Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Din cauza filturlui epurator gaze carter, cel mai probabil o parte din ulei s-ar putea sa fie in intercooler. Daca ai dpf activ nici nu vei vedea fum albastru dar cat de curand vei avea probleme cu DPF-ul. In orice caz trebuie verificata turbina, verifica tot traseul de admisie, totata tubulatura, egr, vezi ce gasesti acolo...sigur ai ulei.
  3. Nu m-am prins de ce lumea da bani pe incarcatoare OEM. Un kkt de cablu 100EUR doar pt ca au pus mufa nonstandard si trebuie adaptor la ceva standard. E minunat Pt masina este FIX, dar fix acelasi lucru daca pui un incarcator non OEM. E mult mai util sa poti monitoriza incarcarea, sa vezi cu cat incarca, cat a incarcat sau sa poti da mai tare sau mai incet incarcarea. Ah si da. Tot ce tine de instalatia de incarcare trebuie sa fie dimensionat corect. Pe langa curentii mari, incarcarea dureaza relativ mult timp si tot ce e de incalzit, se va incalzi venind la pachet cu riscul de incendiu.
  4. Mi s-a spus ca nu este de la diferential, iar flansa cardan este putin îmbatranita, dar nu este rupta.
  5. Hai sa mai stergem praful, am facut vara aceasta cam 12.000 km, de fapt de la intalnirea bmw, pana in prezent. Inainte de intalnirea bmw i-am facut revizia, acum ma pregatesc iar de schimb ulei + filtu. Inainte sa plec in primul concediu i-am schimbat si placutele de frana pe spate. Pun o poza cu tractorul de pe pasul Simplon, l-am dus sa-si vada si casa... De curand am cumparat bimmercode + cablu enet si i-am facut urmatoarele codari: - sa bipaie cand o inchid / deschid; - video in motion; - setari audio de bowers wilkins ( functioneaza doar daca ai HK) - la sport displays sa apara temperatura ulei, boost (apare dar nu arata nici o valoare, de ce?) accelerometru sau g-meter, la fel apare dar nu arata nici o valoare, de ce? Am tot butonat bimmercode-ul si nu prea m-a dat pe spate cu ce poate face. Aveti voi alte idei ce se mai poate face cu el?
  6. Pt monofazat daca stecherul de la statia de incarcare e schuko ( cum e al meu ) Daca o montezi in exterior https://www.dedeman.ro/ro/priza-simpla-atra-1139-aparenta-cu-capac-contact-de-protectie-16a-ip44-alba/p/1061807 Sectiunea cablului depinde de lungimea traseului pana la priza , eu am tras din tablou de la o siguranta libera un cablu electric 3x4 mmp Daca traseul e pana in 6 m poti folosi 3x2,5 mmp daca e mai lung ar fi de preferat 3x4 mmp
  7. Today
  8. Iti trebuie asa ceva ca adaptor de priza: https://www.bavauto.ro/cablu-adaptor-albastru-16a-monofazic-pentru-bmw-flexible-charger-2-0-61448490522 pentru monofazic sau https://www.bavauto.ro/cablu-adaptor-cee-rosu-16a-trifazic-pentru-bmw-flexible-charger-2-0-61448490523 pentru trifazic dar trebuie sa vezi ce încărcător este prima data (model 1 sau 2) și în functie de ce model ai se cere cablul aferent pentru ca nu se potrivește de la unul la altul.Scrie și în link.Iar ca priza de casa iei trebuie priza monofazica albastra sau trifazic roșie.
  9. Asta zice AI-ul despre probleme cu, compresia la N47: Symptoms of a BMW N47 compression issue include rough idle, difficulty starting, loss of power, engine vibration, and, in some cases, a rattling noise from the timing chain. The original N47 engines are known for premature timing chain wear, which can lead to a stretched chain. When the timing is off, it can affect valve operation and piston movement, causing a significant drop in engine compression and potentially leading to misfires or even catastrophic engine failure." Tu nu ai nici unul din simptomele de mai sus. Pe de alta parte daca regenerarile sunt dese asta ar fi un semn de ulei ars si prin compresie slaba .. pe acolo ar pierde ulei.. altfel nu prea poti sa iti dai seama. Apoi problema cu Positive Crankcase Ventilation Valve da fum pe la busonul de completat cu ulei..
