Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu cateva recomandari unde pot face distributia la un bmw e90 facelift n47, nu este xdrive. Am tot incercat sa caut pe internet, nu am gasit cine stie ce service uri si am decis sa apelez la voi!
  3. Eu unul sincer nu as schimba marca in primul rand datorita experientei bune in ceea ce priveste calitatea, pana acum. Am avut 5 BMW-uri in ultimii 9 ani, modele, generatii si rulaj diferite (E92, F20, F30, F36, G30), si iti zic sincer, toate au fost intretinute corect si exceptand niste senzori minori sau niste bucsi (la seria 4 pe la 180k km), nu am bagat un leu pe langa consumabile. Nu mai spun de dinamica, e o reala placere sa conduci un BMW. Desi as fi tentat sa trec si la Mercedes, datorita tehnologiei si ideea de confort pe care o ofera, feelingul pe care ti-l ofera un BMW nu prea il gasesti pe la alte marci (si aici ma refer la MB, Audi, nu la cotetze precum Toyota, Honda, Mazda). Am avut ocazie de-a lungul timpul sa testez si japoneze (Toyota, Lexus, Mazda, Honda), ba chiar unele o perioada indelungata pt ca am avut de la munca. Crede-ma, cand te dai jos dintr-un BMW si urci intr-o Toyota, iti vine sa o lasi in mijlocul drumului si sa o iei pe jos. PS: Despre Volvo nici nu mai vorbesc, alea sunt masini luate de pe Temu deja
  4. Today
  5. alex230ro

    BMW X5 45e

    E simplu la BMW ai maxim 5 ani garantie si daca stai sa studiezi o sa vezi ca fiabilitatea dupa 5 ani scade dramatic , nu mai spun de depreciere. La "japoneze" fiabilitatea e ceva mai buna istoric vorbind ( desi pare ca se duc si ei usor usor in jos) garantia ceva mai mare ( aici iar depinde cum studiezi, in general ai peste 5 ani garantie) . Ar fi multe de discutat plecat de la faptul ca la BMW de ex ai o gramada de plastice la motor ( si aici ma refer la capac culbutori, fitru ulei si corp filtru ulei) care pica datorita vechimii , din nou pe partea asta usor usor pare ca si japonezii se "aliniaza" . O fi forum BMW dar trebuie sa recunoasem ca fiabilitatea la BMW nu e un punct forte , desi in ultimii ani aparent a mai progresat .Ma rog pe banii lui fiecare face ce crede . Oricum subscriu la ideea " BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie" .
  6. @neo_andersson multumim pentru clarificare @Stef_M uite aici cum se monteaza link Amplificatorul Alpha One este la baza un Match UP8DSP.
  7. throw

