Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. @RedCap Este o idee foarte buna. @sskkaa Garnitura "profile gasket" dintre fiecare port al chiulasei si galeria de admisie (6 buc. in total) are si ea ceva de zis: 1. p/n 11617807480 s-a utilizat la toate motoarele B57 cu 4 turbine + Alpina (indiferent de anul de fabricatie). Acestea au in comun galeria de admisie din aluminiu. In mod ciudat, aceeasi garnitura a fost folosita si la prima generatie de N57 (N57D30OL 245 CP si N57D30U 204 CP); 2. p/n 11618579879 s-a utilizat la toate motoarele B57 30d si 40d din prima generatie, cu galeria de plastic; 3. p/n 11618477111 s- a utilizat la toate motoarele B57 de pe modele BMW 30d si 40d introduse in piata dupa 05/2019, cu galerie de plastic; 4. p/n 11618507335 s-a utilizat la toate motoarele N57, cu exceptia celor de la pct. 1, atat cu galerii de plastic cat si de aluminiu. Se poate deduce (trebuie verificat in fapt) ca la B57 portul de admisie are forma diferita intre M50d cu galerie de aluminiu si restul B57 cu galerie de plastic. La N57 (exceptie prima generatie), portul ar trebui sa aibe aceeasi forma, indiferent de tipul galeriei, fiind acelasi p/n. Este bizara reinvierea formei portului de la prima versiune N57 la versiunea B57 50d + Alpina.
  3. Follow next steps to calculate your FSC code for CIC Navigation updates 1. Unpack the ZIP file to the root of an empty USB stick 2. Power on your car and wait until the navigation system has started completely 3. Put the USB stick in the USB port in the glove box 4. Wait for 30 seconds 5. Remove the USB stick and put it in your (windows) computer 6. Check if the file 1b.hex is present on the USB stick (if not go to step 2 and try another USB stick) 7. edit fsc.bat and update the year code (when needed) 8. run the command file fsc.bat 9. a file "code.txt" is created which contains the FSC code for your car! 10. for next year updates, just update fsc.bat with new year code and run fsc.bat again. Enjoy
  4. Dragilor, si eu confirm. Este un 330E M Sport. Am postat aici ca sa nu creez aiurea alt thread. Conteaza modelul asa de tare sau informatia first hand la un astfel de retrofit?
  5. Today
  6. Buna, Am și eu o prob asemănătoare,doar că la mine o percep ca un ciricăit temporar exact cum făceau benzinarele vechi alimentate cu gazolină sau benzina proasta in special Oltcitul. Le mai rezolvam prin modificarea avansului la delco,dar ce avem noi sunt diesel,posibil sa avem avans și la injecția diesel,sau poate injectoare stricate? Mie mi a apărut zgomotul după ce mașina a stat o noapte nejustificat în service. Dar refuz sa cred că se poate întâmpla așa ceva la un dealer BMW...in ziua de azi. Concluzionând am fost la 3 mecanici și nu mi au spus nimic concret,văd că prob este veche dacă ați rezolvat o va rog sa mi spuneți ce a fost,mulțumesc.
  7. Buna, Revin cu această întrebare care ar fi cauza pt. care un motor diesel 2.0 biturbo an 2020,cu 190km la bord are un zgomot identic cu acela care îl făceau benzinarele alimentate cu gazolină sau benzina proasta?Adică un ciricăit,parca e un scurt circuit electric continuu care dispare după ceva timp când intră în ture. Se aude mai puțin cu motor complet rece... Este totuși un diesel și se întâmplă în plaja de turație 1500 și max 2000 eventual mai mult dar nu se mai poate auzi din cauza zgomotului aferent creșterii turației. Menționez că nu sesizez modificări în performanta motorului. Ar părea ceva legat de injectie,injector care nu mai e in parametri?
  8. da ai dreptate, ceva nu se leaga , bordul nu e de 320d
  9. Totul pleaca de la soft. Dupa update s a schimbat principiul sau metoda de calcul a soot ului din Dpf. algoritmii au fost schimbat si de aceea Soot ul creste "artificial". Principiul acestei modificari are ca scop faptul ca daca regenereaza mai des nu i va permite DPF ului sa se incarce excesiv iar odata cu acest principiu scade si cantitatea de particule care ajunge in atmosfera pt ca un DPF capteaza mai multe particule atunci cand este curat vs unul incarcat. Desigur dezavantajele sunt cat se poate de neplacute: ulei diluat, uzura excesiva pe componentele motorului, turbina, dpf, consum crescut. Lucrez in domeniul software si va pot spune ca am facut comparatie intre software ul de fabrica al B47 si cel de dupa update iar acolo este clar modificat algoritmul de calcul al dpf+ cel al EGR ului. Pt colegii care au deconectat senzorul de temp dupa racitorul egr, explicatia este simpla, fara acel senzor egr ul isi schimba ciclul de lucru ceea ce face ECU sa se aprroprie de algoritmii de calcul din softul original si de aici rezulta regenerari mai rare. Un alt exemplu pe al meu b47 cat se poate de clar: masina parcata 1 sapt , la momentul respectiv avea 13.5 gr soot, dupa fix o sapt in care masina a stat si nu s a folosit, soot ul a crescut singur la 20 gr. Drumuri Bune si km fara probleme.
  10. Câți litri are rezervorul de ai range-ul ăla la jumătate?
  11. Pe circuit. Benzinarul polueaza mai mult ca dieselul...
  12. Am rezolvat si eu. Nu era vorba de releu la mine, ci de senzorul de rotatie arbore cotit (volanta). Si asta am descoperit intreband ChatGBT despre posibilele cauze Intre timp aparuse ai eroarea se senzor la diagnoza care a confirmat presupunerea. Drumuri bune sa aveti!
  13. In general la phev-uri puterea de încărcare la regenerare este mult mai mare decât puterea de încărcare la priză, limitată intenționat de producător pentru a oferi un avantaj competitiv BEV-urilor aceluiași producător. Inițial puterea de încărcare era 3.6kw (16 amperi), dar acum a ajuns la 3*16Ah la unele modele (11kw). Mercedes înțeleg că stă mult mai bine la acest capitol, unele modele având chiar mufe CCS.
  14. Ai uitat ca si eu am vrut sa ii codez lui @Mircea-Si bord de M pur sânge si nu a vrut? Deci poate sa se fi jucat prin codați efectiv.
  15. 20d cu turometru pana la 7000rpm n am mai vazut...
  16. Eu am ales sa il fac, pentru că SH nu știi ce iei, te poti trezi că merge o luna si iar ai probleme. Pe mine m-a ajuns 12500 lei refacut motor de la 0, cuzineti, cilindri, segmenti, supape evacuare, garnituri, etc. Alegerea e a ta
  17. Dacă te uiți la prima postare e un 320d xDrive.
  18. RedCap

