Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Bună ,am un casetofon credca este original ,aș avea nevoie dacă cunoașteți să îmi ziceți de unde aș putea cumpara 2 cleme pe lateralele casetofonului și de un buton de volum ,o recomandare ,un site de unde pot comanda etc…
  3. Dar ala tot 6.2 facea asta asa ca idee. Mai ai BMW acum?
  4. Un post din 2023...de atunci masinile mele au facut 4.3 si 5.4, hatere :)))
  5. Today
  6. Poți incepe cu valve vanos si actuatori vanos. Valve poti lua Ina care sunt 200 lei bucata si sunt exact alea care vin pe Original, la 800 lei bucata si actuatori vanos Original 350 lei bucata. Totodată schimbă si capacul culbutori pe original, că mai mult ca sigur nu a fost schimbat niciodată. Si mai poti schimba si valva de ventilatie a vaporilor de benzină, care costa 160 lei pe BOSCH, care vine echipare de original , dar la prețul de 800 lei originala
  7. @Ciprian01 nu era nici noapte, nici nu am stat să mă gândesc. Acum tu poți să o întorci cat vrei dar nu ai specificat nimic de vreo electrică sau termică, ai spus la modul general.
  8. Incerc resuscitare topic cu intrebare daca ai rezolvat problema. Si eu am un zdraganit foarte urat in mers constant sau decelerare. Pot sa-l reproduc si pe loc. Prima data m-am gandit si eu la wastegate, dar parca suna mai urat de atat. Ma gandesc si la actuatoarele VANOS. Nu am erori, masina merge ok, insa saptamana trecuta cand am oprit in benzinarie a avut fluctuatii la relanti, deci cred ca si alea sunt pe duca. Am si un video: idei cineva ce poate suna asa urat? https://www.youtube.com/watch?v=YL89wkOfXkY
  9. Nu are niciun con, am intrebat eu aici pe forum, pur si simplu schimba faza scurta lunga. Din ce am inteles se poate activa cu bimmerlink, si ramai si cu adaptorul
  10. Sunt în situația în care mi-o doresc :)) Funcția Aștept BlackFriday, că am înțeles că se mai fac discount-uri. Mașina se comportă la fel ca a lui OP. Aș achiziționa fără sa stau pe gânduri dacă aș ști sigur că face acel con, că izolează vehiculele de pe contrasens. În rest nu mi-e silă să dau fază lungă singur, la nevoie.
  11. Daca schimbi bateria cu una de capacitate asemanatoare: de ex ai de 92Ah si pui una de 95-96, nu trebuie codare, doar inregistrare. Daca pui una de 105Ah, atunci trebuie codare. Dar, da, daca mergi undeva unde cu asta se ocupa, stiu ei tot ce trebuie.
  12. Ce te-ai gandit tu intr-o noapte la istoria mea bmw-istica, sa faci in asa fel in cat sa imi dai peste nasuc Nu compari niciodata termic cu electric, sa faci un 0-100 rapid la electric e peanuts, rapid, tzap, tzarap.
  13. Ma mobilizez sa ajung la un service...ca nu am ce trebuie. Da, am vazut ca trebuie codare, dar o fac si unii dintre cei care monteaza baterii....Ma uitam si la Exide 96h AGM.
