Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Pot sa iti spun eu de pe acum ce o sa arate bimmerlink dupa curatarea filtrului. 1. Daca nu-l reinitializeaza cu ISTA va arata aceeasi valoare precum cea actuala. 2. Daca-l reinitializeaza va arata 0 grame.
  3. Today
  4. Bine, nu uita sa vii sa ne arati ce spune bimmerlink-ul despre cantitatea de cenusa imediat dupa curatare. Si pune un screen shoot aici.. de evidenta.
  5. Salut, am cumparat recent un bmw e46 coupe m47 si mi s a ars becul de faza scurta din dreapta. As vrea sa stiu ce mi recomandati si tin sa mentiones ca becu este cu xenon aftermarket. Multumesc!
  6. Sigur! Vă mulțumesc frumos de ajutor și răspunsuri!
  7. @FiveThreeFive mulțumesc! O sa vă țin la curent! Am omis să spun faptul ca ultima dată la service mi a zis băiatul de acolo ca e ieșit un cauciuc de la capătul de bară din stanga. L a băgat la loc , dar chiar și așa eu tind sa localizez sunetul pe partea dreaptă. Mi e destul de greu să verific eu, fiind fata , iar la service nu se insistă prea tare “ca ce știe fata asta”. Brațul inferior a fost demontat când am schimbat amortizoarele și cel de acolo a zis ca e la jumate de viața , gen pivotul ăla revenea la poziție când mișcam de el. o altă chestie pe care am observat o e ca și direcția e destul de dubioasă când se încălzește afară, parcă ar avea lag ( d aia am zis de bielete și capete de bară) . Nu aș vrea să mă gândesc ca e caseta de direcție încă ( deși nu ar fi exclus la cat au ciocănit primii să dea bieleta de direcție jos)
  8. I-ai sugerat foarte bine. El e cel care nu intelege; crede ca daca un produs a fost creat cineva trebuie sa fi studiat ce pun (altii) specicialistii cu posbilitate de experimentare si acces la tone de informatii de la fabricantii de motoare (cu scopul de a produce cel mai bun ulei posibil) responsabili in producerea celui mai bun ulei, aia, nu au pus ce trebuie, stie ce ii trebuie lui, sofer si navigator de net; un produs obscur.. de pe raft de magazin! Dovada cat se poate pe intelegerea (celor ce inteleg engleza) tuturor sa nu puneti aditivi in uleiul de motor DAR puteti pune aditivi in motorina: Adica exact ce fac eu cand pun in E90 ulei 2T. Un motor caruia i-au cazut 2 injectoare la aproape 500k km - originale - niciodata scoase din chiulasa... Motor care nu a avut niciodata probleme cu pornirea sau altceva (au fost ceva problema cu limp mode cand motor se incalzea, dara asta pentru ca am uitat sa schimb filtrul de motorina - - peste 60k km nu tine! E garantat 40k km.
  9. Salut, am cumparat recent un bmw e46 coupe m47 si mi s a ars becul de faza scurta din dreapta. As vrea sa stiu ce mi recomandati si tin sa mentiones ca becu este cu xenon aftermarket. Multumesc!
  10. Si eu am auzit numai de bine de cei de la Odorheiu, asa ca ii recomand si eu. Asa cum a zis si colegul mai sus, ar fi bine sa resetezi si DPF-ul dupa curatare din ISTA. Asta ar fi cel mai recomandat plan de actiune
  11. Iti recomand 100% firma de la Odorheiul Secuiesc. Atunci cand inregistrezi cu ISTA DPF nou, daca nu pui nou, macar sa il duci pe al tau la curatat.
