All Activity
- Past hour
- Today
-
absolut corect. de exemplu pe mine ( in uk) ma costa cam cu 30% mai eftin sa imi iau plugin prin companie si cu 50% mai ieftin sa imi iau full electric prin companie( decat direct de la bmw) cumva primesti bani inapoi din taxe ca poliezi mai putin acum prin companie am optiunea doar de plug in sau full electric, acum vreo 6 ani au scoa dieselul si acum vreo 4 ani au scos benzina.( asta ca asa a vrut firma) cand mi am luat seria 3 benzina in 2021 prin comanie m-ar fi costat dublu.
-
Daaa, si X3 M50 e ce trebuie, l-am testat, doar ca e mai "mic" in interior, dar am inceput sa ma obisnuiesc cu design-ul lui. Pe bani, m-am linistit, omul e foarte incantat si a ajuns pe maini bune, am avut rabdare 4 luni, ce-i drept
-
Parerea mea este ca trebuie sa pui inapoi DPF si EGR si apoi sa refaci softul
-
daca n-ai "nevoie" de SUV si de spatiu putin mai mare ( adica daca nu e un moft personal ) si nu e o problema o garda la sol mai mica, atunci da 550e e ce trebuie. Daca mai ai si unde sa o incarci acasa... Poate mai revine fratele @edit cu ceva impresii despre al sau 550e. Pacat ca nu se importa 540i simplu. Diesel nu as mai lua nici eu in 2025 ca masina noua. Sau poate un X3 M50 sa-ti faca cu ochiul? X5 45e l-ai dat pana la urma pe schimb cu hala metalica sau?
-
La mine de ex in mybmw nici nu mai apare optiunea de a plati pentru harti suplimentara ( stiu ca era pentru ca am platit-o un an si an facut 2 update-uri in perioada de valabilitate ) si a expirat undev aprin Martie/Aprilie parca... acuma daca intru pe update harti, imi spune de ex ca nu e disponibil
-
Am doar 1 cheie in masina, cea sincronizata pe profil. O sa schimb bateria sa vad daca mai apare. Nu am functia de digital key activa. De cateva ori m-am luat de pustiul din dreapta care are obiceiul sa butoneze des la muzica, îl suspectam ca le schimba el
-
Fiindca mi-am vandut X5 45e-ul si fac research pentru urmatoarea masina, ma gandeam la X5 50e, fiindca l-am si avut 1 luna ca masina de companie dar dupa experienta recenta unde mi-am dat seama ca o sa "car" un dulap pe drum, cu performante mai scazute si consum mai mare, sunt foarte sigur ca urmatoarea va fi 550e. Singurul minus vs fratele lui Suv il reprezinta interiorul si sistemul de sunet, unde este foarte slab calitativ dar vine cu multe plusuri care la mine conteaza: - acceleratie imbunatatita - 0-100 - 4.3s - consum foarte bun exterior - 80-90-100 km cu full de electric - aerodinamica o ajuta, 6% extern benzina Ma mai uitam si dupa 540d, dar nu as vrea diesel, iar spatiul interior e la fel...
-
Cosminbad started following Driver profile schimbat in mers
-
Vezi sa nu ai si pe telefon activat digital key si sa recunoasca cand una cand alta....
-
Pare ca, desi multa lume critica noua serie 5, de fapt se vinde foarte bine. Inca o data, cei care fac studiile de piata de la bmw pare ca isi stiu foarte bine meseria.. https://www.bmwblog.com/2025/07/31/bmw-5-series-sales-up-over-40-percent-first-half-2025/ In other news, Matt de la Carwow are un video comparand 3 motorizari de pe seria 5. Mi se pare un pic trasa de par concluzia. Dar si mai interesant mi se pare ce beneficii exista pentru firme daca iti iei un plug-in. Practic, la ei nu are niciun sens sa-ti iei la firma o motorizare pe benzina (ca diesel oricum nu se mai fabrica).
-
lillejhon started following Driver profile schimbat in mers
-
Ai cumva ambele chei in masina, sau doar cheia la care este link uit profilul tau? La dealer pun baterie Varta in cheie. Incearca un reset la mmi poate ajuta.
-
Nu stiu daca se aplica la tine... Daca deschizi masina din aplicatia MyBMW o sa pleci cu masina pe guest chiar daca cheia este legata de profil. Tebuie cateva confirmari sa selectzi profilul legat de cheie dar daca nu esti atent la diplay pleaca ca guest cu setarile default.
-
ovy318i started following Driver profile schimbat in mers
-
Nu are treaba cu ce marca de baterie ai pus in cheie. Am mai cititi pe undeva de problema asta, si unii au rezolvat prin a sterge aplicatia si asi crea un nou profil. Eventual fa cont cu cealalta cheie.
-
Aceeași cheie.
-
ionut giony started following BMW f34
-
Salutare dețin un bmw F34 318 20.D de 143 cp am făcut soft1 + EGR+DPF OFF pe dino a măsurat 126cp si după soft a scos 166cp TREBUIA DUS IN 190 CP DAR ...ce părere aveti mulțumesc frumos pentru răspunsuri
-
Folosești aceasi cheie sau când una când alta?
-
Robertmunteanu started following Probleme închidere f10
-
Bună ziua. Am un f10 din 2010 și dintr-o dată am următoarele probleme: 1) nu se mai descuie deloc ușa de la șofer, nici dinăuntru, tumburusul da să se ridice. 2) ușă dreapta spate nu se mai încuie deloc, nici pe dinăuntru, când apăs pe tumburus îl dă singur în sus Am pus testerul pe ea și mi-a dat eroare invalid current value în unlock line ce poate fi? Am verificat singurantele, sunt în regulă toate View full articol
-
Bună ziua. Am un f10 din 2010 și dintr-o dată am următoarele probleme: 1) nu se mai descuie deloc ușa de la șofer, nici dinăuntru, tumburusul da să se ridice. 2) ușă dreapta spate nu se mai încuie deloc, nici pe dinăuntru, când apăs pe tumburus îl dă singur în sus Am pus testerul pe ea și mi-a dat eroare invalid current value în unlock line ce poate fi? Am verificat singurantele, sunt în regulă toate
-
Microb
-
Ce baterie ai pus, are importanta brandul? Eu am luat Varta sau Duracell, nu mai știu.
-
Salutare, Nu stiu daca are relevanta sau nu dar pana acum ceva timp pe mine ma anunta ca cheia nu mai are baterie si sa o schimb, acum putin timp ma trezeam cu eroare ca cheia nu este in masina etc ( am zis nu ar trb sa fie problema bateria pentru ca m-ar fi anuntat) am zis totusi sa o schimb si bine am facut pentru ca nu am mai avut problema, incearca sa schimbi bateria din cheie prima data si vezi ce se intampla ( este si cea mai ieftina optiune sa zic).
Announcements
-
Topics