Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salutari! Ca si update: s a gasit un injector cu corectii foarte mari. Il voi schimba. Sa fie de acolo acea funingine neagra pe evacuare ? Repet nu este multa. Cica DPF are parametrii buni
  3. Today
  4. Am încercat azi dimineață să testez. Din păcate la oglindă nu se aprinde nici un led,nu pornește nici o alarmă. Nici nu știu dacă are alarmă. Am mașina de aproximativ 2 ani,nu a pornit niciodată. Cheile sînt in continuare sincronizate cu motorul,merge radio,totul funcționează normal.
  5. Tocmai ce am schimbat plăcuțele de frână și discurile de pe spate cu piese BMW. Discurile de pe spate se încing semnificativ mai mult decât cele de pe față. Am oprit normal după un drum pe autostradă și discurile din spate mă ardeau la deget după 3 secunde de atingere, iar cele din față după 10 secunde. Am oprit apoi cu aproape zero frânare (frână de motor), iar situația era identică. După un drum mai lung sunt la fel de fierbinți, dar prezoanele nu ard. Am ridicat mașina pe cric și am rotit o roată din față. Se roteste cu mâna ușor, și se aude/simte cum freacă puțin într-o anumită zonă. Am rotit fiecare roată de pe spate, se rotesc ușor, dar se aude/simte cum freacă permanent, dar ușor. O depunere de praf închis la culoare de pe buza caroseriei din jurul roții mi-a atras atenția asupra probelemei. La înclocuire am folosit BimmerLink pentru a pune frâna de parcare în modul service, fapt confirmat de un sunet îndelungat de la mecanismul frânei de parcare. Cu excepțiile de mai jos, am urmat corect procedura de înlocuire: nu am deconectat cablul din imagine și am apăsat parțial pistonul fără a desface ușor capacul de la lichidul de fână. Pare că o păcuță sau ambele, de pe fiecare parte, freacă constant discul. Mă gândesc că, poate, nu se retrag suficient după fânare, însă am curățat etrierul cu lichid de curățare a frânelor și cu o periuță de dinți. Curățarea mecanică nu este recomandată, așa că nu suspectez că depunerile de pe etrier ar îngreuna culisarea plăcuțelor. Aveți vreo recomandare despre ce aș putea să verific/fac?
  6. Daca Ac--ul face figuri: ba merge, ba nu merge, este posibil sa nu ai suficient freon.
  7. De ce sunt problematice după 150-170mii km?Pentru ca au reviziile la 30000km.Daca iei una cu 40-50mii km poți să-i faci tu întreținerea la 10-15mii km și atunci șansele sa ai probleme cu motorul sunt mai mici.
  8. As fi vrut sa fi inteles ce ai incercat.. (cu greselile mele pe anumite cuvinte din explicatia data).
  9. Toate n47 au dpf. Inclusiv m47 incepand cu sfarsitul lui 2005 vine cu dpf.
  10. Salut, update legat de achizitie X3. Am cumparat un X3 G01 2.0D 190 cp si pot sa zic ca masina e ft misto, exceptand motorul. E buna de consum, iti faci treaba cu ea, DAR 190 cp sunt prea putini pentru caroseria de 2 tone. Iti recomand sa iei minim 250 de cp pe caroseria asta si o sa fie fix ce trebuie. Ma gandesc sa o vand pe a mea sa iau una cu mai putine dotari dar cu motor de 3L.
  11. Pentru Euro 4 sunt ok valorile alea. Masina nu are DPF ca e euro 4..
  12. Salut! Am o problema la un 318i E46 cu motor N46. Cand e cald motorul, porneste uneori greu din primele chei. Adica porneste pana pe la vreo 500rpm si dupa moare. Am fost la diferiti mecanici si service-uri si niciunul nu a stiut ce are si nu vor sa se bage sa il faca. Pe tester a aparut o eroare la Valvetronic asa ca mi-au schimbat actuatorul la un service dar nu s-a rezolvat nimic. In momentul de fata nu apare nicio eroare pe diagnoza sau in bord. Ce s-a observat a fost unul dintre cele 4 vanos-uri functioneaza la o temperatura mult mai mica decat restul; adica, cand e turat motorul acesta sta la 57°C iar celelalte 3 stau la 120°C. Mi s-a zis ca e posibil sa fie asta problema dar nu s-au bagat sa rezolve. Daca știe cineva ce ar putea fi sau daca puteti recomanda niste mecanici buni in Ploiesti/Prahova m-ar ajuta mult
  13. Yesterday
  14. Simbolul este de EML: Engine Management Light. Orice cautare pe google Engine management symbol o sa iti arata la poze acelasi lucru. Mergo cu masina la un mecanic cu diagnoza ISTA-D sa afli mai multe. Mufa chiar daca nu e scoasa iar EGR e facut nefunctional TOT motor cu probleme e. Nu merge in parametri normali. Nu poti spune/crede asta cand EGR e off si EML e on. Cauza ar putea fi filtrul DPF, sa fie colmatat, daca faci distante scurte.
  15. Este posibil ca simeringurile supapelor sa fie uzate/imbatranite, si uleiul sa se scurga in camera de ardere; legat de segmentare, un test de compresie ar trebui sa fie relevant. Acum mai mult de 10 ani am schimbat simeringurile la un motor N42 la un mecanic Florin, era pe vremea respectiva o referinta in materie , habar nu am daca mai are acelasi numar de telefon sau mai activeaza in domeniu(sper sa nu se considere reclama: 0728444108). Tin minte ca mi-a facut o impresie foarte buna, un om serios si parolist.
