Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Sefu' , m-am exprimat foarte concis si clar , in limba romana, daca nu intelegi nu-i bai, ca poti intreba din nou . Nu stiu la ce raspuns ( sau intrebare ca m-ai zapacit ) te referi, ca eu doar am scris cum vad eu lucrurile vis-a-vis de libertatea de a alege. Vreau sa am de unde alege , ce dracu , doar is banii mei , castigati de mine , nu mi-au picat din cer .
  3. Salutare. Incearca sa pui contactul, pui centura, faza scurta aprinsa(nu pe auto), In unele cazuri si avariile am vazut, setezi temperatura pe maxim si ventilatia pe minim, si apesi acceleratia la fund (kick down) 10 secunde. Poate merge.
  4. Salutare tuturor! Imi cer scuze daca nu e incadrat corespunzator sau mai exista ceva similar.(M-am tot uitat dar nu am gasit nimic legat de problema mea) Masina in cauza este al meu G30 2l diesel motor b47b. Problema in cauza e urmatoarea: Intr-o zi venind de la munca am oprit la niste cumparaturi afara fiind 35+ grade. Cand am terminat cumparaturile si am vrut sa plec, am pornit clima pe auto pe 22 de grade iar temperatura motorului a sarit putin de jumatate. M-am speriat putin si am oprit motorul, am ridicat capota, m-am uitat pe acolo, nimic ciudat. Nivel antigel ok,fara urme de scurgeri si asa mai departe. Am pornit motorul. toate bune si frumoase, a mers normal. Dupa ceva timp iar mi-a facut, iar am oprit, iar m-am uitat, am apasat furtunul de antigel, si-a revenit. Imediat dupa asta am schimbat termostatul (cel vechi se deschidea sacadat), am umplut instalatia cu sistemul de vid, am dat bleeding din ista, dar cred ca tot e aer in instalatie deoarece cand pornesc ac urca temperatura si cand pornesc caldura scade. Imi poate spune cineva cum se aeriseste corect sistemul de racire la b47b??
  5. Today
  6. O buna parte din probleme sunt cauzate de speranta relativ scurta de viata a omului, privind la scara istorica. Individul cauta confortul si bunastarea zilei de astazi. Principiul "dupa noi, potopul" a fost aplicat de catre toate generatiile. Nimanui nu i-a pasat de poluare, atat timp cat, in cursul vietii lui, nu se manifestau schimbari climatice majore. Inca din anii '70 oamenii de stiinta tot bat toaca pe acest subiect, dar actiuni inca timide se intampla de putin timp, cand efectele au inceput deja sa ne afecteze pe cei care traim acum. Similar, tarile vestice au inceput sa mute productie in China inca de pe la finalul anilor '70, fenomen care a accelerat in special in anii '90 si '00. China era o tara inapoiata, nerelevanta din punct de vedere al cercetarii si tehnologiei, capabila din punct de vedere militar dar inca departe de a fi o putere mondiala. Era clar pentru toata lumea ca China se dezvolta, incet dar sigur. Pentru oamenii maturi ai deceniilor de atunci, a contat convenienta productiei ieftine, versus amenintarea Chinei devenita puternica dupa ce ei nu vor mai fi. Intr-o estimare grosiera, din anii '80 pana acum cca. 130.000 de studenti din China au absolvit universitati americane Ivy League. Dintre acestia, peste 60.000 s-au intors in China. Atentie, vorbim strict de Ivy League, nu si de restul univeristatilor americane sau europene. Este evident ca acesti absolventi nu s-au intors in China sa coaca paine sau sa faca globulete pentru pomul de Craciun. Timp de aproape 50 de ani, vestul a construit - industrial, educational, tehnologic - China de astazi. Care China inca mai produce junk-uri si inca mai copiaza vestul; dar ar trebui sa fim naivi sa o mai subestimam. Iar vestul abia recent s-a trezit (in principal, kudos administratia Trump) ca China este un competitor care trebuie luat foarte in serios. Ma tem ca este too little, too late.