    BMW X5 45e

    Băieți cred ca ar trebui trecut pe un topic numit fiabilitatea modelelor BMW.
  19. Yesterday
  20. @sskkaa Din cate stiu, scenariul N57 s-a repetat si la B57. Atat varianta B57D30S0 cu 4 turbine cat si modelele Alpina au galeria de Al p/n 11618598052 / 11618575696, in timp ce sarantocii cu 30d si 40d au primit galeria de plastic p/n 11617926141 / 11619885850. Totusi, verifica informatia, poate sunt in greseala. Sunt convins ca, acolo unde BMW a pus galerie de Al, a fost fortat de considerente tehnice. La cat de mare e focul in 50d, probabil racitorul EGR nu e capabil in toate regimurile sa scada temperatura gazelor sub limita suportata de plastic. Sa fim fericiti ca hartia creponata nu tine nici macar cat plasticul; altfel cei cu 30d asta primeau. Insist, nu cunosc si nici nu am de ce sa ma apuc sa cercetez daca galeria de Al se poate monta in locul celei de plastic (fie plug&play, fie cu unele modificari), sau difera atat de mult incat sunt incompatibile. Cert este ca BMW trebuia doar sa ridice degetul mic si ar fi eliminat o problema foarte serioasa.
  21. Pai si in punctul asta, dupa ce schimb valva hidraulica, mai are sens sa bag bani in motor sa il fac? In punctul asta cred ca e mai usor sa schimb motorul complet sau sa vand masina decat sa stau sa umblu la cuzineti si pompa.
  22. Viper05

    BMW X5 45e

    Foarte adevarat , dar ca si business ei nu asa gandesc. ei vad ca vand in jur de 2 milioane de masini pe an, daca la fiecare ar pierde 300€ , asta ar insemna pentru ei 600 milioane €. si spun ar pierde pentru ca ar putea vinde la acelasi pret indiferent de galerie. acuma daca asta e corect sau nu, etic sau cum vrei sa cataloghezi nu stiu. ca si business clar fac ceva bine pentru ca vanzarile cresc de la an la an. Si cel mai important felul in care masinile sunt cumparate si utilizate s-a schimbant drastic in ultimii 20-30 de ani. Majoritatea masinilor vandute de Bmw sunt masini de flota, care se tin maxim 3 ani. de aici rezulta si intervalul de service la 30k si asa mai departe, cam tot se invarte azi in jurul masinilor de flota si a ceritelor acestor CEO de companii care sunt foarte similare intre ele si mult mai usor de acoperit decat sute de mii de persoane private. Dar si persoanele private si-au schimbat felul de a cumpara masini noi. Multi , foarte multi, au un buget lunar , isi iau masina in leasing, service inclus leasing pe 3 ani, dupa 3 ani dat masina inpoi , si tot asa un ciclu continu. nu in ultimul rand , majoritatea masinilor se caseaza inainte sa ajunga la 300k km, fabricatii doar s-au ajustat pietei, asta se cere, asta se ofera.
  23. Destul pe azi, nu trebuie să obosești învățăcelul din prima zi.
  24. La capota ai patru capse pirotehnice, doua in partea din fata si doua in partea din spate. Trebuie inlocuite toate patru.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.