All Activity
- Past hour
-
Trebuie service autorizat RAR pentru operatiunile specifice solicitate, si bineinteles piese originale, cu factura, etc. Nu vad de ce nu ar face si reptezentanta, pana la urma platesti operatiunea de service, nu e ca si cum o fac gratis si pe aia intermediara.
-
Nu e neapărat să o faci în reprezentanța,filtre originale și o poate face orice mecanic.
-
@sskkaa am inteles avuma ce zici. Nu stiu cum ar merge asta la o reprezentanta fara sa ai cunoștințe
-
Daca ai pachetul cu revizii incluse ai doar beneficii, din prisma faptului ca daca tu faci o revizie intermediara si resetezi km de service la aia 15k km sa zicem din aia 30k km estimati pt service, contorul tau o va lua iar de la 0 si peste alti 15k km iar vei vrea o reviziei si iar se va reseta... adica tu nu vei ajunge niciodata ca masina sa te cheme la service conform computer de bord astfel incat sa beneficiezi de reviziile "gratuite" la cei 30k km. Sa exemplific: La 15k km faci revizie intermediara fara reset, dar intervalul de service continua sa scada din cei 30k km La 30k km te anunta masina ca trebuie service si o faci gratuit din pachet, cu reset La 45k km iar faci una intermediara fara reset La 60k km te anunta masina iar ca trebuie service si faci gratuit. Sper ca s a inteles acum de ce e bine ca intermediara sa fie facuta fara reset de km/service in bord.
- Today
-
Se feresc să umble la ele inafara termenelor,mai ales la reviziile la pachet,nu știu de ce.. Si pe mine m au refuzat de vreo 2 ori,aveam doar garanția de 2 ani. Au zis ca le dau peste cap planurile de service,lol. Nu se pierde garanția așa ușor,dar na,fac și ei figuri,mai ales dacă nu te cunosc.
-
Beam We started following 2025 BMW X5 xDrive 50e
-
Pai cum sa pierzi garanția presupunând că faci acea revizie (suplimentară/înainte de termen) la reprezentanță? E un non-sens.
- Yesterday
-
Clit Eastwood started following X3 G01 oglinda stanga nu se mai pliază
-
en fin nu vad nici un beneficiu sa nu resetezi, daca schimbi la 10k in istoric o sa arete ca ai schimbat la 10k, si daca resetezi masina nu o sa ajunga niciodata la 0 dar nu vad o problema in asta
-
Nu e problema și nici cu supărare. Pai in istoric e trecut ca ai făcut un schimb de ulei insa nu ai și resetat. Ideea e sa fie 2 schimburi in intervalul ăla arătat de mașina, gen mașina arată ca trebuie la 24k km in funcție de mersul tău, tu de fapt ai un schimb făcut la 12k și altul la 24k sa zic.
-
@RedCap multumesc. Am recitit postul tau, si scuza-mi ignoranta, dar care e beneficiul sa nu fie înregistrati km?
-
Adică nu resetezi în bord ca ai schimbat uleiul ca mașina să arate ca și cum uleiul nu a fost schimbat. Fix ce spuneam și eu în postarea mea.
-
ce inseamna “fara reset de kilometrii in bord” ?
-
O greseala pe care ai facut-o ori tu, ori cei din service, depinde cine a hotarat, cand pui injectoare index 11, trebuie sa le pui pe toate index 11. In rest de la 01 la 10, le poti combina oricum. Si doi la mana, injectoarele cand se inlocuiesc, trebuie codate .
