Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Pui 4 si pe plafon, dar nu pe bare care intra in piciorul de prindere. Avantajul cu barele este ca poti pune si suporti pt ski-uri, cutie, bradul de Craciun, o scara deci sunt mai versatile.
  3. Eu am incercat un raspuns logic.. Desigur trebuie verificat mai departe pas cu pas; uleiul la automate mai toti pe aici o sa iti spuna ca se schimba pe la 100k km.. Merita schimbat cu atat mai mult cu, cat masina are kilometri considerabili.. Sa nu uiti sa ne spui ce ai gasit cand tenaiunea nu mai fluctueaza..
  4. Today
  5. Salut , mai ai cumva generatorul de coduri FSC ca nu l mai gasesc niciunde ?
  6. 1. Ai schimbat si garniturile de la suruburi? 2. Ai strans la cuplu?
  7. Pai nu am EV acasa si in nici un caz nu iau bateria sa incarc masina .Bateria ar fi de back up(in mod surprinzator in ultimul an am avut 4 pene de curent ) si poate seara sa mai fie folosita cand nu produc panourile .Bonus bateria ar trebui sa fie luata prin repower urmand sa mai achitam ceva in plus.
  8. Este fascinant cum oamenii cu EV acasa si panouri spun ca le trebuie baterie. Dupa un simplu calcul rezulta ca bateria nu ajuta cu nimic. Pe termen lung o mai si strici. Dar sigur... e cool sa ai baterie Bine, exceptie cand respectiva persoana este deosebit de bogata si cumpara o baterie foarte mare. Aia va rezista. Doar ca tot nu isi va scoate banii in veci pe ea. Csf, ncsf
  9. ISTA D merge perfect. urmarit toti pasii si merge perfect(initial era gresita pozitia switch-ului, modificat si a mers).
  10. Am panouri , e in plan si o baterie, si ziceam daca tot am benzinarie acasa sa o folosesc, pe de alta parte cu 45-50k eur bag benzina in urs pentru inca 2 vieti . Pt afara avem ceva Focus diesel de firma, e imbatabil ai ceva de genul 900-1000 km autonomie cu plinul facut.Cu cat ma gandesc mai mult cu atat parca nu as mai lua nimic si as face altceva cu banii . PS - consumul e imposibil de facut as zice 12-14 in zona aia deoarece indicatorul de benzina la urs e orientativ .
  11. Stiu ca nu e topicul potrivit, dar de ce nu mergi tot pe un model cu benzina (cu mild hybrid) si mai astepti un facelift sau o alta generatie la vehiculele PHEV sau EV? Ca sa scapi de range anxiety - un plin la benzinarie nu dureaza prea mult, cand pleci din oras ( acum am citit ca faci zilnic 20 km in Bucuresti, consumul probabil ca nu e un avantaj pt benzina la „vitezele” alea de stat in coloana).
  12. Stiu , treaba e asa ,am de facut cam 20 km zilnic in Bucuresti,apoi mare /munte odata pe luna sa iau asa o medie ,aici nu sunt sigur de ex ca ajung la mare din prima , la munte sa zicem ca am ceva sanse. Ma rog nu e graba merge foarte bine si is-ul in oras la momentul asta cand va fi mai cald o sa am plangeri ca nu merge AC ul . Cum am zis daca gasesc masina cu dotari / pret bun poate are sens, altfel la cum merge treaba cu electricele acum in 2 ani ix1 va fi o "vechitura" .
  13. daca e a doua masina , si incarci acasa range-ul e aproape irelevant. chiar si daca e sigura masina peste 90% din soferi nu fac destui km/zi sa ramana fara range. nu merita sa iti iei masina pentru alea 2 zile pe an cand trebuie sa faci peste 500km/zi m-am dat cu ix1 30e l-am avut vreo 3 zile. foarte misto masina , se misca foarte bine, ca materiale e sub seria 3, mi se pare mult mai ieftina făcută. range-ul e mic . incarcata full 100% dupa ce m-am dat la ea , avea range 280km
  14. Da, nu stiu ce sa zic, cumva ideea initiala era sa cautam x1 30e , doar ca sunt scumpe si am hotarat ca nu are rost sa dam atatia bani. Apoi iX1 am zis ca luam doar daca gasim ceva la pret foarte bun si cu dotari ( astea erau toate date) si in final am zis I4 dar varianta cu suspensie adaptiva, am gasit unul pe stoc si cum am zis era sa viram avansul dar dupa ce "studiat" din nou toate preturile am zis ca mai asteptam cu 2 optiuni - daca apare ix1 cu dotari/pret bun => il luam, si asteptam sa vedem ce se lanseaza la anul poate ai duce capul si pun baterie mai mare pe iX1.
