. Doar ca exemplu, daca infrastructura permite 1mil de auto, tie cand iti vin 5mil care vin si pleaca cam deodata ( adica la aprox aceleasi ore dimineata/seara ) pur si simplu nu mai ai ce sa faci, pentru ca bulevardele mari nu le mai poti extinde, iar alte strazi nu mai poti face. Pana sa implementezi cultura MIJLOACE DE TRANSPORT IN COMUN in Romania ( nu doar in Bucuresti ) va trece foarte mult timp. Nu doar din prisma serviciilor de calitate oferite, cat si din prisma renuntatului la masina a romanului.
  17. Cumpara jante originale de pe piata second-hand - evident, in stare tehnica si estetica foarte buna - cu senzori deja montati. Senzorii originali au o durata tipica de viata de 10 ani, sau chiar mai mult.
  18. As vrea un set de jante cu senzori noi pentru al doilea rând de anvelope de vreme rece. Nu sunt fan jante aftermarket si as merge pe originale 100%. Problema e ca din motive financiare si de timp as incerca ceva aftermarket din seriile astea arhicunoscute germane "MAK, CARMANI, ANZIO" etc. Am mai avut pe o mașină in trecut, au fost ok.. Erau mai ușoare decât cele originale si mașina se simtea putin diferit dar poate era placebo. Nu s-au indoit, au prins doar o problema estetică. A mai avut cineva genul asta de jante pe BMW? Ce probleme pot aparea? Le iau fix pe detaliile roților OEM evident cu ET identic. Referitor la senzorii TMPS, la fel. Văd aftermarket care cica ar fi compatibili mai ales cu marcile germane si costa 200 lei bucata. Merg la bmw? A testat cineva? Varianta B e sa astept inca un an si, si sa merg pe niste originale la preț bun. Problema e ca in afara de bavauto si bmw unde prețurile sunt babane nu prea am vazut alternative.
  19. Dupa o plimbare misto, in week-endul trecut, a intrat la nani. Sambata desfac tot, sa vad daca are umezeala pe interior. Are o patura pusa pe softtop si doua prelate, una mai etansa, la interior si alta legata in mai multe locuri, la exterior. Este doar o incercare, nu cred ca asta e varianta de stat luni de zile asa. In garaj este E39 acum.
  20. Se merge decent in ultimul timp in Bucuresti , cel mai probabil multumita prezentei politiei in intersectii .In rest nu stiu ce sa spun ,ideea de a "sugruma" traficul nu stiu cat va ajuta.Bicicleta are sens doar in anumite cazuri daca merg la birou nu prea e placut sa ajung transpirat .
  21. Aseara am rupt ceva similar cand demontam pasajul (mai lipseste unul si la roata dreapta fata). Trebuie sa vad cum le inlocuiesc (2 buc). Sa fie totul complet. Am ceva, made in china, cred ca e pe aproape. Sau pun negrese scurtate, :).
  22. Stau si ma intreb, oare de ce fetele astora care comit accidente de tipul asta sunt toate la fel... Bun legea e astfel incat nu te trimite la puscarie, dar dupa o astfel de fapta macar sa aplici o amenda corespunzatoare, macar un 50-100 de mii de RON, minim, sa suspezi permisul 10-20 de ani. Adica sa simta si prostul ala ceva.
  23. Daca e jaf, nu o vrea nimeni, . Daca o vrea cineva, o voi vinde. Greu de crezut ca da cineva cat cer eu, in Romania. Desi, sunt sigur ca daca ar fi cineva, undeva, pasionat si interesat de model, sigur ar vrea sa o cumpere. Totul e sa o vada pe net. In Germania s-ar vinde sigur dar, cu proprietar de Romania, cred ca e echivalentul Rusiei, adica pas, :). Intre timp, eu imi fac de lucru la ea (ca de mers, mai putin). Lucruri marunte dar care pentru mine conteaza. De ex. asta seara vreau sa incerc sa pun material fonoabsorbant pe pasajul rotii (am vazut ceva similar pe YT si zicea ca scade un pic zgomotul la rulare). Nu STP, ceva mai ieftin din Leroy Merlin. Daca le vand pe amandoua, cumpar un Matiz cu 500 euro si-l reconditionez eu, complet.
  24. @neo_andersson Ai punctat foarte bine trei dintre problemele frecvente din traficul bucurestean. Cauza principala este aglomeratia, care duce inevitabil la agresivitate la volan. Am ajuns la concluzia ca exista o singura solutie: transformarea unei benzi din fiecare bulevard si strada principala in pista de biciclete cu doua sensuri, separata "hardware", pe modelul deja testat pe Calea Victoriei. Si, distinct, o banda dedicata pentru transportul in comun. Iar masinile sa se inghesuie (mult) mai rau decat acum pe restul benzilor - atatea cate mai raman. Bonus, benzile ocupate de masinile parcate. Cheltuim sume serioase pentru a ne cumpara masini premium, dar avem pretentia sa le parcam gratis in strada. Nimic altceva nu functioneaza. Indiferent cat ar fi pretul combustibilului, impozitul, taxa de acces - oamenii vor plati si vor merge in continuare cu masina. Cred ca pentru a imbunatati major traficul in Bucuresti este necesar sa dispara cel putin o treime din masini. Asta o poti obtine aisgurand o varianta mai buna (= bicicleta + transport in comun) si totodata impingand traficul auto la limita imposibilului. Atat relieful cat si clima Bucurestiului permit utilizarea bicicletei aproape in fiecare zi, cu foarte putine exceptii. Ne mai trebuie doar un primar care sa aibe curajul (politic) de a-si asuma o astfel de transformare. Iar cine nu poate folosi bicicleta, ar avea la dispozitie un transport in comun care nu mai sta intepenit in trafic. De cand au reinceput scolile in aceasta toamna, am calculat ca viteza medie cu masina, in traficul de dimineata / seara, este de 10 Km/h. Putin mai bine sau chiar putin mai rau, depinde de traseu si de ora. Pe o pista dedicata, cu bicicleta se poate merge cu o medie de 15 Km/h, pedaland fara efort.
  25. N-ai vandut-o Silviule? Te-ai razgandit?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.