Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Diesel - drumuri lungi , vacante etc , phev si ev - oras = naveta scurta.
  3. @alex230ro Cred ca ai punctat la obiect principala cauza a problemelor de durabilitate a BMW-urilor moderne. Am mai discutat pe acest subiect: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/195267-noul-bmw-seria-5-g60/?do=findComment&comment=2591957 Pe langa faptul ca de la marca premium BMW am asteptari privind durabilitatea si fiabilitatea proportionale cu pretul - ceea ce nu se mai intampla de multi ani, nu pot sa accept abordari tehnice tipice unor marci de buget. Pot intelege ca, la actuala generatie Logan, Dacia a decis sa se opreasca cu esapamentul inaintea puntii spate, economisind astfel vreun metru de teava. Este un model low cost. Nu pot intelege insa ca BMW sa continue sa fabrice motoare Diesel cu galerii de admisie din plastic, desi s-au intamplat numeroase cazuri de masini care au luat foc din cauza problemelor cu cooler-ul EGR. Culmea ironiei, pentru N57 exista: a) galerie de admisie din plastic, p/n 11617811909, care s-a montat pe toate platformele F cu motor N57 (30d / 35d / 40d), cu exceptia N57D30S1 cu 3 turbine (50d); b) galerie din aluminiu (!), p/n 1161851568, montata doar pe masini cu N57D30S1 (50d). Nici nu conteaza daca sunt sau nu interschimbabile, ce rezulta este ca BMW avea deja in program pentru N57 o galerie de aluminiu si putea, cu un efort finaniciar nul spre minor, sa livreze toate motoarele N57 cu o astfel de galerie. Daca in 2013 un F13 640d se vindea cu 82.500€ in loc de 82.200€, dar avea galerie din aluminiu, nu cred ca se vaita niciun cumparator. BMW a preferat sa scada costul prin solutii tehnice absurde, iar pretul platit de numerosi proprietari a fost topirea galeriilor de admisie in cazurile fericite, sau incendierea masinilor in restul cazurilor. In fine, cireasa de pe tort: galeria de plastic p/n 11617811909 costa acum la BavAuto 5.716 lei, iar la Hubauer 1.252€. In timp ce galeria de aluminiu p/n 1161851568 costa la BavAuto 5.716 lei (ha!), iar la Hubauer 1.149€ (dublu ha!). Nu este nicio eroare de redactare privind preturile. Sa inteleg ca BMW s-a zgarcit mai intai cand a facut masina premium si a livrat-o cu galerie de plastic, iar mai apoi vinde clientilor piesa de schimb din aluminiu la acelasi pret sau mai ieftin decat cea de plastic, sa mai faca inca un rand de bani. Pentru ca, nu-i asa, chiar daca cea de plastic se fabrica (mult) mai ieftin decat cea de aluminiu, pentru galeria de plastic e cerere mare - deoarece multe se topesc sau iau foc... Vorba ardeleanului: apăi să nu-i bagi în p***a măsii?!
  4. O ultima intrebare. Am gasit in zona mea urmatoarele componente: Axa fata: jante Dezent KG Black 8x18, 5/112, ET30, B66.6 cu anvelope Pirelli Winter SottoZero 3 225/40R18 92V Axa spate: jante Dezent KG Black 9x18 5/112 ET30 B66.6 Pirelli Winter SottoZero 3 255/40R18 99V Pe site anvelopele figureaza ca runflat. Ce parere aveti ? Multumesc.
  5. Today
  6. alex230ro

    BMW X5 45e

    BMW doar electric si nou as lua , alfel daca ma gandesc : -E46 325compact luat cu 13k parca tinut vreo 10 ani dat cu 1500 eur , 60km cand l-am luat, dat cu 160k km cumparat de.. patronul serviceului unde facusem mai toate reparatiile , lista cu ce am schimbat nu mai are rost sa o pun aici -X1 23d luat si asta cu vreo 15k parca vreo 90 si ceva mii km dat rapid dupa vreo 3 ani la mine am schimbat "doar" distributie si ulei cutie in rest au mai picat una alta cat sa nu te plictisesti masina e inca in familie si la vanzare .Aici a fost subtire deprecierea vreo 8 k deoarece l-am dar la "pret preferential" -M140i - l-am tinut un an si ceva am "pierdut" vreo 10k la el = 7k depreciere aka diferenta intre pret cumparare si pret vanzare si vreo 3k suspensie , cauciucuri si alte prostii luate pe la el, Fiabil a picat "decat" ceva valva .Nu am mai avut rabdare sa ma prinda "boala lor " din spate dar aveam actuatoarele vanos luate ( au plecat cu masina in portbagaj). Dupa cum se vede intervalul in care tin masinile scade si aparent cu cat scade cu atat sunt si ele mai fiabile A ramas cazanul 318is asta e promis fetei
  7. Pai, cand accelerezi, accelerezi numai dupa expresia "stick the pedal to the metal" cum faceam eu cu X6-le de l-am avut la Sibiu. Imi spui cand esti pregatit de lectia numarul doi.
  8. Da, cum spuneam, cred ca propria experienta a fiecaruia in ceea ce priveste brandul respectiv, ne creioneaza mai apoi si preferintele. Daca ai nimerit sa iti pice multe la BMW, nu cred ca esti masochist sa iti mai iei.
  9. Bine, si din perspectiva pretului te astepti la unele diferente intre X5 si RAV ... 50e e probabil costa dublu. Insa, nici in comparatie cu X1 30e RAV-ul plug in nu a avut castig de cauza. Si nu musai de spatiu si dotari (pe care le are) cat de desing, tinuta de drum si directia cam apatica Insa acum niste ani buni, am avut Honda Accord...motor aspirat 200 CP, dotari decente pentru vremurile cu pricina, statea pe drum impecabil...Am vandut-o dupa vreo 160.000 km cu un singur bec de pozitie schimbat. Nici Civicul nu era de lepadat pe atunci. Din pacate, Accordul nu l-au mai adus in Ro/EU, iar Civicul a devenit un sedan banal
  10. Mai există o valvă hidraulică 11417584990 care poate cauza probleme de presiune. Dacă nici după ce schimbi aia , nu dispare eroarea atunci cuzinetii de la palier sunt problema, adică trebuie sa desfaci motorul. Presiunea la N43 se verifică cu un T unde trebuie mufat atât senzorul de presiune cât si manometrul, altfel pompa va băga presiune maximă, dacă nu citește senzorul, adică aproximativ 7 bari. Cealaltă variantă de a citi presiunea este din diagnoza ISTA. Dacă sorbul a fost obturat, mai mari sanse sunt să fie uzați cuzineții, decât pompa de ulei.
  11. Ciprian01