  14. Yesterday
  15. Ti-am sters topicul cu acelasi subiect. Nu e nevoie sa ai mai multe postari/topicuri cu acelasi subiect.
  16. salut .poti sa mi zici cum ai rezolvat problema? si a mea face la fel
  17. Salut! a mai schimbat cineva distributia la Service Scream (Tezparii) in bucuresti la n47? din cate am inteles ei schimba doar 2 lanturi si ca nu ar fi kitul complet cu toate ca spun ca piesele sunt OEM
  18. Trebuie stabilite niste lucruri clare cand vorbim de baterii; orice baterii reincarcabile. Unul este starea de incarcare, nivelul incarcarii daca vreti, asta e dat de SOC - State Of Charge. Altul este capacitatea bateriei, sau sanatatea ei, adica SOH - State Of Health. Ele sunt asociate pentru ca tin de baterie evident. Dar SOH e ceea ce il intereseaza pe @Tarabostes sa afle. Iar asta se masoara cu bateria comllet incarcata pe banc, sau cu incarcatorul. Cand incarcatorul zice ca s-a incarcat atunci se testeaza bateria pentru SOH. Asta NU am inveintat-o eu ca sa am ce scrie. asta mi-au spus toti cei care se ocupa de baterii.. pentru ca am tinut sa le aflu parerea.. Algoritmul masinii poate incarca bateria doar 60% cand e pe duca ca sa nu o distruga/strice si mai mult. Dar asta nu inseamna ca pe banc.. un incarcator bun nu mai poate "pompa" in ea la alti curent.. E drept ca nu stiu cum exact incarca o baterie un alternator dar foarte probabil nu pulseaza curenti in baterie.. pentru ca in masina sunt si consumatori. Degeaba incerci tu sa pulsezi curenti cand altii ii cer permanent. Incarcare in pulsuri o face numai un incarcator de calitate. De aceea SOH se masoara de la un maxim al incarcarii pe banc.. Sa zic altfel.. probabil nu pierzi prea mult daca o scoti deconectezi de pe masina dupa un drum mai lung si mergi la centru sa o masoare.. In alta ordine de idei, da si eu am schimbat o baterie la un X1 (2017) care dadea semne de oboseala.. nu erau aratate in bord dar ISTA deja o raporta.. asa ca pana si chinezaria mea de tester dupa ce am incarcat-o maxim de cateva ori.. imi spunea ca SOH e chiar cum zici tu @töffefe la 60%.. Adica confirmat din doua parti ca bateria e pe duca. Am pastrat bateria pentru alte teste dar nu de folosit pe masina.
  19. Starea incarcarii bateriei o poti afla cu ISTA. Tot acolo poti vizualiza si istoricul incarcarilor, astfel incat daca vezi ca dupa drumul ala de >100km bateria nu s-a incarcat peste 90% sa zicem, cel mai probabil e imbatranita. Aici ai un tabel cu ce valori ar fi ok...totusi in practica sub 60% deja incep tot felul de manifestari ciudate. Mai exista varianta cu meniul ascuns, dar nu vezi istoricul si doar voltajul din momentul ala: https://www.carsaddiction.com/articles/2019/07/how-to-access-hidden-features-and-menus-for-the-bmw-f30-f31-f34-f35 Mai poti merge la orice service auto si sa faci o testare de incarcare. Pe mine bateria originala a masinii m-a tinut 12 ani, dar nu se mai incarca mai mult de 60%. Facea figuri la semafor daca se oprea cu auto start/stop. nu se mai conecta telefonul prin bluetooth, iar in ultimele 3 ierni primeam des mesaje cu battery discharged. Am pus VARTA de 95h si am inregsitrat-o singur, deci manopera a fost gratis.
  20. Clar se vinde bine, si probabil ca noul I3 va avea vanzari bune , pe de alta parte modelele actuale se vand mai greu, de fapt se vand datorita discounturilor destul de mari .Cum am mai zis cine vrea BMW electric nou, acum ar fi momentul.
  21. A facut ieri un drum de 100 si ceva de km. Acum sa vad unde as putea face o testare..
  22. https://www.carscoops.com/2025/10/bmw-cant-keep-up-with-demand-for-its-new-electric-suv/
  23. Last week
  24. Salut! Între timp s-a făcut 200€. Ziceți că n-are rost? Mă cam tentează să cumpăr. Mi-am făcut programare pentru campania de înlocuire electromotor și o să îi întreb atunci. Revin cu detalii. Poate bagă și iei un discount de BF2025
  25. Salut ! Am un 530i 2017 și am aceeasi problema , sacadează când accelerez în sarcina și in special la viteza mai mare , are o întrerupere si o sacadare … ca și eroare am check engine aprins iar pe tester ( pus de un băiat care lucrează la bmw ) îmi spune ca este “pârjolul de la vanosul de pe evacuare . Am înțeles ca este destul de dificil de schimbat , mult de munca . A mai avut cineva problema asta ?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.