Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Buna ziua. Ți.ai reparat căldură? Care a fost problema că am și eu o situație identica?
  3. e clar, la cutie e problema ai schimbat vreodata uleiul la cutie + filtru? daca nu, poate asta ar trebui sa faci ca prim pas dupa ce faci schimbul, reseteaza si adaptarile cutiei desi cred ca mechatronicul e deja afectat si va trebui reparat sau schimbat complet, dupa caz
  4. Today
  5. @Gioni Tanase desparte și tu ce scrii in mai multe propozitii cum te-a rugat colegul. Acum ți-am editat eu și cea de-a doua postare dar ține minte te rog pe viitor.
  6. Imi cer scuze pentru neînțelegeri. Nu a avut nicio modificare la cutie sau la software masina. Doar cele mentionate; mai exact schimbul de distributie, curățat filtrul de particule și galeria de admisie. O sa atasez si ce mi-a dat pe tester.
  7. Am editat eu atât numele topicului cât și postarea inițială pentru o mai buna înțelegere a problemelor întâmpinate. Totodata am și mutat topicul in secțiunea corespunzătoare.
  8. Mulțumesc de răspuns.Am uitat să menționez, mașină din 2005 fără DPF ,motor 2.0 de 163 cp 465000 km la bord Pe tubulatură nu am observat nici o fisură,garniturile de la admisie l-am schimbat ,dar nu am resetat adaptările la MAF că nu știam dacă trebuie sau nu. Erorile din istoric l-am șters dar după ce pun contactul tot apare check engine-ul Astăzi verific și zona intercoolerului poate va fii cu noroc
  9. Dacă n ar fi etanș, când pui wap ul pe el s ar face acvariu Sau pe ploaie torențială
  10. asta suna a mechatronic kaputt! ce erori ai in ISTA? s-a umblat recent la cutie sau ceva pe software in general la masina? PS: mai rupe propozitiile, ca nu a fost usor sa-mi dau seama ce vrei sa explici
  11. ce face optiunea aceasta mai exact? nu e cea care iti arata pe bordul masinii cati din pasagerii din spate au centura? daca da, e ceva destul de basic.
  12. Yesterday
  13. imi vine greau sa cred ca bmw group ti-au sters tie notificari din aplicatie dupa ce ai mesterit singur la masina
  14. nu cred ca trebuie sa fie etans, pentru ca temperatura de lucru e foarte mare si atunci ele au ventilatoare de racire. Ce e drept, ventilatia ar trebui sa fie mai buna astfel incat sa impiedice condensul.
  15. Salutare. Am un BMW F10 2.0d cod motor b47. Am o problema la mașina, imi da niste șuturi in cutie ca si cum ar pune-o in nas si ramane in treapta a 5-a. Am fost la mai mulți mecanici, unul dintre service-uri fiind automatica din buc și mi-au spus sa recondiționez turbina. Am recondiționat galeria de admisie, am recondiționat (spălat curățat garnituri ). Filtrul de particule la fel l-am spalat. Toate astea la service autorizat si dupa toate acestea spalate, curățate și recondiționate aceasi problema. Cum accelerez putin mai tare se duce acul de la turație in gol si ramane blocat in treapta a 5-a. Daca o opresc si pornesc din nou isi revine. Ce poate sa fie? Care v-ati lovit de aceasi problema ca și mine? Orice răspuns este bine venit. Va mulțumesc!
  16. Puține detalii despre mașină/motor, poate fi de la MAF, MAP defect sau înfundat, fisură pe tubulatura dintre turbo și galeria de admisie, pierdere presiune la garniturile dintre galerie și chiuloasă. Erorile alea sunt prezente sau istoric că nu se vede? Dacă ai schimbat MAF-ul, ai resetat adaptările? la mine cănd am avut eroarea de increased emission a fost de la pierdere etanșare în conectorul furtunului de la intercooler, pierdea presiune acolo.
  17. Salut, fă o diagnoză cu DIS și interfața ADS, posibil și cu KKL ( ambele linii K și linia L de comunicare) dar nu mai știu sigur, eu am reușit pe un M50B25 , ce-i drept interfața ADS am făcut-o eu după scheme de pe forumuri...
  18. Ce dashcam de calitate bună recomandați? Cea originală BMW am văzut că este cam slabă. Mă gândeam la 70mai T800 Premium. A montat cineva așa ceva? Și a doua întrebare: unde ar trebui să o montez pentru a nu pierde garanția la mașină?
  19. multumesc tuturor pentru comentarii, mie imi place masina deci nu e problema daca nu se da. Nu zic ca ar fi fost bine sa mai aiba piele si scaune incalzite dar pot sa traiesc si fara ele, pentru mine cea mai buna dotare este motorulDaca ma chinui putin as putea face retrofit la scaune de piele incalzite.
  20. Uite ca te înșeli. Au fost foarte amabili, le-am prezentat situația si au rezolvat problema notificării din aplicatie. Sa scriu ca au o aplicatie de cacao. Daca ție ți se pare funny asta e... dar chiar le-am scris si au rezolvat problema.
  21. Salutare,dupa cum scrie si in titlu,ma confrunt de ieri cu scartaitul care se aude si in video.L-am descoperit ieri,posibil sa se auda de mai de mult timp,dupa mine pare ca este fulia de la alternator,sau cel putin pare ca din zona aia se aude,nu imi dau seama exact. Link catre videoclip ca e prea mare de postat aici: De asemenea,acum 2 zile cand completam lichidul de parbriz la deschiderea capotei a cazut piulita asta, pare de 13mm,pt surub M8.S-a auzit ca si cum ar cadea de undeva de pe la jumatea spre partea de sus a motorului,nu am vazut vreun loc unde sa lipseasca ceva. Stie cineva de la ce s-ar putea auzi?Si mai ales,daca are ceva legatura cu piulita asta care a cazut?
  22. @VladE46 simplu, click dreapta pe poză și copiat link-ul ei direct în postare. Îi rezolv eu postarea mai târziu un pic când ajung acasă asta dacă nu o rezolvă altcineva între timp.
  23. https://www.energetskiportal.com/what-is-the-sun-tax-and-why-some-countries-punish-their-prosumers/
  24. Nici mie nu mi se pare normal. Farul ar trebuie sa fie etans.
  25. Recomand BForce, ii urmaresc de foarte mult in online și băieții chiar sunt informați in ceea ce fac.
  26. Salut! am un G30 cu 90000km si pana acum tot service-ul facut la bavaria. puteti sa-mi recomandati altele ? Dupa cum zice si topicul - Bucuresti, Otopeni (sau prin zona). Multumesc!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.