    BMW X5 45e

    Nu stiu ce te face sa crezi ca o mașină noua, dotată, fie ca e Toyota/Hyundai/Ford/Mazda/Honda whatever, ceva care nu e "premium" ca bmw dar costa bani, vor fi mult mai fiabile si usor de reparat? Ma refer la masinile marcilor care sunt peste 40k. E la fel, te salveaza garanția daca o iei nouă, in rest e loterie. Toti au hybridizare, toti au senzori si mărcile non premium sufera cel mai mult de pe urma constructiei low cost (furtune/senzori/asamblare)
  8. @aghiuta Este un sfat foarte bun - si consider ca aceasta este solutia corecta. Alternativ, daca din anumite motive preferi rotile de 19" si locuiesti + circuli iarna in zone in care zapada nu este abundenta si temperaturile nu sunt preponderent negative, poti lua un set de anvelope all seasons. In combinatia de dimensiuni indicate de tine gasesti atat modele de la producatori premium - Continental AllSeason Contact 2, Bridgestone Turanza All Season 6, Michelin CrossClimate 2, GoodYear Vector 4 Seasons Gen-3 - cat si modele de la producatori din esalonul doi - Hankook Kinergy 4S2 H750, Falken Euroall Season AS220Pro. Totusi: - nici un model nu este runflat, deci va trebui sa te dotezi cu un kit de pana (si, ideal, sa si sfintesti masina); - intrucat ai xDrive, grija la diametrul exterior total al rotilor; - nu este o deloc buna practica sa ai doua seturi de anvelope, pe care sa le tot montezi / demontezi de pe acelasi set de jante de doua ori pe an; - anvelopele all seasons nu sunt potrivite pentru drumuri lungi in zile caniculare de vara.
  9. https://reifen-groessen.de/size/bmw/2-series/g42-2021-2024/#trim-g42-2021-2024-m240i-xdrive--369-6 pentru iarna cred ca trebuie alte jante,pe 18,adica 4 roti noi.
  10. Sa te invat eu cum sa dai in ea ca surdu-n toba sa vezi cat mai tin franele atunci.
  11. Raspunsurile mele sunt nu si nu. Uitandu-ma la pneuri runflat vad doua dimensiuni pe 19: 225 cu 40 pe 19 si pe fata si pe spate sau 225 cu 40 pe fata si 255 cu 35 pe spate, ambele pe 19. La pneuri normale insa vad doar 225 cu 40 pe fata si repectiv 255 cu 35 pe spate pe 19. Acum eu nu sunt marele expert, sa asteptam sa iti spuna si restul parerile lor.
  12. O galagie de bani pe care sincer sa fiu nu as fi dat-o. Dar... fiecare e stapan pe banii lui. Sa iti conduci cu placere masina si sa te bucuri de noile faruri!
  13. U11 scoate semnal audio pe ethernet (OABR) cu IPSec. Nu exista nimic aftermarket cu astfel de intrare audio si care sa poata importa certificatele pentru IPSec ale BMW. Poti pune doar amplificatoare care accepta la intrare semnal de difuzor, adica sa iei semnalul audio de pe iesirile de boxe din amplificatorul actual.
  14. sskkaa

    BMW X5 45e

    Eu zic sa mai astepti pana prin martie aprilie... salveaza ti cateva masini pe mobile si peste iarna sigur mai scad preturile... si la a mea de ex ( X3 M40d ) din decembrie pana in martie cand am luat o, au scazut pretul cu aproape 4000eur... nu zic ca e o regula, dar dupa o iarna mai grea, poate sunt dispusi la preturi mai bune si discounturi mai mari. Eu as lua 550e.
  15. Yesterday
  16. Am o rugaminte la cei mai imformati ca mine. Am cumparata masina din titlu, varianta G42. A venit utilata cu cauciucuri de vara. 225/40/19 pe fata si 255/35/19 pe spate. As frefera sa cumpar cauciucuri de iarna de la acelasi producator (Pirelli, etc) dar, din pacate, nu prea reusesc sa le potrivesc. Este o problema daca sunt producatori diferiti ? Si inca ceva. Pot pune 255/40/19 si pe spate ? Sau trebuie musai de 35 ? Multumesc.
  17. Am ajuns pe la vreo 60k Eur buget momentan. Dar habar n-am ce sa iau, sincer. Ma tot gandesc Oscilez intre: - sa astept pana la primavara si sa iau un 550e, in speranta ca il gasesc pe la 62-65k Eur - sa iau acum un GLC 400e din 2024, E klasse 400e din 2024, sau X5 45e din 2022 (doar in cazul in care as trece peste problema cu slow charging si in caz ca gasesc un deal f bun la o masina cu dotari f bune si km putini)
  18. goangaus

