All Activity
- Past hour
-
AugustinNpo started following Masina mea De la E46 320d touring la G02 M40d
-
e60 Masina mea De la E46 320d touring la G02 M40d
AugustinNpo replied to Mircea-Si's topic in Masina mea
Arata tare fain ... pacat ca e diesel -
ddlz started following Verificați acționarea. Mișcarea este posibilă.
-
Bună ziua tuturor! Problema a apărut acum aproximativ 3-4 luni. Când am încercat să pornesc mașina de la distanță cu cheia, aceasta nu a pornit și a apărut mesajul „Verificați sistemul de acționare. Mișcarea este posibilă”, iar cu butonul Start - a pornit. După aceea, nu a mai pornit întotdeauna cu cheia. Și apoi, chiar și cu butonul „Start” nu a pornit prima dată, la apăsare, demarorul a început să se rotească literalmente pentru o fracțiune de secundă și, întrerupt, a apărut mesajul „Repetați pornirea”, a pornit în mod repetat. Prin intermediul Bimmer Link, a fost afișată eroarea 216119 Pinion starter: Line break in starter control. Am citit pe forumuri că la o mașină cu hibrid mild, o problemă frecventă este generatorul demarorului. Trebuie înlocuit. Deoarece prețul este de aproximativ 2000 de euro, am decis să merg la un alt specialist. Spunându-i că am încercat să dezactivez sistemul Start/Stop prin codul Bimmer, mi-a spus că nu este o idee bună, deoarece acestor hibride mild nu le place. A restaurat unitatea responsabilă de demaror la setările din fabrică. Am condus timp de 3 săptămâni fără erori, dar apoi totul a început să se repete. Am mers din nou pe forum, toată lumea a spus din nou că era generatorul de pornire, dar nu văd nicio problemă cu el, pentru că funcționează foarte silențios, lin, poți porni mașina la semafoare și în ambuteiaje cu o jumătate de tură. M-am dus la un alt mecanic, m-am dus în spatele mașinii, mi-a făcut diagnosticarea, a spus că tensiunea sare. Apoi am încercat să o pornesc și am presupus că problema era la demarorul obișnuit, pentru că se auzea un sunet caracteristic. S-a ajuns la punctul în care mașina pornea întotdeauna abia la a treia încercare. Am contactat mecanicii, au scos demarorul, l-au dus la specialiști în demaroare. L-au conectat, au spus că există un clic de neînțeles, l-au demontat, au spus că demarorul este în stare normală, fără uzură, s-au oferit să-l curețe de oxidare. Au făcut întreținere preventivă. L-au instalat, am condus timp de 3 săptămâni fără reclamații, totul a fost grozav. Astăzi nu am mai putut porni mașina cu cheia. Am conectat Bimmerlink-ul, am verificat bateria, era la 79%, am presupus că acesta era motivul. Totuși, mai târziu nu a mai pornit nici cu butonul de „start”. Și când a pornit, părea că i-a luat mai mult timp să se „gândească”. Bimmerlink-ul a dat o eroare - 21A511 Starting system, pinion starter: timeout
-
ddlz joined the community
-
e60 Masina mea De la E46 320d touring la G02 M40d
Mircea-Si replied to Mircea-Si's topic in Masina mea
Probabil pe M pe benzina, al meu e M40d, deci tractoarele nu fac forte g. - Today
-
Tech1 joined the community
-
e60 Masina mea De la E46 320d touring la G02 M40d
Viper05 replied to Mircea-Si's topic in Masina mea
asta nu e optiune de fabrica? -
e60 Masina mea De la E46 320d touring la G02 M40d
Mircea-Si replied to Mircea-Si's topic in Masina mea
Salut, la bipait trebuie sa mai activezi ceva legat de sun roof...nici la mine n-a mers din prima , desi in meniul masinii imi aparea ca si optiune dar nu o puteam selecta. Daca nu apare o sa le scot. De fapt am sapt asta programare la AB pt schimbat 2 jante pe casco + 1 anvelopa + schimb ulei + filtu + update harti ca e gratis si probabil vor face undate la ilevel...probabil vor disparea toate codarile facute. -
Valentinz joined the community
-
Problema bmw e60 D35A,D347
Valentinz replied to Marc25's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Salut, ai găsit rezolvare la problema -
Eu nu am reusit treaba asta. Poate ma ajuti si pe mine cu un tips. Multumesc, Cred ca nu avem acei senzori sau module. La fel si la mine nu apare nimic la boost so g-meter. As mai fi vrut sa clipeasca de 5 ori semnalizarile la o apasare scurta, dar nici asta nu merge. Apare in meniul masinii dar nu se poate selecta si sare automat la 3. Si asta mi-ar fi placut.
