Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Din pacate distributia implica mai multa manopera la motoarele noi, altfel mergând cu câteva generații de motoare BMW pe benzina nu pot spune ca înțeleg 100% treaba asta cu Vanos/Valvetronic probabil ajuta la emisii, în rest din punctul meu de vedere diferențele nu sunt așa de mari între motoare 'simple" și cele "moderne" . Edit altfel nu numai BMW are probleme am văzut ieri aiurea video asta ..
  3. E de bulan , dar da dacă nu ai "oferta" nu o dai "repede".
  4. Trebuie sa lasi la pret daca vrei sa o vinzi, nu e rautate, tin sa specific asta! Si eu am avut o masina cu 50.000 si am dat-o pana la urma cu 47k, nu mai rezistam dupa 3 luni cu ea pe piata.
  5. Today
  6. Cele mai multe probleme la motorizarea aceasta apar de la pierderi de aer pe partea de admisie. Asta trebuie verificat foarte bine prima data.
  7. La mine se umple spatiul din portbagaj din dreapta cu apa, am sa incerc sa desfund furtunele de scurgere de apa de la trapa, am sa ma uit la becul de frana si la stopuri Bmw e83
  8. Palele turbinei cum arata? Ca idee, in trecut am reconditionat turbina si suiera inca de la inceput, pana la urma am inlocuit-o cu una noua. Turbina nu parea sa aiba nimic, pur si simplu facea mai mult zgomot si personal mi se parea ca nu trage cum trebuie. Turbina noua nu suiera deloc si masina a reinceput sa traga cum stiam eu ca trebuie. Tot N47 am si eu. Pe aceste motoare s-au pus turbine Mitshubishi. Nu exista kit oficial de reparatie a lor, se inlocuieste miezul cu totul, deobicei Jrone. Miezul e chinezesc, banuiesc ca ceva diferente de calitate exista in principiu.
  9. Vorbește cu vânzătorul asta.Are mai multe. https://www.olx.ro/d/oferta/volan-sport-m-bmw-g11-g12-g20-g29-g30-g31-seria-3-5-7-z4-padele-nou-IDdksyP.html https://www.olx.ro/d/oferta/volan-bmw-m-model-2025-g-series-g30-g31-g11-g05-g06-g20-IDjLI6s.html
  10. In functie de chip-uri au avut baietii in fabrica. Fiindca daca nu le au si te grabesti, le livreaza mai rapid fara.
  11. Eu am suportul de pahare răcit/încălzit,bancheta spate încălzită dar nu am cotierele încălzite.Fratemiu le are încălzite toate dar nu are suportul răcit /incalizt.Cine le mai știe.....
  12. https://drive.google.com/file/d/102Hxx2MwGgjvD64svd5g3ibRjM-MTeae/view?usp=drivesdk Am pus aici o inregistrare, aici era motorul putin incalzit si am inregistrat cam de la juma de metru de ea. La rece se aude mai pronuntat.
  13. se intampla la fel si cu google maps sau alta app pt navigatie? intreb, caci asa poti sa-ti dai seama daca problema chiar e la masina sau la aplicatie.
  14. Yesterday
  15. De verificat n-am verificat dar aici e o intreaga discutie si reiese ca ar trebui sa fie plug&play macar pe partea de hardware, eventual sa necesite doar codare. Insa sunt impotmolit in primul pas - gasirea unui volan identic cu al meu dar care sa aiba in plus incalzire. De functia "Hey BMW" nu aveam habar pana sa scrii de ea - sigur nu o am eu pe masina (2018), pare ca de undeva din 2019 a aparut, deci posibil ca unii cu non-LCI sa o aiba totusi. Nu-i cam dubios ca in contextul in care sunt tzashpe stiri cu bruiajul rusilor la diverse sisteme de pozitionare, pe mine GPSu ma vedea fix in Ucraina? (Ba chiar si intr-o zona activa a frontului). Hai sa nu fim copii, ca astfel de coincidente nu prea exista. Iar problema exista de mai mult de 3 luni dar ca nu prea am bagat-o in seama ca folosesc waze/google maps, nu navigatia masinii. In orice caz, se pare ca s-a rezolvat de la sine - efectiv nu i-am facut nimic, nici macar n-am deconectat bateria, pur si simplu masina a mers non-stop cam 13-14 ore si la drumul asta mai lung si-a revenit.
  16. Da, exact acele dotări din pachet lipsesc. M-am mirat și eu că mașina a fost configurată fără acel pachet, pentru că în rest are aproape toate opțiunile posibile. Mașina a fost luată de pe stoc de la Automobile Bavaria.
  17. Revin cu update - iata ca (cel putin eu) n-am avut atat de mult de asteptat, doar 2 luni. Se pare ca e si chestie de noroc, functie de codul piesei exista sanse sa vina mai repede sau mai tarziu.
  18. Hello, I have 2014 BMW F20 116d (N47D16) to N47D20O1 184 hp swap. Low km engine (100k between 150k km) available? Is there anywhere in Bucharest where I can have this done? Including the engine, installation and everything else needed. If so, what would the average price be? .
