All Activity
- Past hour
-
Stiu. Am luat E92-ul sa il tin si sa mi-l fac ca nou pt ca e visul meu. Nu mi-a parut rau sa investesc in el pana am aflat de buba. Al meu e full stock asa cum mi l-am dorit si nici nu va vedea vreo modificare, tuning sau aftermarket stuff pe ea. Acuma sa vedem cat rezista motorul ca sa pot lua altul. De vreun an de la minunata veste il tot muncesc si nu da semne ca cedeaza. Am facut cam 40mii km cu el si inca alearga bine. Doar ca iarna se aud axurile cum tacane. I-am gasit o chiulasa completa sh dar nu prea vad elan de la mecanici sa se bage la operatiune si mi-e ca le-o dau pe mana si or sa o faca asa in sila, rezultatele nu vor fi conform asteptarilor si vor fi alti bani aruncati... Asa mai am un motor cu 30mii km care pare promițător si ma gandesc sa il iau pe ala cand crapa asta. Cert e ca masina de la mine nu mai pleaca. Imi e prea draga.
-
vasi320 joined the community
-
Salutare, Dețin un BMW e91 320d m47 și de o săptămână aproximativ imi dă apa afara din vas.Mentionez lista de mai jos cu ce piese am montat noi. Termostat nou Pompa apa noua Răcitor gaze anulat Radiator nou Capac vas expansiune nou Testare garnitura chiulasa cu substanță ,rezultat negativ. Am repetat testul de 2 ori și rezultatul negativ. La drum întins apa scade sub 50(30-40) de grade și căldură nu da deloc,doar pe oraș sta undeva la aproximativ 70 de grade și căldură calie puțin.Furtunul superior și cel inferior tari că betonul și presiune pe vas imensa...completez cu 1 litru de antigel la 50km... Un sfat de la voi daca a-ți mai întâlnit așa ceva... Cauze? _chiulasa_ deși la testare iese negativ ? Multumesc
-
Salutare, Dețin un BMW e91 320d m47 și de o săptămână aproximativ imi dă apa afara din vas.Mentionez lista de mai jos cu ce piese am montat noi. Termostat nou Pompa apa noua Răcitor gaze anulat Radiator nou Capac vas expansiune nou Testare garnitura chiulasa cu substanță ,rezultat negativ. Am repetat testul de 2 ori și rezultatul negativ. La drum întins apa scade sub 50(30-40) de grade și căldură nu da deloc,doar pe oraș sta undeva la aproximativ 70 de grade și căldură calie puțin.Furtunul superior și cel inferior tari că betonul și presiune pe vas imensa...completez cu 1 litru de antigel la 50km... Un sfat de la voi daca a-ți mai întâlnit așa ceva... Cauze? _chiuloasa_ deși la testare iese negativ ? Antigelul este curat ,uleiul la fel doar când face presiune iese foarte spumos,bănuiesc ca de la presiune. Multumesc
- Today
-
Dumitru28 joined the community
-
Multi cretini
-
Masina o am de 4 ani, n-am cumparat-o ieri. Distributia i-am facut-o cand am cumparat-o. De verificat axe cu came si ce mai zici tu, n-are cine, 95% dintre mecanici sunt habarnisti pe motorul ăsta, nu stiu nici la ce sa se uite, nici nu-i intereseaza si cum zici si tu si altii ca e plin de habarnisti nici nu as avea incredere in parerea lor! Eu asta caut aici, un mecanic/pasionat ce stie sa o repare, ca de idei si păreri e plin pe grupuri... Desi imi place masina, e E92, culoare dark grey, pachet M, capotaM , masina e nava pe langa altele de anul ei, evacuare dubla Akrapovic cu sunet gros, raw - nu E90-u' ăla clasic de zici că-i logan.... dupa ce o repar o voi vinde! La ce-mi spui tu ca ai bagat in a ta, ce costuri de mentenanță sunt iti luai o cu totul alta masina, tot BMW mult mai noua - deci bad business
-
TRAGEDIE ÎN JUDEȚUL VECIN: Diana (20 ani) și Andreas (22 ani) au murit pe loc după ce Alex (20 ani) a pierdut controlul BMW-ului pe DN17 (foto/video) – Stiri din Maramures O filmare aici cu accidentul cu X6 din postearea anterioara.
