All Activity
- Past hour
-
Pot sa iti spun eu de pe acum ce o sa arate bimmerlink dupa curatarea filtrului. 1. Daca nu-l reinitializeaza cu ISTA va arata aceeasi valoare precum cea actuala. 2. Daca-l reinitializeaza va arata 0 grame.
- Today
-
f10 Problemă DPF
bimmer90f30 replied to Liviu Filip's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Bine, nu uita sa vii sa ne arati ce spune bimmerlink-ul despre cantitatea de cenusa imediat dupa curatare. Si pune un screen shoot aici.. de evidenta. -
Marian282 started following Instalatie becuri cu drosere e46 and Instalatie de lumini cu drosere xenon
-
Salut, am cumparat recent un bmw e46 coupe m47 si mi s a ars becul de faza scurta din dreapta. As vrea sa stiu ce mi recomandati si tin sa mentiones ca becu este cu xenon aftermarket. Multumesc!
-
f10 Problemă DPF
Liviu Filip replied to Liviu Filip's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Sigur! Vă mulțumesc frumos de ajutor și răspunsuri! -
@FiveThreeFive mulțumesc! O sa vă țin la curent! Am omis să spun faptul ca ultima dată la service mi a zis băiatul de acolo ca e ieșit un cauciuc de la capătul de bară din stanga. L a băgat la loc , dar chiar și așa eu tind sa localizez sunetul pe partea dreaptă. Mi e destul de greu să verific eu, fiind fata , iar la service nu se insistă prea tare “ca ce știe fata asta”. Brațul inferior a fost demontat când am schimbat amortizoarele și cel de acolo a zis ca e la jumate de viața , gen pivotul ăla revenea la poziție când mișcam de el. o altă chestie pe care am observat o e ca și direcția e destul de dubioasă când se încălzește afară, parcă ar avea lag ( d aia am zis de bielete și capete de bară) . Nu aș vrea să mă gândesc ca e caseta de direcție încă ( deși nu ar fi exclus la cat au ciocănit primii să dea bieleta de direcție jos)
-
I-ai sugerat foarte bine. El e cel care nu intelege; crede ca daca un produs a fost creat cineva trebuie sa fi studiat ce pun (altii) specicialistii cu posbilitate de experimentare si acces la tone de informatii de la fabricantii de motoare (cu scopul de a produce cel mai bun ulei posibil) responsabili in producerea celui mai bun ulei, aia, nu au pus ce trebuie, stie ce ii trebuie lui, sofer si navigator de net; un produs obscur.. de pe raft de magazin! Dovada cat se poate pe intelegerea (celor ce inteleg engleza) tuturor sa nu puneti aditivi in uleiul de motor DAR puteti pune aditivi in motorina: Adica exact ce fac eu cand pun in E90 ulei 2T. Un motor caruia i-au cazut 2 injectoare la aproape 500k km - originale - niciodata scoase din chiulasa... Motor care nu a avut niciodata probleme cu pornirea sau altceva (au fost ceva problema cu limp mode cand motor se incalzea, dara asta pentru ca am uitat sa schimb filtrul de motorina - - peste 60k km nu tine! E garantat 40k km.
-
Salut, am cumparat recent un bmw e46 coupe m47 si mi s a ars becul de faza scurta din dreapta. As vrea sa stiu ce mi recomandati si tin sa mentiones ca becu este cu xenon aftermarket. Multumesc!
-
Marian282 joined the community
-
Si eu am auzit numai de bine de cei de la Odorheiu, asa ca ii recomand si eu. Asa cum a zis si colegul mai sus, ar fi bine sa resetezi si DPF-ul dupa curatare din ISTA. Asta ar fi cel mai recomandat plan de actiune
-
Iti recomand 100% firma de la Odorheiul Secuiesc. Atunci cand inregistrezi cu ISTA DPF nou, daca nu pui nou, macar sa il duci pe al tau la curatat.
-
f10 bmw 520d F10 din 2011 zgomot caseta directie
FiveThreeFive replied to ionutz082's topic in Seria 5
Faptul ca bataia apare atunci cand este cald afara m-ar fi dus cu gandul la SIB 320819 (vezi fisierul .pdf atasat). Dar cum tu ai inlocuit deja bieletele de directie, capetele de bara, amortizoarele, flansele si bieletele antiruliu, informatiile din SIB nu se aplica. Mai exista doi suspecti: pivotul bratului thurst arm, poz. 6 din poza (a carui bucsa am inteles ca ai inlocuit-o) si pivotul bratului control arm, poz. 10 din poza. Din pacate, pivotii nu se inlocuiesc separat, trebuie schimbate bratele cu totul. Ca sa nu intri intr-un joc al cheltuielilor fara fund, prinde o zi calda si mergi cu masina pana incepe sa bata non-stop. Apoi imediat cauta sa gasesti sursa bataii, apucand cu mana diversele componente, in timp ce un prieten o misca usor fata - spate. Ideal ar fi sa gasesti un garaj cu groapa, sau macar o alee necirculata putin in panta. Ma astept ca zgomotul sa se auda nu doar peste denivelari mici, ci si la actionarea franei. Ai mare grija sa nu te accidentezi, la un astfel de test. Te rog sa ne tii la curent cu evolutia. MC-10166230-9999.pdf -
ncsrd started following Caseta directie Bmw X3 F25
-
Am un zgomot care pare a fi la caseta de direcție la un bmw f25 2012... Cine mă poate ajuta în Craiova ?! Mersi !
