Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Am inteles... preturile le ai sau inca mai astepti la restul de piese/componente ce ti le-am dat mai sus?
  3. Pentru oras si la cum functioneaza modul hybrid pe PHEV clar trebuie 0w30. Am vazut ca multe site-uri dau 0w20 dar mi se pare prea subtire. Pentru 0w30 sunt doua norme LL04 si LL12FE. As incerca la urmatorul schimb sa pun 12FE, original sau Ravenol (vad ca e printre putinele care folosesc PAO si are specificatii bune). Important este sa fie schimbat pana in 10k de km daca vrei sa protejezi vanos-ul(problema clasica la ele) si lantul. By the way: am cumparat filtru de ulei OE si vine pe Mahle, ca sa stiti sa nu platiti diferenta degeaba. Filtru de benzina nu e cazul ca nu are....mare prostie.
  4. Inca nu, merg cu ele asa. Am vreo 25k km si la drum se comporta ok,sunt ferme la curbe si gropi, doar la bumpere se aude zgomotul care parca s-a mai diminuat putin(dupa ce am schimbat si bieletele antiruliu). Un mecanic mi-a zis sa incerc sa dau bara de torsiune jos si sa testez daca mai face. Nu am avut cand sa probez pana acum. Ma gandeam urmatorul set, daca mai apuca la mine, sa pun KYB.
  5. Ia zi, cum e masina? Am avut si eu una o saptamana pe mana, de-asta intreb.
  6. Multumesc frumos! Da, si mie mi-a placut combinatia de cum am primit pozele. Am mai avut un gri asemanator pe X5-ul E70, Space Grey parca se numea, si a fost foarte ok pe intretinere.
  7. Clar cel mai rentabil este sa incarci acasa, la incarcatoarele publice AC este in jur de 2 lei/KWh minim. Oricum nu prea te intereseaza, o lasi peste noapte si este gata inclusiv la o priza de 2 KWh, undeva la 15h dureaza incarcarea completa, daca bateria este goala. Chestia este ca nu faci 100 km pe electric decat in anumite conditii, la stilul meu de mers ma invart intre 60 si 80 de km. Pentru mine este ok, pentru altii..., nu stiu.
  8. S-au gasit 2 bujii slabite , o bobină fără șurubul strâns. S-au scos azi bujiile afară la dorința mea, nu arătau rău, dar am ales sa pun set nou NGK, să știu că nu mai am treabă cu ele, vreo 60000 km, având in vedere că sunt Iridium. Injectoarele, după cum arătau bujiile, par a fi foarte bune, desi exista o eroare de "rich" ; vedem pe viitor. Turbina e foarte bună după verificare vizuală, fără joc. Mâine scot mașina.... Sper să fie totul ok...
  9. Pai stai ca asta e fara pachet M, de-asta e pretul asta.
  10. Știu asta. Dar dacă n-ai panouri, tot găsești un contact cu 1 leu /kwh
  11. Anul e pus in numele topicului, 2020 din ce vad eu. Ma mai sabotezi mult?
  12. Mai mult ca sigur ca e vreo 24700 eur pretul, i-o fi scapat o cifra. Eu sunt curios de an si de km...
  13. Dacă injectezi și apoi consumi, plătești doar taxele aferente (tva, cogenerare, distribuție, transport, certificate verzi etc), nu și costul energiei propriu-zise. De-aia am zis 0.6 ron, cam cât estimez pentru taxe. Tot atât e și costul energiei injectate (cel puțin la mine la Nova), dar nu-l mai plătești pentru că se scade din surplus.
  14. Pe mine ma atrage functia asta ca nu stiu cum funtioneaza. Normal nu este sa accelereze in caz de impact. Oricum, eu am avut F25 la vanzare anul trecut o luna cu un anunt de bun simt, fara bazaconii si tot ma sunau toti cretinii sa ma intrebe lucruri care erau scrise in anunt, dar la un anunt ca asta de mai sus... zici ca e puzzle sau joc de cuvinte. E dauna totala sau de ce e asa ieftina ?
  15. OvidiuSt

    Baterie

    120kw ,motor B47, cm''1995
  16. Tot e solutie, pentru ca platesti cam 1 leu/kwh. Chiar si asa, daca luam cifrele de mai sus rezulta 30 lei/100km, adica 4 litri de benzina. As zice ca e bine pentru o masina de 2.5 tone care merge prin oras, nu?
  17. Romulus

    Baterie

    si motorizarea?
  18. OvidiuSt

    Baterie

    Salutare Cred ca a venit timul sa schimb si eu bateria si optez sa cupar Varta 95Ah, 850A, AGM pentru un seria 3 F30 automata din 2016 Ma puteti ajuta si pe mine cu un raspuns daca este potrivita si daca trebuie codata , acum am bateria originala pe ea
  19. Ce oameni băi frate. Imediat s-au băgat peste “afacerea” mea.
  20. Daca n-ai baterii, sau nu incarci peste zi, ce solutie e sa incarci acasa peste noapte tot contra cost?
  21. Aproape că nu rentează să încarci x5-ul la stațiile publice, dat fiind costul cu electricitatea vs combustibil. In perioada asta consumul e cam de 30kwh% electric sau 10-11 termic. Dacă dai si 2 lei pe 1 kwh ajungi la 60 ron cost la 100 de km, foarte aproape de costul combustibilului. Șmecheria e să incarci acasă, eventual din surplusul fotovoltaic injectat peste vară, și atunci costul pentru 1 kwh e de numai 0.6ron.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.