Jump to content

alex230ro

Members
  • Posts

    6985
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    51

alex230ro last won the day on June 13

alex230ro had the most liked content!

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

31660 profile views

alex230ro's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.4k

Reputation

  1. Stai sa mai treacă ceva timp și B58 era bine dar ușor ușor pe măsură ce trec anii încep sa apara și problemele.
  2. De acord dar am luat piesa originala stanta BMW, aftermarket nu mai am pretentii dar daca pana si alea originale BMW se rup in 2 ani piesa e asta https://www.schmiedmann.com/en/product/e46379-new?product=13-41-1-721-907 s-a rupt pur si simplu la imbinare. nu intelegeam de unde trage aer fals si m-am incapatanat sa pastrez sistemul "de fabrica" , in general la M42 lumea scapa de jumate din furtunele de vacuum .
  3. Sincer din experienta mea cu BMW uri luate sh aveam asa: - E30 323i 1985 - nr de km irelevant crapat la el garnitura de chiulasa - cauza radiator care nu facea fata, motoras "clima" - cauza vechime -E46 325 compact 2001 - luat de aici de pe forum pe la 60k km si 7 ani vechime vandut pe la 150k km dupa 11 ani, cazut : -senzor ax cu came -radiator si vas expansiune -bucse brate fata -rulment spate -piesa cu tepi -pompa de apa -E84 23d 2011 - luat pe la 90k km inca e in familie are cam 150k km acum cazut" -distributie -fulie arbore -conducta servodirectie -CD player -EGRx2 -F21 M140i 2017- luat de pe forum 45k km parca tinut pana pe la 60k cazut: -buson vas expansiune - purge valve Erau pe duca si actuatoarele din punctul meu de vedere, le-am dat la pachet cu masina As zice ca dupa 5-7 ani nr de km e absolut irelevant camt tot ce este de cauiciuc/plasic incape sa plece.Asta am descoperit pe singurul BMW ramas 318is - toate bucsele fata puse acum 10 ani au cedat desi km au fost putini pur si simplu materialul s-a rupt, acelasi lucru s-a intamplat spre groaza mea si cu un furtun de vacuum nou nout original .Asa ca da din punctul meu de vedere am ajuns la un moment la care un BMW dupa 5-7 ani va incepe sa ceara sume de bani destul de consistente pentru intretinere. Sau... poate am avut eu ghinion
  4. Pai si ce ,30D nu are dpf, ad blue, egr?După 150k începe si acolo distracția.
  5. Orice ulei aprobat de BMW pentru motorul asta ar trebui sa fie ok cat timp nu se exagereaza cu interevalul de schimb. Verifica mai degraba VIN ul sa nu fie din loturile cu probleme la pompa de ulei. edit - desi 2022 nu cred ca e afectat parca 2019-2020 erau anii. Ma rog sa ai grija la schimburile de ulei sa folosesti filtru de ulei de la un producator " consacrat" .
  6. Mai bine inveti si le schimbi tu, la service nu o sa se bage nimenu cu piesele tale. Doar sa ai un prieten cu service altfel nu se complica nimeni.
  7. as intrazni sa spun ca era chiar sub E30 , mă rog când au fost "noi" erau destul de ok dacă nu mă înșel aveau aceasi problema ca și E46ele cu rear subframe.Daca stau sa mă gândesc au cam dispărut din trafic E36urile.
  8. M57 nu exista în varianta 2 litri , minim 2.5 dar da e un motor reușit , nu tanc i-ați gândul de la asta cu tanc e motor de minim 20 ani pot apare unele probleme oricand.
  9. Pare ca a avut omologate rotile acelea, probabil e ceva număr RAR prin care pot verifica dacă rotile sunt omologate sau dacă nu cum a zis Robert mai sus a "tipărit" cineva talonul.
  10. Ia-o si aia e. Trebuie sa iti placa un pic mecanica, caută mașină cu cât mai putina rugina, de preferat benzina 2,5 M54 e un motor bun dar ai impozit mare, pana la urma dacă ești preocupat de consum ia un 520d cu M47 acolo ai relativ putine probleme și vei avea un motor destul de ok cu un consum mai mic fata de benzina și impozit /asigurare mici.
  11. Sincer, noi uitam ca am avut 18 ani, putem sa scriem ce vrem , tot o sa ia E39
  12. Incepe cu lucrurile de baza - impozit, RCA, benzina/motorina .M54 consuma de la 10 in sus ca si buget as zice minim 500 eur ( o revizie "corecta" e cam 150 eur , poate o sa mai fie placute , bucse)
  13. Am gasit pe un site grecesc , noua a fost 900 lei parca, tot de acolo am luat si pompa de benzina originala. Aveau lucruri interesante pe acolo nu stiu daca si pentru Z3.
  14. Treaba aia cu volantul am avut-o si eu, avea joc coroana dintata care cupleaza la demaror. In final s-a rezolvat cu cateva puncte de sudura.Valva relanti am luat-o noua in final si culmea s-a simtit diferenta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.