    BMW X5 45e

    Si ce ai lua cu un buget de 55000 eur?
  19. Nu vreau sa par snob, dar n-am sa-mi cumpar Toyota sau Honda in vecii in vecilor. Sunt niste cotete de gaini pe langa orice model de la BMW. Mai bine merg cu Uber toata viata. Evident, daca e masina de la munca, who cares? Eu ma refer doar ca nu as da vreun ban pe asa ceva..
  20. Cine isi ia E400e cel nou nu cred ca si-l ia pt motorul termic de 2L. O ia strict pt design, tehnologia actualizata si componenta phev - fast charge si rangeul decent Si o ia cu garantie, eventual noua sau aproape noua, nu sa stai sa bagi bani in ea ulterior.
  21. Acum am venit de pe autostrada. Merg si fac ce face si seria 1 ala al meu din 2006 cu adaptive Xenon. In sensul ca vireaza farurile stanga dreapta. In plus pare ca (nu sunt extraordinar de sigur) decupeaza pietonii si masinile de pe contrasens. SI sigur se vede la aia 600 de metri de zic ei. Farurile le-am procurad de la un nene din Ploiesti, care le ia de la BMW Germania de pe masinile de test. Ce o insemna test la ei nu stiu. Probabil ca crash test si astea au fost pe masina lovita lateral. Mi-a dat factura si mi-a garantat ca mileage-ul masinii era de....14km. Adevarul este ca se vede ca nu au fost rulate. Sunt ..."mint" cum zic americanii. Costuri: Farurile laser complete cu tot cu calculatoare (an 2021) - 16300 RON TVA inclusa; Manopera demontare/montare faruri - 800 ron (asa a cote - fara factura); Codare 1000 ron - tot asa ca mai sus. A mai incercat sa imi activeze high beam assist dar nu merge. Nu poate trece de "server" asa ca nu-mi ramane decat sa cumpar ca boul. AM inteles ca se si....inchiriaza cu 50 ron pe luna de la BMW ....lesin... Asa ca am de vanzare faruri LED Basic G20 - 2019 . Daca sunt useri si au cont pe acest forum 4000 ron set complet. Pentru altcineva 5000 ron/set. Tot asa cum...mi-au montat si baietii farurile. Adica a cote :))))).
  22. Poti sa ii intrebi dar nu cred ca partea audio intra in disputa. Mai ales ca aaa cum ti s-a recomandat deja este plug and play. Eu am pus Helix 7UP DSP cu 7 canale pe un X1 din 2017 si nu regret nicidecum. E drpet ca un X1 sufera rau la antifonarea usilor.. avand si interiorul mai mare.. merita investit si in antifonare si apoi o sa te bucuri si mai mult. Am Helix DPS si pe un E90.. si suna "altfel" fata de X1 .. ca X1 inca nu e antifonat..
  23. Traducerea si zgomotul vine de la una din planetare. Arborele de la diferential ar putea fi si cardanul.. Schimba planetara.. dar pregateste sa schimbi si rulmentul pentru ca nu prea ies planetarele din rulmenti la BMW.. iese cam cu tot cu o parte din rulment.. daca masina e mai veche.. e multa rugina ce intepeneste lucruri la roti..
  24. MarianSava

    730d 2016

    Simptomele sunt cele descrise de tine. Același lucru mi l-au zis cei de la Bavaria, să schimb bateria internă a navigației (cost 3100 RON)
  25. goangaus

    BMW X5 45e

    Evident ca sunt clase diferite, depinde ce cauta fiecare. Mie nu imi mai trebuie masini premium, prea multe figuri in service si prea puține cunoștințe, la preț cel puțin dublu față de mărcile non premium. Prefer o masina fiabila si corectă, cu toate funcțiile de asistenta actuale, pret decent si garantie decenta. Mai spunea cineva pe aici, BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie...
  26. Nu. A durat mult operatiunea si innebuneam. Nu ieseau 2 injectoare, s-a asteptat dupa extractorul OE, nu ieseau nici asa, si pana la urma sudat de o bara si rupte ca sunt plastic cu metal. Defect optic/vizual exterior nu, parca una din supapa culisa mai diferit la deget. Vazand ca merge bine si am mers pe recomandare, nu pe autorizati/reprezentante. Am rupt usa, le-am lasat mostenire un injector bun si piesele aferente uzate. Poate scapam doar cu supapa poz centrala, dar avand in vedere ca a avut 4 schimburi de ulei pana la 130000km de cand am luat-o. Schimbat uleiul la 131000km, 140000km, 143000(corp filtru decedat si actuator electric wastegate) si la 146000 vanos pe evacuare...turbam. Macar lantul e ok.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.