Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. felicitari petru achiziție, sa o stapanesti sanatos. ce motor?
  3. de ce nu iti cumperi ceva in leasing ? mai ales ca o ti doar un an, macar nu te doare capul ca pica ceva. mi se pare mult prea mare riscul la care te expui. cand pui depreciere casco etc te costa probabil peste 1000/luna. cred ca e mai ieftin sa inchiriezi ceva acuma ca ma gandesc
  4. Today
  5. Nici eu insa motivul principal este ca x5 am gasit cu 2 ani garantie de la bmw used car germania .. iar seria 7 nu am gasit in bugetul pentru masina . Am zis ca daca tot are 120k macar are garantie 2 ani cea ce eu zic ca e rentabil masina mai mult de 1 an nu o voi tine . practic drumurile mele70% sunt in bucuresti . cea ce ma ajuta acei 70km electric . mai ales ca o incarc gratis prin panouri , la seria 7 stiu ca range ul este maxim 30km
  6. Salutare, Dupa vreo 2 luni de gandire am luat hotararea si am achizitionat jucaria de mai jos. Referitor la dotari, am bifat tot ce se putea. Nu cred ca am scapat ceva.
  7. Rev match face by default, iar coasting face după câteva momente de frana de motor timidă.
  8. Face in orice mod de conducere (coasting/...matching) sau se simte predominant in sport.? Inteleg sa faca asa cand humanoidul din noi nu poate tine IN FAPT cu, ce incearca sa obtina de la masina si atunci calculatorul ajuta ca e precis, nu se poate pierde cum ni se intampla tuturor..
  9. Da, pe lângă rev matching evident, face și coasting. M-am obișnuit cu stilul și îmi calculez mai bine pașii.
  10. Da zicea M, si Performance pe niste treburi pe acolo dar na alea le vezi si pe 316 mai nou .
  11. ..Ai avut F21 preformance, ca internetul asta zice, ca doar alea sunt echipate cu rev-matching? Asta e un topic unde vorbesc clar de modelele M. https://www.babybmw.net/threads/manual-box-rev-matching.77801/ Si dupa cum e explicat nu se apropie de explicatia colegului..
  12. Posibil sa ai rev match cel mai probabil la F22, la F21 cel putin eu aveam.
  13. Actually, atât pentru retrogradare cât si pentru treaptă superioară, pe cutiile clasice manuale, fără nici un sistem, dacă inainte sa schimbi efectiv treapta, piști un pic acceleratia (ii dai un impuls) , ajută la sincronizarea pinioanelor si reduce efortul sincroanelor. Am observat si eu la F32, că atunci cand apeși ambreiajul , se tureaza vreo 200 ture singură. Technically, te-ar ajuta să schimbi si mai repede treptele, fără să dai șocuri in volantă, la ridicarea ambreiajului brusc. Asta ajută cel mai mult in treptele inferioare, , banuiesc ca 1-2 , 2-3. Eu la E92 din 3-4 deja la orice viteză sunt, oricât de repede as schimba, nu se mai simte deloc acel șoc. (Desi incerc la schimbare mereu să ii ofer o turație suplimentară) @Dan_316i, îți face manuala coasting ? Adică nu ai frână de motor?
  14. De ce ar ridica masina (de fapt motorul) turatia pentru tine?? Nu ridica turatia pentru ca nu stie ce ai tu de gand sa faci.. nu citeste ganduri motorul de sub capota.. Ce serviciu? Eu nu am vazut asta la nici o masina cu, cutie manuala si conduc 2 BMW manuale. unul vechi si altul mai nou (2017) Absolut nici o diferenta intte ele, doar de putere. Rev-matchingul difera la benzinare fata de motorine, clar, fara nici o discutie!!! La motorina e la aproape 2000 rpm (se poate intelege cel mai usor cand conduci o automata.. (ca doar moatoarele sunt aceleasi cutiile difera) cum scade turatia la o automata aceea e turatia MINIM acceptata pentru o manuala, poate un picut mai sus, ca atunci cand pui in confort sau sport motorul. La benzina la fel.. ttageti cu ochiul la automate si acolo e matching-ul pentru economie...
  15. Nu exista asa ceva.. Motorul nu a facut nici un rev-maching. Pur si simplu motorul a intrat, fortat extrem de tine, in ceea ce e stiut de toti FRANA DE MOTOR. Adica fenomenul ala se previne intrarea in deraparaj. Adica motorul finctioneaza ca un amortizor. Daca nu ar functiona asa atunci s-ar face totul praf si pulbere .. Energia si fortele create de inertia masinii in miscare - roti -cutie de viteza- ambreiaj - arbire cotit... se amortizeaza in motor datorita compresiei lui. Fa un experiment si pune cutia de viteza manuala in gol si DACA turometru urca o sutime in sus .. eu il mananc precum porcul din Pisica Alba, Pisica Neagra. Sa nu imi spui ca masina stie ca e in neutru si de aia nu face nimic motorul. A, cand tu termini de ridicat piciorul de pe ambreiaj, ambreiajul e cuplat demult si asta te face pe tine sa crezi ca e rrv-matching camd de fapt e reactia motorului la "impactul" cu asfaltul.. Era camdva un topic cu unul care a auzit si ceva POC pe sub masina ca a schimbat vitezele aiurea.. adica din greseala..