    BMW X5 45e

    Ma bucur ca nu sunt singurul care cred ca tot ce inseamna japoneze sunt bune doar daca sunt gratis sau daca iubesti consumul mic. In oras am 5% cu ea pe ditai magaoaia. Am fost anul trecut pana la Viena cu ea, la 1 luna dupa ce mi se livrase, m-a durut capul o ora dupa 4 ore pe autostrada, cvt-ul ala si insonorizarea la viteze te fac cu capul! In toamna am cerut un X5 50e pentru aceeasi ruta, am fost zeu, scuze, zen!
  12. Si mie mi se pare decent ca nivel de zgomot care ajunge in habitaclu de la anvelope, curenti de aer etc.... Vb de U11
  13. Probabil ca cel mai rau lucru care il poti face la motorul asta e sa bagi ulei mai gros . Fum alb = semeringuri supape in general . Presiune scazuta - de ce nu s-a verificat cu manometru si la cald cand inteleg ca face figuri? Daca se confirma presiune scazuta poate fi de vina pompa de ulei poate ceva bucata de distributie a afectat pompa.
  14. Salutare ! Am de cateva luni pe cap acest seria 1 2011 LCI E87 cu motorul asta care imi aduce numai probleme. Initial a inceput cu eroare de presiune in motor, in ciuda faptului ca am presiune pe care am verificat o si cu manometru tot imi da mereu dupa ce se incalzeste motorul aceasta eroare. Am schimbat senzor, am incercat cu un ulei mai gros (10W-60) dar tot apare eroare asta. Aveam pe partea de distributie un ghidaj spart si am inlocuit si intinzatorul cu ghidajele, am curatat baia de ulei si am curatat sorbul. Tot apare eroarea. Nu stiu ce sa mai fac pentru ca nu reusesc sa gasesc rezolvarea la problema asta. Mi-a aparut recent nivelul de ulei scazut de la max , intre min si max. Dupa o saptamana a aparut inapoi ca este la max. La coldstart imi scoate fum alb pe evacuare , dar la scurt timp dupa ce plec cu ea de pe loc si se mai incalzeste motorul dispare, totusi imi face asta ocazional, uneori scoate fum uneori nu, mecanicul mi a spus ca posibil sa fie de la segmenti acum nici eu nu mai stiu ce sa fac.
  15. Salut! Oare ce nu fac bine? S-a mai lovit cineva de problema asta? Merci!
  16. Va multumesc domnilor pentru raspunsurile voastre. Cred ca nu sa am ce face si va trebui sa cumpar anvelope cu tot cu jante pe 18. Cam mare cheltuiala dar.... Asta mi-a placut maxim.
  17. throw

    BMW X5 45e

    Aia zic si eu... performanțe pe burta goala nu prea există la nici un producator.
  18. asa este, omologate pentru masina M240i xdrive, sunt doar roti pe 18, in variantele din link. daca vreti totusi sa pui anvelope de iarna pe cele de 19, runflat, si cu omologare * BMW, singura optiune este Continental TS 860 S SSR. daca vrei sa pui doar anvelope de iarna pe 19 in cele 2 dimenisuni ( nu as recomanda sincer, dar daca insisti ) as merge pe Michelin Pilot Alpin 5 Cu mentiunea ca la Conti este doar indice de viteza H ( 210kmh ) iar la Michelin V ( 240kmh )
  19. După părerea mea, antifonarea este destul de bună, ce-i drept, asta e prima mea mașină din acest segment de piață, înainte având o Dacia Duster din 2021, de care nu mă voi plânge, și-a făcut fenomenal treaba pentru valoarea ei și pentru posibilitățile mele. Acum in X1 este altă treabă, e mult mai liniște, probabil că în comparație cu alte mașini se poate și mai bine, dar pentru mine este un mare upgrade din punct de vedere al antifonării și nu mă pot plânge. Vreau să mulțumesc pentru tot ajutorul acesta, de la resurse tehnice și informații! Voi cântări ideea acestui upgrade!
  20. alex230ro

