Sincer din experienta mea cu BMW uri luate sh aveam asa:
- E30 323i 1985 - nr de km irelevant crapat la el garnitura de chiulasa - cauza radiator care nu facea fata, motoras "clima" - cauza vechime
-E46 325 compact 2001 - luat de aici de pe forum pe la 60k km si 7 ani vechime vandut pe la 150k km dupa 11 ani, cazut :
-senzor ax cu came
-radiator si vas expansiune
-bucse brate fata
-rulment spate
-piesa cu tepi
-pompa de apa
-E84 23d 2011 - luat pe la 90k km inca e in familie are cam 150k km acum cazut"
-distributie
-fulie arbore
-conducta servodirectie
-CD player
-EGRx2
-F21 M140i 2017- luat de pe forum 45k km parca tinut pana pe la 60k cazut:
-buson vas expansiune
- purge valve
Erau pe duca si actuatoarele din punctul meu de vedere, le-am dat la pachet cu masina
As zice ca dupa 5-7 ani nr de km e absolut irelevant camt tot ce este de cauiciuc/plasic incape sa plece.Asta am descoperit pe singurul BMW ramas 318is - toate bucsele fata puse acum 10 ani au cedat desi km au fost putini pur si simplu materialul s-a rupt, acelasi lucru s-a intamplat spre groaza mea si cu un furtun de vacuum nou nout original .Asa ca da din punctul meu de vedere am ajuns la un moment la care un BMW dupa 5-7 ani va incepe sa ceara sume de bani destul de consistente pentru intretinere.
Sau... poate am avut eu ghinion