  7. Acum vreo 2 săptămâni am agățat rama de la oglindă în cadrul ușii de la garaj. Știu, bătrân, ramolit, asta e. Am găsit un tutorial românesc despre cum se schimbă, rama am luat o din China, 25 de euro. Problem solved. I just found this on AliExpress: €37.90 | Front Left Driver Side Mirror Support Trim Ring 51167468259 For BMW For G01 X3 G02 X4 G05 G06 X6 G07 X7 Car Accessories https://a.aliexpress.com/_ExwF7cq
  8. Buna ziua, As avea nevoie de un sfat de la voi, poate a mai trecut cineva prin asta. Este vorba de un BMW X3 F25 2011 - 184HP cu ZF8, 4x4. In fiecare viteza, intre 1.100 si 1.700 rpm masina parca trepideaza, smuceste, parca as merge pe piatra cubica cumva + atunci cand trec din N/R/P in D, masina parca cupleaza de 2 ori, mai agresiv. In sport si la ture mari, in accelerare agresiva trage si schimba ft bine, fără sa trepideze. Am facut si o diagnoza si atasez aici ce apare. Nu luati in seama ”Oil wear”, a fost schimbat uleiul dar nu vrea sa stearga acea atentionare. Totodata, fix inainte sa faca masina asa, am schimbat garniturile la termoflot (nu ar avea legatua dar coincidenta e prea mare). Erori in bord sau mesaje pe navigatie nu am.
  9. Cumpara, tata, de unde vrei. Nu te obliga nimeni sa cumperi dintr-un loc sau din altul. Vrei sa-ti iei in casa doar aparate Miele (facute in China) pentru ca sunt mai bune decat cele Bosch (facute in China)? Da-i inainte! Nu despre asta era vorba, ci despre faptul ca in unele situatii nu mai poti sa eviti sa cumperi lucruri facute in China, decat facand alte sacrificii (de functionalitate/performanta, de pret, de disponibilitate si asa mai departe). Din nou, daca BMW si Tesla se bazeaza pe tehnologie chinezeasca pentru bateriile de la masini, ce faci? Cumperi Citroen, care e o mizerie de masina doar pentru ca isi fac singuri bateriile?
  10. @bimmer90f30 nu mai scrie cu CAPSLOCK. E deosebit de obositoir
  11. Nu ma ma deranjeaza ca eviti sa dai un raspuns la o intrebare extrasa din ce spuneai. Ai raspuns in schimb precum un politician.. In anii care i-am acumulat pe acest pamant nu am intalnit scump si prost. Pur si simplu nu exista. Nu poti sa compari o scula facuta de Hilti cu una facuta de Bosch (albastra.. sub nici o forma dar verde.. ). Am un Hilti acasa facut in ceam mai mica tara din Europa Liechtenstein.. (inca functioneaza..) ei sunt creatorii sculelor in gaurirea cu impact.. toti au copiat dupa aceea.. La fel in electrocasnice ..NU poti compara un frigider facut de Miele cu una facuta de Bosch.. (stim China le face pe toate.. de un timp..) Asadar nu exista scump si prost! Tocmai pentru ca exista diferente in felul cum materialele sunt combinate, iar asta COSTA INTOTDEAUNA pentru ca unii syiu si trebuie platiti pentru ce stiu. Faptul ca tu si eu nu le vezi/apreciezi asta nu inseamna ca nu exista. In schimb exista sa cumperi de doua ori ca au fost prea ieftine. Iti pot da si exemple din stomatologie.. ca si de acolo am exemple intelese perfect de mine.. Vremurile astea ne-au habaucit atat de mult de cap ..ca nu mai intelegem nimic.. (normalul care chiar era normal o data); aici pot fi de acord cu tine.
  12. asta cu ieftin si bun, nu prea stiu ce sa zic... ieftin o fi, dar bun... depinde... vorbind de China. dar e drept ca BUN ( in ideea de CALITATIV ) nu mai reprezinta un ATU al produselor ( cel putin auto ) din Europa. problema asta ideologica cu ieftin si bun din China, e ca nu ai service, nu ai piese, in caz de vreo problema ce faci?