  15. Am auzit ca si-au luat cam multe tzepe de genul de cand au afisat noul iX3 Aia e, o sa rupa cu el.
  16. Pai am fost la un pas sa dau avansul am mers si eu cu I4 de drive test era versiunea 40e xdrive. Gasisem un i4 40e rwd cu ceva optiuni nou la Bavaria, dar ne-am razgandit fix cand trebuia sa dam avansul . Ce nu mi-a placut : cam joasa, si a avut 2 momente in care a stat "ciudat" pe strada , in rest da suspensia "adaptiva" misto, se misca bine dar am fi vrut iX1 , ala in schimb are range slab si ce a fost cu preturi / dotari bune se vandusera. Ma rog aia e mai vedem ce mai apare .
  17. Asteapta si ia iX3, are tehnologie noua, 108kw...pe mine m-a dat pe spate. BMW i4 merita daca vrei acum, am avut una 1 saptamana, 450-500 km range, se conduce ca un BMW, se sta in ea bine, are reprize misto iar consumul e genial in oras. Pe autostrada la 139 lua 21 kwh. D'aia rup baietii cu noua baterie. Adica inceata, zi, ca Mercedes e incet vs BMW Si asta am avut-o 1 saptamana in teste, m-a facut un Opel Astra H 1.9 TDI pe acceleratie pe podul Pipera, da-o in spanac de masina premium, cu 0-100 in 7 secunde...
  18. Eu nu as fi asa drastic, sigur, soferul este vinovat ca a avut viteza mult prea mare, dar daca pietonul este inconstient si sare efectiv in fata masinii sansele sunt mari sa fie lovit, indiferent cat de prudent am conduce noi. Imaginati-va o trecere unde un pieton este in apropiere dar nu pare sa intentioneze sa traverseze. Circuli cu 50-60, poate reduci un pic viteza si esti atent la el, dar fix cu 3m inainte de trecere sare pe trecere. Sunt sanse mici sa eviti, depinde si daca ai unde sa tragi de volan, etc, ideea e ca nu prea opresti masina de tot la FIECARE trecere, ca poate sare vreun pieton. Evident ca in situatii cu vizibilitate redusa cum a fost asta se reduce viteza cat este nevoie, dar se poate intampla si in situatii unde ai vizibilitate.
  19. Superb!!! Inca un model la care se poate incepe o a doua viata cu range mai mare ca in prima viata. Au si vide-uri cu teste si ce schimba la masina. P.S. Pretul la I3 a ajuns f mic acum. Cum mai scade... pe viitor chiar e o optiune buna
  20. Eu la toti le spun, frate cat timp esti pieton esti responsabil in totalitate pentru tine( nu ma incalzeste cu nimic ca am murit cu dreptatea in brate), fi atent de 10 ori pentru ca daca mori problema este ce lasi in urma. Eu unul de cand am copil mi-am schimbat mentalitatea la 180 de grade si stiul de viata de tot, m-am lasat de fumat, incerc sa duc un stil de viata cat mai sanatos si cand traversez ma uit de 100 de ori chiar daca sunt singur, prefer sa merg cateva sute de metrii in plus si sa trec pe la o trecere luminata fara masini parcate aiurea doar sa stiu ca imi maresc sansele sa fiu vazut. Sunt prea paranoic cand sunt cu a mica si incerc sa fiu atent la tot ce se intampla in jur astfel incat sa nu exista sansa de o singura greseala. Concluzia mea pentru respectiva faza e ca soferul are vina aproape in totalitate si restul de cateva procente sunt pentru mama care din diverse motive a avut acel gest sa fuga printe masini si pentru baietii de treaba(masinile de pe sensul opus)care au ramas lipiti de trecerea de pietoni. Pana nu se schimba legea si sa avem pedepse mult mai aspre pentru toata lumea ( pentru cei ce traverseaza aiurea, pentru cei ce blocheaza intersectii, cei ce parcheaza si obstructioneaza trecerile de pietoni si lista de exemplu o pot face infinita) pana nu se face acest lucru nu vom fi decat o parte din statistica si atat.