-
Robert78BMW started following Schimbare ecran display F34
-
Ecran Linux 10.25” I just found this on AliExpress: RON62.87 | 2 DIN Car Radio linux Screen For BMW 3 4 Series F30 F31 F32 F33 F34 F36 with Carplay Android Auto Bluetooth autolink airplay https://a.aliexpress.com/_EwGG2Dq
-
FOTO/VIDEO - TRAGEDIE la Prundu Bârgăului după un impact violent între două autoturisme: două persoane au murit - Bistrițeanul.ro
- Yesterday
-
in aplicatie ar trebui sa iti dea pretul
-
Pentru o geometrie in Bucuresti ce loc recomandati? Daca ar fi sa ma iau dupa recenzii sunt praf toti. Aveam un loc unde faceam dar din pacate s-a inchis.
-
Mulțumesc pentru feedback. Planul în momentul de față este să țin mașina și după finalizarea leasingului de 5 ani. Mă gândesc sa fac o primă revizie la 5.000km (ai motorului termic), în ideea de a finaliza cele două rodaje de 2.000/5.000km. 5.000km ai motorului termic în principiu poate însemna 8-10.000km în total. O să discut deschis cu cei de la Automobile Bavaria să vedem dacă îmi pot face o revizie fără resetarea numărului de km. Apoi încă o revizie la 20.000km totali și următoarea cea gratuită la 30.000km. Un set de filtre + ulei originale la BavAuto este 1.126lei; probabil la Automobile Bavaria cu tot cu manoperă va fi 2.000-2.500lei.
-
Altul beat cu BMW.. Accidentul produs azi 25 Decembrie 2025 în jurul orei 05:30, în satul Petin, din comuna Păulești, dupa presa locală din Satu Mare: https://adevarul.ro/stiri-locale/satu-mare/momentul-in-care-un-sofer-beat-intra-cu-un-bmw-2496717.html
-
Senzorul nox e foarte important la motoarele astea. Fara el masina pierde adaptările de conbustibil s8 incepe sa mearga rau, sa dea rateuri si sa consume mult. As incepe orin schimbarea senzorului nox urmata de o stergere a tuturor erorilor si neaparat o resetare a adaptarilor motorului. Daca merge ok dupa operatiune, neaparat facuta o desulfare pe autostrada. 130km/h in viteza a 4-a timp de 20 30 minute. Posibil mai mult daca e foarte contaminat catalizatorul de nox. Desulfarea ar trebui făcută cu testerul conectat pentru a monitoriza valorile de sulf din catalizator. Trebuie sa scada sub 200mg. Sansele sunt ca problema sa nu fie doar de la senzorul nox, dar fara el functional e imposibil sa afli daca rateurile sunt de la injectoare. Daca tot apar rateuri dupa ce am zis mai sus, poti sa incepi sa te uiti la injectoare, bobine si bujii sau distributie. Senzorul de nivel de ulei trebuie si ala schimbat. Mai ai o eroare acolo legata de curent, trebuie investigata si aia. Daca bateria e slaba o sa ai tot felul de comportamente ciudate. Daca pui baterie noua trebuie codata si inregistrata tot din tester altfel o faci praf in scurt timp. Ai si noste erori de senzori lambda dar alea de regula nu sunt de la senzori in sine. Posibil sa dispara o data ce pui senzor nox functional. Senzorul nox tre sa fie nou si original. Aftermarket sau sh sunt gunoaie. P.S. pare ca ai nimerit o duda de masina. Daca te decizi sa bagi banii in ea sa o repari, o sa te coste niste mii de euro daca tre sa ii faci "toate alea" necesare unui N43 chinuit. Inainte sa bagi bani in motorul asta, verifica-i axele cu came si distributia. Vezi ce uzura are motorul, ca eu sunt in situatia in care am "pus la punct" un motor care in momentul de fata merge perfect după ce am schimbat toate cele dar are axele si lagarele zgariate si trebuie sa decid daca schimb chiulasa cu tot cu axe sau schimb motorul cu totul. Tot asa cu mecanici care s-au priceput de numa am devenit expert. Au avut nspe ocazii sa imi spuna despre uzura respectiva dar nu au facut-o si am tot investit într-un motor care e oricum pe moarte. Ieseam mai ieftin daca schimbam motorul din prima. Acuma ii dau talpa pana crapa. Daca poti cauta-mi postarile si invata din prostia mea.
-
e90 Lipsa aer pe gurile de ventilatie
rikmh replied to alin1994's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Sunt doua cauze pe care le stiu eu ca fiind mai frecvente: intra umezeala la axul motorului ventilatorului si intepeneste ( am patit eu la E91), am rezolvat cu WD40. A doua cauza este regulatorul / variatorul de turatie ("piesa cu tepi") care banuiesc ca moare de obicei ca si consecinta a primei probleme. -
claudiu36 joined the community
-
de studiu nu stiu, sunt o gramada de discuții pe o gramada de forumuri. din pacate nu stiu destule despre uleiuri ca sa explic mai departe de ce unul e mai rau decat celalalt https://www.motor.com/2023/06/the-important-differences-in-oil-specifications-european-versus-domestic/
-
Exista vreun studiu ceva care demonstrează asta?