  13. Se sustine sus si tare ca traim in democratie ori asta inseamna ca fiecare are dreptul la o opinie ... si dreptul de a alege, ce produs sa cumpere in cazul de fata, ca despre asta discutam de fapt. Io vreau ieftin si bun nu vreau scump si prost!
  14. Important pentru utilizatorii de interfeţe ICOM, este faptul că începând cu versiunea ISTA 4.54.20 (iulie 2025), clonele ICOM non-genuine (binecunoscutele chinezării) nu mai sunt suportate, rămânând "în vigoare" numai cele BMW originale (cu certificare BMW). Deasemenea, începând cu această versiune nu mai sunt suportate variantele vechi de ICOM A1, A2, A3.
  15. Buna tuturor, Cred ca a sosit momentul sa reconditionez caseta originala a masinii. A fost schimbata la scurt timp de la achizitie, motivul fiind pierderile de ulei. Pentru ca era un pic mai complicat la vremea respectiva sa o dau jos, sa o trimit prin curier, si retur, am ales varianta achizitiei sh. In prezent am urmatoarele simptome (testate sambata dimineata, in timpul unei plimbari): la viraj maxim stanga sau dreapta, se aude un pacanit si se simte un mic soc in volan. La plecare se aude mai tare, dupa un timp, mai putin dar sesizabil. Nu stiu daca ea este de vina, nu am ajuns inca la service cu ea. Intrebare: unde ma sfatuiti sa reconditionez caseta originala (care are 125000 km)? https://www.e-caseta.ro/?gad_source=1&gad_campaignid=14753270127&gbraid=0AAAAAoJ7TBlo3OQxMIUdtehbpWu8tsvn0&gclid=Cj0KCQjwqebEBhD9ARIsAFZMbfz7OO05AsonJubHs8futEuIXG9NySJd6WOYMm5AOwLWrFtiPj-8QBAaAn5tEALw_wcB 900 lei-simeringuri sau 1400 full, dar fara montaj (reparatia cu montaj dureaza mai mult de o zi) https://tureal.ro/reparatie-caseta-directie-bmw-e39-indiferent-de-model-si-de-anul-de-fabricatie/ 1400 lei piese + 700 lei manopera, o zi Sau altii?
  16. Da, ms dar X4 nu as lua. Not my style. Prefer utilitatea unui X3.
  17. @Gabv20 Daca nu ai erori pe anumiti senzori sau check engine, eu zic sa-i dai pace. Cand vor aparea erori la senzorii DPF, sau Nox, sau erori pe DPF, atunci sa te gandesti sa-l schimbi. Incearca sa urmaresti regenerarile, sa le faca corect si corespunzator, cap coada, sa nu le intrerupi, schimba uleiul des ( gen 10k km, dupa cum am vazut ca circuli 60% urban, 40% extraurban )
  18. Parerea celor mai multi aici e sa nu pui AM.. Apoi, mergi la service pentru o verificare, e firesc.. numai ca daca masina trece testul de noxe nu cred ca e cazul sa iti faci probleme.. Apoi cand ai banii pui alt filtru, intreg, daca ast ar avea o problema ce poate fi amanata. (vezi ca se mai schimba si ceva senzor(i) de presiune diferentiala ..o fdata cu, curatarea.. ce au practic grija de filtru sa nu se umple ci sa se regenereze la timp) Pana la urma nu esti tu vinovat ca filtrul nu a rezistat.. si 156k chiar nu sunt multi km! Faza cu modul sport ar fi o idee pentru ca regenerarile se fac pe la 2000 rpm.. turatie relativ constanta pentru a crea flux intern suficient. Bine mai conteaza si viteza minima de deplasare..
  19. Am vorbit si eu cu BMW Romania acum vreo cateva saptamani, fiind interesat de activarea acestei funcţii pe maşina mea, iar răspunsul lor a fost că în România nu este disponibilă (din motive de legislaţie).
