All Activity
- Past hour
-
In general la phev-uri puterea de încărcare la regenerare este mult mai mare decât puterea de încărcare la priză, limitată intenționat de producător pentru a oferi un avantaj competitiv BEV-urilor aceluiași producător. Inițial puterea de încărcare era 3.6kw (16 amperi), dar acum a ajuns la 3*16Ah la unele modele (11kw). Mercedes înțeleg că stă mult mai bine la acest capitol, unele modele având chiar mufe CCS.
- Today
-
Ai uitat ca si eu am vrut sa ii codez lui @Mircea-Si bord de M pur sânge si nu a vrut? Deci poate sa se fi jucat prin codați efectiv.
-
sskkaa started following Retrofit faruri laser bmw g20
-
20d cu turometru pana la 7000rpm n am mai vazut...
-
Seria 1 2011 LCI E87 (N43B20A) Engine Oil Pressure Low
HitmaNLive replied to idkbruhsky's topic in Masina mea
Eu am ales sa il fac, pentru că SH nu știi ce iei, te poti trezi că merge o luna si iar ai probleme. Pe mine m-a ajuns 12500 lei refacut motor de la 0, cuzineti, cilindri, segmenti, supape evacuare, garnituri, etc. Alegerea e a ta -
Dacă te uiți la prima postare e un 320d xDrive.
-
Băieți cred ca ar trebui trecut pe un topic numit fiabilitatea modelelor BMW.
- Yesterday
-
Ms mult. Apreciez! Mare domn.
-
e un m340i ?
-
@sskkaa Din cate stiu, scenariul N57 s-a repetat si la B57. Atat varianta B57D30S0 cu 4 turbine cat si modelele Alpina au galeria de Al p/n 11618598052 / 11618575696, in timp ce sarantocii cu 30d si 40d au primit galeria de plastic p/n 11617926141 / 11619885850. Totusi, verifica informatia, poate sunt in greseala. Sunt convins ca, acolo unde BMW a pus galerie de Al, a fost fortat de considerente tehnice. La cat de mare e focul in 50d, probabil racitorul EGR nu e capabil in toate regimurile sa scada temperatura gazelor sub limita suportata de plastic. Sa fim fericiti ca hartia creponata nu tine nici macar cat plasticul; altfel cei cu 30d asta primeau. Insist, nu cunosc si nici nu am de ce sa ma apuc sa cercetez daca galeria de Al se poate monta in locul celei de plastic (fie plug&play, fie cu unele modificari), sau difera atat de mult incat sunt incompatibile. Cert este ca BMW trebuia doar sa ridice degetul mic si ar fi eliminat o problema foarte serioasa.
-
Seria 1 2011 LCI E87 (N43B20A) Engine Oil Pressure Low
idkbruhsky replied to idkbruhsky's topic in Masina mea
Pai si in punctul asta, dupa ce schimb valva hidraulica, mai are sens sa bag bani in motor sa il fac? In punctul asta cred ca e mai usor sa schimb motorul complet sau sa vand masina decat sa stau sa umblu la cuzineti si pompa. -
Foarte adevarat , dar ca si business ei nu asa gandesc. ei vad ca vand in jur de 2 milioane de masini pe an, daca la fiecare ar pierde 300€ , asta ar insemna pentru ei 600 milioane €. si spun ar pierde pentru ca ar putea vinde la acelasi pret indiferent de galerie. acuma daca asta e corect sau nu, etic sau cum vrei sa cataloghezi nu stiu. ca si business clar fac ceva bine pentru ca vanzarile cresc de la an la an. Si cel mai important felul in care masinile sunt cumparate si utilizate s-a schimbant drastic in ultimii 20-30 de ani. Majoritatea masinilor vandute de Bmw sunt masini de flota, care se tin maxim 3 ani. de aici rezulta si intervalul de service la 30k si asa mai departe, cam tot se invarte azi in jurul masinilor de flota si a ceritelor acestor CEO de companii care sunt foarte similare intre ele si mult mai usor de acoperit decat sute de mii de persoane private. Dar si persoanele private si-au schimbat felul de a cumpara masini noi. Multi , foarte multi, au un buget lunar , isi iau masina in leasing, service inclus leasing pe 3 ani, dupa 3 ani dat masina inpoi , si tot asa un ciclu continu. nu in ultimul rand , majoritatea masinilor se caseaza inainte sa ajunga la 300k km, fabricatii doar s-au ajustat pietei, asta se cere, asta se ofera.