  16. Revu ca Revu, dar a ta face coasting ? Dacă da, făcea și înainte de soft update?
  17. Rev-matching automat exista la cutie manuala la 318D. La trecerea in treapta inferioara masina aduce motorul la turatia pe care o are cutia de viteza in functie de ce treapta duci schimbatorul. Creste turatia la retrogardare in functie de ce treapta alegi. Am bagat din greseala din treapta 5 in treapta 2 si masina a adus motorul la 4000 de ture inainte sa eliberez pedala de ambreiaj Din treapta inferioara in treapta superioara masina mentine turatia motorului la nivelul cuplarii in treapta superioara. din treapta 3 la 3000 de ture calci ambreiajul turatia motorului nu cade la turatia de viata de 1100 ci cade pana la 2000 sau unde este egelizata cu turatia cutiei de viteza. Toate astea sunt valabile la un mers firesc la schimbarea treptelor. Daca depasesti sa zicem 2 secunde la schimbarea treptelor acest rev-matching este anulat. Adica masina nu ridica turatia motorului si asteapta pana eliberizi ambreiajul. Daca astepti cu pedala de ambreiaj apasata masina ridica turatia pt viteza in care ai cuplat dar daca trece sa zicem 2 sec si nu ai cuplat anuleaza acest serviciu. Ca idee cand am luat masina in 2023 nu avea rev-matching automat. in acelasi an am fost la reprezentanta pt schimbare racitor de gaze si egr si actualizare software. Practic au adus o masina din 2017 la anul 2023 cu softul si asa a fost activat si acest rev-matching automat la cutie manuala plus cateva optiuni cum ar fi localizarea masinii prin aplicatia mybmw, optiune care nu era prezenta inainte de actualizare.
  18. Cel mai probabil s-a busit modulul electronic din faruri, celebrul TMS la care corodeaza traseele de pe PCBA. Posibil sa fi avut ceva spike de tensiune atunci cand ai schimbat bateria totusi, dar cel mai probabil acest modul s-a defectat. Este o problema comuna la F10/F11.
  19. nu, nu are erori de genul. daca treceam masina pe max AC, baga rece si spatele. in momentul cand reveneam pe auto, aceeasi problema.
  20. Salutare! Am schimbat bateria la un f10 520d si dupa zi au inceput sa imi apara erorile urmatoare: Adaptive Headlights failure Turn indicator front right failure Turn indicator front left failure Side/daytime lights fault Side/daytime lights fault Headlight vertical aim control failure Pe langa erorile de mai sus,semnalizarea stanga nu functioneaza,daca dau semnal dreapta,se aprind ambele lumini de semnalizare pe față,angel eyes-ul pe partea dreapta devine intermitent. Tin sa mentionez ca nu apar mereu,cateodata daca inchid contactul si repornesc masina,dispar toate si nici pe tester nu apar,bateria a fost codata dupa ce a fost montata,totul era in parametrii normali. S-a lovit cineva de o asemenea situatie?
  21. Vine totusi cu niste plusuri: - impozit mult mai mic, uneori 90%, alteori 50% pentru motorizarea 3.0 benzina; - parcare gratis in anumite orase; - eficienta dpdv consum pe distante scurte; - consum, daca incarci electric poti scoate 70-100 km pentru o baterie de 20 kw net, cum are X5 sau 550e; - acceleratie net superioara vs acelasi motor fara electric. La revanzare, pierzi cam la fel ca toate celelale sau putin mai mult fiindca romanului ii e frica, dar ai avantajele de mai sus.
  22. Eu vad problema la revanzare la Phev-uri, dar daca iei un Phev acum cu 60000 km, oare mai reușești sa-l vinzi la un preț decent la 120-150 000 km? Ca nu e tocmai ieftin.
  23. Eh, nu se compara. i3 a fost o masina interesanta si inaintea timpului ei, dar ciudata. Suicide doors, plus spatiul in spate nu se compara nicicum cu Inster. Ca sa nu mai vorbim de pret, si range. Ce-mi pare mie rau e ca bmw au decis sa nu foloseasca in niciun fel experienta castigata cu i3 in dezvoltarea altor masini electrice. Ar fi putut fi mult mai departe acum. Dar deh, asta e cu dezvoltarea produselor cu unicul scop de a maximiza profitul..
  24. Salut, Nu as lua cu peste 100k km motorul asta, ti-am zis, eu am avut si 545e si X5 45e, motivul il reprezinta complexitatea lui, dar da, intr-adevar te ajuta cei 2 ani garantie, acum...tu decizi.
  25. Pe de alta parte, comparand Inster cu i3: https://www.carsized.com/en/cars/compare/hyundai-inster-2024-5-door-hatchback-vs-bmw-i3-2013-5-door-hatchback/ apreciez din ce in ce mai mult ceea ce a reusit BMW sa faca acum 12 ani, "avant la lettre". Sunt in continuare de parere ca i3 a fost scos din fabricatie prea devreme. Cu un upgrade de baterie (undeva pe la 50-60 kWh) si un update de software, inca era o masina interesanta si competitiva.
  26. Bună ziua. Cine cunoaște ce volum are rezervorul de AdBlue la BMW G30 520d anul 2020?
  27. Da, ramai tot la marimile de pe stalpi. Vezi ca pe https:// anvelope - lider. ro/ (sa nu se considere reclama), poti cauta anvelopele dupa masina, si iti da direct combinatiile de marimi. Si eu am marimi diferite pe xdrive si nu sunt probleme daca respecti ce scrie pe stalp, atat ca presiune cat si ca marime).
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.