-
franco26 joined the community
-
Eu l-am luat cu 600 lei de pe olx sigilat și mai vreo 430lei adaptorul.Eu zic ca așa prețul e bun.Am vrut sa fie safe cum s-ar spune.
-
mi se pare foarte scumpa.. si merge facuta cea de pe masina , cu putina grija. Update: asta este bagheta pe care o am si am uitat ca am si motoras + modul pentru vibratii + incalzire(dar nu am volan cu incalzire, ma opresc aici momentan). Teoretic pot activa butonul 2 si 3 de pe bagheta, lane departure warning + hud Pentru lane change warning(butonul 1) am radarele + cablaj, oglinzile dar trebuie schimbat suportul de oglinda, este spart, va urma.. Momentan incerc 2-3, oricum pentru butonul 1 nu am nevoie sa umblu in fata, pot sa demontez si alta data.
-
Nu era mai bine sa iei deja o caoja de bord gata decupata?
-
redog4dy started following Bmw seria 5, F10, retrofit HUD
-
Salut, deschid si eu topic pentru retrofit HUD, F10, dupa cum zice semnatura, voiam de mult timp sa fac. Mi-am luat inima in dinti si am luat din dezmembrari hud, cu mufe + capac, cam ce tine de el. Butonul il am deja(am cu trei butoane, dar momentan vreau sa termin hud), mi-e groaza de cat de mult o sa fie de munca, bord dat afara, decupat, etc.. dar sper sa iasa ceva frumos, sa-mi fac "damblaua" . Nu am de gand sa schimb parbriz, din cate stiu merge destul de ok si pe cel normal, nici senzorul de lumina. Pe viitor, in functie de cat timp mai tin masina , am de gand sa pun kafas2 in loc de kafas1, implicit alt parbriz si atunci schimb si senzor de lumina. O sa revin cu poze .. problema e ca ma astept sa ma tina 2-3 zile, o fac dupa munca, sa lucrez cateva ore la masina.
-
Din cauza filturlui epurator gaze carter, cel mai probabil o parte din ulei s-ar putea sa fie in intercooler. Daca ai dpf activ nici nu vei vedea fum albastru dar cat de curand vei avea probleme cu DPF-ul. In orice caz trebuie verificata turbina, verifica tot traseul de admisie, totata tubulatura, egr, vezi ce gasesti acolo...sigur ai ulei.
-
Bala started following Sfaturi achizitie 745Le
-
Nu m-am prins de ce lumea da bani pe incarcatoare OEM. Un kkt de cablu 100EUR doar pt ca au pus mufa nonstandard si trebuie adaptor la ceva standard. E minunat Pt masina este FIX, dar fix acelasi lucru daca pui un incarcator non OEM. E mult mai util sa poti monitoriza incarcarea, sa vezi cu cat incarca, cat a incarcat sau sa poti da mai tare sau mai incet incarcarea. Ah si da. Tot ce tine de instalatia de incarcare trebuie sa fie dimensionat corect. Pe langa curentii mari, incarcarea dureaza relativ mult timp si tot ce e de incalzit, se va incalzi venind la pachet cu riscul de incendiu.