-
Fix de asta nu recomand nimanui care ia masina noua sa cumpere pachetul asta, in ideea in care doreste sa tina masina mai mult, sau sa o intretina corect! Reviziile la 30k sunt o porcarie de marketing si reducere a costurilor teoretice de mentenanta, si poate fi o solutie daca masina se schimba cand iese din garantie. In rest recomand revizii la 10-15k km sau maxim 1 an in functie de stilul si zona de mers ( urban/extraurban ). Avand in vedere ca e hybrid, trebuie tinut cont si de faptul ca motorul termic intra in lucru doar cand e necesar, solicitat, in majoritatea cazurilor cand e rece ai ansamblul.are nevoie de el, si porneste direct in ture... deci motor rece/ulei rece... protectie mai precara. Se pot evita prin compormisuri, pornit ai mers in Sport parca sa mearga termicul non stop pana se incalzeste etc... sigur pot veni colegii cu 45e/50e sau 530e etc cu sfaturi utile in acest sens. Recomand sa faci schimburile de ulei la o reprezentanta BMW, fara reset km in bord, tocmai in ideea de a elimina posibile cauze de anulare a garantiei pe motive stupide. Daca va fi o problema grava la motor/cutie/sistem hybrid, le cam sta in fire sa te caute si n cur doar aa gaseasca ceva sa nu si asume
-
depinde ce vrei sa faci cu masina. daca e in leasing si vrei sa o dai inapoi la sfârșitul contractului as face fix ce zice bmw. daca nu faci cum crezi, daca cauti pe forum cam toata lumea schimba intre 4k si 10k km ( asa spun ei , acuma nu stiu)
-
Salut tuturor, Am un BMW E60/E61 din 2008 cu sistem CCC mic. Am montat recent o navigație aftermarket (Linux), iar de atunci afișajul original OEM rămâne mov. În partea dreaptă apare pictograma mașinii, însă meniul CCC nu mai este afișat. Ce am verificat până acum: Cablurile LVDS sunt conectate corect (LVDS din mașină → unitate IN, unitate OUT → display) Display-ul este funcțional (nu este defect) Navigația pornește normal Apăsarea butoanelor MENU / BACK nu readuce imaginea CCC Am încercat toate rezoluțiile disponibile Menționez că am și controller iDrive de CIC, deși mașina este CCC.
-
Fara coduri de eroare nu te pot ajuta. Banuiesc ca ai probleme cu senzorul nox. Ala da consum mare cand ai catalizatoru de nox full din cauza lipsei de desulfari sau a unui senzor defect. Nu te apuca sa arunci cu piese pana nu pui tester pe ea.
-
Dani1223 joined the community
-
UnuRaul joined the community
-
Eu nu aș face la 30k km sau doi ani nici mort o revizie. Vorba vine 30k km ca e dinamica treaba oricum. Eu am reviziile la 16k km sau un an la mașina mea și i-am făcut primul schimb de ulei din buzunarul meu la vreo 2k și ceva km. Sincer poți face un schimb de ulei unde vrei tu ca de, un schimb de ulei și un filtru îl poate face oricine teoretic. Câtă vreme folosesc uleiul care trebuie și nici nu resetează computerul de bord toate sunt bune și frumoase. Eu unul schimbul de ulei făcut la 2k și ceva km l-am făcut la reprezentanta oricum. Intra pe topicul cu mașina mea și vei citi mai multe detalii și nebunii de ale mele legate de asta ca am postat pe acolo.
-
Legat de revizii, am pachetul de revizii gratuite 5 ani. Conform calculatorului mașinii prima revizie este la 30.000km sau 2 ani, ceea ce mi se pare cam mult. Cei de la Automobile Bavaria mi-au spus ca dacă vreau să fac revizia mai repede o voi face pe banii mei. Voi cum procedați? Cât de des faceți revizia? Unde îmi recomandați să o fac, fără a pierde garanția? Sau să o fac în reprezentanță ca să nu am dureri de cap?
-
Tech1 started following F10 520d Raport grup
-
Salut, am un BMW 520d Rwd F10, cutie zf8hp, am nevoie să îmi spuneți ce raport trebuie să aibă grupul. Actualmente este 2.93 dar nu știu dacă este cel original sau a fost schimbat și a fost pus alt raport
-
SBA85 started following BMW e92 318i - N43B20A
-
Salut, pare sa stii f multe despre motorul asta, mult mai multe decat mecanicii unde am dus-o. Long story short merge in 3, balbaie, moare, da rateuri, consum imens...totul din senin. Ce-i drept nu am mers aproape deloc cu ea anul asta! I-am schimbat bujiile, minune, a mers ca inainte. La o sapt, dupa nici 100km, jale mare, s a intors problema, dar a si ramas. I-am schimbat un injector cu index 11, mi au tinut-o mecanicii o luna in service si s-au dat batuti! Daca te pricepi sau cunosti pe cineva care se pricepe la motorul asta in Bucuresti, da-mi un semn 0721394323
-
Topics