  19. Mă uitam acum peste lista de dotări și despre faptul ca ai spus ca nu ai suporturile de pahare cu control de temperatura. Acestea vin in pachetul Confort care include suporturile de pahare cu control temperatura, scaune/bancheta încălzită în spate și Pachet Heat Confort în fața (volan încălzit, cotiera centrală și cotierele de pe uși se încălzesc odată cu scaunele din față). Din câte observ în poze nu ai bancheta încălzită, presupun ca nici volanul și cotierele, implicit îți lipsește și opțiunea de suporturi de pahare cu control temperatura. Sper să nu mă înșel dar cred ca acesta este motivul.
  20. Ea isi face calculul in funcție de ce stil de mers ai avut în ultima perioadă, 70 de km este o valoare buna pentru un stil de mers normal, fără să te chinui sa bați recorduri. Cel mai mult am avut 109 km range arătat după încărcare dar veneam după un drum destul de lung pe DN-uri, unde este foarte economica la un mers legal, trafic lejer și fără depășiri foarte multe.
  21. Salutare, Dupa o experienta ne placuta ieri am ajuns cu masina la service unde am constatat ca am tubulatura sparta si am nevoie sa o schimb Ce recomandati, sa pun o tubulatura de aluminiu? Gasesc pe cineva pe aici care vinde o astfel de tubulatura? Am vazut pe internet ca sunt doar din strainatate si nu am timp sa astept atat dupa una. Tin sa precizez ca am un m235i cod motor n55
  22. A mea a costat 30k cand am luat-o, dar avand in vedere ca a cazut si turbina la 10 luni dupa ce am luat-o (norocul meu ca inca avea garantie), reparatiile totale in 4 ani depasesc suma de 10k €. Garantie sau nu, tot mi se pare un cost cam mare pt intretinerea unei masini, mai ales cand zici bmw, aveam alte asteptari…adica mi-au picat toate, oil housing panarama aia de plastic care mai costa si 3000 lei, turbina, vasul de antigel care pierdea antigel (plastic prost cica e cauza), grup spate si acum cele de mai sus de care spuneam. si devine o dilema nu daca iti permiti, ci simplul fapt daca merita o reparatie asa scumpa, cand un motor in dezmembrari ai avea sanse sa il gasesti la un pret mai bun, dar nici acolo nu stii ce cumperi…acum vorbeste si supararea din mine
  23. Voce 251210_123320.m4a BMW E60 525d manual din 2006
  24. Când îți cumperi mașină de 20000 euro, trebuie să te gândești in primul rând dacă îți permiți să o întreții, și nu mă refer la schimb de ulei si filtre, ci la toate posibilile probleme care pot aparea ulterior. Eu am oferit informația producatorului piesei care vine pe OE, pentru ca cel care o primește să își aleagă singur ceea ce își permite , OE sau producatorul aftermaket al piesei OE. Variatoarele sunt 99% sigur că sunt tot INA, așa că dacă nu îți permiți să pui OE, poți pune INA care sunt foarte ieftine. Eu am făcut pentru viitor un experiment , am pus pe evacuare supapă OE si pe admisie INA. Sunt foarte curior dacă va mai cădea vreouna și care. F32 pe care l-am cumpărat eu, a avut pe Germania doar schimburi la 30000 km cu ulei Castrol, o panarama de ulei, dar motorul arată impecabil . Totuși, nu am facut cateva sute de km cu ea si deja am bagat-o la schimburi preventive, care s-au dovedit aproape toate de bun augur.
  25. Posibil sa fie problema si de noroc pt ca B48, alaturi de B58 sunt cele mai reusite motoare pe benzina pe care le-a facut BMW. Conteaza si cum a fost exploatata anterior sa ajunga la tine.
  26. S-a legat de faptul ca a dat eroarea de crankshaft sensor, ca ar fi lantul si ca sigur trebuie schimbat. De distributie au specificat ca e de verificat, daca tot se da totul jos, nu neaparat de schimbat, dar si fara distributie cu tot cu manopera ma invart pe la 12-13k lei. La schimbarea de vanos ati folosit doar piese bmw sau si altceva? Vazusem in alte postari chiar de la HitmaNLive ca surubul de la vanos pe ina este la 1/3 din pretul originalului…ma oftic rau ca am vazut tot in postari ca ar fi fost actiuni de preventie cu supapele la vanos si alte operatiuni putin costisitoare care ar fi prevenit defectarea vanosului, dar la service nu am primit niciodata vreo sugestie, desi am fost doar la un service cu masina de la 120k km cand am cumparat-o din Germania pana in ziua de azi cand are 180k km. nasol ca n-am inceput sa citesc postarile de cand am cumparat masina de acum 4 ani sa stiu oarecum la ce sa ma astept. Am cumparat benzina sa nu am probleme cu diesel pt ca se merge cu masina doar in oras si pe distante scurte si am avut inainte un F30 la care am reconditionat turbina, rechemare pe racitor si tot pe la 170-180k am vandut-o ca sa iau G01, si cu benzina am dat de toate belelele ei, nu stiu daca am ratat ceva pana acum…
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.