All Activity
- Today
-
Nu am gasit niciodata o informatie oficiala despre repartizarea greutatii, dar are motorul termic pe fata, rezervor si motor electric pe spate, iar bateria in podea plasata central. Ca impresie reala, sta foarte bine pe sosea si o ajuta centrul ala de greutate mai jos. Sasiul adaptiv M, de care zice colegul mai sus, o mai coboara putin...una pesta alta, desi o simti mai inalta, te indeamna sa o calci pe curbe. Din pacate a venit cu niste anvelope de vara cam naspa, de la anul le arunc. Dar totusi e SUV, F30-ul meu e mai agil, iar directia mult mai precisă, pozitia la volan mai jos...doar ca are 100 si de cai mai putin
-
Eu nu a mers așa mult ca și colegul dar sincer pentru un SUV stătea foarte bine pe drum, acum depinde ce pretenții ai .Plus ca nu e chiar fata, în EV merge spate de exemplu .
-
Cum e dinamica acestor modele entry de la BMW, ma refer ca sunt cu tractiune fata, cutie AISIN, faptul ca greutatea nu mai este repatizata 50:50...?
-
La I4 e adaptiva adică se simte. Deși are fix același denumire ca la X1. Atât ca dacă citești in configurator la X1 zice clar suspensia mecanică sau ceva de genul. edit- X1 zice așa Suspensia M adaptivă, care a fost coborâtă cu 15 mm, se adaptează automat la condiţiile de trafic şi la stilul de condus al şoferului. Beneficiezi de o dinamică de condus sporită şi de o ţinută de drum excelentă, precum şi de un nivel ridicat de confort la deplasare şi de o capacitate îmbunătăţită pe distanţe lungi. În cazul unui stil de conducere sportiv şi o mişcare sporită în caroseria automobilului, sistemul complet mecanic se întăreşte – asigurându-se că automobilul tău BMW are o ţinută de drum excelentă. La I4 zice -Dinamică excelentă. Ţinută de drum excepţională. Mai mult confort în timpul călătoriilor lungi. Suspensia M adaptivă se adaptează automat la condiţiile de drum şi la stilul tău de condus. Poţi modifica setările cu Driving Experience Control. În modul SPORT, modelul tău BMW va fi şi mai agil. In dotard ambele sunt trecute ca și " SASIU ADAPTIV M (S02VF) Mergând cu ambele pot spune ca în Comfort I4 este o "limuzina" iar în Sport suspensia se "întărește" semnificativ .
-
Nomex 131 joined the community
-
E mai confortabil in X1, pe serie 3 am si anvelope Runflat, ceea ce o face mai rigida. Sambata chiar am urcat cativa km pe forestierul de la valea Glajariei, nu-ti misca nisipul de la rinichi ce e drept avea si presiunea putin sub optim. Nu stiu cum e suspensia adaptiva la i4, dar ”sasiu adaptiv M” la X1 nu e ceva deosebit si nici nu schimba radical comportamentul masinii.
-
E mai confortabil as zice , dar daca ai nevoie de ceva "mai confortabil" recomand I4 cu suspensie adaptiva . edit: dar evident la I4 esti penalizat de garda la sol
-
Cosminbad started following X1 30e the power of plugin
-
Comparat cu seria 3, cum ti se pare confortul suspensiei ? este tare rau la denivelari, drumuri mai rele?
-
Electrovalvele le-ati verificat?Cele care sunt legate de futunase.
-
Deci in teorie pt hybride 0W e mai potrivit. Acum daca masina merge mult extraurban si electricul intra oricum rar spre deloc, 5W e mai bun. In practica diferența e infimă zic.
-
0W are avantaje clare daca circuli mult prin oras, distante scurte, si ai multe opriri/porniri, pentru ca e mai fluid la rece si apuca sa unga mai bine internele motorului. 5W va oferi o protectie mai buna in timp, daca masina merge mai mult extraurban/autostrazi.
-
Ma bag si eu intarziat in subiect. La B48 u meu hybrid am trecut si eu de la 0W la 5W (am schimbat la 85k) si motorul se aude mult mai ok la rece. Inainte cu 0W era mult mai zgomotos si dadea senzatia ca e mai subtire, cineva chiar m-a intrebat daca e diesel. Mi-a crescut si consumul putin dar era de asteptat. Inca nu stiu nici acum daca exista vreun avantaj la 0W inapoi in afara de consum dar simplul fapt ca pe 5W se aude mai "normal" e tentant sa raman pe el.
