Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Bataia nu are absolut nici un efect la genul asta...; ani fara numar trebuie sa primeasca la puscarie! Si niciodata la volan! Asta din ce a pus in online despre cine e el ce stie si ce poate face el, langa fapta finala care a pus capac smekeriei.
  3. arata bine masina , daca o mai tii , folosesti poti sa te pregatesti de pompa de inalte care de la 250k e loterie poate pica oricand , mai prost e ca daca pica ea strici si injectoare si ai mult de munca ,practic e mult mai ieftin sa o schimbi preventiv , sfatul e din experienta .
  4. Buna!!Vin cu update:nu am reusit sa fac amplificatorul, a fost problema la procesorul care transforma opticul in audio..a trebuit sa schimb amplificatorul
  5. https://www.romaniatv.net/accident-rutier-fatal-pe-trecere-la-aparatorii-patriei-o-mama-si-a-pierdut-viata-iar-cea-mica-primeste-ingriji-medicale-de-urgenta_9189808.html Doar o alta cioara nebatuta la momentul potrivit, traiasca politia care nu face nimic.
  6. Dezactiveaza DSC in bord si spune daca mai taie din putere cand mergi cu masina.
  7. Este super sa constati ca, dupa 24 ani, nu are rugina. Nici macar namol, mizerie, etc. In poza, roata stanga fata.
  8. Sincer te-ai dus unde nu trebuie!
  9. am fost la un baiat mai specialist si la fel mi-a zis ca e de la DPF, ca era varza si l-a anulat cu tot cu EGR, celelalte 2 erori erau de la egr ca s a infundat din cauza dpf-ului. acum totul e ok, mi-a spus mecanicul ca din cauza dpf-ului infundat s-a facut joc in turbina si sa o schimb cat de repede. ce parere aveti ?
  10. Va fi interesant cand vom avea E class nou & I5 nou pe noile arhitecturi. Cu 750-800km range, deja e altceva. Plus incarcarile alea.
  11. Bmw 530d 258cp, 292.000km absolut reali.A mai avut un proprietar in Belgia si eu sunt primul proprietar in Romania. Masina fara accident.Masina e cumparata pe firma deci are TVA deductibil pt persoane juridice. I-am facut mereu revizii la timp, a fost schimbat EGR si Galeria de admisie pe rechemare la BMW Bucuresti, discuri fata Zimmerman noi si placute Brembo,dpf curatat pe la 250k km , ulei cutie de viteze ZF schimbat tot cam atunci, revizie filtre ulei facuta acum cateva zile, asigurare valabila pana in 2026,i-am pus folie de protectie Lumar pe faruri. Dotarile mai speciale sunt: Scaune din piele Nappa, cu memorie si reglare electrica, cu ventilatie si incalzire , si functie de masaj Sistem sonorizare Harman Kardon Volan incalzit si reglabil electric Faruri Bi-xenon adaptive Navigatie Profesional cu Connected Drive activat la BMW(poti citi stiri, info despre tara in care esti, vremea ) Cititor semne de circulatie(cele de viteza) Asistent faza scurta/lunga Incalzire auxiliara (poti seta aerul sa porneasca la o anumita ora dupa cu vrei) Lumini ambientale(doar rosu si alb) Spalatoare faruri Functie sasiu si suspensie Adaptive Drive (se intaresc sau inmoaie in functie de modul de condus) 6 moduri de condus(ecopro, confort plus , confort, sport , sport plus) Am si videoclip cu masina, de asemenea si raportul carvertical. Masina nu are erori nici pe tester. VIN: WBA5D11020G294035 Culoare: Maro VIN (serie sasiu): WBA5D11020G294035 POZE: VIDEO CU MASINA :