  12. Faptul ca bataia apare atunci cand este cald afara m-ar fi dus cu gandul la SIB 320819 (vezi fisierul .pdf atasat). Dar cum tu ai inlocuit deja bieletele de directie, capetele de bara, amortizoarele, flansele si bieletele antiruliu, informatiile din SIB nu se aplica. Mai exista doi suspecti: pivotul bratului thurst arm, poz. 6 din poza (a carui bucsa am inteles ca ai inlocuit-o) si pivotul bratului control arm, poz. 10 din poza. Din pacate, pivotii nu se inlocuiesc separat, trebuie schimbate bratele cu totul. Ca sa nu intri intr-un joc al cheltuielilor fara fund, prinde o zi calda si mergi cu masina pana incepe sa bata non-stop. Apoi imediat cauta sa gasesti sursa bataii, apucand cu mana diversele componente, in timp ce un prieten o misca usor fata - spate. Ideal ar fi sa gasesti un garaj cu groapa, sau macar o alee necirculata putin in panta. Ma astept ca zgomotul sa se auda nu doar peste denivelari mici, ci si la actionarea franei. Ai mare grija sa nu te accidentezi, la un astfel de test. Te rog sa ne tii la curent cu evolutia. MC-10166230-9999.pdf
  13. Am un zgomot care pare a fi la caseta de direcție la un bmw f25 2012... Cine mă poate ajuta în Craiova ?! Mersi !
  14. Din curiozitate, unde ai dus-o la recondiționat? Gen numele serviciului
  15. Păi oricum, va trebuie să rectific turbina și deci cu siguranță, îl voi duce la curățat. Am înțeles că pe la Odorheiu este o firmă care se ocupă cu astea
  16. @FiveThreeFive este un f20 din 2017. Știu ca topicul este pentru alt model , dar mi am încercat norocul ca e singurul lucru asemanator găsit pe net. La service nu mi zice nimeni nimic , aparent pentru ei totul arată în regulă
  17. Eroare permanenta pe care o ai legata de DPF se triggeruieste automat cand remaining life al DPF-ului scade sub 50 sau 60.000km. Dar asta e doar o estimare din partea masinii. Daca DPF-ul inca functioneaza in parametri, cum e al tau, nu ai de ce sa iti faci griji. E posibil ca in curand sa se aprinda martorul pentru DPF deoarece se va triggerui automat bazat pe incarcatura ca ar trebui sa il cureti/schimbi, insa poti doar sa inregistrezi faptul ca ai montat unul nou din ISTA si scapi de eroare.
  18. SCHIMBA MECANICUL! DPF-ul tau e in parametri si merge ft bine
  19. Poti sa-ti stergi din memorie filmuletul si sa schimbi mecanicul
  20. @Criss01 Nu imi dau seama la model de BMW te referi. Topicul este despre F10 serie 5, dar din cate pot sa vad in filmul atasat de catre tine, acela nu pare a fi un F10. Te rog indica modelul si anul de fabricatie. Intrucat tu ai schimbat deja bieletele de directie, este foarte improbabil ca aceasta sa fie cauza. Nu cred ca are sens sa le inlocuiesti din nou, TRW este un producator OK. Nimic nu este sigur, dar daca un set de bielete de directie TRW se uzeaza din februarie pana in mai, atunci inseamna ca industria de piese auto a devenit junk.
  21. Un fin cunoscator si driverul din film… poti sa schimbi linistit mecanicul.
  22. @Alex313 Constat ca intentionezi sa emulezi un 320d, sau chiar mai mult decat atat. Este totodata un moment bun sa te intrebi din ce cauza BMW a considerat necesar sa utilizeze la 320d alte pistoane, alti segmenti si alte biele decat la 318d. Si-a asumat astfel anumite costuri de proiectare, introducere in fabricatie si logstica, fix intr-o era in care orice Euro economisit este important.
  23. Yesterday
  24. Daca e motorul n43 cu injectie directa, am avut 2 masini la care aparea eraoare oil pressure low STATIC, aparea la ceva timp, o singura data mi.a aprins bec rosu pe bord in rest doar in memoria DDE. am schimbat supapa ulei electrohidraulica si senzor presiune ulei ( ambele sunt montate in spatele alternatorului, dureaza aprox 1,5 ore, pret OE aprox 900 lei ambele, nu lua altceva decat OE ) Asta daca ai codul de eroare OIL PRESSURE LOW STATIC
  25. Salutare, Masina in cauza f31 318d 2014, n47, la baza 143 cp Verificat injectoare, turbo, ambreiaj distributie schimbate si i.am facut soft la 175 cp si 390 NM ( se putea si mai mult, dar nu am vrut sa fortez). Bineinteles ca fericirea a durat 2 luni dupa care nu imi mai ajunge puterea Acum vreau sa pun turbo si injectoare de 184 si sa ii refac softul. A incercat cineva acest “retrofit” ? Multumesc anticipat !
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.