  10. Cum spuneam, am o banuiala legata de alt pin. Nu stiu, insa, cat de mult poate influenta, partiala lui nefunctionalitate. Teoretic, in momentul de fata, modulul din usa comunica ok cu GM3 prin firul P-Bus. Ma gandesc ca, daca mai este un pin cu contact imperfect, cumva transmite catre GM3 un mesaj ca e ceva acolo in neregula si GM3 taie comunicarea cu modulul. Nu stiu daca e posibil, e doar o banuiala. Si, repet, in momentul de fata, nefunctionalitatea este foarte redusa, spre deloc, lucru care ma duce cu gandul ca nu am schimbat pinul respectiv de la P-Bus degeaba. Pana la urma, schimb toti pinii din mufa, .
  11. Atat timp cat esti (cat de cat) ca nu e corupt driverul modului da-i inainte fara mila, pe cabluri. Sau invers, asigura-te ca continuitatea din cabluri prin conector spre placa modulului nu-i compromisa..
  12. Probabil mai e un pin, am o banuiala legata de unul, tot din aceeasi mufa. Il voi schimba zilele astea
  13. Yesterday
  14. Eu am Pirelli sf2 pe 225xe si Pirelli Scorpion pe Touareg . stau la munte , mers peste tot si la temperaturi 40+ si la -20, nici o problema de aderenta. Le schimb la 3 ani si aprox 45k km. Recomand fara rezerve.
  15. Salut! Imi poti da te rog nr electricianului din Craiova. Mulțumesc
  16. https://www.goodyear.eu/ro_ro/consumer/tires/search-by-vehicle.html?brand=bmw&model=bmw_x3&energyType=petrol&modelYear=2023-2025&motorization=X3+xDrive35i(225+KW%2C+306+PS)&rof=false&season=all-season pt x3.
  17. Vector 4s sunt toate Generatia 3 sau 4 sunt ultimele. https://www.auto-soft.ro/cumpar-anvelopa/rt114471?utm_source=gm&utm_medium=cpc&utm_campaign=direct_link&gad_source=1&gad_campaignid=20801735266&gclid=Cj0KCQjw8KrFBhDUARIsAMvIApYGTk-cQWWgwABGNdtOyHF7-qqAtwzSGbt1HLVtDKqrYEomIhPoWfIaAmnMEALw_wcB
  18. La service vor 700 de euro să verifice turbina și compresia. Mașina functionează la fel ca până acum, m-aș mira să aibă probleme pe compresie. Momentan mai caut și alte variante.
  19. Recomand goodyear allseason,ultrausoare si excepționale pe toate drumurile și orice anotimp.
  20. Faci 3000km de autostrada la 10 grade cu unele de iarnă si ajung ca cele all season ca si performanțe (se tocesc/carnea isi schimba compozitia). Unde mai adaugi ca unele iarna sunt si mai zgomotase fața de all season..
  21. Salutare la băieți! De vreo câteva zile incerc să mă conectez la mașina (F31,2015,320d) cu versiunea 4.39.20 dar nu vrea nici în ruptul capului. Vede VIN-ul,îmi dă să îmi aleg conexiunea(Enet sau Icom) aleg enet și tot nimic..... Dacă a-ti incercat careva dintre voi versiunea asta și cum a-ți făcut să o conectați la mașină . Mulțumesc !!! Dacă sunteți interesați de variantă,de aici am luat-o . https://www.bimmerscene.com/showthread.php?tid=5132
  22. Inteleg. In aceste conditii de utilizare si in clima iernilor de acum din Romania, anvelopa all seasons ar trebui sa fie mai performanta decat una de iarna. Spun ar trebui, pentru ca nu poti neglija temperatura ambientala. Sub o anumita temperatura, situatia se inverseaza.
  23. Buna ziua, Detin de curand un x5 F15 2017 si am un zgomot fier pe fier pe partea dreapta a masini, nu imi dau seama daca pe fata sau spate. De asemenea cand iau un canal o denivelare se aude un zgomot, sper sa se auda in video. Atasez un videoclip. IMG_1487.mp4
  24. Pinul rezolvat, problema persista. Ma refer la nefunctionarea comenzilor din modul. Muult mai rar si, deocamdata, daca merg cu ea si actionez scaun, trapa, etc, functionalitatea revine. In continuare deconectez bateria fiindca nu am chef sa o mai descarce ceva.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.