  12. Daca nu ai rezolvat scrie-mi in privat, sa vedem despre ce este vorba.
  13. cati km mai fac cu placutele nu apare in bord, apare doar avertizare de service cand mai ai 5000km cu ele, imi pare service in 5000km in bord de ex, si am intrat in meniul de service si imi apare si acolo. totodata si in aplicatia myBMW. dar repet, contor nu are. referitor la rotile pe 19, m-am obisnuit, e o mica diferenta de comfort, dar nu e atat de mare incat sa zic ca wow, ce diferenta. la stabilitate intr-adevar cu 275 pe spate era altceva, dar again, nu ca acum n-ar sta pe sosea... dar feelingul si feedback-ul era putin mai bun cu 20. overall? nu cred ca as mai trece la 20, m-am obisnuit cu 19 si e ok, si dpdv al stresului, ca daca e ceva poti verifica mai usor cu alta roata, si anvelope mai ieftine, doar avantaje vorba aia, singurul minus fiind la aspect, dar nici nu ma mai intereseaza aspectul asta sa fiu sincer
  14. La G01 apare in bord cand necesita schimbare sau le masoara in service ? La F25 aveam contor in bord in meniul de service. La G nu am vazut contor. Cum te impaci cu pneurile pe 19? Te-ai mai intoarce la 20 ?
  15. Pun si o poza, pentru cei care nu au apucat sa vada pozele din link. Merge chiar mai bine decat arata.
  16. la primul schimb de placute, alea fata au rezistat 60k km, alea spate 100k km... de aia zic ca acum la setul 2, spatele a tinut doar 80k km la nicio masina nu am schimbat placute spate inainte de cele fata. spatele tot timpul a tinut mai mult, chiar dublu poate, decat cele pe fata.
  17. Da pare ca au facut treaba foarte buna cu CLA ul. Cum am zis mai sus am fost foarte aproape de a lua un I4 ( acum au discounturi destul de mari la ele) dar am zis pas deoarece sincer as vrea mai degraba ceva gen iX1 doar ca acolo range-ul e destul de mic, asa ca astept faceliftul lui iX1 poate mai schimba ceva .
  18. Cum ziceam - https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-x1-2-3xdrive-204cp-cv-automata-6hp-euro-5-IDjDZVw.html
  19. Sper sa nu gresesc dar la franare prima data actioneaza spatele si apoi fata. Deci uzura e mai mare pe spate.
  20. Da-i inapoi daca sunt stricati. Ai pana la 15 zile.
  21. Am avut CLA EV 250+ o saptamana. M-a impresionat. Am condus cam tot ce e electric pe piata, dar baterie mai eficienta nu prea am intalnit. Am primit-o la 85% baterie, imi arata range de 750 km. Dupa mers pe autostrada 140 km/h, si top 200 km/h, apoi mers prin oras si DN1, am predat-o la 27% range, imi arata 170 km inca. Masina sta f bine pe drum, accelereaza f fluent (nu agresiv ca maj electricelor, e in stilul de condus Mercedes). O sa fie best buy daca isi mentin discounturile mari de acum. Si e mai spatioasa decat ma asteptam (o idee mai mica la interior decat un seria 3 G20), portbagaj f similar. Clar peste Model 3 in ochii mei.
  22. Nu am sugestii in privinta masinii tale cu, cutie automata.. dar in privinta tensiunii iri sugerez sa mergi la un centru de baterii sa testeze bateria masinii sa iti spuna ce capacitate mai are bateria. Daca are cativa ani buni probabil capacitatea i-a scazut si ca atare cand consumatorii (si altii, nu doar cel pentru cutie..) trag curent variatia e si mai mare cu, cat sunt mai multi.. si asta e cam datorat capacitatii scazute a bateriei..
  23. Saptamana asta urmeaza o mentenanta preventiva ( curatare galerie admisie, egr, racitor, clapeta acceleratie, etc ) Saptamana viitoare cred ca urmeaza revizia ( ulei + filtre ), mi s-a aprins si martorul la placute spate in 5000km ( tot in scadere ), si tura asta trebuie sa schimb si discurile spate. Ciudat cum placutele spate au tinut doar aprox 80k km ( cele fata au aprox 120k km de la schimb inca nu cer inlocuire ). Aveam impresia ca fata se duce mai repede ca spatele la placute... asta fara sa folosesc frana de mana sau Autohold-ul ( decat foarte rar ). Totodata, va urma si inlocuirea aerotermei/ventilatorului din bord, care face zgomot. Piesa a sosit la BMW, dar am zis ca mai astept pana la revizie, sa nu tot las masina de multe ori.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.