    BMW X5 45e

    Mazda a avut motoare turbo destul de "celebre" doar ca nu in Europa(cred ca au avut ceva motor turbo pe Mazda6/3) , Honda au dat rateu initial cu turbo dar apoi si-au revenit , Toyota a avut si ea ceva motoare turbo "celebre" de Subaru si Mitsubishi nu mai spun . Ford in general a facut masini decente,am avut Fiesta si de ceva timp merg cu Focus ,ca si tinuta de drum stau foarte bine . Cum ziceam fiecare face ce crede pe banii lui,daca vrei ceva care sa fie "sportiv" clar trebuie sa te uiti pe partea"germana" daca vrei ceva mai "relaxat" pe partea "japoneza" sunt destule marci,si nu am bagat in seama restul lumii :))
  21. throw

    BMW X5 45e

    Fiabilitatea japoneza se datoreaza in mare parte stilului lor conservator de constructie. Nu stiu daca ati observat dar rar o sa gasesti ceva inovativ la ei. Da, sunt "fiabile" dar unde sunt, sunt pentru ca au proiectare bătrâneasca. Mazda parcă nici acum nu are motorizari turbo. Credeti ca sunt aspirate ca sunt puriști si vor ei sa aiba cele mai lenese motoare din segment? Nu, nu vor sa isi bata capul cu eventuale probleme. Honda au incercat si ei un motor de 1,0 pe Civic si nu le-a iesit deloc. Cunosc persoane care au mers pe Ford din simplul fapt ca nu suportau confortul si feelingul unui RAV4. Da, Ford e peste Toyota la aceste aspecte daca va vine sa credeti..
  22. alex230ro

    BMW X5 45e

    Dupa primul E30 absolut tot ce am avut dupa ,BMW-uri ( masini luate pana in 100k km si cu 5-6 ani vechime ) a dezamagit in ceea ce priveste fiabilitatea, tot timpul pica cate ceva desi masinile repet au avut putini km, dar poate am avut ghinion .
  23. Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu cateva recomandari unde pot face distributia la un bmw e90 facelift n47, nu este xdrive. Am tot incercat sa caut pe internet, nu am gasit cine stie ce service uri si am decis sa apelez la voi!
  24. Eu unul sincer nu as schimba marca in primul rand datorita experientei bune in ceea ce priveste calitatea, pana acum. Am avut 5 BMW-uri in ultimii 9 ani, modele, generatii si rulaj diferite (E92, F20, F30, F36, G30), si iti zic sincer, toate au fost intretinute corect si exceptand niste senzori minori sau niste bucsi (la seria 4 pe la 180k km), nu am bagat un leu pe langa consumabile. Nu mai spun de dinamica, e o reala placere sa conduci un BMW. Desi as fi tentat sa trec si la Mercedes, datorita tehnologiei si ideea de confort pe care o ofera, feelingul pe care ti-l ofera un BMW nu prea il gasesti pe la alte marci (si aici ma refer la MB, Audi, nu la cotetze precum Toyota, Honda, Mazda). Am avut ocazie de-a lungul timpul sa testez si japoneze (Toyota, Lexus, Mazda, Honda), ba chiar unele o perioada indelungata pt ca am avut de la munca. Crede-ma, cand te dai jos dintr-un BMW si urci intr-o Toyota, iti vine sa o lasi in mijlocul drumului si sa o iei pe jos. PS: Despre Volvo nici nu mai vorbesc, alea sunt masini luate de pe Temu deja
  25. alex230ro

    BMW X5 45e

    E simplu la BMW ai maxim 5 ani garantie si daca stai sa studiezi o sa vezi ca fiabilitatea dupa 5 ani scade dramatic , nu mai spun de depreciere. La "japoneze" fiabilitatea e ceva mai buna istoric vorbind ( desi pare ca se duc si ei usor usor in jos) garantia ceva mai mare ( aici iar depinde cum studiezi, in general ai peste 5 ani garantie) . Ar fi multe de discutat plecat de la faptul ca la BMW de ex ai o gramada de plastice la motor ( si aici ma refer la capac culbutori, fitru ulei si corp filtru ulei) care pica datorita vechimii , din nou pe partea asta usor usor pare ca si japonezii se "aliniaza" . O fi forum BMW dar trebuie sa recunoasem ca fiabilitatea la BMW nu e un punct forte , desi in ultimii ani aparent a mai progresat .Ma rog pe banii lui fiecare face ce crede . Oricum subscriu la ideea " BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie" .
  26. @neo_andersson multumim pentru clarificare @Stef_M uite aici cum se monteaza link Amplificatorul Alpha One este la baza un Match UP8DSP.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.