-
Erorile apar asa: 2C31 controlul emisiilor senzorului oxigen 2c2b DME senzor de oxigen inainte de convertorul catalitic, verificare sistem 2C6C DME Controlul amestecului catre convertorulcatalitic, verificarea sistemului 29CF dme "raturi" de arderr, cilindrul 3 29D0 dme aceleasi "raturi" de ardere, cilindrul 4 29CC DME "raturile" de ardere, mai multi cilindrii 30BA DME injectoare 1,4 sau dme, defectiune interna 2af0 dme senzor de oxid de azot, incalzire 2ED2 dme generator, regulator incorect 2F9E dme : nivel ulei. Toate astea inainte sa-mi schimbe injectorul pe cilindrul 3, care conform unui alt tester al mecanicului nu acesta pe l-am trecut eu aici, el precizand ca eroare aparea pe cilindrul 3. Dupa ce a "verificat" injectoarele si l-a schimbat pe numero 3, a zis ca eroarea s-a mutat pe cilindrul 4. Si aici a renuntat, spunand ca a venit si alt prieten d'al lui, tot mecanic, cu tester original BMW si n-au inteles nimic, din punctul lor de vedere masina trebuie sa functioneze, senzorul nox, spunand ei neputand sa deregleze mersul motorului, ar fi posibil sa circul cu eroarea asta de mult timp daca eu n-am avut in trafic consum sub 15 niciodata
-
Dacă o să gasesc fișa oficială de la vremea respectivă transmisă de BMW o sa o pun aici, ca să te convingi. Nu știu ce au făcut alții, dacă masina merge , nu înseamnă că functional merge corect. N43 are 3 tipuri de injecție, nu e ca un aspirat MPI.
-
2 la mana da, ai dreptate! Primu' la mână nu, sunt altii ce au avut index 11 cu 7 pe masina si functiona perfect (surse din grupuri), nu cred ca aveau de ce sa minta...
-
Când faci test cu Ista, faci poza la erori si revii aici, te pot indruma spre rezolvarea problemelor. Dacă vrei sa o duci in service, cred ca bForce ar fi cei mai buni pe BMW din zona Bucurestiului. Eu ii urmăresc xu plăcere si chiar datorită lor am aflat foarte multe despre motoarele B48/B58.
-
De asta intreb de cineva care stie, tocmai mi-am luat masina de la un handicapat care plin de el mi-a zis sa nu mai citesc pe grupuri, ca e in de habarnisti ce se dau mecanici. Dupa 3km s-a oprit in drum, l-am sunat de 3 ori sa-mi raspunda scarbit ca mda...o sa vina cu un baiat sa vada ce s-a intamplat. Evident ca a 2-a zi n-a raspuns, nici a 3-a...etc. Ce sa-ti mai zic ca mi-am facut un bine si nu m-am dus la acel service sa-l intreb dc imi curgea benzină din masină, nu stransese conductele de benzină si toata plăsticăraia de deasupra ce tine filtrul de particule se tinea in 3 suruburi stranse la mână? Nu m-am mai dus, că facea Craciunu' in spital si eu pe arest. De asta tot scriu pe aici, sa gasesc un om competent ce stie s-o repare. Un " amic de suferinta" cu care m-am imprietenit pe grupuri cu aceeasi problema a bagat peste 8000 lei in piese, toate inj index 11, sxrise in calc masinii si nu-i merge!
-
din cate stiu uleiul de motor din usa e complet diferit( inferior) fata de uleiul din europa, de unde si diferenta de km.
-
@RedCap Europa e mai saraca bossica, nu ne permitem atatea schimburi de ulei... in plus uleiul murdar polueaza, noi suntem aia cu salvarea planetei, masini eco, etc
-
Injectoarele in caz că nu sunt noi cumpărate de pe site-uri oficiale , ORIGINALE, înainte să fie montate pe mașină se verifică întâi. Nu le schimbi orbește doar bazandu-te pe cuvantul celui care ti le-a vândut, că sunt impecabile. Ele se racordează la conducte, nu se pune mufa electrică și se dă la automat in reprize de 5-10 secunde , in mai multe ture. Se verifică dacă curg sau dacă se umezesc vârfurile, dacă da, le poti arunca la gunoi. Totodată, de fiecare dată când se înlocuiește sau se scoate si se pune inapoi, trebuie inlocuite garniturile de pe ele cât si acolo cuplaje elastice. Dacă nu te duci cu ea la unul care să știe cu ce se mănâncă motorul ăsta, o să dai bani până o să îți vină să o dai la fier vechi.
-
Topics