  21. Parerea mea despre piesele Febi, ca sunt garnituri, plastic, etc este proasta; garniturile Victor Reinz sunt superioare, iar capacul original nu este atat de supus deformarii. Dar daca exista review-uri pozitive la cel de aluminiu, si montezi corect garnituri de calitate , probabil vei scapa de aceasta problema (nu ca nu ar trebui sa le schimbi si pe cele de ca corpul filtru ulei, garnituri pompa vacuum, simeringuri supape, baie ulei), greu sa gasesti N42 fara vreo scurgere ulei.
  22. Multam de raspuns. Sunt cu ochii pe capacul asta de ceva luni de zile - produs de niste polonezi de la Dr. Motor Automotive. Par sa fie stabili pe ceea ce produc si informatiile la care avem noi, oamenii de rand accces, inspira credibilitate destul de multa. In ceea ce priveste pareri si opinii, sunt foarte limitate. Multa lume, aparent, nu stie de o astfel de varianta a capacului de aluminiu versus plastic. Tocmai asta m-a atras, pretul care este aproximativ similar cu cel al capacului de plastic. Intentionez sa am masina asta si peste 4 ani, da. Primul meu BMW, in conditiile in care ne ajuta barbosul, cu el raman :))
  23. @teocoman Nu am experienta cu N42. Capacul de aluminiu banuiesc ca nu este piesa originala BMW. Trebuie sa cauti pe internet si sa analizezi experientele altora cu un astfel de capac (ai grija, sa fie review-uri privind exact producatorul la care vrei sa te orientezi, poate sunt mai multi care toarna astfel de capace). Daca cel de aluminu se potriveste perfect si are review-uri bune, merge cu garniturile originale BMW (sa nu depinzi de garnituri "custom") iar pretul lui nu este prohibitiv, atunci din punct de vedere tehnic ar fi solutia definitiva. Pe de alta parte, inteleg ca de la un capac de plastic (fie el Febi, sau original) te poti astepta la o durata de viata de cca. 60k Km / 4 ani. Principala intrebare este: crezi ca peste 60k km / 4 ani vei mai avea aceasta masina? Daca nu, atunci cumpara unul de plastic si bucura-te masina, cat o sa o mai tii.
  24. Salut, Ma aflu intr-un impas si nu stiu incotro sa o apuc.. 2021 - capac culbutori schimbat pe Febi. 2025 si alti 60k km mai tarziu, uleiul scapa pe la capac. S-a incercat inlocuirea garniturii, dupa nici o saptamana, pierderi noi, ceea ce ma duce cu gandul ca deja capacul si a obtinut deformari usoare, probabil din cauza socurilor termice si a pieselor de o inalta calitate. Ati inlocuit recent acest capac, ce producator ati ales? Considerati o optiune bune si de lunga durata cele de aluminiu? Orice parere este binevenita.
  25. Pai ,bateria este noua ,2024 am luat-o , are 90 si ceva procent in bimmertool ,incarca ok ,porneste mereu la sfert ,poate sa fie nivelul de ulei in cutia de viteza mai mic?si de aici sa produca efort mai mare pe convertizor? iti multumesc pt raspuns
  26. Da, am auzit de probleme cu pompa de inalta presiune, planuiam sa o schimb, sa fie. Dar cum nu mai merg cu ea, las aceasta placere urmatorului proprietar. Vorbeam ieri cu un prieten bun care zicea "Cred ca e oleaca mare pretul". Cum am incredere in el, pretul tocmai a fost redus la 10000 euro.
  27. Despre șofer, nu vreau sa comentez nimic. E clar 101% vina lui, legal, moral, orice fel o luam. Dar sa iti impingi caruciorul cu fiica de 2 ani, printre masini in fuga? Adica femeia asta nu a realizat ca trecerea de pietoni este doar un semn de prioritate, nu de invulnerabilitate. Trist. Si nu, asta nu scuza in nici un fel fapta soferului, dar ma face sa realizez ca daca nu ai minim de instinct de supravietuire, nu conteaza ca e trecere, semafor, trotuar... Mai ales cand esti cu o viata care depinde de tine si de gandirea ta. Oricum, asta e un video care ar trebui predat la orice sofer, sa inteleaga de ce oricand te apropii de o trecere de pietoni si nu vezi totul, incetinesti pana la oprire.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.