-
Am inceput sa mergem tot mai mult cu X1 si extraurban, 320d sta tot mai mult....in principal pentru ca este foarte silentioasa, confortabila (masajul in scaune este minunat) iar consumul la o exploatare normala nu este mult mai mare. Facut un drum in weekendul trecut Bucuresti-Rasnov si retur: 5.3 la dus (plecat cu bateria full ajuns cu 36%) si 5.0 la intoarcere (plecat 36% ajuns cu 10%). Setez ”conservare baterie„ ceea ce inseamna ca la viteza mare merge doar hibrid, insa ia din autonomie la stat in coloana, mers incet. Chiar ma gandeam ca serie 3 nu ar fi consumat mai putin, doar la viteze de autostrada as zice ca e o diferenta sesizabila. Intre timp, schimbat bara fata spate in urma unor zgarieturi minore de prin trafic. Masina filmeaza orice incident pe toate cele patru laturi, nu a fost nevoie, dar cred ca este un feature binevenit in relatia cu asiguratorii.
-
Rawzuuuu started following BMW F31 320d xDrive, stage 1.
-
@Vasi007 i ai mai făcut soft?
-
Asa am eu pentru ca nu am avut carlig. Ce sa zic.. e varianta cea mai eficientă.. dar nu pt mașină. Inca ma gandesc cand/cum sa pun carlig dar m-am blocat la partea electrică. (suportii de bicicleta au nevoie de lumini si nr inmatriculare)
- Yesterday
-
ClaudiuDinu86 joined the community
-
BLUR337 started following Vând Capace giroscopice BMW (Floating Center Caps) - 56mm
-
Salutare, vând set de capace centrale cu emblemă “plutitoare”, setul conține 4 capace cu emblema BMW și se potrivește cu toate jantele BMW din aliaj ușor care au un model al prezoanelor 5x112. Logo-ul BMW nu se mai rotește odată cu roata, ci rămâne mereu în poziție orizontală. Produs nou. Preț: 290 lei. Predare personală în Ploiești sau livrare prin curier cu verificare, costul transportului fiind suportat de dvs. Diametru logo BMW: 56 mm; Pentru jante BMW cu distanța între prezoane de 5x112; Compatibil cu: BMW X2 (F39) – BMW X2 • BMW Seria 2 Gran Coupé (F44) • BMW X1 (F48) • BMW M5 (F90) • BMW M8 (F92) • BMW M8 Gran Coupé (F93) • BMW X5 M (F95) • BMW X6 M (F96) • BMW X3 M (F97) • BMW X4 M (F98) • BMW X3 (G01) • BMW X4 (G02) • BMW X5 (G05) • BMW X6 (G06) • BMW X7 (G07) • BMW Seria 7 (G1x) • BMW Seria 8 (G15) • BMW Seria 8 Gran Coupé (G16) • BMW Seria 3 (G20) • BMW Seria 4 (G22) • BMW Seria 4 Gran Coupé (G26) • BMW Z4 (G29) • BMW Seria 5 (G30) • BMW M3 (G80) • BMW M4 (G82) …și alte modele mai noi Mulțumesc.
-
- capace
- giroscopice
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Duke joined the community
-
Claudou joined the community
-
Am aceeasi problema ca si baiatul din primul post. A gasit cineva rezolvarea?
-
De aici te pot informa despre uleuri. Daca mai ai intrebari putem raspunde. in principiu 5W30 Long Life LLO4. E bine ss il schimbi pe la 10-12 mii cu tot cu filtru de ulei.
-
5W30 sau 5W40 , in functie de KM si de zona in care stai, geografic vorbind. Important e sa fie LL04, si de preferat full sintetic, cu fisa tehnica, nu ca scrie pe bidon .
-
Vezi ca sunt foarte multe topicuri pe forum despre uleiuri, trebuie doar sa cauti.
-
EGR si DPF off nu au ce cauta pe aici. Te invitam sa revii cand aduci masina in parametri de functionare.
-
TXG started following Ce ulei sa bag e90 318d
-
Salut, am luat un bmw e90 318d 122cp ce ulei recomandati sa bag?
-
TXG joined the community
-
Pe sectiunile recent deschise din A7 (Buzau - Focsani si Mizil - Buzau) abia acum sunt in curs de amenajare spatiile de servicii (parcarile). Am fost totusi placut surprins sa observ ca in toate acestea au fost instalate statii de incarcare pentru masini electrice. Pe Buzau - Focsani sunt cate 3 statii (dar am vazut si 4 statii) per parcare. Sunt albastre, scrie pe ele "Fast Charger" si au cate trei posturi fiecare. Pe Mizil - Buzau sunt niste statii albe, cu cate doua posturi. Sunt curios cine le va opera.
-
Mi au zis acum vreo 50 60k km ca la urmatorul set de placute fata va trebuie schimbate si discurile... nici eu nici ei nu ne am asteptat sa mai tina atata Placutele fata au tinut totusi 120k km, eu n am mai vazut inca asa ceva... la toate masinile le schimbam intre 30 si 50k km pe fata
-
Colegul are 30% discount , apoi prețurile puse ca referință sunt pentru motorizarea 2.0 .
Announcements
-
Topics