-
Destul pe azi, nu trebuie să obosești învățăcelul din prima zi.
-
Pedestrian protection system?
mase replied to Cristif10m's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
La capota ai patru capse pirotehnice, doua in partea din fata si doua in partea din spate. Trebuie inlocuite toate patru. -
Ok dar nici asta nu există :))) E un mit banal ca se fac masinile sa țină fix in perioada garanției. Producatorii nu isi sapă singuri groapa si nu au cum sa calculeze ei exact rezistența unei piese in numar de ore/km. O medie se poate face dar masinile au exploatari total diferite, in regiuni diferite, climat diferit etc. Și eu tindeam sa cred asta pana am stat de vorbă cu unii mai deștepti ca mine care lucreaza fix asta, proiectare piese in automotive. Din nou zic.. le fac ieftin si de aia crapă.
-
M-am nascut pregatit... am sudat de multe ori pedala de acceleratie de podea. Altceva?
-
1) Pe fata ai nevoie de dimensiunea 225/45/18 ! 2) Indicii de greutate pe fata 95 V(minim) iar pe spate 99 V(minim)
-
@FiveThreeFive daca tot ai deschis subiectul, pentru B57, este vreo varianta de galerie de admisie din AL?
-
salut sunt nou venit .....ma poti ajuta si pe mine cu o problema .... am un e60 2005 am pus modul LM2 vreu dect sa imi merga functia -Follow Me Home
dar am intampinat problema cu stopurile ca eu am stopuri normale ....am cautat peste tot nu gasesc codarile exacte pt stopuri normale ...
-
Am pus ghilimele tocmai de asta. Marja de siguranță a producătorului = durata garanției. Acum ceva ani era durata garanției ×2. Legat de testare corespunzătoare as zice ca cei cărora le au ars mașinile din cauza galeriei de admisie nu sunt de acord. Bănuiesc ca testarea a fost ajung la 200k km aia e la revedere.
-
oase99 joined the community
-
Scuze dar asta e o prostie CIne a lucrat in domeniu stie prea bine ca nu e adevarat. Se proiecteaza cat mai ieftin dar toate sunt testate corespunzator. Ca țin la limită e alta poveste.
-
Risti started following Pedestrian protection system?
-
Pedestrian protection system?
Risti replied to Cristif10m's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
in urma unui accident usor, actuatoarele de la balamale de la capota s-au declansat pe langa cele 2 actuatoare, mai trebuie si alte piese schimbate sa dispara erorile? nu stiu de ce apar si senzorii din spate in eroare?! am mai citit si faptul ca modulul ACSM a inregistrat un crash event si ar trebui resetat, insa asta se poate doar intr-un service BMW masina: G31 -
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
RedCap replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Si benzinarul pur sange unde mai intra?- 3662 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
r7van started following activare webasto (aux heating) din INPA ?
-
activare webasto (aux heating) din INPA ?
r7van replied to neo2004's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Salutare, mă poate ajuta cineva cu retrofitul unui Webasto pe un e61 ? -
r7van joined the community
-
Da ca si poveste simpatica am un vecin care lucreaza la un service, cand aveam 140ul zice aaa asta e misto dar e ala cu probleme la pompa de ulei , ce sa vezi B58urile din gen2 anumiti ani aveau si posibil sa aiba probleme cu pompa de ulei din cauza unei piese de plastic .Noroc ca gen 1 avea alte probleme .Ideea ramane aceasi componentele sunt facute fara nici un pic de "marja de siguranta" .
Announcements
-
Topics