-
Liviu Filip started following "Fluierat" turbina după recondiționare
-
"Fluierat" turbina după recondiționare
Liviu Filip replied to Fan12's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Din curiozitate, unde ai dus-o la recondiționat? Gen numele serviciului -
f10 Problemă DPF
Liviu Filip replied to Liviu Filip's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Păi oricum, va trebuie să rectific turbina și deci cu siguranță, îl voi duce la curățat. Am înțeles că pe la Odorheiu este o firmă care se ocupă cu astea -
Criss01 started following bmw 520d F10 din 2011 zgomot caseta directie
-
@FiveThreeFive este un f20 din 2017. Știu ca topicul este pentru alt model , dar mi am încercat norocul ca e singurul lucru asemanator găsit pe net. La service nu mi zice nimeni nimic , aparent pentru ei totul arată în regulă
-
poti sa arunci un ochi si aici :
-
Eroare permanenta pe care o ai legata de DPF se triggeruieste automat cand remaining life al DPF-ului scade sub 50 sau 60.000km. Dar asta e doar o estimare din partea masinii. Daca DPF-ul inca functioneaza in parametri, cum e al tau, nu ai de ce sa iti faci griji. E posibil ca in curand sa se aprinda martorul pentru DPF deoarece se va triggerui automat bazat pe incarcatura ca ar trebui sa il cureti/schimbi, insa poti doar sa inregistrezi faptul ca ai montat unul nou din ISTA si scapi de eroare.
-
sodas13 joined the community
-
f10 Problemă DPF
six in line replied to Liviu Filip's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
SCHIMBA MECANICUL! DPF-ul tau e in parametri si merge ft bine -
Poti sa-ti stergi din memorie filmuletul si sa schimbi mecanicul
-
f10 bmw 520d F10 din 2011 zgomot caseta directie
FiveThreeFive replied to ionutz082's topic in Seria 5
@Criss01 Nu imi dau seama la model de BMW te referi. Topicul este despre F10 serie 5, dar din cate pot sa vad in filmul atasat de catre tine, acela nu pare a fi un F10. Te rog indica modelul si anul de fabricatie. Intrucat tu ai schimbat deja bieletele de directie, este foarte improbabil ca aceasta sa fie cauza. Nu cred ca are sens sa le inlocuiesti din nou, TRW este un producator OK. Nimic nu este sigur, dar daca un set de bielete de directie TRW se uzeaza din februarie pana in mai, atunci inseamna ca industria de piese auto a devenit junk. -
Un fin cunoscator si driverul din film… poti sa schimbi linistit mecanicul.
-
f30 Marire putere f30 318d 143 cp
FiveThreeFive replied to Alex313's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
@Alex313 Constat ca intentionezi sa emulezi un 320d, sau chiar mai mult decat atat. Este totodata un moment bun sa te intrebi din ce cauza BMW a considerat necesar sa utilizeze la 320d alte pistoane, alti segmenti si alte biele decat la 318d. Si-a asumat astfel anumite costuri de proiectare, introducere in fabricatie si logstica, fix intr-o era in care orice Euro economisit este important. - Yesterday
-
Alex313 started following Marire putere f30 318d 143 cp and Engine oil pressure / Engine fault
-
e90 Engine oil pressure / Engine fault
Alex313 replied to obioan's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Daca e motorul n43 cu injectie directa, am avut 2 masini la care aparea eraoare oil pressure low STATIC, aparea la ceva timp, o singura data mi.a aprins bec rosu pe bord in rest doar in memoria DDE. am schimbat supapa ulei electrohidraulica si senzor presiune ulei ( ambele sunt montate in spatele alternatorului, dureaza aprox 1,5 ore, pret OE aprox 900 lei ambele, nu lua altceva decat OE ) Asta daca ai codul de eroare OIL PRESSURE LOW STATIC -
Salutare, Masina in cauza f31 318d 2014, n47, la baza 143 cp Verificat injectoare, turbo, ambreiaj distributie schimbate si i.am facut soft la 175 cp si 390 NM ( se putea si mai mult, dar nu am vrut sa fortez). Bineinteles ca fericirea a durat 2 luni dupa care nu imi mai ajunge puterea Acum vreau sa pun turbo si injectoare de 184 si sa ii refac softul. A incercat cineva acest “retrofit” ? Multumesc anticipat !
-
f10 Problemă DPF
Liviu Filip replied to Liviu Filip's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
minutul 4:15
-
Topics