  16. Salutare, Am un F20 118i din 2013 care arde cam 1L de ulei la 1000 km și scoate fum alb. Povestea asta se întâmplă de câțiva ani. Anul trecut parcă a fost ceva mai ok (consum mai mic), dar anul acesta parca a luat-o din nou razna. Efectiv mi-e rușine să stau la semafor – când plec de pe loc, iese atâta fum că zici că se anunță un nou papă. Am fost pe la mai multe service-uri BMW, dar nimeni nu mi-a dat o soluție clară. Senzatia pe care mi-o dau toti e ca fug de problema, imi este clar ca mai mult de lene, pt ca fac bani mai usor facand revizii si alte nimicuri care sa nu solicite intelectul. Nu sunt expert, dar pentru mine asta sună a nevoie de segmentare. Caut pe cineva în București (sau împrejurimi) care se pricepe și mă poate ajuta cu o reparație corectă, ținând cont că nu vreau să bag în mașină mai mult decât valorează. Orice recomandare de service sau mecanic de încredere e binevenită. Mulțumesc!
  17. Razand, glumind, un CSI trebuie sa consume ceva benzina. Ai facut diagnoza cu ISTA, INPA ? Sigur nu debitmetrul e cel cu probleme ?
  18. Astazi mi a aparut alt martor,din ce a iesit la tester cred ca e debitmetrul de aer pentru ca apare Engine fault. Reduced power. Momentan merge in parametri normali,atat ca AC cand merge,cand nu merge. EGR-ul este anulat,dar nu e scoasa mufa
  19. Taci, nu imi mai spune ca si eu mereu cand tre sa opresc zic "pffff... ma depasesc toti pe care i-am depasit pana acum".
  20. Nu i place să oprească la drumuri,e ca mine Când eram mai “mici”,o luam cu noi să facem dintr o bucată,nevasta nu are permis,e paletă..
  21. S-a saturat femeia de tramvai. E amuzant ca avea oricum curent gratis dar a trecut pe mh pe benzina unde trebuie sa plateasca benzina.
  22. Abia livrata Vineri. Am reintrat in clubul motociclistilor dupa aproape 13 ani de stat pe margine.
  23. Tu stii cel mai bine.. Pot sa iti mai spun ca reprezentanta are doua tarifuri. Poti sa comanzi cheie (pe care sa o resicronizezi..) sa deschida usile dar nu o sa porneasca si motorul pentru ca imperecherea cu motorul e taxata separat. Tu, daca inchizi usa/usile cu cheia in usa soferului, alarma se activeaza? O modalitate de a vedea daca e activata - lumina rosie de sub oglinda retrovizoare clipesta alert dupa care clipeste mai rar. Alarma se activeaza, sunand si z in momentul cand dezavorasti usa (usile) tot cu cheia (mecanic) in usa soferului, dar numai la re-deschiderea usii suna alarma. Dupa ce alarma incepe sa sune, (LEDul de la oglinda clipeste des) acum sunt doua optiuni: opresti alarma din buton de pe cheie sau bagi cheia in bord. (cheia ttebuie sa foe imperecheata deja cu pornirea motorului) La tine functioneaza asa? Poti face testul de mai sus, cu cheia metalica in usa? Daca poti opri din butonul cheilor care le ai deja inseamna ca problema este doar de actionare prin telecomanda. Cheia fiind recunoscuta, in bord cel putin. Daca nu se anukeaza comanda din buton inseamna ca antena din modul din haion nu primeste semnal sau chiar daca il primeste modul CAS nu primeste comanda de dezactivare a alarmei si mai departe dezavorarea usilor. Nu conteaza daca usile se inchid sau se deschid din butonul din bord. Comanda data din/prin buton e cu totul alta (ruta) fata de cea luata prin butoanele de pe cheie.
  24. Da, merge fara nicio baterie suplimentara. Alimentarea o taie dupa 10 minute parca si intra in modul parking mode unde in functie de sensibilitatea pusa de mine se va activa sa inregistreze miscarile din jur. Totodata are si setare sa nu mai faca asta daca tensiunea bateriei ajunge sub o anumite valoare (pe care o poti si schimba intre mai multe valori( ca sa nu omoare bateria sa nu mai poti pleca cu masina. Asta facea oricum si modelul anterior de l-am avut si asta stie sa faca si asta doar ca filmeaza la rezolutii mult mai bune. Totodata exista si baterie suplimentara daca vrei, oferita chiar si de Thinkware, insa eu nu am vrut asa ceva. Camera nu va trimite notificari daca nu are Internet. Va inregistra, dar nu va trimite nimic. Asa ca asta incerc eu sa fac cu pusul un access point ceva in masina care sa dea net in continuu in masina la care sa fie camera conectat. Trebuie sa ii contactez pe cei de la Thinkware sa ii intreb ce si cum, trebuie sa o scot cumva la cap.
  25. Incearca sa pui si EGR-ul ala la loc si sa o aduci in parametri normali de fabrica.
  26. Mulțumesc pentru răspuns. Am verificat tot. Inclusiv tester. Pe tester nu arată nici o eroare legat de închidere. Ceva la senzorii de parcare și ceva legat de alternator. Am ajuns la reprezentanță unde m-i s-au spus că trebuie să-mi facă altă cheie. Sincer nu sunt mulțumit de soluție deoarece e foarte ciudată situația să pice amindouă cheile în același timp. Din butonul central ușile se închid și se deschid normal.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.