  20. Din păcate ştiu că aşa stau lucrurile...trist...
  21. Mergi full termic normal.Electric o sa mergi doar prin oraș când ajungi acasă.
  22. Iar politica si inevitabil Putin si .......de Nord Coreea nimic ? Cat timp UE continua politica de indobitocire a maselor, luand decizii proaste si foarte proaste ( pacat ca unii au ochelari de cal ),de ce am aplauda asa ceva? Ideologia de a sustine productia interna UE este total gresita si este identica cu situatia actuala din tara noastra. Progresul trebuie sustinut indiferent de sursa ( parerea mea binenteles ). Avand discernamant , putem alege aurul in loc de tarana. Nu putem ramane la stadiul de oi, suntem totusi fiinte rationale. Surprinzator, luand spre exemplu Dacia grup Renault ofera produse fabricate in Maroc , calitate execrabila , siguranta zero pt cetatenii UE dar cand vine vorba de masini produse in China , siguranta de top, vedeti testele euro-ncap care-s facute culmea de o entitate UE, hop , trebuie taxate in plus ca sa poata fii vandute in Europa, de aici rezulta ca UE nu lucreaza in interesul cetateanului european ci altor interese ( o mana de foarte bogati si marea masa de sclaveti - este dura realitatea) Acum stau si cuget cu barba-n bota nedumerit, de ce unii doresc cu orice pret sa fie calcati in picioare si batjocoriti sustinand o ideologie gresita ? Nu China face asta , UE te va obliga si nu vei avea incotro. China iti va vinde mereu ceva , nu iti va lua decat banutii.
  23. Si dupa parerea ta acum trebuie sa fiu "ascultator" si sa inteleg ca daca tot china le face pe toate de ce sa nu cumpar de la china, nu? In caz ca nu a-ti observat cu toti avem dreptate din bula in care traim si vedem tendinta.. Intrebarea ramane confirmam evidenta sau incercam sa balansam lucrurile cum putem din bula fiecaruia!? Balaurului trebuie sa i se mai taie din capete nu incurajata cresterea ca s-ar putea ca, chiar ce de la mijlocul societatii sa sufere nu cei care chiar nu stiu ce li se intampla. Nu o sa fiu imporit sa zic ca nu am cumparat din China. Am cumparat, dar fleacuri.. nu lucruri de care viata mea aici depinde. Astea trec prin alt fel de conditii, categoric! Dar unora nu le pasa.. Sau poate nu stiati ca China, in caz de conflict major se aliaza mai degraba cu Putin decat cu Vestul.. asta ce o mai insemna? Cand auziti SI STITI ca statul CHINEZ e in spatele acestor fabricanti de masini mult mai ieftine (momentan) nu vi se ridica piele pe spate cand stiti ca societatea Vestica Statul traieste din taxe ooarecum mai mici.. si totusi ducem/duceam viata asta mult mai libera.. Dupa cum probabil stiti in China Statul e Dumnezeul absolut proprietarul absolut, el detine tot. Daca maine vrea sa faca un bloc in locul casei tale el nu te va despagubi pentru deranjul vietii tale. Tu trebuie sa pleci pur si simplu fara comentarii. Cred ca ai dreptul doar sa mananci, sa dormi si sa produci.. Bine unii calatoresc in Vest si fac scandal cand sunt filmati.. (l-as intreba pe @Viper05 in Anglia, e Statul cel mai bun gestionar? El ce stie, de la localnici!? Nu parerea lui personala o vreau.. ca asa toti, "la toti romanii le place" de Statul englez..)
  24. Am inteles. Voi merge la un service pentru a il da jos si verifica. Stiti ceva despre DPF-urile after market? Am gasit ceva nou de la JDJ CU 5100 lei. Ar fii cel mai ok la bani. Masina are acum 156k km si vreau sa o tin pana in spre 200.000 km (3-4) ani. Se merita sa te risti cu dezmembrari? Drumurile le fac 60% oras - 40% exterior. Mi-a mai spus cineva ca dupa ce a ajuns motorul in parametrii optimi (temp. Apa) sa trec cutia pe mod sport pentru a schimba mai sus.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.