-
Sunet dreapta spate X1 E84 Xdrive20D
Nutu1488 replied to Nutu1488's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Mi s-a spus ca nu este de la diferential, iar flansa cardan este putin îmbatranita, dar nu este rupta. -
e60 Masina mea De la E46 320d touring la G02 M40d
Mircea-Si replied to Mircea-Si's topic in Masina mea
Hai sa mai stergem praful, am facut vara aceasta cam 12.000 km, de fapt de la intalnirea bmw, pana in prezent. Inainte de intalnirea bmw i-am facut revizia, acum ma pregatesc iar de schimb ulei + filtu. Inainte sa plec in primul concediu i-am schimbat si placutele de frana pe spate. Pun o poza cu tractorul de pe pasul Simplon, l-am dus sa-si vada si casa... De curand am cumparat bimmercode + cablu enet si i-am facut urmatoarele codari: - sa bipaie cand o inchid / deschid; - video in motion; - setari audio de bowers wilkins ( functioneaza doar daca ai HK) - la sport displays sa apara temperatura ulei, boost (apare dar nu arata nici o valoare, de ce?) accelerometru sau g-meter, la fel apare dar nu arata nici o valoare, de ce? Am tot butonat bimmercode-ul si nu prea m-a dat pe spate cu ce poate face. Aveti voi alte idei ce se mai poate face cu el? -
Pt monofazat daca stecherul de la statia de incarcare e schuko ( cum e al meu ) Daca o montezi in exterior https://www.dedeman.ro/ro/priza-simpla-atra-1139-aparenta-cu-capac-contact-de-protectie-16a-ip44-alba/p/1061807 Sectiunea cablului depinde de lungimea traseului pana la priza , eu am tras din tablou de la o siguranta libera un cablu electric 3x4 mmp Daca traseul e pana in 6 m poti folosi 3x2,5 mmp daca e mai lung ar fi de preferat 3x4 mmp
-
f34 Eroare Far BMW F34
DragosPena replied to DragosPena's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Salutare, Ai primit numarul prin mesaj. -
Iti trebuie asa ceva ca adaptor de priza: https://www.bavauto.ro/cablu-adaptor-albastru-16a-monofazic-pentru-bmw-flexible-charger-2-0-61448490522 pentru monofazic sau https://www.bavauto.ro/cablu-adaptor-cee-rosu-16a-trifazic-pentru-bmw-flexible-charger-2-0-61448490523 pentru trifazic dar trebuie sa vezi ce încărcător este prima data (model 1 sau 2) și în functie de ce model ai se cere cablul aferent pentru ca nu se potrivește de la unul la altul.Scrie și în link.Iar ca priza de casa iei trebuie priza monofazica albastra sau trifazic roșie.
-
Asta zice AI-ul despre probleme cu, compresia la N47: Symptoms of a BMW N47 compression issue include rough idle, difficulty starting, loss of power, engine vibration, and, in some cases, a rattling noise from the timing chain. The original N47 engines are known for premature timing chain wear, which can lead to a stretched chain. When the timing is off, it can affect valve operation and piston movement, causing a significant drop in engine compression and potentially leading to misfires or even catastrophic engine failure." Tu nu ai nici unul din simptomele de mai sus. Pe de alta parte daca regenerarile sunt dese asta ar fi un semn de ulei ars si prin compresie slaba .. pe acolo ar pierde ulei.. altfel nu prea poti sa iti dai seama. Apoi problema cu Positive Crankcase Ventilation Valve da fum pe la busonul de completat cu ulei..
-
Cum spuneam, am o banuiala legata de alt pin. Nu stiu, insa, cat de mult poate influenta, partiala lui nefunctionalitate. Teoretic, in momentul de fata, modulul din usa comunica ok cu GM3 prin firul P-Bus. Ma gandesc ca, daca mai este un pin cu contact imperfect, cumva transmite catre GM3 un mesaj ca e ceva acolo in neregula si GM3 taie comunicarea cu modulul. Nu stiu daca e posibil, e doar o banuiala. Si, repet, in momentul de fata, nefunctionalitatea este foarte redusa, spre deloc, lucru care ma duce cu gandul ca nu am schimbat pinul respectiv de la P-Bus degeaba. Pana la urma, schimb toti pinii din mufa, .
- Yesterday
-
g01 Bmw x3 2021 G01 jante si anvelope
BaXXon replied to Ionut222222222's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Eu am Pirelli sf2 pe 225xe si Pirelli Scorpion pe Touareg . stau la munte , mers peste tot si la temperaturi 40+ si la -20, nici o problema de aderenta. Le schimb la 3 ani si aprox 45k km. Recomand fara rezerve. -
Alin94 started following Eroare Far BMW F34
-
f34 Eroare Far BMW F34
Alin94 replied to DragosPena's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Salut! Imi poti da te rog nr electricianului din Craiova. Mulțumesc
Announcements
-
Topics